-
IndítottaTémakör
-
2006.04.20.-20:26 #3071
Itt cserélhetnének tapasztalatokat, információkat azok, akik saját beépítésű lakóautóval próbálkoznak. Azt hiszem, nem vagyok egyedül ezzel a klubbon belül.
-
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2015.06.04.-22:32 #47800
A Lakóautó Klubban Kerti foglalkozik lakóautó építéssel, csoda szép dolgokat alkotnak.
[quote=”Bill” post=46235]Helló! Kösz a gyors választ! A lakóautót csináltatnám,mivel nem vagyok járatos e téren. Német oldalakon láttam a fennt említett típusokból átépített lakóautókat,ezért gondoltam rákérdezek,hátha foglalkozik ilyesmivel valaki Mo.on is. Megköszönném ha tudnátok ajánlani ezzel foglalkozó szakembert.
Üdv Bill[/quote]
2015.06.04.-20:38 #47794[quote=”Nyomi” post=46232]Mi az elfogadható ár? Avagy az igényeid határozzák meg mibe fog kerülni. Saját magad csinálod, vagy csináltatod. Én magam építettem át az enyémet , de sok szempont használat közben adódott. Ezért azt javaslom, hogy ha információkat akarsz gyűjteni, gyere el valamelyik találkozónkra ahol első kézből kaphatsz tanácsokat az építéshez, használathoz.
Üdv Nyomi 🙂
[quote=”Bill” post=46225]Halló mindenkinek! Hogyan lehetne megoldani? Elfogadható áron átépitene egy kis teherautót (VW T4, T5, Citroen Jumper, Opel Vivaro) lakóaútóvá. Egyszerü és célszerü legyen,2-3 alvóhellyel, asztal, oldalablak, szigetelés, stb. Várom az észrevételeket,, tippeket.[/quote][/quote]Helló! Kösz a gyors választ! A lakóautót csináltatnám,mivel nem vagyok járatos e téren. Német oldalakon láttam a fennt említett típusokból átépített lakóautókat,ezért gondoltam rákérdezek,hátha foglalkozik ilyesmivel valaki Mo.on is. Megköszönném ha tudnátok ajánlani ezzel foglalkozó szakembert.
Üdv Bill
2015.06.04.-11:51 #47791Mi az elfogadható ár? Avagy az igényeid határozzák meg mibe fog kerülni. Saját magad csinálod, vagy csináltatod. Én magam építettem át az enyémet , de sok szempont használat közben adódott. Ezért azt javaslom, hogy ha információkat akarsz gyűjteni, gyere el valamelyik találkozónkra ahol első kézből kaphatsz tanácsokat az építéshez, használathoz.
Üdv Nyomi 🙂
[quote=”Bill” post=46225]Halló mindenkinek! Hogyan lehetne megoldani? Elfogadható áron átépitene egy kis teherautót (VW T4, T5, Citroen Jumper, Opel Vivaro) lakóaútóvá. Egyszerü és célszerü legyen,2-3 alvóhellyel, asztal, oldalablak, szigetelés, stb. Várom az észrevételeket,, tippeket.[/quote]2015.06.04.-00:13 #47784Halló mindenkinek! Hogyan lehetne megoldani? Elfogadható áron átépitene egy kis teherautót (VW T4, T5, Citroen Jumper, Opel Vivaro) lakóaútóvá. Egyszerü és célszerü legyen,2-3 alvóhellyel, asztal, oldalablak, szigetelés, stb. Várom az észrevételeket,, tippeket.
2015.04.23.-14:23 #47506Sziasztok!
Én is hőszigetelés megoldásban kérek segítséget, egy Ford Transitot szertnék szigetelni.
Megpróbáltam végig olvasni ezt a fórumot.
Ezeket találtam:
„A hőszigeteléshez, kizárólag zárt cellás habot szabad használni. Ügyelni kell a karosszéria kényszerszellőzésének a megtartására. Nem szabad lezárni a szellőzés csatornáit. A habot ragasztani kell a lemezre, hogy ne tudjon behúzódni a pára. Ha keletkezik is páralecsapódás, akkor az menet közben kiszellőzik. ”
„. A német Kaimann gyártmánya, a Kaiflex ST, vagy ET hablemez. ”A lakóautó kiállításon próbáltam infót kérni egy cégnél akik lakóautó építéssel foglalkoznak . Azt mondták kereszt szálas alura kasírozott kőzet gyapotot használnak. Nem értek hozzá, talán ilyen a TECHROCK, TECHROCK ALU.
TECHROCK: Teljes keresztmetszetében víztaszító, felületéről a vízcseppekleperegnek, de ugyanakkor páraáteresztő képessége szinte a levegőével megegyező, aminek köszönhetően nem akadályozza a homlokzatokon keresztüli páravándorlást.
Nem értek hozzá,
Van különbség a zárt cellás hab és a Szintetikus gumi, zártcellás struktúrával között?
(Szintetikus gumi, zártcellás struktúrával Armaflex AC)Nem tudom, jól értettem e hogy ezt a zártcellás valamit közvetlenül a lemezre kell ragasztani?
2015.03.06.-13:59 #47116Sziasztok
Új vagyok itt és úgy döntöttem, belekezdek a lakoautom építéséhez
Egy Merci 207D az alany
Elsősorban a szigetelés megoldása érdekel
Olvastam a hozzászólásokat és ha van valakinek bevállt ötlete szívesen fogadnám
Mivel,hogyan stb
Ha esetleg van valakinek ilyen járműve,képeket is várok
Köszönöm2015.02.11.-16:22 #46810ugyeskezueknek / es azoknak, akik hetkoznap teherautokent, hetvegen lakokent hasznalnak a furgonjukat:
egyszeru rendszer, minimalis komforttal, de egesz jo otlet: egy konnyen felallithato es a gyuruknel spanniferekkel rogzitheto keret kerul beépitesre, ennek sinjeire lehet ráaggatni a dolgokat, amik beépitesre kerulnek, illetve a keret teljes nagysaga egyben egy hubbet, amit ejszakara le lehet ereszteni. az oldalon a *stehende bilder* linkre klikkeljetek, de itt a link is a kepekkel:
2015.02.11.-16:05 #46809kepekkel dokumentalva egy furgon atepitese, az illetonek volt korabban egy lakoja ami osszetorott, igy abbol tudott sokmindent atmenteni.
2015.02.04.-19:41 #46731KAGABI!
Ha Budaörsön laksz, akkor nincs olyan messze tőled DIÓSD!
A 70-es úton (vagy most az a 7-es?) után Érd felé kb 400 méterre jobbra van egy lakókocsis.
Ott, egy milláért olyan 6 személyes járgányt láttam, amibe holnap bele mernék feküdni!!!
Kifogástalan minőségben úgy szerkezetileg, mint esztétikailag!!
Láttam ott Hollandból behozottat és Angliából behozottat is!!
Olyan műszaki állapotúak voltak ott, hogy hozzá sem kellene nyúlni!! hurráUtána írom még, hogy ennyiért, komplett vizsgáztatva névre írva kapod meg! =D>
De ha szerényebb vagy, még ennél olcsóbban is kapsz, -igaz azok már használtabbak,- de még azok is hosszú évekig futnak!!
Kissé távolabb -pár kilométerrel csupán- a lakókocsiparkot is érdemes megnézni!!
:smt204 :smt2172015.02.04.-18:57 #46730Üdv Néked is! :meghajol
De gondoltam rá, sőt onnan indultam el, aztán lehet, hogy oda térek vissza? :woohoo: . Amit mondasz, abban sok igazság van, lehet, hogy tényleg jobb megoldás, maga a karaván kevésbé mobilis, de a személygépkocsi viszont az. És hát az ára tényleg a töredéke, gyakorlatilag kevesebbe kerül egy 7-8 éves újszerű lakókocsi, mint amennyire gondoltam egy meglévő busz esetében a belső kialakítására. Szóval most akkor jól fel van adva a lecke! :smt216 A Karaván Szalonra mindenképp kimegyek, és még egyszer köszi a tippeket mindenkinek!
[quote=”NagyPapa” post=45262]Üdv Néked! :meghajol
A Magyar Lakóautó Klub oldalán vagyunk, azaz elsősorban lakóautósok vagyunk! :woohoo:
De sokan vagyunk itt olyanok akik lakókocsiban kezdtük!! :smt204
Nem gondolkodtál el, egy ilyen verzión?? 😯
Csak hogy tudd! Ha coccolni kell, mert sok kell, vagy beszorulsz a járgány belsejébe, akkor a lakókocsinál ezen a téren nincs jobb alternatíva!! :woohoo:
Sokkal-sokkal több a hely, egy azonos méretű lakókocsiban, mint egy lakóautóban!
Ma elérhető áron -a lakóautó árának töredékéért- kapsz olyan lakókocsit, amit egy közepes kategóriájú járgánnyal már lehet húzni!
A fenntartása pedig gombok árából megvan, nem kell idegeskedned, hogy miből tartod fenn.Mondom, írom ezt én, egy „TRABANT KOMBI” méretű lakóautóból! (7,43 méter)
Jómagam húsz évig lakókocsiztam, tudom miről írok!!Még egy észrevétel: A lakókocsiban is ugyanaz meg van, ami egy lakóautóban megtalálható! Semmiben sem szenvedsz hiányt a felszereltségét illetően! Ha beálltál egy kempingbe akkor megmarad a mobilitásod, körbe kirándulhatsz a családdal, amit Mi lakóautósok NEM tehetünk meg!
Ettől még maradhatsz közöttünk, velünk, nálunk vannak többen lakókocsisok is, mert belőlük lesz a lakóautós….
:rohog[/quote]2015.02.04.-11:42 #46729„Kagabi” .
„Az egész úgy indult, hogy elkezdtünk kempingezni pár éve sátorral. A gyerekek és én nagyon élvezzük, a sátor elég komoly, de a feleségemet finoman szólva sem győztem meg vele:-) De a kempingben – látva a lakókat – kifejezte tetszését és hogy ilyenben azért el tudna tölteni több időt is. Egyébként őt nem is a nomád körülmények zavarják, hanem az, hogy táskából élünk, össze-vissza van minden, nincs normális előtető, nappal a sátorban elviselhetetlen a meleg, stb… Már sokat javítana ezen egy kempingbusz is, amiben sok dolognak lenne helye (a tetőalkóvon kívül belül is átalakíttatnám. Ez azért tűnik reálisabbnak pillanatnyilag, mert ezt akár szívesen használnám nap, mint nap, illetve amúgy is időszerű lenne egy családi autócsere is. Másrészt viszont szívesen mennék a gyerekekkel ide-oda, hogy lássanak világot és ilyenkor kempingen kívül is megaludnánk, ahhoz ez nem annyira alkalmas. Szóval még én sem tudom…”Üdv Néked! :meghajol
A Magyar Lakóautó Klub oldalán vagyunk, azaz elsősorban lakóautósok vagyunk! :woohoo:
De sokan vagyunk itt olyanok akik lakókocsiban kezdtük!! :smt204
Nem gondolkodtál el, egy ilyen verzión?? 😯
Csak hogy tudd! Ha coccolni kell, mert sok kell, vagy beszorulsz a járgány belsejébe, akkor a lakókocsinál ezen a téren nincs jobb alternatíva!! :woohoo:
Sokkal-sokkal több a hely, egy azonos méretű lakókocsiban, mint egy lakóautóban!
Ma elérhető áron -a lakóautó árának töredékéért- kapsz olyan lakókocsit, amit egy közepes kategóriájú járgánnyal már lehet húzni!
A fenntartása pedig gombok árából megvan, nem kell idegeskedned, hogy miből tartod fenn.Mondom, írom ezt én, egy „TRABANT KOMBI” méretű lakóautóból! (7,43 méter)
Jómagam húsz évig lakókocsiztam, tudom miről írok!!Még egy észrevétel: A lakókocsiban is ugyanaz meg van, ami egy lakóautóban megtalálható! Semmiben sem szenvedsz hiányt a felszereltségét illetően! Ha beálltál egy kempingbe akkor megmarad a mobilitásod, körbe kirándulhatsz a családdal, amit Mi lakóautósok NEM tehetünk meg!
Ettől még maradhatsz közöttünk, velünk, nálunk vannak többen lakókocsisok is, mert belőlük lesz a lakóautós….
:rohog2015.02.04.-03:16 #46727[quote=”Kagabi” post=45259]Most már látom a képeket (miután regisztráltam), eredetileg valami nagyon hasonlóra gondoltam, mint a tied, nagyon szuper! Viszont egyelőre nem használnánk ki, ráadásul nem is tudnám nagyon hova rakni, de egy hasonló a cél. Eredetileg jövő utáni nyárra gondoltam megépíteni, nem zártam még ki teljesen. Az egész úgy indult, hogy elkezdtünk kempingezni pár éve sátorral. A gyerekek és én nagyon élvezzük, a sátor elég komoly, de a feleségemet finoman szólva sem győztem meg vele:-) De a kempingben – látva a lakókat – kifejezte tetszését és hogy ilyenben azért el tudna tölteni több időt is. Egyébként őt nem is a nomád körülmények zavarják, hanem az, hogy táskából élünk, össze-vissza van minden, nincs normális előtető, nappal a sátorban elviselhetetlen a meleg, stb… Már sokat javítana ezen egy kempingbusz is, amiben sok dolognak lenne helye (a tetőalkóvon kívül belül is átalakíttatnám. Ez azért tűnik reálisabbnak pillanatnyilag, mert ezt akár szívesen használnám nap, mint nap, illetve amúgy is időszerű lenne egy családi autócsere is. Másrészt viszont szívesen mennék a gyerekekkel ide-oda, hogy lássanak világot és ilyenkor kempingen kívül is megaludnánk, ahhoz ez nem annyira alkalmas. Szóval még én sem tudom…
És köszi a tippet, szerintem ki fogok menni.][/quote]
Megértem. Jó a sátor, de…………
Azért is kérdeztem, mert a T5-ben szűkös a helykínálat. Még ha nem is a személyek bent tartózkodását nézzük, hanem az 5 személy cuccának az elhelyezését. Még az XLH3-ban is lehetnek fennakadások, hát még egy ennél, sokkal kisebb szekérben. Mi ketten használjuk, és nagy ritkán utazóként, megyünk 4 személlyel. Tudom, még kicsik a gyerekek, de talán nekik még több cucc kell. 🙂 Tapasztalat.
Majd a kiállításon körbe nézel, biztosan lesz látnivaló bőven, és utána lehet még tovább ragozni a kérdést.2015.02.04.-01:50 #46726Most már látom a képeket (miután regisztráltam), eredetileg valami nagyon hasonlóra gondoltam, mint a tied, nagyon szuper! Viszont egyelőre nem használnánk ki, ráadásul nem is tudnám nagyon hova rakni, de egy hasonló a cél. Eredetileg jövő utáni nyárra gondoltam megépíteni, nem zártam még ki teljesen. Az egész úgy indult, hogy elkezdtünk kempingezni pár éve sátorral. A gyerekek és én nagyon élvezzük, a sátor elég komoly, de a feleségemet finoman szólva sem győztem meg vele:-) De a kempingben – látva a lakókat – kifejezte tetszését és hogy ilyenben azért el tudna tölteni több időt is. Egyébként őt nem is a nomád körülmények zavarják, hanem az, hogy táskából élünk, össze-vissza van minden, nincs normális előtető, nappal a sátorban elviselhetetlen a meleg, stb… Már sokat javítana ezen egy kempingbusz is, amiben sok dolognak lenne helye (a tetőalkóvon kívül belül is átalakíttatnám. Ez azért tűnik reálisabbnak pillanatnyilag, mert ezt akár szívesen használnám nap, mint nap, illetve amúgy is időszerű lenne egy családi autócsere is. Másrészt viszont szívesen mennék a gyerekekkel ide-oda, hogy lássanak világot és ilyenkor kempingen kívül is megaludnánk, ahhoz ez nem annyira alkalmas. Szóval még én sem tudom…
És köszi a tippet, szerintem ki fogok menni.[quote=”nemo25″ post=45257][quote=”Kagabi” post=45247]Köszi, én csak fejben próbáltam ezeket az eshetőségeket modellezni, pl. hogy a benti asztalt körülüljük, stb…Amúgy nekem még mindig nagyon tetszik ez a t3: http://olx.hu/hirdetes/vw-1600-lakoauto-ID2Gl0R.html#3ef845ff71, nem tudom mi a véleményed róla?[/quote]
Mutatós kis csiga. Nagyon jól néz ki, túl azon, hogy szűkös-e nektek, vagy sem. 🙂 Igazi ikon.
Azt javaslom, hogy menjetek el és nézzetek meg több, különböző méretű lakót. Azért írtam amit írtam, hogy lehetőleg egyből a megfelelő szekeret vegyétek meg. Mikor a vétel után, használat közben derül ki, hogy szűk a kabát, az költséges mulatság. Szerintem sokan tudnának mesélni, hogy ki mennyit bukott a lakóautó cseréken.
A Karaván Szalon, remek lehetőség a tájékozódásra, 12.-én.[/quote]2015.02.04.-01:22 #46725Nagyon köszi a választ, akkor inkább maradok a plátói szerelemnél, mert nem értek hozzá és csak kínlódnék vele.
2015.02.04.-00:28 #46724[quote=”Kagabi” post=45247]Köszi, én csak fejben próbáltam ezeket az eshetőségeket modellezni, pl. hogy a benti asztalt körülüljük, stb…Amúgy nekem még mindig nagyon tetszik ez a t3: http://olx.hu/hirdetes/vw-1600-lakoauto-ID2Gl0R.html#3ef845ff71, nem tudom mi a véleményed róla?[/quote]
Mutatós kis csiga. Nagyon jól néz ki, túl azon, hogy szűkös-e nektek, vagy sem. 🙂 Igazi ikon.
Azt javaslom, hogy menjetek el és nézzetek meg több, különböző méretű lakót. Azért írtam amit írtam, hogy lehetőleg egyből a megfelelő szekeret vegyétek meg. Mikor a vétel után, használat közben derül ki, hogy szűk a kabát, az költséges mulatság. Szerintem sokan tudnának mesélni, hogy ki mennyit bukott a lakóautó cseréken.
A Karaván Szalon, remek lehetőség a tájékozódásra, 12.-én.2015.02.03.-14:20 #46722Sajnos az 1,6-os motor elég kevés még a sima T3-ba is nemhogy egy ilyen magasítással.
Nekem 1,9 TDI van benne ami felmegy bárhova de az utazó sebessége elég véges (100km/h).
Utazásnál ez sokszor kevés, ha pl autópályán közlekedik az ember. A T5-höz ne hasonlítsuk, mert az egy sokkal korszerűbb autó. A T3-al törődni kell, mindig történhet vele valami. Ezt számításba kell venni.2015.02.03.-03:09 #46719Úgy értem, hogy ezzel a felépítménnyel és motorral mennyire életképes? Tulajdonképpen számomra jó alternatíva lehet, ha elmegy bárhova, akkor nincs T5, viszont nem ezzel járok nap, mint nap. Azt azért látom, hogy cca. 1,4 M Ft a T5 átalakítása. Önmagában az nem zavar, ha lassú a T3. Kicsit modernizálnám a belsejét és akkor a család is talán elfogadja, hogy mostantól hippik vagyunk 🙂
2015.02.03.-03:00 #46718Ez nem rossz megoldás, mert elég magas ahhoz, hogy fel tudj állni benne de csak akkor kell kinyitni a tetőt, ha alszanak is fent, ebből kifolyólag menet közben nem a legmagasabb ami a légellenállásban sokat számít. Bár a T3-nak egyébként is olyan a légellenállása mint egy bérháznak 😀
Ja, és engem ne kérdezz T3-al kapcsolatban, mert elfogult vagyok! :smt2042015.02.03.-02:40 #46714Köszi, én csak fejben próbáltam ezeket az eshetőségeket modellezni, pl. hogy a benti asztalt körülüljük, stb…Amúgy nekem még mindig nagyon tetszik ez a t3: http://olx.hu/hirdetes/vw-1600-lakoauto-ID2Gl0R.html#3ef845ff71, nem tudom mi a véleményed róla?
2015.02.03.-02:29 #46712Én is egyet értek veled, mert javarészt nem az autóban van az ember, hanem kint. Általában csak aludni járunk be. Még rossz időben is inkább az előtető alatt van az ember.
Egyébként az elrendezése miatt egy T5-ben (vagy akár T4, T3-ban) nagyobb a nappali tér (hiszen az egész az!) mint a legtöbb nagy felépítményes lakóautóban. :smt2172015.02.03.-02:10 #46711Jó a kérdés, a válasz: nem. Azonban eddig sátraztunk, napközben – az egyébként cca. 20 m2 alapterületű! -sátorba nem mentünk be a meleg miatt. Szóval nyáron, kempingben főleg ezen kívül tartózkodnánk, vélhetően az omnistore alatt, ezen kívül egy két-háromszemélyes sátrat felállítanánk. Útközben csak nagyon ritkán használnánk alvásra, bár a bivakolás tetszik, azért ezzel korlátozottan alkalmas…
De azt mondom, hogy ez az első lépés, szívesen veszek bármi infot, tanácsot,
3 gyerekkel szerintem a nagyobb lakók is szűkösek. Előzetesen 540, vagy 600 cm hosszú magasított buszban gondolkoztam, hogy lehessen bárhol vele parkolni, ezt még nem vetettem el teljesen, de ez is szűkös 5 embernek,mégha nem is túl nagyok a gyerekek. Szóval inkább egyfajta utazóautót keresek, amiben egyszer-egyszer megaludhatunk, plusz sok cuccnak eleve megvan a helye.2015.02.03.-01:40 #46710[quote=”Kagabi” post=45230]Sziasztok!
Nagyon tetszik az oldal, már régóta nézegetem. Sokat töprengtem mindenféle lakóautón, a végén a következőkre jutottam, hátha tudtok segíteni: szeretnék egy VW Westfalia-szerű autót, annyi a gond, hogy 5-en vagyunk, illetve nem szeretnék 10 évnél idősebbet. Gyárilag viszont így nagyon húzós ára van.
Az lenne a jó, ha a hétköznapokban is tudnám használni. Kempingezünk főleg, ezért nem gond a saját zuhany hiánya, de néha azért meg-megaludnánk itt-ott, jelenleg még elférünk öten a két ágyon. Inkább egyfajta utazó/kempinautó lenne.
A kérdésem, hogy T5-re utólag ráépíthető-e ilyen felnyitható hálótető? T4-hez találtam, gondolom ehhez is található, csak ráépíthető-e?
Ha igen, szükségem volna tervezőre és kivitelezőre, a többi beépítendő alkatrész tekintetében is.Előre is köszi![/quote]
Biztos vagy benne, hogy a T5 a megfelelő választás? Szerintem szűkös lesz 5 személynek. Nem lesz elegendő élettér, túlságosan kicsi. Állandó jelleggel, egymást fogjátok taposni. :smt216
2015.02.03.-00:49 #46708Bocs, most megnéztem tüzetesebben, így nem logikus az előző hozzászólásom, mert azt hittem, hogy ott fent nincs szállás:-) Sőt megnéztem az oldalatokon is az átépítést és tényleg… Valahol kompromisszumot kell kötni, jelenleg ez tűnik a legelfogadhatóbbnak, bár nyilván hideg időben nem használható, hülyén néz ki, csak úgy megállni és egy éjszakát eltölteni valahol az út szélén nem túl praktikus. Erre lenne jó az általam elképzelt L2H2, de ahhoz sok egyéb feltétel nincs meg.
[quote=”Kagabi” post=45236]Igen, ezt sejtettem, mármint, hogy nem ez a legpraktikusabb. Viszont a három gyerek komoly szűk keresztmetszetet jelent. Később, ha bejön a projekt, lehet, hogy megépítem az eredetileg elképzeltet tapasztalatokkal gazdagabban. [quote=”Kerti” post=45235][quote=”Kagabi” post=45234]… Többek között Kerti szuper oldtimere adta az ihlete, hogy mégis ilyet kellene (igaz ott nincs nyíló tető), … [/quote]
Köszi. Először nekem is nyitható tető volt rajta, később cseréltem le magas merev tetőre, mert rájöttem, hogy azzal egyszerűbb az élet.[/quote][/quote]
2015.02.03.-00:24 #46704Sziasztok, lassan 4 hónapja bújok mindent, ami a kempingautó építéssel foglalkozik és rájöttem, hasonlóképp gondolkozom, mint Kagabi… Bár nekem egy 5 személyes H1-es Hyundai-om van, és nem szeretnék nyitható tetőt rá… Ellenben az építést én is másra bíznám… Kertikollega! Miskolcon szombaton összefuthatnánk…
2015.02.03.-00:15 #46703Igen, ezt sejtettem, mármint, hogy nem ez a legpraktikusabb. Viszont a három gyerek komoly szűk keresztmetszetet jelent. Később, ha bejön a projekt, lehet, hogy megépítem az eredetileg elképzeltet tapasztalatokkal gazdagabban. [quote=”Kerti” post=45235][quote=”Kagabi” post=45234]… Többek között Kerti szuper oldtimere adta az ihlete, hogy mégis ilyet kellene (igaz ott nincs nyíló tető), … [/quote]
Köszi. Először nekem is nyitható tető volt rajta, később cseréltem le magas merev tetőre, mert rájöttem, hogy azzal egyszerűbb az élet.[/quote]
-
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.