-
IndítottaTémakör
-
2006.04.20.-20:26 #3071
Itt cserélhetnének tapasztalatokat, információkat azok, akik saját beépítésű lakóautóval próbálkoznak. Azt hiszem, nem vagyok egyedül ezzel a klubbon belül.
-
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2014.10.04.-10:33 #44928
[quote=”gelatomobile” post=43750]Máris mondtatok olyan szempontokat, amikre nem is gondoltunk, ha megtűritek a kibiceket, lehet leugranánk a ráckevei találkozóra. Addig meg tervezgetünk…
A tolóajtó mögé nem próbált még valaki egy lamellás hőszigetelő függönyt szerelni télen? Olyat, mint ami a hűtőházakban van átlátszó műanyagból.
Az észrevételeiteket megfontolva elvetettük a magasított Transportert. Amíg kicsik a gyerekek, még működhetne a dolog, de pillanatok alatt felnőnek, utána már nyűgös lehet ébren feküdni egy lapos dobozban, arra várva, hogy mikor kelnek már fel a többiek, és mászhatunk ki végre. Szétnéztünk ma egy teherautó kereskedésben, a Ducato valóban nagyon tágas, tetszik is, de mi alacsonyak vagyunk, már egy Masterben is el tudnánk aludni keresztben.
A lakóbuszoknál nagy divat manapság a kitolható szekció. Kempingautóknál láttam már olyan megoldást, hogy hátra lehet kitolni egy dobozt, amiben egy ágy van. Valami hasonlót csinált már valaki egy lakóautónál? Pl. a konyha vagy a fürdőszoba lehetne a kitolható részben, azt úgyis csak ritkán használjuk. Egy csomó helyet lehetne nyerni, nem kellene megvenni a leghosszabb kisbuszt, ha 4 személynek akarunk fekvőhelyet kialakítani…[/quote]
Szia!
Mindenképpen gyere le Rávkevére, mert élőben, láthatsz több lakót. Igazi ötletbörze.
Ami a kitolhatóságot illeti! Ez az amerikai lakóautóknál nagy divat. A halószobát tolják ki oldalra. Vizesblokkot nem lehet a gépészeti szerelvények miatt.
De ez házilag szinte megoldhatattlan. A szekrényt szét kell hozza vágni teljesen, igy a merevítő hossz és kereszt bordákat is. Gyakorlatilag összeomlik a kasztni.
Nekem egy barátom épitett e platós kocsijára lakódobozt, nem is tudta használni. Csavarodott menet közben, az ajtó kinyilt stb, pedig komoly mühelye van.
Nem is lattam még kitolható európai modelt.
A gyerekekről! Nem tudom mekkorák most a srácok, de saját tapasztalat: A gyerekek max . 15-16 éves korukig utaznak a szülőkkel.
Ha nincs olyan sok hátra, akkor ne ez legyen az elsődleges probléma.
Én külföldön rendszeresen azt látom, hogy a szülők alszanak a lakóban, a gyerekekne sátrat vernek fel.
Persze menet közben sok, sok mindent fogsz átalakítani, mert mindíg lesz új, jobb ötlet. Ez egy ilyen műfaj.
Üdv: E.G.2014.10.04.-04:04 #44927[quote=”gelatomobile” post=43750]Máris mondtatok olyan szempontokat, amikre nem is gondoltunk, ha megtűritek a kibiceket, lehet leugranánk a ráckevei találkozóra. Addig meg tervezgetünk…
A tolóajtó mögé nem próbált még valaki egy lamellás hőszigetelő függönyt szerelni télen? Olyat, mint ami a hűtőházakban van átlátszó műanyagból.
Az észrevételeiteket megfontolva elvetettük a magasított Transportert. Amíg kicsik a gyerekek, még működhetne a dolog, de pillanatok alatt felnőnek, utána már nyűgös lehet ébren feküdni egy lapos dobozban, arra várva, hogy mikor kelnek már fel a többiek, és mászhatunk ki végre. Szétnéztünk ma egy teherautó kereskedésben, a Ducato valóban nagyon tágas, tetszik is, de mi alacsonyak vagyunk, már egy Masterben is el tudnánk aludni keresztben.
A lakóbuszoknál nagy divat manapság a kitolható szekció. Kempingautóknál láttam már olyan megoldást, hogy hátra lehet kitolni egy dobozt, amiben egy ágy van. Valami hasonlót csinált már valaki egy lakóautónál? Pl. a konyha vagy a fürdőszoba lehetne a kitolható részben, azt úgyis csak ritkán használjuk. Egy csomó helyet lehetne nyerni, nem kellene megvenni a leghosszabb kisbuszt, ha 4 személynek akarunk fekvőhelyet kialakítani…[/quote]
A kitolhatós szegmens a furgonok esetében szerintem inkább csak szemfényvesztés, mint jó megoldás. Ha be van tolva, akkor csak útban van, elfoglal egy csomó helyet a szegmens doboza. No meg aztán a konyhához, és a zuhanyhoz víz és lefolyó csövek, no meg gázcsövek és ezeken felül elektromos kábelek is mennek. Ezeket miképpen oldod meg megnyugtatóan??
4 személy részére kell a hosszú Ducato. No meg az ágy méretén kívül, a belső berendezés elhelyezésénél is jól jön az a pár centi többlet hely. Nem véletlen, hogy a lakóautók 70 % Ducato alapra épül.
Ha érdekel, hogy miképpen lehet berendezni a furgon belső terét, úgy hogy még élettered is maradjon, akkor szívesen megmutatom a saját csigánkat. Akár a pontos méretezésben is tudok neked segíteni, no meg sok tanácsban, és apró ötletekkel ha szükségét érzed.2014.10.02.-23:26 #44914Sajnos én nem leszek Ráckevén, de a többiek biztosan segítenek nektek. Nem az elsők és vélhetőleg nem is az utolsók lesztek akik a klub tagjaihoz fordulnak tanácsért. Többek között ezért is van a klub.
üdv Nyomi[quote=”gelatomobile” post=43750]Máris mondtatok olyan szempontokat, amikre nem is gondoltunk, ha megtűritek a kibiceket, lehet leugranánk a ráckevei találkozóra. Addig meg tervezgetünk…
A tolóajtó mögé nem próbált még valaki egy lamellás hőszigetelő függönyt szerelni télen? Olyat, mint ami a hűtőházakban van átlátszó műanyagból.
Az észrevételeiteket megfontolva elvetettük a magasított Transportert. Amíg kicsik a gyerekek, még működhetne a dolog, de pillanatok alatt felnőnek, utána már nyűgös lehet ébren feküdni egy lapos dobozban, arra várva, hogy mikor kelnek már fel a többiek, és mászhatunk ki végre. Szétnéztünk ma egy teherautó kereskedésben, a Ducato valóban nagyon tágas, tetszik is, de mi alacsonyak vagyunk, már egy Masterben is el tudnánk aludni keresztben.
A lakóbuszoknál nagy divat manapság a kitolható szekció. Kempingautóknál láttam már olyan megoldást, hogy hátra lehet kitolni egy dobozt, amiben egy ágy van. Valami hasonlót csinált már valaki egy lakóautónál? Pl. a konyha vagy a fürdőszoba lehetne a kitolható részben, azt úgyis csak ritkán használjuk. Egy csomó helyet lehetne nyerni, nem kellene megvenni a leghosszabb kisbuszt, ha 4 személynek akarunk fekvőhelyet kialakítani…[/quote]
2014.10.02.-22:11 #44912Máris mondtatok olyan szempontokat, amikre nem is gondoltunk, ha megtűritek a kibiceket, lehet leugranánk a ráckevei találkozóra. Addig meg tervezgetünk…
A tolóajtó mögé nem próbált még valaki egy lamellás hőszigetelő függönyt szerelni télen? Olyat, mint ami a hűtőházakban van átlátszó műanyagból.
Az észrevételeiteket megfontolva elvetettük a magasított Transportert. Amíg kicsik a gyerekek, még működhetne a dolog, de pillanatok alatt felnőnek, utána már nyűgös lehet ébren feküdni egy lapos dobozban, arra várva, hogy mikor kelnek már fel a többiek, és mászhatunk ki végre. Szétnéztünk ma egy teherautó kereskedésben, a Ducato valóban nagyon tágas, tetszik is, de mi alacsonyak vagyunk, már egy Masterben is el tudnánk aludni keresztben.
A lakóbuszoknál nagy divat manapság a kitolható szekció. Kempingautóknál láttam már olyan megoldást, hogy hátra lehet kitolni egy dobozt, amiben egy ágy van. Valami hasonlót csinált már valaki egy lakóautónál? Pl. a konyha vagy a fürdőszoba lehetne a kitolható részben, azt úgyis csak ritkán használjuk. Egy csomó helyet lehetne nyerni, nem kellene megvenni a leghosszabb kisbuszt, ha 4 személynek akarunk fekvőhelyet kialakítani…
2014.10.02.-16:02 #44911Szia .
Nekem Ducatóm van. Középmagas /190 cm/ Középhosszú. A személykocsimat gyakorlatilag nem használom , mert átlagban 8 liter körül eszik, és forgalomban megvannak a méretből adódó előnyei. A parkolással csak ritkán van gond, mert a hossza nem sokkal több mint a szgk-é. Beépíteni is egyszerűbb, csak jól át kell gondolni. Minden amit beleépítesz pénzbe kerül,neked kell eldönteni hogy áldozol-e rá annyit avagy nem. A pótlólagosan ráépített magasítások engedély és terv kötelesek- ezt azért tartsd szem előtt. Ha az autót felfűtöd akkor a tolóajtó miatt gyorsan kihűlhet, de a gyors levegőcsere után gyorsan vissza is melegszik, ha belső berendezés már át van melegedve. Igaza van E:G:-nek a legnagyobb tömegben gyártott típus, így elég jó az alkatrész ellátás. De talán a legfontossabb, hogy az egyetlen furgon amelybe 1850 cm-es franciaágyat keresztbe el lehet helyezni. Mindent írj fel egy lapra és könnyebb dönteni. Döntés előtt azonban ha valamelyik összejövetelünkre eljössz szívesen megosztjuk tapasztalatainkat, és talán olyan szempontokra is fel tudjuk hívni figyelmedet, amire most talán nem is gondolsz.
Üdv Nyomi2014.10.02.-14:48 #44910[quote=”gelatomobile” post=43747]
A dupla franciaágyas, fürdőszobás, konyhás garázsos lakóautó kényelmes volt valóban, de a belvárosokban macerás volt vele a közlekedés, kb. 16 liter volt a fogyasztása, és sok helyen tiltva volt a parkolás is. Mi egy olyan lakóautót szeretnénk, ami kívülről egy átlagos kisbuszra hasonlít. A Transporter valóban kicsi, de pont az tetszik benne. Tágas Fiat Ducatot, és fracia klónjait nem akarok venni, az üzembiztos japán kisbuszok is kicsik, és még gyárilag magas sincs belőlük. Kizárásos alapon, marad a VW, a Mercedes, és a Ford, ha jól gondolom…A hirdetéseket böngészve, a legnagyobb választékot Transitokból találtam, sajnos a 190 cm belmagasságú változatok azokból sem gyakoriak. Személyautóban gyakorlatilag nincs is, tehát donornak egy teherautót kellene választani, aztán azt kellene átminősíteni személygépkocsinak. Ennek kb. mennyi lenne a költsége, a regadón kívül?
Nem tudom az járható út lenne-e, hogy egy gyári 9 személyes alacsony kisbuszra ráépítenénk egy magas tetőt?[/quote]Én nem zárkóznék el a Fiat Ducatótól! 6 évig hasznaltam egyet, most meg egy Citroen C25 ösből épített lakóautóm van. Nem véletlen, hogy a Fiatból épitik a gyartók a legtöbb lakóautót. Megbizható, gyors, viszonylag alacsony költségü kocsik. Én a Fordról nem hallottam annyi jót. Persze, ez egyéni kérdés, kinek milyen márka a kedvence.
Minden esetre, ha magastetőben gondolkozol, lehetőleg műanyag, üvegszálast nézzél. Vastagabb a fémnél, és nagyságrenddel jobb a hőszigetelése. Az eső sem kopog annyira hangosan. Könnyű ráépiteni napelemeket, tetőablakot, szellőzőt.
A gyárilag furgonnak készülteken valóban toló ajtó van, amit ha csak rövid időre , es nem teljesen húz ki az ember, annyi hőt nem veszít. Nyaron viszont jobban átszellőzik a lakó, raadásul nagyobb a hely ki be pakoláshoz. Szóval ez egy olyan műfaj, hogy mindennek van pozitiv, negatív oldala. Éppen ezért nem látsz két egyforma lakót.2014.10.02.-14:16 #44909[quote=”NagyPapa” post=43746]Ha rám hallgatsz gyerekekkel inkább ezek közül keresném a megoldást, bár az valóban drágább :sir
Viszonylag olcsóbban megúszható a dolog az „E.G.” vagy „NYOMI” tagtársaink által is használt nagyobb méretű un VAN dobozos járgányokkal. A NYOMI barátunk ráadásul saját építésben építette be, -nagyon ötletesen és szépen-, de még ez a méret sem igazán gyerek-barát, pláne nem gyerekek….
Üdv NagyPapa :meghajol[/quote]A dupla franciaágyas, fürdőszobás, konyhás garázsos lakóautó kényelmes volt valóban, de a belvárosokban macerás volt vele a közlekedés, kb. 16 liter volt a fogyasztása, és sok helyen tiltva volt a parkolás is. Mi egy olyan lakóautót szeretnénk, ami kívülről egy átlagos kisbuszra hasonlít. A Transporter valóban kicsi, de pont az tetszik benne. Tágas Fiat Ducatot, és fracia klónjait nem akarok venni, az üzembiztos japán kisbuszok is kicsik, és még gyárilag magas sincs belőlük. Kizárásos alapon, marad a VW, a Mercedes, és a Ford, ha jól gondolom…
A hirdetéseket böngészve, a legnagyobb választékot Transitokból találtam, sajnos a 190 cm belmagasságú változatok azokból sem gyakoriak. Személyautóban gyakorlatilag nincs is, tehát donornak egy teherautót kellene választani, aztán azt kellene átminősíteni személygépkocsinak. Ennek kb. mennyi lenne a költsége, a regadón kívül?
Nem tudom az járható út lenne-e, hogy egy gyári 9 személyes alacsony kisbuszra ráépítenénk egy magas tetőt?2014.10.02.-08:29 #44908[quote=”gelatomobile” post=43744]Sziasztok!
A párommal azon gondolkodunk már egy ideje, hogy vennünk kellene egy lakóautót. Próbaképpen kibéreltünk egy hétre egy 6 személyes, garázsos lakóautót. Nagyon tetszett, de úgy érezzük, túl nagy volt nekünk, inkább valami kisebb mikrobusz jellegűt szeretnénk. Nekem leginkább egy hosszú-magas T4-es Transporter tetszene, a páromnak inkább az új Transit jön be. Inkább kemping autó kategóriában gondolkodunk, de valami belső zuhanyzási lehetőséget is szeretnénk a hűvösebb időkre. Felmerült egy olyan ötlet is, hogy lecserélnénk a családi autónkat egy 9 személyes Transit kisbuszra, amivel év közben furikáznánk, amikor pedig kirándulni akarunk, a harmadik üléssor helyére beteszünk egy konyhaszekrényt, a tetőre pedig feltennénk egy Westfalia lakódobozt, úgy, mint egy extra méretű tetőboxot. Mi elaludnánk a fülkében, a gyerekek meg jól ellennének fent a dobozban. Egy átjárót azért szeretnénk a tetődoboz és az utastér között, gondolom egy nagyobb méretű tetőablakot be lehetne építeni a Transit hátsó részén, amin fel-le mászhatnánk. Szerintetek kivitelezhető ez az ötlet?[/quote]Minden megoldható! :meghajol
Amit érdemes figyelembe venni, hogy a lakóautó azért a kompromisszumok járgánya.
Egy WV kisbuszban „gyerekekkel” bizony csak és kizárólag a jó időben való utazás, időtöltés, alvás oldható meg, a bent tartózkodás, WC mosdó evés, stb bizony necces, de mindenképp körülményes. :sir
A hűvösebb időben pedig a legnagyobb gond ezeknél a típusoknál a tolóajtó kinyitása, mert a bent levő összes meleg azonnal kiszökik 🙁
A valódi lakóautók -értsd: alkóvos félintegrált, integrált- is tele vannak a helyszűke miatt kompromisszumokkal. :smt217Ha rám hallgatsz gyerekekkel inkább ezek közül keresném a megoldást, bár az valóban drágább :sir
Viszonylag olcsóbban megúszható a dolog az „E.G.” vagy „NYOMI” tagtársaink által is használt nagyobb méretű un VAN dobozos járgányokkal. A NYOMI barátunk ráadásul saját építésben építette be, -nagyon ötletesen és szépen-, de még ez a méret sem igazán gyerek-barát, pláne nem gyerekek….
Üdv NagyPapa :meghajol2014.10.02.-00:53 #44907[quote=”gelatomobile” post=43744]Sziasztok!
A párommal azon gondolkodunk már egy ideje, hogy vennünk kellene egy lakóautót. Próbaképpen kibéreltünk egy hétre egy 6 személyes, garázsos lakóautót. Nagyon tetszett, de úgy érezzük, túl nagy volt nekünk, inkább valami kisebb mikrobusz jellegűt szeretnénk. Nekem leginkább egy hosszú-magas T4-es Transporter tetszene, a páromnak inkább az új Transit jön be. Inkább kemping autó kategóriában gondolkodunk, de valami belső zuhanyzási lehetőséget is szeretnénk a hűvösebb időkre. Felmerült egy olyan ötlet is, hogy lecserélnénk a családi autónkat egy 9 személyes Transit kisbuszra, amivel év közben furikáznánk, amikor pedig kirándulni akarunk, a harmadik üléssor helyére beteszünk egy konyhaszekrényt, a tetőre pedig feltennénk egy Westfalia lakódobozt, úgy, mint egy extra méretű tetőboxot. Mi elaludnánk a fülkében, a gyerekek meg jól ellennének fent a dobozban. Egy átjárót azért szeretnénk a tetődoboz és az utastér között, gondolom egy nagyobb méretű tetőablakot be lehetne építeni a Transit hátsó részén, amin fel-le mászhatnánk. Szerintetek kivitelezhető ez az ötlet?[/quote]Szia! Ebben a műfajban minden elképzelhető, megoldható, csak pénz kerdése az egész. Hasonló a lakóm. Magam részéről ragaszkodom a fürdőszobához, beépített wc vel, valamint a hideg, meleg vizhez és a központi fűtéshez. A többi, ablak, polc ,ágy már csak apróság, kellemes hetvégi játék.
2014.10.02.-00:21 #44906Sziasztok!
A párommal azon gondolkodunk már egy ideje, hogy vennünk kellene egy lakóautót. Próbaképpen kibéreltünk egy hétre egy 6 személyes, garázsos lakóautót. Nagyon tetszett, de úgy érezzük, túl nagy volt nekünk, inkább valami kisebb mikrobusz jellegűt szeretnénk. Nekem leginkább egy hosszú-magas T4-es Transporter tetszene, a páromnak inkább az új Transit jön be. Inkább kemping autó kategóriában gondolkodunk, de valami belső zuhanyzási lehetőséget is szeretnénk a hűvösebb időkre. Felmerült egy olyan ötlet is, hogy lecserélnénk a családi autónkat egy 9 személyes Transit kisbuszra, amivel év közben furikáznánk, amikor pedig kirándulni akarunk, a harmadik üléssor helyére beteszünk egy konyhaszekrényt, a tetőre pedig feltennénk egy Westfalia lakódobozt, úgy, mint egy extra méretű tetőboxot. Mi elaludnánk a fülkében, a gyerekek meg jól ellennének fent a dobozban. Egy átjárót azért szeretnénk a tetődoboz és az utastér között, gondolom egy nagyobb méretű tetőablakot be lehetne építeni a Transit hátsó részén, amin fel-le mászhatnánk. Szerintetek kivitelezhető ez az ötlet?2014.09.29.-03:00 #44890Szia engem érdekelne a hűtő kellene a mérete ha meg van
2014.09.22.-10:15 #44851Bocsi összekevertem a dolgokat felvettük a kapcsolatot 😳 .
2014.09.20.-12:12 #44842Én szívesen összehozlak Benneteket Woodesign-nal, mert Ő is nekem írt privátot, hogy hívjam fel. Csak helyeseltem, de nem én vagyok az érdeklődő 🙂 :smt100
[quote=”Robicsek” post=43686]Hívj, megbeszéljük 705505009
[quote=”EdGaR” post=43671][quote=”Robicsek” post=43668]Én 60.000,-ért adok neked egy teljes lakókocsi bontott részeit. Fűtés, hűtő, gáz+mosogató. Van ablak mosdókagyló stb.
Robi[/quote]
Hoppá! Én ezt nem utasítanám vissza :smt204[/quote][/quote]2014.09.19.-12:51 #44841Hívj, megbeszéljük 705505009
[quote=”EdGaR” post=43671][quote=”Robicsek” post=43668]Én 60.000,-ért adok neked egy teljes lakókocsi bontott részeit. Fűtés, hűtő, gáz+mosogató. Van ablak mosdókagyló stb.
Robi[/quote]
Hoppá! Én ezt nem utasítanám vissza :smt204[/quote]2014.09.19.-00:56 #44836[quote=”wooddesign” post=43666]Üdv valami egyszerű és olcsó fűtőeszközt keresek a most épülő lakókabinomba ami pb gázról szuperál egy sima gáz hősugárzóra gondoltam mint a siesta kályha volt régen csak azt nem tudom annak menyit kell szellőztetni ugyanis ott az égéstermék elvezetése nem megoldott.Vagy van más ötlet?[/quote]
Siesta és társai féle gáz hősugárzókat senkinek eszébe ne jusson lakóautóba használni!!!!!!! Még lakásokba is az életveszélyes kategória, hát még egy csigába, ahol 10-15 m3 a légtér. Percek alatt elhasználja a rendelkezésre álló levegőt. Csak, és kizárólag, zárt égésterű, szakszerűen telepített gázberendezéseket szabad használni.
2014.09.18.-12:41 #44822[quote=”Robicsek” post=43668]Én 60.000,-ért adok neked egy teljes lakókocsi bontott részeit. Fűtés, hűtő, gáz+mosogató. Van ablak mosdókagyló stb.
Robi[/quote]
Hoppá! Én ezt nem utasítanám vissza :smt2042014.09.18.-12:41 #44821A barátomnak van egy komplett felépítménye, csak fel kell tenni.
Robi[quote=”wooddesign” post=43584]Egy ideje már építgetem ezt a felépítményt most értem oda hogy felpróbáljam az új autómra.[/quote]
2014.09.18.-12:37 #44819Én 60.000,-ért adok neked egy teljes lakókocsi bontott részeit. Fűtés, hűtő, gáz+mosogató. Van ablak mosdókagyló stb.
Robi[quote=”E.G.” post=43667][quote=”wooddesign” post=43666]Üdv valami egyszerű és olcsó fűtőeszközt keresek a most épülő lakókabinomba ami pb gázról szuperál egy sima gáz hősugárzóra gondoltam mint a siesta kályha volt régen csak azt nem tudom annak menyit kell szellőztetni ugyanis ott az égéstermék elvezetése nem megoldott.Vagy van más ötlet?[/quote]
Szerintem azt felejtsd el. Mobilházamba vettem, 5 perc mulva máj fáj a fejem, pedig 5 x nagyogg egy lakóautónal.
Bontóba vegyél régi Truma konvektort. Annnak megvan a gyári kiszellőzője. 60.000.- ért láttam.[/quote]2014.09.18.-11:10 #44818[quote=”wooddesign” post=43666]Üdv valami egyszerű és olcsó fűtőeszközt keresek a most épülő lakókabinomba ami pb gázról szuperál egy sima gáz hősugárzóra gondoltam mint a siesta kályha volt régen csak azt nem tudom annak menyit kell szellőztetni ugyanis ott az égéstermék elvezetése nem megoldott.Vagy van más ötlet?[/quote]
Szerintem azt felejtsd el. Mobilházamba vettem, 5 perc mulva máj fáj a fejem, pedig 5 x nagyogg egy lakóautónal.
Bontóba vegyél régi Truma konvektort. Annnak megvan a gyári kiszellőzője. 60.000.- ért láttam.2014.09.18.-09:56 #44817Üdv valami egyszerű és olcsó fűtőeszközt keresek a most épülő lakókabinomba ami pb gázról szuperál egy sima gáz hősugárzóra gondoltam mint a siesta kályha volt régen csak azt nem tudom annak menyit kell szellőztetni ugyanis ott az égéstermék elvezetése nem megoldott.Vagy van más ötlet?
2014.09.14.-23:07 #44750Tettem alá csúszásgátlót a plató és a doboz közé.
Nem spanival hanem csavarokkal lesz lefogatva,ez csak ideiglenes mert mérlegelni mentem a gépet sajnos üres tankal 2600 kg már csak 700 kilóm vam mindenre még nincs berendezve 🙁[quote=”Kerti” post=43595][quote=”wooddesign” post=43584]Egy ideje már építgetem ezt a felépítményt most értem oda hogy felpróbáljam az új autómra.[/quote]
Gratulálok! hurrá
Ez így jó méretes felépítmény. A spanifertöl nem tud megcsúszni?
Majd belülről is megnéznénk. :smt204[/quote]2014.09.14.-14:32 #44741[quote=”wooddesign” post=43584]Egy ideje már építgetem ezt a felépítményt most értem oda hogy felpróbáljam az új autómra.[/quote]
Gratulálok! hurrá
Ez így jó méretes felépítmény. A spanifertöl nem tud megcsúszni?
Majd belülről is megnéznénk. :smt2042014.09.13.-23:32 #44726Egy ideje már építgetem ezt a felépítményt most értem oda hogy felpróbáljam az új autómra.
Attachments:2014.09.07.-21:56 #44617[quote=”N.B.” post=43481]Lakóautóra.[/quote]
Akkor ez szemèlyautónak lesz vizsgáztatva nálunk.
A kocsi eredeti forgalmija mellett van egy gépkönyve minden adattal, mérettel.
Attól eltérni nem igazán lehet, csak ha a közlekedési felügyelet engedélyezte.
De erről Kerti mester tud bővebben felvilágositani.2014.09.07.-21:35 #44616Lakóautóra.
-
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.