Főoldal Fórumok Lakóautók Lakóautó építés SK (Saját Kezűleg)

Legutóbb frissítette kokenyj 4 years telt el
192angok
1,596 hozzászólás
  • Indította
    Témakör
  • #3071
    ficsor
    Felhasználó

      Itt cserélhetnének tapasztalatokat, információkat azok, akik saját beépítésű lakóautóval próbálkoznak. Azt hiszem, nem vagyok egyedül ezzel a klubbon belül.

    • Szerző
      Válasz
    • #21579
      mikrohelikopter
      Felhasználó

        [quote=”nemo25″:1i4zkqfu]Szia!
        Nemes elhatározás amibe belefogtál. =D>
        A FÉG gázbojlert nem igazán ajánlanám!!!Ezek nem zárt égéstérrel rendelkező készülékek!!!!!Életveszélyes a lakóban üzemeltetni ezeket!!!Igaz hogy van beépített CO figyelő, ami leállítja az üzemelést ha kritikus szintet ér el a környező légkörben a CO, de gondolj csak bele, ezeket több száz köbméteres légtérrel rendelkező lakásokba tervezték.Ezzel szemben a kocsiban 10-12 köbméter áll a rendelkezésedre. Pillanatok alatt elfogyhat az oxigén.A lakós készülékek teljesen zárt égéstérrel rendelkeznek, és külső levegőt szívnak be az égéshez.Nem véletlenül olyan drágák.Szóval a válasz a kérdésedre a „vagy nem”.
        [/quote]
        Konkrétan erre a boylerre gondolok, de ebből nincs kéményes, tehát, csak kívülre.a mérete pont jó, szerintem a 12 liter elegendő is.
        bojler
        Az ügy felvet még egy problémát!
        Síma kapcsolós szivattyúval meg tudom vajon a víz táplálást itt oldani, mert ugye a víznek oda fel kéne jutni valahogy, vagy az állandó nyomáson, a nyomás csökkenést érzékelő autómata szivattyú kéne?
        Ha a síma kapcsolos rendszerűt alkalmazom, akkor az gond lehet, hogy ha többet használunk, mint amennyit felnyom ugyanannyi idő alatt a szivattyú (mert csak akkor működik, ha a csap nyitva), akkor lassan kifogyhat a bojlerből a víz. Vagy csak én gondolom, hogy ez probléma lehet?
        Tilla

        #21578
        mikrohelikopter
        Felhasználó

          [quote=”nemo25″:ddys0wox]Szia!
          Nemes elhatározás amibe belefogtál. =D>
          A FÉG gázbojlert nem igazán ajánlanám!!!Ezek nem zárt égéstérrel rendelkező készülékek!!!!!Életveszélyes a lakóban üzemeltetni ezeket!!!Igaz hogy van beépített CO figyelő, ami leállítja az üzemelést ha kritikus szintet ér el a környező légkörben a CO, de gondolj csak bele, ezeket több száz köbméteres légtérrel rendelkező lakásokba tervezték.Ezzel szemben a kocsiban 10-12 köbméter áll a rendelkezésedre. Pillanatok alatt elfogyhat az oxigén.A lakós készülékek teljesen zárt égéstérrel rendelkeznek, és külső levegőt szívnak be az égéshez.Nem véletlenül olyan drágák.Szóval a válasz a kérdésedre a „vagy nem”.
          A víztartályt álltalában belülre a padlóra, míg a szennyvíztartályt kivülre a padlólemez alá szokták elhelyezni.
          Szervízajtót nézd meg a lakókocsibontóban Érden.Elöbb utóbb csak lessz nekik.
          Még egy észrevérel.A kocsid körbe rengeteg üvegfelülettel rendelkezik.Mivel az üveg rossz hőszigetelő, ezért javasolnám a nem használt felületek elszigetelését.Ja és a belső fém felületek is ahol csak lehet szigeteld, kárpitozd.
          Jó munkát! Nemo[/quote]

          Köszönöm!
          megígértem, megfogadom, de azért még véleményt cserélhetünk… 🙂
          Ha a boylerből a kéményest veszem, akkor az égéstermék kifelé távozik, és ezesesetben, ha egy elszeparált, mondjuk 30 X60-as a lakótértől elzárt dobozba teszem, melynek két szellözője van a tetőn keresztül kifelé?
          Ezesetben csak kinti levegőt szívhat, és csak kifelé meghet az égéstermék.
          De jobb ötletem is van.
          Hátul a tetőablak direkt jobbra húz, gondoltam a tusolón ne legyen plusz ablak. ott van egy 80 X60-as felületem, ahova mint egy külső légkondi kiépíthetem a boylert, ott dolgozhat maga. csak a gázt kell kivinnem, a ki és a belépő vízágat kell megoldanom, meg természetesen a vízszigetelést.
          Vélemény?

          Más, tegnap voltam egy gázszervízbe, ahol gázra gyorcsatlakozót kerestem. Kaptam is , de ez egy sárgaréz gyorscsatlakozó, üres állapotban záró, az a normál légtechnikai gyorscsatlakozó. A szaki azt mondta, hogy jó a palackos gázhoz is mert az semleges gáz. tényleg így van?
          Van nektek is véletlen a lakóautótokban gyorscsatlakozó?

          Az ablakokban igazad van, megfogadom. Az milyen megoldás lenne, ha tudok szerezni 3 mm-es akril átlátszo táblát, abbol kívágnám az ablak belső méretét plusz 6-6 cm körbe, és azt a belső fémhez körbe tépőzárral rögzíteném, vagy felcsavaroznám.gyorsan bontható és elméletben szigetel, mert ugye így 2 rétegű ablakot kapok.
          Vagy van jobb ötletetek?
          Tilla

          #21575
          EdGaR
          Felhasználó

            😆 Üdvözöllek a klubban! :smt039 Itt én vagyok az egyik (talán az egyetlen) olyan aki egyáltalán NEM ért lakóautó építéshez, ezért majdnem első hozzászólóként nézd a jószándékot. 😳

            [quote=”mikrohelikopter”:utl6j6lw]…
            alapvető megoldandó problémáim:
            -olcsó használt szervízajtót honnan tudok venni, Ebay-t folyamatosan figyelem.
            [/quote]
            Próbáld meg itt
            [quote=”mikrohelikopter”:utl6j6lw]
            -melegvíz bojlert nézegetek, lehet kapni FÉG gázüzemű kéményest, és annélküli kivitelben 15 L-est. nem gyári lakóautó bojler, de újonan csak 30000. Szerintem a célnak megfelel, vagy nem?
            [/quote]
            Szerintem nem igazán, de ehhez a Többiek jobban hozzá tudnak szólni. Ez nem túl olcsó segítség
            [quote=”mikrohelikopter”:utl6j6lw][/quote]

            Nagyon sok sikert kívánok a kivitelezéshez.

            #21574
            nemo25
            Felhasználó

              [quote=”mikrohelikopter”:t41kc5mm]Üdv tapasztalt lakóautósok. A jelek szerint csatlakozom kicsiny családotokhoz, ha megengeditek. Szóval van egy öreg, már 13 éve nálam szolgáló Ford Tranzitom. Sokat küzdöttünk együtt, sosem hagyott cserben.Most feleslegessé vált, el nem adom, mert többet ér, mint amennyit kapnék érte. Szóval lakóautó lesz…
              Szép kihívás, nagy kaland.
              a helyzet a következő: 9 személyes a tranzit és az is marad.4 ülést hagytam bent, valamint 3 fekhelyet tervezek egyenlőre. a fejmagasság alatti kiépítést mobilra szeretném, hogy igény esetén átalakítható legyen 9 személyesre. Univerzális. Ez tovább bonyolítja a helyzetet. Csütörtökön megy az asztaloshoz árajánlatra, kíváncsi vagyok a butorozás mit kostálhat.Nos ez a mobilitás további nehézségeket indukál. Megvan a fürdőm összehuzható fala, holnap készítem a szendvicspanel határoló falakat, és a tusoló tálca behelyezést.Megvan a trumatic 2800-as állófűtés, azt valahova olyan helyre szerelném, ami állandóra marad. mivel ez az első ezirányú munkám, minden segítséget, jótanácsot szívesen veszek, és meg is fogadok!
              alapvető megoldandó problémáim:
              -olcsó használt szervízajtót honnan tudok venni, Ebay-t folyamatosan figyelem.
              -melegvíz bojlert nézegetek, lehet kapni FÉG gázüzemű kéményest, és annélküli kivitelben 15 L-est. nem gyári lakóautó bojler, de újonan csak 30000. Szerintem a célnak megfelel, vagy nem?
              Hova lenne praktikus rakni a víztartályt?
              No elsőre ennyi!
              Szép napot!
              Tilla

              itt tartok[/quote]
              Szia!
              Nemes elhatározás amibe belefogtál. =D>
              A FÉG gázbojlert nem igazán ajánlanám!!!Ezek nem zárt égéstérrel rendelkező készülékek!!!!!Életveszélyes a lakóban üzemeltetni ezeket!!!Igaz hogy van beépített CO figyelő, ami leállítja az üzemelést ha kritikus szintet ér el a környező légkörben a CO, de gondolj csak bele, ezeket több száz köbméteres légtérrel rendelkező lakásokba tervezték.Ezzel szemben a kocsiban 10-12 köbméter áll a rendelkezésedre. Pillanatok alatt elfogyhat az oxigén.A lakós készülékek teljesen zárt égéstérrel rendelkeznek, és külső levegőt szívnak be az égéshez.Nem véletlenül olyan drágák.Szóval a válasz a kérdésedre a „vagy nem”.
              A víztartályt álltalában belülre a padlóra, míg a szennyvíztartályt kivülre a padlólemez alá szokták elhelyezni.
              Szervízajtót nézd meg a lakókocsibontóban Érden.Elöbb utóbb csak lessz nekik.
              Még egy észrevérel.A kocsid körbe rengeteg üvegfelülettel rendelkezik.Mivel az üveg rossz hőszigetelő, ezért javasolnám a nem használt felületek elszigetelését.Ja és a belső fém felületek is ahol csak lehet szigeteld, kárpitozd.
              Jó munkát! Nemo

              #21571
              mikrohelikopter
              Felhasználó

                Üdv tapasztalt lakóautósok. A jelek szerint csatlakozom kicsiny családotokhoz, ha megengeditek. Szóval van egy öreg, már 13 éve nálam szolgáló Ford Tranzitom. Sokat küzdöttünk együtt, sosem hagyott cserben.Most feleslegessé vált, el nem adom, mert többet ér, mint amennyit kapnék érte. Szóval lakóautó lesz…
                Szép kihívás, nagy kaland.
                a helyzet a következő: 9 személyes a tranzit és az is marad.4 ülést hagytam bent, valamint 3 fekhelyet tervezek egyenlőre. a fejmagasság alatti kiépítést mobilra szeretném, hogy igény esetén átalakítható legyen 9 személyesre. Univerzális. Ez tovább bonyolítja a helyzetet. Csütörtökön megy az asztaloshoz árajánlatra, kíváncsi vagyok a butorozás mit kostálhat.Nos ez a mobilitás további nehézségeket indukál. Megvan a fürdőm összehuzható fala, holnap készítem a szendvicspanel határoló falakat, és a tusoló tálca behelyezést.Megvan a trumatic 2800-as állófűtés, azt valahova olyan helyre szerelném, ami állandóra marad. mivel ez az első ezirányú munkám, minden segítséget, jótanácsot szívesen veszek, és meg is fogadok!
                alapvető megoldandó problémáim:
                -olcsó használt szervízajtót honnan tudok venni, Ebay-t folyamatosan figyelem.
                -melegvíz bojlert nézegetek, lehet kapni FÉG gázüzemű kéményest, és annélküli kivitelben 15 L-est. nem gyári lakóautó bojler, de újonan csak 30000. Szerintem a célnak megfelel, vagy nem?
                Hova lenne praktikus rakni a víztartályt?
                No elsőre ennyi!
                Szép napot!
                Tilla

                itt tartok

                #21357
                fischer
                Felhasználó
                  #20441
                  nemo25
                  Felhasználó

                    [quote=”ggerg”:y01k62zh]Sziasztok,
                    Egy szuszra végigolvasva az egész topikot még mindig maradt bennem jónéhány kérdés.

                    Helyzet:
                    -évek óta nincs autóm, viszont most venni fogok egyet és átalakítom/átalakíttatom/készen megveszem hosszú utazásra&benne lakásra 2 emberre
                    -minderre van/lesz max 1millió magyar kreditem (igen tudom, hogy kevés – viszont ennyi van/lesz és nincs szükség full komfortra)

                    Ami kellene:
                    – egy magas és széles gép (régi Transit-ra vagy Transporter-re gondoltam, ami ha jól meg van bütykölve nem romlik, alkatrész pedig mindenhol és olcsón van hozzá)
                    – mosogató, hűtő , gáztűzhely, lehajtható ágy, beépített szekrények

                    Kérdéseim:
                    -érdemes-e külföldről behozni? (hogyan kell lepapírozni?)
                    -milyen költségek vannak teherautóból átalakításkor?
                    -milyen szabályokra kell figyelni az átalakításkor? (válaszfal, övek, székek, ablakok…akármi)
                    -van-e tippetek más típusra? (a fenti 1MM-ós keretet és a megbízható működést figyelembe véve)
                    -jobban járok vajon, ha már készen veszem és azt toldozgatom?
                    -tudtok-e ajánlani olyan linkeket, ahol esetleg nem széthajtott teherfurgikat találhatok?
                    -van valahol olyan hely, ahol jól megcsinált lakóautókat lehet megnézni ötletekért?

                    Előre is köszi mindenkinek[/quote]
                    Helló!
                    Tegnap találtam egy ’91-es Ducatot 800000kemény forintért egész korekt kinézetű, és a beépítetsége is megfelel az általad kivántaknak.TAlán érdemes lenne megnézned.Magyar okmányokkal rendelkezik.240000km-t futott(hírdetés szerint)Ha Attilát megkéred biztos megnézi neked hogy érdemes-e belenyúlni.

                    #20434
                    Kerti
                    Adminisztrátor

                      [quote=”reprodesign”:1w5ksmbs]Ó ne vedd magadra 😆 vagyis a T3-ra.Tudod nekem is tipusfüggőségem van… 😆 :2010_igen_pacsi.gif [/quote]

                      Tudom, tudom de nem lehetett kihagyni. 😆

                      [quote=”GaborApa”:1w5ksmbs]nem is csúnya
                      😆 [/quote]

                      Nem hát. 😆

                      [quote=”somacsek”:1w5ksmbs]:ny :2010_rohog.gif [/quote]

                      :smt208

                      [quote=”reprodesign”:1w5ksmbs]Na mivan megtaláltatok??? :2010_nem_gyur.gif [/quote]

                      Kellett neked kikezdeni a kicsi sárgával. 😆

                      #20428
                      repi
                      Adminisztrátor

                        [quote=”somacsek”:1g2239d3]:ny :2010_rohog.gif [/quote]

                        Na mivan megtaláltatok??? :2010_nem_gyur.gif

                        #20425
                        Soma
                        Felhasználó

                          [quote=”GaborApa”:ulzi6ph3]nem is csúnya
                          😆 [/quote]

                          :ny :2010_rohog.gif

                          #20424
                          GaborApa
                          Felhasználó

                            nem is csúnya
                            😆

                            #20421
                            repi
                            Adminisztrátor

                              [quote=”Kerti”:23d8dtah]:smt208
                              Köszi! :2010_rohog.gif [/quote]

                              Ó ne vedd magadra 😆 vagyis a T3-ra.Tudod nekem is tipusfüggőségem van… 😆 :2010_igen_pacsi.gif

                              #20418
                              Kerti
                              Adminisztrátor

                                [quote=”reprodesign”:2joufznf]”kicsi,sárga,csúnya de a miénk”[/quote] :smt208
                                Köszi! :2010_rohog.gif

                                #20414
                                Névtelen

                                  [quote=”Battila”:1i42dqpp]Üdv!

                                  Most nem magamnak néztem kocsit. Csak a döntésben segítettem.
                                  Szóval megnéztem.
                                  Az árábol kiindulva nem sok jót vártam a kocsitól, de kellemesen csalódtam.
                                  Kívülről a kocsi egész jól néz ki.Vannak apró hibák, de ezek javíthatóak.Pl. volt a jobb hátsó sarkánál egy sérülés. Javították, de kell még vele foglalkozni.A jobb oldali nagy ablakszárny hiányzott, egy sima barna plexivel pótolták. Ennek pótlása már egy kicsit húzósabb, de nem reménytelen. Alulról a padlón is vannak apró rohadások. Főleg a hátsó kerékdobok környékén.
                                  Kevés munkával teljesen rendbehozhatóak a hibák.
                                  Belülről már lehangolóbb volt a látvány. Szalagparkettával volt leburkolva a padló. Ez nem jó jel, mert ápol és eltakar.
                                  Aki csinálta elég lelkes volt, mert a bútorok nagyrészét kiszerelte és faltól falig burkolt.
                                  A korából eredően a kocsi belseje egy kicsit gondolom megszürkült, ezért a gazdi megpróbálta kicsit feldobni. Fehér tapétával kitapétázta az egész kocsit. Itt ott már jött is le.A bútorajtókra fabetéteket ragasztott. Nem valami szépen.
                                  A szivacsokat átkárpítozták.
                                  Szerkezetileg,és műszakilag egyébként a kocsi rendben volt. Minden készülék működik.
                                  A próbaúton a kocsi teljesen jól ment, a váltó rendben, motor jól húz. A futómű kicsit elhúzott balra, de szerintem egy futómű állítás megoldja a problémát.

                                  Összegezve szerintem a kocsi megérte az árát, de kell rá költeni.
                                  Igy átnézés után a leendő gazdi már nem zsákbamacskát vett. Tisztában volt a várható munkákkal, és remélem a döntésben is segítettem.
                                  Az alkut már nem tudtam megvárni, de szerintem az üzlet létrejött.

                                  Üdv Attila[/quote]

                                  Köszi a tájékoztatást.

                                  #20406
                                  repi
                                  Adminisztrátor

                                    [quote=”LMC”:a1jdqydp]Korrekt volt az ár, de úgy nézki, mintha eladásra készítette volna fel 😉

                                    András[/quote]

                                    Ár-Érték arány! Aki megvette boldog lehet.Tudod”kicsi,sárga,csúnya de a miénk”
                                    Amikor megvettük a C-25-t két napig nem tudtam magamról olyan boldog voltam és azóta is.
                                    Remélem megtalál minket és mi is megnézhetjük.
                                    Amúgy pedig javítgatni sem utolsó kikapcsolódás. 😆

                                    #20403
                                    nemo25
                                    Felhasználó

                                      Köszi a leírást Attila a Hymerről.Végül is ez nem rossz egy korosabb lakótól.
                                      A Vanett valóban nem túl nagy és kompromiszumokat kell kötni ha lakót akarsz faragni belőle, de mivel szük a projekt likviditási kerete, és nincs igény a teljes komfortra, ezért lehet alternatíva egy kisebb furgon.Sokan hajtanak VW-eket, és azok sem nagyobbak, mégis szeretik a gazdik őket.Az tényleg igaz, hogy erőtlen és lassú a Vanett.A fogyasztása viszont 8-10 liter között tartható.
                                      Láttátok az ’52-es Opel Blitz hírdetését a Hazsnáltautó.hu -n?Kicsit romos és lelakott, de nagyon szép gépezet.Felrakom a fotóalbumomba a képeket, nézzétek meg! :smt039 Nemo

                                      #20402
                                      LMC
                                      Felhasználó

                                        [quote=”Battila”:hu46ccku]Üdv!

                                        Most nem magamnak néztem kocsit. Csak a döntésben segítettem.
                                        Szóval megnéztem.
                                        Üdv Attila[/quote]

                                        Korrekt volt az ár, de úgy nézki, mintha eladásra készítette volna fel 😉

                                        András

                                        #20401
                                        fischer
                                        Felhasználó

                                          [quote=”Battila”:6odkl302]Üdv!

                                          Most nem magamnak néztem kocsit. Csak a döntésben segítettem.
                                          Szóval megnéztem.
                                          Az árábol kiindulva nem sok jót vártam a kocsitól, de kellemesen csalódtam.
                                          Kívülről a kocsi egész jól néz ki.Vannak apró hibák, de ezek javíthatóak.Pl. volt a jobb hátsó sarkánál egy sérülés. Javították, de kell még vele foglalkozni.A jobb oldali nagy ablakszárny hiányzott, egy sima barna plexivel pótolták. Ennek pótlása már egy kicsit húzósabb, de nem reménytelen. Alulról a padlón is vannak apró rohadások. Főleg a hátsó kerékdobok környékén.
                                          Kevés munkával teljesen rendbehozhatóak a hibák.
                                          Belülről már lehangolóbb volt a látvány. Szalagparkettával volt leburkolva a padló. Ez nem jó jel, mert ápol és eltakar.
                                          Aki csinálta elég lelkes volt, mert a bútorok nagyrészét kiszerelte és faltól falig burkolt.
                                          A korából eredően a kocsi belseje egy kicsit gondolom megszürkült, ezért a gazdi megpróbálta kicsit feldobni. Fehér tapétával kitapétázta az egész kocsit. Itt ott már jött is le.A bútorajtókra fabetéteket ragasztott. Nem valami szépen.
                                          A szivacsokat átkárpítozták.
                                          Szerkezetileg,és műszakilag egyébként a kocsi rendben volt. Minden készülék működik.
                                          A próbaúton a kocsi teljesen jól ment, a váltó rendben, motor jól húz. A futómű kicsit elhúzott balra, de szerintem egy futómű állítás megoldja a problémát.

                                          Összegezve szerintem a kocsi megérte az árát, de kell rá költeni.
                                          Igy átnézés után a leendő gazdi már nem zsákbamacskát vett. Tisztában volt a várható munkákkal, és remélem a döntésben is segítettem.
                                          Az alkut már nem tudtam megvárni, de szerintem az üzlet létrejött.

                                          Üdv Attila[/quote]

                                          minden bizonnyal, mert a hirdetést levették.

                                          #20400
                                          Battila
                                          Felhasználó

                                            [quote=”LMC”:15belr0m]Ezekszerint megvetted :smt217

                                            András[/quote]

                                            Üdv!

                                            Most nem magamnak néztem kocsit. Csak a döntésben segítettem.
                                            Szóval megnéztem.
                                            Az árábol kiindulva nem sok jót vártam a kocsitól, de kellemesen csalódtam.
                                            Kívülről a kocsi egész jól néz ki.Vannak apró hibák, de ezek javíthatóak.Pl. volt a jobb hátsó sarkánál egy sérülés. Javították, de kell még vele foglalkozni.A jobb oldali nagy ablakszárny hiányzott, egy sima barna plexivel pótolták. Ennek pótlása már egy kicsit húzósabb, de nem reménytelen. Alulról a padlón is vannak apró rohadások. Főleg a hátsó kerékdobok környékén.
                                            Kevés munkával teljesen rendbehozhatóak a hibák.
                                            Belülről már lehangolóbb volt a látvány. Szalagparkettával volt leburkolva a padló. Ez nem jó jel, mert ápol és eltakar.
                                            Aki csinálta elég lelkes volt, mert a bútorok nagyrészét kiszerelte és faltól falig burkolt.
                                            A korából eredően a kocsi belseje egy kicsit gondolom megszürkült, ezért a gazdi megpróbálta kicsit feldobni. Fehér tapétával kitapétázta az egész kocsit. Itt ott már jött is le.A bútorajtókra fabetéteket ragasztott. Nem valami szépen.
                                            A szivacsokat átkárpítozták.
                                            Szerkezetileg,és műszakilag egyébként a kocsi rendben volt. Minden készülék működik.
                                            A próbaúton a kocsi teljesen jól ment, a váltó rendben, motor jól húz. A futómű kicsit elhúzott balra, de szerintem egy futómű állítás megoldja a problémát.

                                            Összegezve szerintem a kocsi megérte az árát, de kell rá költeni.
                                            Igy átnézés után a leendő gazdi már nem zsákbamacskát vett. Tisztában volt a várható munkákkal, és remélem a döntésben is segítettem.
                                            Az alkut már nem tudtam megvárni, de szerintem az üzlet létrejött.

                                            Üdv Attila

                                            #20367
                                            LMC
                                            Felhasználó

                                              [quote=”Battila”:ewhpv8q0]Üdv mindenkinek!

                                              Ha minden igaz, holnap megyek megnézni ezt a kocsit.

                                              Ha valakit érdekel leírom mit láttam.

                                              Üdv attila[/quote]

                                              Ezekszerint megvetted :smt217

                                              András

                                              #20357
                                              fischer
                                              Felhasználó

                                                [quote=”EdGaR”:1eyv7y1q]Sok autó alkatrészt rendelelek a munkámhoz kapcsolódóan beszállítóktól. Szerintem nem nagyon van elérhetetlen utángyártott cucc hozzá:
                                                Azt nem vitatom, hogy lakóautónak nem a legalkalmasabb.[/quote]

                                                az alap nem volna rossz, mert strapabíró, szívódízel motoros, csak a felépítmény kicsi hozzá. 🙂

                                                én is felkaptam a fejem a „nincs hozzá utángyártott alkatrész” szavakra, azért néztem a tájékozódás miatt általam leggyakrabban látogatott oldalakon.

                                                mindenesetre van, nem olcsó (mert a gyári árakhoz igazítják az utángyártottakét), de cserébe ritkán kell bele… 🙂
                                                legalábbis én azt tapasztaltam…

                                                #20352
                                                EdGaR
                                                Felhasználó

                                                  [quote=”fischer”:38k24l2u]hm…
                                                  a meteor és a fridcar netes oldalán találtam a vanette cargohoz utángyártott alkatrészeket…[/quote]

                                                  Sok autó alkatrészt rendelelek a munkámhoz kapcsolódóan beszállítóktól. Szerintem nem nagyon van elérhetetlen utángyártott cucc hozzá:
                                                  Azt nem vitatom, hogy lakóautónak nem a legalkalmasabb.

                                                  #20345
                                                  fischer
                                                  Felhasználó

                                                    [quote=”rudi-radio”:qq9ks6h1][-X
                                                    A Vanettet azt felejtsd el!!!
                                                    Lehet, hogy a vételára kedvező, de semmijen utángyártott alkatrész nem kapható hozzá!
                                                    Mivel a gyártó nem adta el az alkatrész gyártás jogát, csak gyári alkatrész ellátás van, és az árban „BORZALMAS”!
                                                    Na és az a 2300-as Diesel 🙄
                                                    Ha meglátja a vasuti felüljárót és be van kapcsolva a klíma a helyszinen összesz@..ja magát, de azért azt a 12-13 litert tisztességgel elfogyasztja.
                                                    Szóval Én annó beleszerettem „szerelem első látásra”,de nagyon
                                                    megbántam.Csak lebeszélni tudok mindenkit! 👿

                                                    Rudi[/quote]

                                                    hm…
                                                    a meteor és a fridcar netes oldalán találtam a vanette cargohoz utángyártott alkatrészeket…

                                                    #20344
                                                    EdGaR
                                                    Felhasználó

                                                      [quote=”rudi-radio”:1w6s3xbx][-X
                                                      A Vanettet azt felejtsd el!!!
                                                      Lehet, hogy a vételára kedvező, de semmijen utángyártott alkatrész nem kapható hozzá!
                                                      Mivel a gyártó nem adta el az alkatrész gyártás jogát, csak gyári alkatrész ellátás van, és az árban „BORZALMAS”!
                                                      Na és az a 2300-as Diesel 🙄
                                                      Ha meglátja a vasuti felüljárót és be van kapcsolva a klíma a helyszinen összesz@..ja magát, de azért azt a 12-13 litert tisztességgel elfogyasztja.
                                                      Szóval Én annó beleszerettem „szerelem első látásra”,de nagyon
                                                      megbántam.Csak lebeszélni tudok mindenkit! 👿

                                                      Rudi[/quote]

                                                      Igen, igen azt én is hallottam, hogy szeme van, mint a Rába Ikarusnak… Te még nem érzékeled a dombot de Ő már felkészült rá 😀
                                                      Én elsősorban az olcsó ára miatt tettem közzé 😳

                                                      #20340
                                                      rudi-radio
                                                      Felhasználó

                                                        [-X
                                                        A Vanettet azt felejtsd el!!!
                                                        Lehet, hogy a vételára kedvező, de semmilyen utángyártott alkatrész nem kapható hozzá!
                                                        Mivel a gyártó nem adta el az alkatrész gyártás jogát, csak gyári alkatrész ellátás van, és az árban „BORZALMAS”!
                                                        Na és az a 2300-as Diesel 🙄
                                                        Ha meglátja a vasuti felüljárót és be van kapcsolva a klíma a helyszinen összesz@..ja magát, de azért azt a 12-13 litert tisztességgel elfogyasztja.
                                                        Szóval Én annó beleszerettem „szerelem első látásra”,de nagyon
                                                        megbántam.Csak lebeszélni tudok mindenkit! 👿

                                                        Rudi

                                                      25 hozzászólás megtekintése - 1,401-1,425 / 1,596

                                                      You must be logged in to reply to this topic.