-
IndítottaTémakör
-
2010.09.04.-01:17 #25381
Névtelen
Én horgászathoz , vadászathoz meg bokorugráshoz ezt jobban tudnám ajánlani .
😀 -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2013.01.20.-16:16 #37297
” Ajánlatunk kötelezettség nélküli, a tévedés és a visszavonás jogát fenntartjuk ”
Így végződik az írás.
Ennyi pénzért – nem ” haza ” akarok beszélni – , de Ford F – 550 EarthRoamrt lehet kapni
/ vagy egy használt 12 személyes Setra 228 Camper lakóbuszt, vadi új Roadtrek Mercit, Chevyt…stb /Aránytalanul drága, talán valóban elírták az árát.
2013.01.20.-10:10 #37294[quote=”nemo25″:2k7jxm83]Egyetértek!!!! Ez brutálisan túl van árazva. Talán a reális ára a fele környékén lenne. Túlságosan különleges cuccokat nem építettek bele. Van önbizalmuk a fiuknak. 😉 [/quote]
Üdv néked Zoli!
Valóban a brutális a helyes kifejezés az árképzésükre.
Az alapjármű nem egy nagy szám, 8 milláért megkapható!
A légrugók bele, kijönnek max fél millából, de mire költöttek el további 18 milliót???Az én a 3,5 tonna alatti kategóriában legnagyobb járgányom nem került újonnan ennyibe, és alapban is nagyobb volt a felszereltsége mint ennek.
Erre a kereskedésre -ha megnézitek az egyéb termékekre vonatkozó árait is- ez a jellemző árképzés.
Valószínüleg országot, sőt kontinenst tévesztettek…2013.01.20.-01:57 #37292[quote=”NagyPapa”:fe687n3k]Én ezt mind megértem, de könyörgöm ennyiért???[/quote]
Egyetértek!!!! Ez brutálisan túl van árazva. Talán a reális ára a fele környékén lenne. Túlságosan különleges cuccokat nem építettek bele. Van önbizalmuk a fiuknak. 😉2013.01.20.-01:09 #37291[quote=”Bazsa81″:20o6viuy]A súly kérdés azért itt is fontos. A felépítmény bírja, a kocsi nem mindig. A ránézésre 1,5m-es túlnyúlás már túl sok volt az alváznak. 😯
Ezért is mondom, ha terepre akarjátok vinni, akkor nehezek a gyáriak. Építeni kell,viszont az kompromisszumos.
Egyébként aki ezt az alapgépet megtervezte ,annak semmi terepjárós tapasztalata nem volt.
Egy másik típust pedig az áramszolgáltató 1 tonnás szerszámos dobozai törtek ketté.
Annak a márkának sem volt tapasztalata a terepjáró teherautó építésben.
A terhelés megkeresi a gyenge pontot.
Viszont azért az legyen a mentsége az itteni kocsinak hogy alapból, 750 kilósra tervezték a platóterhelését.
Itt pedig jócskán megpakolták. #-o2013.01.19.-14:12 #37285A súly kérdés azért itt is fontos. A felépítmény bírja, a kocsi nem mindig. A ránézésre 1,5m-es túlnyúlás már túl sok volt az alváznak. 😯
2013.01.18.-22:55 #37282[quote=”NagyPapa”:xnitib8r]Én ezt mind megértem, de könyörgöm ennyiért???[/quote]
Próbálj meg bemenni az Itineo-val oda ahova ezek, és rájössz, hogy mi az árkülönbség. 😆
2013.01.18.-22:49 #37281[quote=”Kerti”:1yi3eeav]Komoly dolgot, amire ők készítik az autóikat, nem lehet mű dolgokból megépíteni, mert úgysem lesz jó. Sokkal drágább és sokkal több vele a munka de legalább jó lesz.[/quote]
Én ezt mind megértem, de könyörgöm ennyiért???
2013.01.18.-22:25 #37280[quote=”Bazsa81″:2qho1hxh]Igen, a hátsó ajtó az komoly.
Több olyan Bimobillal is találkoztam a neten,ami 25év után sem ázik be a tulaj szerint. Viszont érdekes info volt a fa bútorzat. Az árát bár a külföldi lapokban már láttam, így HUF-ban impozáns látvány.[/quote]Komoly dolgot, amire ők készítik az autóikat, nem lehet mű dolgokból megépíteni, mert úgysem lesz jó. Sokkal drágább és sokkal több vele a munka de legalább jó lesz.
2013.01.18.-21:57 #37277[quote=”Kerti”:35hpjyrk]
A Bimobil szerintem nagyon jó, mert ő általában fából készíti a berendezéseket, mivel az jobban bírja a kiképzést.
Nem beszélve a nappaliból kialakítható teraszra! Az nagyon nagy. =D> [/quote]Igen, a hátsó ajtó az komoly.
Több olyan Bimobillal is találkoztam a neten,ami 25év után sem ázik be a tulaj szerint. Viszont érdekes info volt a fa bútorzat. Az árát bár a külföldi lapokban már láttam, így HUF-ban impozáns látvány.2013.01.18.-21:45 #37276[quote=”Bazsa81″:13o9a0og]sziasztok,
hogy ne offoljuk tovább a vásárlási topikot iderakok 1-2 kirívó példát a magyar piacról:
van arca wohnkabinénak hirdetni, szöveget is érdemes végigolvasni… #-o
a kínálat csúcsa,bár a dupla kabinos kivitelre nekem nagynak tűnik:
Bimobil[/quote]
Az elsőnél, hogy egy lakókocsit hogyan lehet másként felhasználni, nagyon tetszik, csak kérdés, hogy bírja e a kiképzést.
A Bimobil szerintem nagyon jó, mert ő általában fából készíti a berendezéseket, mivel az jobban bírja a kiképzést.
Nem beszélve a nappaliból kialakítható teraszra! Az nagyon nagy. =D>2013.01.18.-21:40 #37275sziasztok,
hogy ne offoljuk tovább a vásárlási topikot iderakok 1-2 kirívó példát a magyar piacról:
van arca wohnkabinénak hirdetni, szöveget is érdemes végigolvasni… #-o
a kínálat csúcsa,bár a dupla kabinos kivitelre nekem nagynak tűnik:
2012.07.27.-16:24 #35678[quote=”Bazsa81″:2y4ym4cr]Nem teljesen lakóautó, de 23éve(!) ezzel a Merci G-vel (300GD,88LE,800.000km) járják a világot,ebben alszanak,ebben (mellette) oldják meg az étkezést,fürdést! RESPECT!
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-18910560
u.i. nagyon hangulatos videó,számomra ez a maximum,amit ebből ki lehet hozni…[/quote]
Én is köszönöm, hogy ezt feltetted =D> .
Nem nagyon tudom leírni:… #-o 🙄 … -számomra, csodálatra méltó a teljesítményük :2010_igen2.gif …, -és, persze, irigylem, a jól megérdemelt élményeiket =D> , …-főként az ő korukban!!! =D> =D> =D> .2012.07.27.-00:05 #35673[quote=”Bazsa81″:1mu99sre]Nem teljesen lakóautó, de 23éve(!) ezzel a Merci G-vel (300GD,88LE,800.000km) járják a világot,ebben alszanak,ebben (mellette) oldják meg az étkezést,fürdést! RESPECT!
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-18910560
u.i. nagyon hangulatos videó,számomra ez a maximum,amit ebből ki lehet hozni…[/quote]
Köszönjük, nagyon érdekes volt számomra!
András
2012.07.26.-01:32 #35666Nem teljesen lakóautó, de 23éve(!) ezzel a Merci G-vel (300GD,88LE,800.000km) járják a világot,ebben alszanak,ebben (mellette) oldják meg az étkezést,fürdést! RESPECT!
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-18910560
u.i. nagyon hangulatos videó,számomra ez a maximum,amit ebből ki lehet hozni…
2012.02.20.-11:14 #33567Névtelen
Köszönöm a válaszokat!
Hát a miénk ezek szerint jóval nehezebb a tiéteknél.
Amikor 2008-ban elkezdtük építeni, nem túl sokat tudtunk még. Ma már más a helyzet. A kempingboltban rengeteg segítséget kaptunk a beépítésekről. Ma már nagyon sajnálom, hogy előbb nem találkoztunk Ismani! Nagyon tetszik a felépítmény!
DEP76 felépítménye pedig azért szuper, mert egyéni és csodás!
Szóval mi úgy kezdtük, pontosabban a férjem, hogy zárt szelvényből hegesztett egy vázat. Nagyon akartuk, hogy egy stabil dobozt kapjunk. A váz közé 4 cm lábazati polisztirol hőszigetelés került. Kívülről 3 mm rétegelt lemezt erősített és erre ragasztotta a műanyag borítást.
Belül is kapott borítást.
Van előtető és a bútorokkal, kemping felszereléssel, használati tárgyakkal együtt 990 kg lett.
2009 nyár elején készült el, így már három nyarat tudhatunk magunkénak a dobozkánkkal. Imádunk minden percet amit benne töltünk! 😆
Képet majd megpróbálok tenni az adatlapunkra.
A belső felvételek elvesztek a gépről egy újratelepítésnél.
Majd kattintok újakat.
Jut eszembe, az egyik kedves topiktárs -EdGáR- fényképei közt felfedeztem egyet a mi dobozkánkról. Tavaly Balatonfüreden találkoztunk a kempingben.2012.02.19.-18:13 #33550[quote=”isri”:338sxwtd]Sziasztok!
Először is boldog, sok-sok utazással teli új évet mindenkinek! 😀
Nagy-nagy érdeklődéssel olvasom a pick up felépítményeről írtakat, mert, hogy nekünk is az van. Leírtátok a súlyukat. Szeretném megkérdezni ezek a pille könnyű felépítmények hőszigeteltek?
Egyébként nagyon tetszenek![/quote]Én is csak hőszigeteléssel készítek felépítményt!
30mm speciális habot használok aminek a sűrüsége háromszor jobb mint a hungarocelnek. Télen meleg, nyáron hideg!
Neked milyen típus van?2012.02.19.-17:55 #33549[quote=”isri”:28jixfx6]Sziasztok!
Először is boldog, sok-sok utazással teli új évet mindenkinek! 😀
Nagy-nagy érdeklődéssel olvasom a pick up felépítményeről írtakat, mert, hogy nekünk is az van. Leírtátok a súlyukat. Szeretném megkérdezni ezek a pille könnyű felépítmények hőszigeteltek?
Egyébként nagyon tetszenek![/quote]Az enyém az.
450 kg ,a vázszerkezet vastagságában van szigetelve normál polisztirol lapokkal.30 mm vastagságban.
A gyári felépítmények csodásak és szépek , viszont elég drágák és nehezek. 650-900 kiló üresen.
A nálunk használatos pick up -ok súlylimitjét személyekkel és cuccokkal simán túllépik.
Ami viszont számomra is lényeg hogy ennél a súlynál szerintem lényegesen elveszíti az autó adta adottságokat ,mert egy nehezebben járható úton simán megborít egy ilyen súly.
A szigetelésre visszatérve szerintem minden gond nélkül megoldható hogy bármilyen körülmények között használni tudd.
Szerintem a gyáriak tudják is ezt, de majd biztosan megmondják azok akiknek van-volt- vagy épített ilyent.Bocs most olvastalak 😳
Képeket szeretnék látni a tiédről is. 🙂2012.02.19.-10:26 #33539Névtelen
Sziasztok!
Először is boldog, sok-sok utazással teli új évet mindenkinek! 😀
Nagy-nagy érdeklődéssel olvasom a pick up felépítményeről írtakat, mert, hogy nekünk is az van. Leírtátok a súlyukat. Szeretném megkérdezni ezek a pille könnyű felépítmények hőszigeteltek?
Egyébként nagyon tetszenek!2012.02.18.-18:28 #33534[quote=”Karollda”:2nzprwue]http://manneli.com/movies/tech/Swiss-RoomBox.html
ez akkor most lakóautó? 🙂 [/quote]
Nem , ez az emberi találékonyság megnyilvánulása.
Csak azoknak ajánlott akik szerettek gyerek korukban legózni.Egyébként szuper =D> =D> 🙂
2012.02.18.-18:24 #33533[quote=”ismani”:z2tic7ec]Próbáltam már néhányszor de írni most sikerült először. Képet felrakni ide még nem tudtam! A számítógép nekem nem igazán az erősségem! Pedig az új projekről tettem volna ide képet!
Hol néztél minket?[/quote]Ha gondom volt Gábor mindíg segített =D> Én sem vagyok egy informatikus.
Abból kiindulva hogy egy bizonyos szinten találkozik az érdeklődési körünk, már több helyen beléd botlottam. 🙂
Hilux oldal, eladó kabin hirdetések stb.
Most már itt is aktív tag vagy =D>2012.02.18.-14:11 #33526[quote=”Karollda”:32nvqmrn]http://manneli.com/movies/tech/Swiss-RoomBox.html
ez akkor most lakóautó? 🙂 [/quote]
Annak idején, (sátorozós korunkban) 🙄 , „öltem volna” egy ilyesmiért [-o< [-o< ,--- ...komolyan gondolkoztam egy "hasonlón" 😆 , pl.: "Wartburg-turist-ból kialakítva :smt061 8) , ---az akkori lehetőségekből kifolyólag. (Elkerülendő a minden napi, pl. út közbeni kempingkeresést, és sokszor, egy éjszakára is kifizetni, akár a "vitorláskikötősös", stb., egyéb "luxusos" kempingeket is.) 😕 .2012.02.18.-03:43 #33523sziasztok,
köszönöm a rengeteg tanácsot és észrevételt,azt hiszem átmegyek majd az SK topikba,hogy nem offoljam szét a topikot.
Kedves Ismani,köszönöm az invitálást,a Karavánra biztos,h megyünk,majd egyeztetünk.Amit ki tudok jelenteni,az az,hogy bárhogy is sikerül a lakó,sokat fogunk vele utazni,legfeljebb a kemping/vadkmemping aránya változik, a felszerelés és az uticél függvényében. 🙂
Tudom,hogy a lakókabin logikus lenne,de „integrált” lakót szereténk,ez csak izlés kérdése.
A kérdést is értem,hogy lakóautó-e az amit én szeretnék.
Valakinek nem,de nekem a 3ajtós terepjárómhoz képest igen. 8)u.i. áram,víz lesz benne a többit megoldjuk 😉
2012.02.18.-02:06 #33522[quote=”DEP76″:1d4re57h]Sokat néztelek benneteket, szuper amit csináltok,
Ha nem mondod akkor is tudtam ,hogy a te dobozod volt. 🙂
Annak külön örülök hogy sikerült végre szóra bírni itt a fórumon. 😆 😉 [/quote]Próbáltam már néhányszor de írni most sikerült először. Képet felrakni ide még nem tudtam! A számítógép nekem nem igazán az erősségem! Pedig az új projekről tettem volna ide képet!
Hol néztél minket?2012.02.18.-01:06 #33521[quote=”challenger”:2ux4pzvo]=D> =D> =D> Csak anyit Dep felepitmenye zsenialis…nem tudom azert hogy a muszaki vizsgaknak minden orszagban megfelelne e? Otletes es mi minden belefer szerintem nyarra a legotletesebb fel epitmeny sajat kezzel epitettbol amit eddig lattam es hasznalat kozben is mert egyutt utazgatunk szardiniaba. Es a dep csapat is zsenialis mellekelten hozza teve.
Mi is nagy utazok voltunk regen most is azok vagyunk de egy kicsit kellemesebb komfortosabb formaban utazgatunk telen nyaron most is minusz huszakban teljesen jol ereztuk magunkat, most is megyunk a hetvegen de szerencsere csak minusz 6 josolnak, majd jol befutunk. Talan ha futest betudnatok kotni mert az eszaki orszagokban estenkent jol jon meg nyaron is meg a hegyekben neha kellemes ejjel es reggel.
Irigyelunk titeket mert ez jo tervezgetes.
Mi egy citroen ket loeros kombival kezdtuk 18 eves korunkban mar a ferjemmel ..kepek az albumomban….most mar 60 nat irok a lako valtozott de ferjemet megtartottam…mert o is zsenealis… :smt057 [/quote]Örülök hogy tetszett, ez tőletek különösen jó hallani. 🙂
Azt viszont számításba kell venni ,hogy ezt olyan mondja aki maga is komolyan „fertőzött” gyógyíthatatlanul. 😆
Köszönöm az elismerést, és még egyszer azt a kedvességet amivel fogadtatok minket.2012.02.18.-00:59 #33520[quote=”ismani”:9t5zjzmo]Szia Balázs!
A Pick-up felépítmény amit a Biwak oldalon megtalálsz azt én készítettem és a Biwak bútorozta be.Ha esetleg élőben kíváncsi vagy egy ilyen feépítményre akkor ebben tudok segíteni! Most is készítek műanyagból lakófelépítményeket minden típusu autóra. Egy pick-up felépítmény kb. 350-400kg üresen és ami a lényeg SOHA NEM TUD BEÁZNI! Ha érdekel a dolog telefonálj és megoldjuk! 06 20 497 ötvenkettő 61
Üdv Ismani[/quote]
Sokat néztelek benneteket, szuper amit csináltok,
Ha nem mondod akkor is tudtam ,hogy a te dobozod volt. 🙂
Annak külön örülök hogy sikerült végre szóra bírni itt a fórumon. 😆 😉 -
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.