-
IndítottaTémakör
-
2009.11.09.-22:02 #17402
Azért nyitottam ezt a topikot, hogy akik már tapasztaltabbak azok esetleg meg tudják osztani velem vagy akik kíváncsiak rá, hogy mire kell vigyázni amikor a mínuszok repkednek és a hó vízszintesen esik.
Rengeteg meglepetés érheti az embert és jó ha számít legalább valamennyire rájuk.
Miska! ne nevess..ez komoly dolog 😆 -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2010.01.15.-11:43 #20113
[quote=”LMC”:2dukydhs]Háát ezek a Nöőők, ha nem lennének ki kéne találni =D> 😆
mi férfiak meg dolgozhatunk #-o 😆András[/quote]
😉 feltettem 2 kepet a pokroczasrol…ha valaki meg javitani akar a hoszigetelesen ralehet varrni kivurol aluminium takarot amit a baleseteknel is hasznalnak meg minden hegymaszo hatizsakjaba is van, meg kellene lenni minden mentodobozban is ? ez is csak nehany euroba kerul… egy luxus hoszigeteles mondjuk 50 euroba kerul … 😀2010.01.14.-13:34 #20077[quote=”challenger”:1uytilr9]….kituno… 😛 😛 😛 csak azt tudom meg megjegyezni hogy en talaltam ki es a ferjem valositotta meg…[/quote]
Háát ezek a Nöőők, ha nem lennének ki kéne találni =D> 😆
mi férfiak meg dolgozhatunk #-o 😆András
2010.01.14.-12:47 #20076[quote=”zsuzsa”:204yy6ve]Természetesen sötétben (ami télen hosszabban van?) hasznos.
(Mondjuk ezt egy nőneműnek, természetesen, nem kellene külön magyarázni 🙄 🙄 🙄 #-o [-X [-o< ,( mivel abszolút logikus 😉 🙄 😳 ) te drága pasi te....[/quote] Megvedes telen a hideg ellen a lakokat legalabb olyan fontos mint a teligumi ...nekunk van szelvedore teheto aluminiumos szelvedonk...de telen mindig az ajtok vezeto meg a motorfal elol jott be a hideg es az elso foteleket amiket meglehet forditani es nagyon is kenyelmesek nehez volt hasznalni...akartunk venni lakoauto uzletekben kaphato oldalvedot ami az egesz auto elejet egyben megvedi...de az 650-800 euro mondanom ez egy kicsit sok...a mi megoldasunk...10 euro a karikak es a kampok... Talaltam a pinceben regi nehez vastag pokrocokat kettot kimostam oket...amibe ferjem lyukakat csinalt femkarikaban es ahol van az ov es a szelvedonel a karosszerian belurol vannak meg csavarok nem hasznalva oda egy-egy kampot csinalt becsavarta es felakasztottuk ra a muszerfalra egeszen az ablakig lelog a foldre...a szelvedore kivurol meg az aluflorias vedot feltettuk...nagyon bevalt miota hasznaljuk majd csinalok kepeket rola...Brigit csapat Laci meg Judit ult elol es ok is mondjak hogy kituno... 😛 😛 😛 csak azt tudom meg megjegyezni hogy en talaltam ki es a ferjem valositotta meg...
2009.11.29.-15:35 #18166[quote=”reprodesign”:2z8p7br0]Igen ez kötelező a teherautókon,de ködben sz@art sem ér!
Tiszta időben viszont kiváló! 🙂 [/quote]
Természetesen sötétben (ami télen hosszabban van?) hasznos.(Mondjuk ezt egy nőneműnek, természetesen, nem kellene külön magyarázni 🙄 🙄 🙄 #-o [-X [-o< ,( mivel abszolút logikus 😉 🙄 😳 ) te drága pasi te....
2009.11.29.-13:05 #18155[quote=”zsuzsa”:2lwft4ow]
Én nagyon jó ötletnek találom, szerintem nagyon jó ha messziről látni, hogy mi (mik) vannak előttünk…[/quote]Igen ez kötelező a teherautókon,de ködben sz@art sem ér!
Tiszta időben viszont kiváló! 🙂2009.11.29.-12:56 #18153Bocs, hogy komoly műszaki férfiak topikjába beleszólók 😉 😳 😳 .
A láthatóságról szeretném megjegyezni, hogy az utóbbi években egyre több kamionon és egyéb nagyobb járművön láttunk a hátsó oldalt körberajzoló fényvisszaverő csíkot.
(Füredyék lakóján is felfedeztem)
Én nagyon jó ötletnek találom, szerintem nagyon jó ha messziről látni, hogy mi (mik) vannak előttünk…2009.11.29.-12:38 #18151[quote=”fischer”:1cmfmbyr]a ködlámpával az a probléma, hogy gyakran felejtődik bekapcsolva, amikor már nincs köd…
nagyon élvezetes hátulról látni tiszta időben egy szépen, erősen világító ködlámpát… 😆 👿 [/quote]
Még a legöregebb autóban is van a műszerfalon legalább 1 kontroll lámpa.Olyan fontos ez mint bármelyik visszajelző.Ja meg a figyelem.Ha úgy marad és nem indokolt a használata még a rendőr is megbüntethet.
Tényleg elég kellemetlen amikor valaki úgy felejti,de nem erről beszélünk. 😛2009.11.29.-03:41 #18146[quote=”reprodesign”:1hle4xqk]És még annyit..a ködlámpák.Na az is nagyon fontos.Főleg a hátsó.Nincs annál rosszabb mit a nagy semmiből előkerül két halvány piros fény mondjuk a pótós IFÁN.[/quote]
a ködlámpával az a probléma, hogy gyakran felejtődik bekapcsolva, amikor már nincs köd…
nagyon élvezetes hátulról látni tiszta időben egy szépen, erősen világító ködlámpát… 😆 👿
2009.11.29.-01:11 #18140[quote=”istozi”:26z1eppl]Úgy tűnik, jó téma!
Ahogy nő =D> a téma, Csak így tovább![/quote]Végre,hogy a témánál vagytok.
2009.11.28.-23:37 #18139Úgy tűnik, jó téma! Mert mindenkit érdekel.
Ahogy nő a téma, úgy szaporodnak a hasznos információk.
Csak így tovább!2009.11.28.-21:56 #18134[quote=”3hinfo”:132e3zwa]Hát nem azért csinálod? [-X [/quote]
=D> 😆2009.11.28.-21:54 #18133[quote=”fischer”:tpjtxpf6]aki csámcsog a hozzászólásaimon. 🙂 [/quote]
Hát nem azért csinálod? [-X2009.11.28.-20:57 #18131[quote=”reprodesign”:wc0wskgh]Kire gondolsz? 👿 [/quote]
aki csámcsog a hozzászólásaimon. 🙂
2009.11.28.-20:06 #18129[quote=”fischer”:1m6p6rpe]”
csámcsognotok[/quote]Kire gondolsz? 👿
2009.11.28.-18:41 #18128[quote=”somacsek”:20wk78yr]Én is minden indulás előtt kirakom a lámpát a tornácra .Ha jövök haza lássak valamit. 😆 [/quote]
😆 =D>
ez nagyon tetszett2009.11.28.-17:56 #18115[quote=”somacsek”:gvq3iu36]Én is minden indulás előtt kirakom a lámpát a tornácra .Ha jövök haza lássak valamit. 😆 [/quote]
Már megint a hülyeség. 😉
2009.11.28.-17:55 #18113[quote=”reprodesign”:lpwen0ys]És még annyit..a ködlámpák.Na az is nagyon fontos.Főleg a hátsó.Nincs annál rosszabb mit a nagy semmiből előkerül két halvány piros fény mondjuk a pótós IFÁN.[/quote]
Én is minden indulás előtt kirakom a lámpát a tornácra .Ha jövök haza lássak valamit. 😆
2009.11.28.-17:52 #18107És még annyit..a ködlámpák.Na az is nagyon fontos.Főleg a hátsó.Nincs annál rosszabb mit a nagy semmiből előkerül két halvány piros fény mondjuk a pótós IFÁN.
2009.11.13.-19:03 #17765Ötlet, nem tudom, jó-e, de kipróbálható:
A gázpalackot az eredeti helyén becsavarni egy személygépkocsiba való 12 V-os ülésfűtés-párnába. Ennek az áramfelvétele 2-3 A, tehát a fedélzeti akkut egy-egy éjszaka alatt nem szívja le. Célszerű utána még az egészet egy hőszigeteléssel burkolni (pl egy plédbe, v, hasonló). Az elektromos csatlakozás a palacktárolón kívül legyen (pl. a kocsi alatt). Szerintem így nem fog ártani a hideg a normál palacknak sem, a PB is teljes egészében ki fog jönni.2009.11.13.-01:56 #17740[quote=”Oldi”:1qjxzrkm]Pufff neki!
Ezt meg nem is tudtam!
Köszi a figyit !!!
Amit az autóval kaptam az 2db 5kg-os vas palack.
Az gondolom jó, legalábbis Németországban.
Ezeket használom normális körülmények között természetesen.
Ezeket viszont, szigorúan szabad térben, de saját kezűleg töltöm a nagy hb-s palackról…[/quote]
Az acélpalack az rendben van, az úgy van „csinálva”, hogy bírja a strapát.
Jó még amit írtam, a duplafalú alupalack és legújabban van a műanyagpalack is.
Árban is ez a sorrend, elég nagy ugrásokkal, úgyhogy kishazánkban még egy darabig maradunk a jó nehéz acélpalackoknál.
😕2009.11.13.-01:48 #17735[quote=”GaborApa”:ufelwg0g]A palackodról azért mondtam, hogy nem is akarom tudni, mert sejtettem 😆
A háztartási palack tilos a kempingjárművekben, mert baleset esetén nagyon veszélyes. Egyrétegű oldalfala könnyen felhasad. Azért olyan rohadt drága az alu kempingpalack, mert az duplafalú, hogy jobban bírja a gyűrődést.Ez a szabály.
Persze mindenki azt csinál amit akar, de nem árt tudni, mi miért van. 😉 [/quote]Pufff neki!
Ezt meg nem is tudtam!
Köszi a figyit !!!
Amit az autóval kaptam az 2db 5kg-os vas palack.
Az gondolom jó, legalábbis Németországban.
Ezeket használom normális körülmények között természetesen.
Ezeket viszont, szigorúan szabad térben, de saját kezűleg töltöm a nagy hb-s palackról…2009.11.13.-00:56 #17703[quote=”fischer”:2rgjmzz4]:lol: látom, üveges sör lesz ebből, azzal nagyobbat lehet ütni… 😛 [/quote]
..na ez volt a nap poénja… 😆 =D>
2009.11.13.-00:56 #17702[quote=”Oldi”:2ql703ew]Ok.
Akkor bocs, hogy leírtam, még csak annyit, hogy természetesen KIZÁRÓLAG gyári anyagot (hollanderek, gázcső használtam fel, és mindez ca. 15 éve hibátlanul műxik.
A tömörségvizsgálatnak állok elibe, (vagy nem állok melléd 😀 )
A palack ilyenkor a kis hazánkban szabványos és csereszabatos 11 kg-os háztartási alumínium palack.[/quote]
én kérek bocsit 😳
nem bántásból írtam, csak óvatosságból, mert
a gáz olyan mint a medve. Nem játék.Csak azt szeretném elkerülni, hogy esetleg hozzá nem értő emberek, az itt olvasottak alapján felbátorodva valami hülyeséget csináljanak.
A palackodról azért mondtam, hogy nem is akarom tudni, mert sejtettem 😆
A háztartási palack tilos a kempingjárművekben, mert baleset esetén nagyon veszélyes. Egyrétegű oldalfala könnyen felhasad. Azért olyan rohadt drága az alu kempingpalack, mert az duplafalú, hogy jobban bírja a gyűrődést.Ez a szabály.
Persze mindenki azt csinál amit akar, de nem árt tudni, mi miért van. 😉2009.11.13.-00:01 #17699Ok.
Akkor bocs, hogy leírtam, még csak annyit, hogy természetesen KIZÁRÓLAG gyári anyagot (hollanderek, gázcső használtam fel, és mindez ca. 15 éve hibátlanul műxik.
A tömörségvizsgálatnak állok elibe, (vagy nem állok melléd 😀 )
A palack ilyenkor a kis hazánkban szabványos és csereszabatos 11 kg-os háztartási alumínium palack.
2009.11.12.-23:53 #17697[quote=”reprodesign”:3c6lm3mq]Mivel rászántuk magunkat a téli lakózásra és a meleget is igencsak szeretjük rendelek egy Secu-Motion készüléket és egy Duo Comfort cuccot és nem érdekel mi van a palackokkal.Ja ezekhez már szakadás védelemmel ellátott cső dukál.(na Én is okosodom)az elektromos cuccot is beépítettem! azért is.És hogy hol fogják beépíteni?? Ki tudja?? :ny
Nem-nem fischer nem Budapesten [-X
(csak vicc volt!) vagy mégsem 👿 [/quote]😆 látom, üveges sör lesz ebből, azzal nagyobbat lehet ütni… 😛
-
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.