Főoldal Fórumok Lakóautók Akkumulátor

Legutóbb frissítette benojeno 2 years telt el
87angok
540 hozzászólás
  • Indította
    Témakör
  • #9930
    cv2adi
    Felhasználó

      Előre elmondom hogy nagyon kezdő vagyok lakoautó témában és volna pár olyan kérdésem amin egyesek jót fognak derülni,tessék:A fedélzeti akum egy 12V85Ah az anyós ülés alatt,nem vettem ki a télen,természetesen lemerült 0-ra.Ha rácsatlakozok 220V-ra külső kábellel,mennyi idő alatt kellene feltöltődjön?Ez tényleg feltőltődik vagy jobb ha kioperálom a trónus alól és a garázsban rendes töltőre teszem? 🙁 Ugyanis most semmmi sem működik a kocsiban csak a TV melyet egy szivargyújtó szerü valamibe kell bedugni a munkapulton….Ez hogy lehet?Nem ugyanarra van rákötve?Lehet ilyen?Nem szükséges nagyobb aku ide?Elég ez a 85 Ah?A beltéri egységem a TV hez meg nem műküödött,az valószinű hogy a másik körre lenne kötve?Tudna valaki tanácsot adni?Előre is köszönöm.Üdvözlet mindenkinek. 🙁

    • Szerző
      Válasz
    • #58092
      gattila
      Felhasználó

        Ha most kezdeném, ilyet tennék be. Találtam egy magyar oldalon 12 voltost, de nem volt meggyőző a hálózati töltőárama.

        [quote=”woodoopilot” post=55399]Nem tudom mennyire macerás egy második generátor beépítése, de ha emellett döntünk, akkor már érdemes megfontolni, hogy a lakótérben 24V-os rendszert építsünk ki. A nagyobb feszültségnek több előnye is van, kisebbek az áramok, emiatt kisebbek a veszteségek, vékonyabb vezetékek is elegendőek, és lehetne használni a kamionokba tervezett 24V-os készülékeket, amiknek az ára sokszor kedvezőbb, mint a 12V-os lakóautós változatnak. Én ugyan nem vagyok híve az inverternek egy csigában, de ha 24V-os rendszerünk van, akkor 230$-ért vehetünk 3 kW-os solar-hibrid invertert is: 12V-os inverterből nem láttam még ilyet:

        https://www.aliexpress.com/item/32966568938.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.32eb401c7U7yO2&algo_pvid=e517c940-ffe6-47a0-b90b-f7f8bf54c933&algo_expid=e517c940-ffe6-47a0-b90b-f7f8bf54c933-1&btsid=7e5f2c85-8492-415b-b119-54e9b7af75a2&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1,searchweb201603_53

        Ebben az tetszik leginkább, hogy egy készülékbe van integrálva a szinuszos inverter, a napelemes töltésvezérlő, és a hálózati akkutöltő. Bizonyára ideálisabban működnek együtt a részegységek, mintha külön-külön vesszük meg, talán még olcsóbb is így, és a bekötése is biztosan egyszerűbb…[/quote]

        #58090
        woodoopilot
        Felhasználó

          Nem tudom mennyire macerás egy második generátor beépítése, de ha emellett döntünk, akkor már érdemes megfontolni, hogy a lakótérben 24V-os rendszert építsünk ki. A nagyobb feszültségnek több előnye is van, kisebbek az áramok, emiatt kisebbek a veszteségek, vékonyabb vezetékek is elegendőek, és lehetne használni a kamionokba tervezett 24V-os készülékeket, amiknek az ára sokszor kedvezőbb, mint a 12V-os lakóautós változatnak. Én ugyan nem vagyok híve az inverternek egy csigában, de ha 24V-os rendszerünk van, akkor 230$-ért vehetünk 3 kW-os solar-hibrid invertert is: 12V-os inverterből nem láttam még ilyet:

          https://www.aliexpress.com/item/32966568938.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.32eb401c7U7yO2&algo_pvid=e517c940-ffe6-47a0-b90b-f7f8bf54c933&algo_expid=e517c940-ffe6-47a0-b90b-f7f8bf54c933-1&btsid=7e5f2c85-8492-415b-b119-54e9b7af75a2&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1,searchweb201603_53

          Ebben az tetszik leginkább, hogy egy készülékbe van integrálva a szinuszos inverter, a napelemes töltésvezérlő, és a hálózati akkutöltő. Bizonyára ideálisabban működnek együtt a részegységek, mintha külön-külön vesszük meg, talán még olcsóbb is így, és a bekötése is biztosan egyszerűbb…

          #58085
          woodoopilot
          Felhasználó

            [quote=”gattila” post=55392] A 6 akksi amit vettem tőled 1000Ft/ darab áron, remekül muzsikál az autóban. Másfél napig megy róluk töltés nélkül a 220 voltos hűtő inverterrel. :meghajol
            , [/quote]

            Örülök, hogy jók lettek, a fagyiskocsiban már gyengék voltak, de ott sokkal nagyobbak az áramok, azt meg nem szeretik a megnövekedett belső ellenállású ólom akkuk. Mondjuk ár érték arányban azokkal az aksikkal nehéz versenyezni, amit nem vittetek el, azt a gyerek leadta a méh-ben, 900 Ft-ot kapott darabjáért. 🙂
            Selejtezek most megint 20 db 17 Ah-s akkut, valamelyik tuti megdöglött a pakk alján, mert reggelente időnként büdös volt a garázsban. Ezekben az aksikban nincs biztonsági szelep, amelyik a végét járja, az először felpúposodik, aztán valahol csak kijön belőle a túlnyomás, és olyankor jellegzetes szúrós szaga van. De biztosan lesz még köztük néhány használható…

            #58083
            gattila
            Felhasználó

              Na, ezért építek be egy második generátort az autóba. Nem tudom van-e 16 V-os fesszabályozó, de diódával gondolom meg lehet „bolondítani” őket. A 6 akksi amit vettem tőled 1000Ft/ darab áron, remekül muzsikál az autóban. Másfél napig megy róluk töltés nélkül a 220 voltos hűtő inverterrel. :meghajol
              ,
              [quote=”woodoopilot” post=55391]Nézegettem tegnap a Nissan Leaf cellákat, egy alu „dobozos” cella kb. 50 Ah kapaciású, és 7,2V névleges feszültségű. Manapság már elég könnyű beszerezni a bontott cellákat, állapottól függően 10-15e Ft között mozog az áruk.
              Lakóautóba természetesen sokkal jobb lenne LiFePO4 cellákat beépíteni, de 4 db 200 Ah-s cella kb. 300e Ft nettóban. Mondjuk ezek vadi új cellák, min. 2000-es ciklusszámmal, egy lakóautó árához képest nem olyan vészes az áruk. De a Nissan cellák lényegesen olcsóbbak, egy 200 Ah-s 14,4V-os akkupakkhoz 8 db cella szükséges, ami kb. annyiba kerül használtan, mint egy jobb fajta ólom akku. Viszont a 8 db Nissan cella csak kb. 20 kg!

              A Nissan cellák töltését kell valahogyan megoldani, mert azokhoz kb.16V kell összesen (4x4V), ami viszont már túl sok lenne a kocsi elektromos rendszerének. Az autó villamossághoz nem értek, de a generátort valószínűleg fel lehet „húzni” 16V-ig, az indító akkut pedig lehetne tölteni egy dc-dc konverterrel. Vagy betehetünk indító aksinak is Nissan cellákat, 15-16V-ot egy indítómotornak ki kell bírni, a többi fogyasztót meg el tudja látni egy kisebb dc-dc konverter is. Mondjuk lehet van valami előírás, hogy egy autóba kötelező egy ólom akkut is beépíteni, mert a Nissannál is van egy 12V-os ólom akku, amit a lítium akkuról töltenek. Vagy lehet egy plusz generátort beépíteni a lítium akkunak, esetleg felkonvertálni a 14V-os feszültséget, stb…

              Most rendeltem 14 db Nissan Leaf cellát, amiket egy fagyiskocsiba építek be tesztelés céljából, ha azt a terhelést bírják majd, akkor egy lakóautóba bőven jók lesznek. A fagyiskocsikban a savas ólom aksik általában 2 szezont szoktak kibírni, egy lakóautóban még azok is elmennek 5-6 évig is…[/quote]

              #58082
              woodoopilot
              Felhasználó

                Nézegettem tegnap a Nissan Leaf cellákat, egy alu „dobozos” cella kb. 50 Ah kapaciású, és 7,2V névleges feszültségű. Manapság már elég könnyű beszerezni a bontott cellákat, állapottól függően 10-15e Ft között mozog az áruk.
                Lakóautóba természetesen sokkal jobb lenne LiFePO4 cellákat beépíteni, de 4 db 200 Ah-s cella kb. 300e Ft nettóban. Mondjuk ezek vadi új cellák, min. 2000-es ciklusszámmal, egy lakóautó árához képest nem olyan vészes az áruk. De a Nissan cellák lényegesen olcsóbbak, egy 200 Ah-s 14,4V-os akkupakkhoz 8 db cella szükséges, ami kb. annyiba kerül használtan, mint egy jobb fajta ólom akku. Viszont a 8 db Nissan cella csak kb. 20 kg!

                A Nissan cellák töltését kell valahogyan megoldani, mert azokhoz kb.16V kell összesen (4x4V), ami viszont már túl sok lenne a kocsi elektromos rendszerének. Az autó villamossághoz nem értek, de a generátort valószínűleg fel lehet „húzni” 16V-ig, az indító akkut pedig lehetne tölteni egy dc-dc konverterrel. Vagy betehetünk indító aksinak is Nissan cellákat, 15-16V-ot egy indítómotornak ki kell bírni, a többi fogyasztót meg el tudja látni egy kisebb dc-dc konverter is. Mondjuk lehet van valami előírás, hogy egy autóba kötelező egy ólom akkut is beépíteni, mert a Nissannál is van egy 12V-os ólom akku, amit a lítium akkuról töltenek. Vagy lehet egy plusz generátort beépíteni a lítium akkunak, esetleg felkonvertálni a 14V-os feszültséget, stb…

                Most rendeltem 14 db Nissan Leaf cellát, amiket egy fagyiskocsiba építek be tesztelés céljából, ha azt a terhelést bírják majd, akkor egy lakóautóba bőven jók lesznek. A fagyiskocsikban a savas ólom aksik általában 2 szezont szoktak kibírni, egy lakóautóban még azok is elmennek 5-6 évig is…

                #58081
                gyusza T3
                Felhasználó

                  [quote=”Lovi” post=55386]Más forumokon írfák, hogy egy 10ezer Ft körüli zsebbika 3x beindit egy dízelt.[/quote]
                  Más fórumokn laposföldről is írnak, de ugyanitt kapható pénisznövelő varázszsó is.
                  Mindent elhiszünk, ha neten olvassuk. Politikát nem keverem bele.

                  #58080
                  gyusza T3
                  Felhasználó

                    [quote=”woodoopilot” post=55379][quote=”gyusza T3″ post=55366]

                    Ajándéknak jó (más szopik vele).
                    üdv,[/quote]

                    Powerbankom nincs, de egyszer már simán beindítottam az autómat egy 2 kg-os elektromos bicikli akkuról. A kocsink akkuja csontra lemerült, mire hazajöttünk egy 2 hetes útról, valószínűleg bekapcsolva maradt a rádió, vagy a belső világítás. A bicikli akkun is elég vékony vezetékek vannak, hiszen nincsenek nagy áramok, a csatlakozó is csak max. 60A folyamatos terhelésre van tervezve, de nem „párolgott el” a vezeték, amíg indítóztam. Ezek a kis lítium akkuk teljesen másképp működnek, mint az ócska ólom akkuk.
                    Töltögetni sem kell a nem használt lítium akkukat, 2 éve letároltam (az előírás szerint 70%-ra töltve) 16 db 100 Ah-s cellát, egy év alatt 1-2 század V-ot csökkent a feszültségük. Pár havonta rámértem a cellákra, de nem kellett rátölteni egyikre sem.. Egy ólom aksi ennyi idő alatt tönkrement volna az önkisüléstől.[/quote]

                    2kg 60A, ha jól értem nem a hirdetésben szereplől írsz.

                    #58079
                    gyusza T3
                    Felhasználó

                      [quote=”Tie” post=55385]” gyusza T3 írta:

                      Ajándéknak jó (más szopik vele).”

                      A 200/400 Amperes egy 2.5 tdi-hez valóban kevés, de azért amit mondasz, az általában véve butaság, tájékozatlanság.
                      Nekem egy Aldis zseb-bikám van, 300/600 Ampert tud, még cellazárlatos akksival is beindította a 2.5tdi ducatot simán. A 100% töltésből lement 65-70%-ra.
                      1.6-os benzinest beindítva kb 2-3 %-ot veszít a töltöttségből, és elfér a kesztyűtartóban.[/quote]
                      Adott tipusról kérdeztek, tehát nem butaság írásom. Ne általánosítsunk. a zsebakku szóra.
                      Amúgy fentartásaim vannak továbbra is , a fizikát megb..ni, na az a butaság.

                      #58077
                      Lovi
                      Felhasználó

                        Más forumokon írfák, hogy egy 10ezer Ft körüli zsebbika 3x beindit egy dízelt.

                        #58076
                        Tie
                        Felhasználó

                          ” gyusza T3 írta:

                          Ajándéknak jó (más szopik vele).”

                          A 200/400 Amperes egy 2.5 tdi-hez valóban kevés, de azért amit mondasz, az általában véve butaság, tájékozatlanság.
                          Nekem egy Aldis zseb-bikám van, 300/600 Ampert tud, még cellazárlatos akksival is beindította a 2.5tdi ducatot simán. A 100% töltésből lement 65-70%-ra.
                          1.6-os benzinest beindítva kb 2-3 %-ot veszít a töltöttségből, és elfér a kesztyűtartóban.

                          #58070
                          woodoopilot
                          Felhasználó

                            [quote=”gyusza T3″ post=55366]

                            Ajándéknak jó (más szopik vele).
                            üdv,[/quote]

                            Powerbankom nincs, de egyszer már simán beindítottam az autómat egy 2 kg-os elektromos bicikli akkuról. A kocsink akkuja csontra lemerült, mire hazajöttünk egy 2 hetes útról, valószínűleg bekapcsolva maradt a rádió, vagy a belső világítás. A bicikli akkun is elég vékony vezetékek vannak, hiszen nincsenek nagy áramok, a csatlakozó is csak max. 60A folyamatos terhelésre van tervezve, de nem „párolgott el” a vezeték, amíg indítóztam. Ezek a kis lítium akkuk teljesen másképp működnek, mint az ócska ólom akkuk.
                            Töltögetni sem kell a nem használt lítium akkukat, 2 éve letároltam (az előírás szerint 70%-ra töltve) 16 db 100 Ah-s cellát, egy év alatt 1-2 század V-ot csökkent a feszültségük. Pár havonta rámértem a cellákra, de nem kellett rátölteni egyikre sem.. Egy ólom aksi ennyi idő alatt tönkrement volna az önkisüléstől.

                            #58067
                            woodoopilot
                            Felhasználó
                              #58053
                              gyusza T3
                              Felhasználó

                                [quote=”KATAND” post=55363]Ha már szóba került,,milyen zsebbikát érdemes venni,van tapasztalat mit tud egy gyengélkedő dízel aksinál.

                                erről mi a vélemény 20000 mAh ?

                                https://www.ebay.com/itm/Portable-Mini-Slim-20000mAh-Car-Jump-Starter-Engine-Battery-Charger-Power-Bank/163744876238?hash=item261ff486ce:g:hkAAAOSwW2tdC62J%5B/quote%5D

                                Bővebben:
                                A hítzenéskarcórát biztosan hangosabbra veszi. Más értelme nincs e földön.

                                Specification
                                * Color: Blue
                                * Input: 12V
                                * Output: 5V1A
                                * Starting Current: 200A
                                * Peak Current: 400A
                                * Capacity: 20000mAh
                                * Size: 137x77x14mm
                                Kíváncsi vagyok a kábele mennyire bírja a 200-400A-t. Ránézésre 10 Ampernál már elpárolgott.

                                Ennyi pénzért veszel egy kb 50Ah ólom akkut. Havonta utántöltöd. Akkora dobozokkal járkáltok nem hiszem el, hogy ne férne el bárhol. Az legalább használható dolog.

                                Ajándéknak jó (más szopik vele).
                                üdv,

                                #58052
                                gyusza T3
                                Felhasználó

                                  [quote=”KATAND” post=55363]Ha már szóba került,,milyen zsebbikát érdemes venni,van tapasztalat mit tud egy gyengélkedő dízel aksinál.

                                  erről mi a vélemény 20000 mAh ?

                                  https://www.ebay.com/itm/Portable-Mini-Slim-20000mAh-Car-Jump-Starter-Engine-Battery-Charger-Power-Bank/163744876238?hash=item261ff486ce:g:hkAAAOSwW2tdC62J%5B/quote%5D

                                  :rohog

                                  #58051
                                  gattila
                                  Felhasználó

                                    Két Ga-bika megoldja 🙂

                                    [quote=”KATAND” post=55363]Ha már szóba került,,milyen zsebbikát érdemes venni,van tapasztalat mit tud egy gyengélkedő dízel aksinál.

                                    erről mi a vélemény 20000 mAh ?

                                    https://www.ebay.com/itm/Portable-Mini-Slim-20000mAh-Car-Jump-Starter-Engine-Battery-Charger-Power-Bank/163744876238?hash=item261ff486ce:g:hkAAAOSwW2tdC62J%5B/quote%5D

                                    Attachments:
                                    • 1879086_stock-photo-pushing-car-technical-failure-two-young-women.jpg
                                    #58049
                                    KATAND
                                    Felhasználó

                                      Ha már szóba került,,milyen zsebbikát érdemes venni,van tapasztalat mit tud egy gyengélkedő dízel aksinál.

                                      erről mi a vélemény 20000 mAh ?

                                      https://www.ebay.com/itm/Portable-Mini-Slim-20000mAh-Car-Jump-Starter-Engine-Battery-Charger-Power-Bank/163744876238?hash=item261ff486ce:g:hkAAAOSwW2tdC62J

                                      #58048
                                      gattila
                                      Felhasználó

                                        Itt van, a második bekötési mód tudja ezt:
                                        http://forex.hu/webshop/levalaszto-kapcsolo
                                        http://forex.hu/images/pdf/levalaszto_kapcsolo.pdf

                                        [quote=”NorbiPan” post=55359]Sziasztok

                                        tudnátok tanácsot adni, merre nézelődjek megfelelő akku-őr kütyü után.
                                        nyár elején mélykisütöttem a 270ah ólomaksimat, az újjal szeretnék jobban bánni…

                                        keresgélve a fórumon, találtam forex-es javaslatot de bármennyire is kutakodok a weboldalukon nem találok megfelelő eszközt.
                                        a cél: 12v elektromos rendszer leválasztása az aku alacsony feszültsége esetén

                                        köszönöm[/quote]

                                        #58047
                                        woodoopilot
                                        Felhasználó

                                          Az indító aksi egy jó rendszernél nem tud lemerülni, de ha mégis lemerülne, egy zsebbika sokkal olcsóbb megoldás, és az még powerbanknak is jó…

                                          #58046
                                          f3r1
                                          Felhasználó
                                            #58045
                                            NorbiPan
                                            Felhasználó

                                              Sziasztok

                                              tudnátok tanácsot adni, merre nézelődjek megfelelő akku-őr kütyü után.
                                              nyár elején mélykisütöttem a 270ah ólomaksimat, az újjal szeretnék jobban bánni…

                                              keresgélve a fórumon, találtam forex-es javaslatot de bármennyire is kutakodok a weboldalukon nem találok megfelelő eszközt.
                                              a cél: 12v elektromos rendszer leválasztása az aku alacsony feszültsége esetén

                                              köszönöm

                                              #58020
                                              Tie
                                              Felhasználó

                                                Érdekes holmi, most találtam Banggood-on:
                                                https://www.banggood.com/SANU-T202-62400mAh-USB-Outdoor-Portable-Power-Bank-Emergency-Energy-Supply-Mobile-Power-Source-Charger-DC-12V-p-1542850.html

                                                62400mAh-s hordozható akksi, 230Wh kapacitással. Tud kinyomni 250Wattot 230V-on is corrected sinus-t csinál.
                                                Vész-vésztartaléknak nem rossz, ha végképp minden lemerült, akkor rádugod a 230-as akksitöltőt, és feltöltöd róla az indítóakksit, aztán onnan a generátor már feltölt mindent.
                                                Nem olcsó, de ha azt veszed, benne van egy inverter is kapásból, és nincs az autóhoz kötve.

                                                Vannak persze drágábban nagyobbak is, amik pure sinus áramot csinálnak, meg még nagyobb kapacitásúak, egészen monstre, 120Ah kapacitású, 500W-os pure sine, igaz 400 dollár.
                                                https://www.banggood.com/500W-120000mAh-12V-Portable-Solar-Powered-System-Generator-Pure-Sine-Wave-Emergency-Backup-Home-p-1308290.html?ID=224&cur_warehouse=CN
                                                De ez már kivált egy 100Ah munkaakksit, ÉS egy 1000W-os invertert együtt. Egyre durvább a Li-Ion technika.

                                                #57964
                                                repi
                                                Adminisztrátor

                                                  [quote=”NorbiPan” post=55171]Szia Woodoopilot,

                                                  köszönöm a válaszod <3 és sorry a lassú reagálásért, valamiért nem jelzett a fórum a gmail fiókomra

                                                  ezer köszönet azért[/quote]

                                                  Üdv. 50*23 cm :-)

                                                  20190815_073449.jpg

                                                  #57962
                                                  Laccci
                                                  Felhasználó

                                                    [quote=”NagyPapa” post=55282][quote=”jocibacsi” post=55278]Szeretném látni a fedélzeti akkuk töltöttségét. A feszültséget folyamatosan látom, de néha bizonytalan vagyok a töltöttséget illetően. Érdeklődnék van e valakinek ilyen, vagy hasonló műszere, mennyire használható. https://www.li-ion.hu/Elektromos-jarmu-toltottsegjelzo-LCD-12V-24V-36V-4

                                                    Köszi a segítséget[/quote]

                                                    Jelezni szeretném Laccci-nak is, hogy a link szerinti kütyű a Lithium-Ion-s akkupakkokhoz használható, a mi járgányainkban ilyenek még csak fehér hollóként léteznek, nálunk a „divat” az olmos-savas akkupakkok formájában léteznek. Egy mezei fesz-mérő elegendő erre a célra, pláne, ha tudjátok, hogy max 50%-ig szabadna csak lemeríteni őket, ha hosszú életet vársz el tőlük..
                                                    :meghajol[/quote]

                                                    Nagypapa!

                                                    Nem olvastad el a leírást figyelmesen:
                                                    Fitment:

                                                    Code: Suitable for

                                                    For L3: 3 string lithium

                                                    L4: 4 string lithium

                                                    L5: 5 string lithium

                                                    L6: 6 string lithium

                                                    L7: 7 string lithium

                                                    L8: 8 string lithium

                                                    L9: 9 string lithium

                                                    L10: 10 string lithium

                                                    L11: 11 string lithium

                                                    L12: 12 string lithium

                                                    L13: 13 string lithium

                                                    L14: 14 string lithium

                                                    P12V: 12V lead-acid

                                                    P24V: 24V lead-acid

                                                    P36V: 36V lead-acid

                                                    P48V: 48V lead-acid

                                                    #57960
                                                    NagyPapa
                                                    Felhasználó

                                                      [quote=”jocibacsi” post=55278]Szeretném látni a fedélzeti akkuk töltöttségét. A feszültséget folyamatosan látom, de néha bizonytalan vagyok a töltöttséget illetően. Érdeklődnék van e valakinek ilyen, vagy hasonló műszere, mennyire használható. https://www.li-ion.hu/Elektromos-jarmu-toltottsegjelzo-LCD-12V-24V-36V-4

                                                      Köszi a segítséget[/quote]

                                                      Jelezni szeretném Laccci-nak is, hogy a link szerinti kütyű a Lithium-Ion-s akkupakkokhoz használható, a mi járgányainkban ilyenek még csak fehér hollóként léteznek, nálunk a „divat” az olmos-savas akkupakkok formájában léteznek. Egy mezei fesz-mérő elegendő erre a célra, pláne, ha tudjátok, hogy max 50%-ig szabadna csak lemeríteni őket, ha hosszú életet vársz el tőlük..
                                                      :meghajol

                                                      #57959
                                                      Laccci
                                                      Felhasználó

                                                        [quote=”jocibacsi” post=55278]Szeretném látni a fedélzeti akkuk töltöttségét. A feszültséget folyamatosan látom, de néha bizonytalan vagyok a töltöttséget illetően. Érdeklődnék van e valakinek ilyen, vagy hasonló műszere, mennyire használható. https://www.li-ion.hu/Elektromos-jarmu-toltottsegjelzo-LCD-12V-24V-36V-4

                                                        Köszi a segítséget[/quote]

                                                        Szerintem elég ha a feszültséget látod.
                                                        Ha mindenképpen szeretnéd látni %-ban látni akkor Kínából 3$-ért lehet rendelni:
                                                        https://www.aliexpress.com/item/4000083472541.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.44905491qRu84E&algo_pvid=26ccb59e-0416-4755-bd6f-7f861a7f8e20&algo_expid=26ccb59e-0416-4755-bd6f-7f861a7f8e20-23&btsid=1faad9f6-c886-4f68-9424-f6408f2d031a&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3,searchweb201603_53

                                                        Gusztustalanul nagy árréssel dolgoznak a fiúk….

                                                      25 hozzászólás megtekintése - 76-100 / 540

                                                      You must be logged in to reply to this topic.