Főoldal › Fórumok › Lakóautózás › Közös lakóautó vásárlás és használat
-
IndítottaTémakör
-
2014.01.19.-03:51 #41549
Üdv Mindenkinek! 😀
Mit szólnátok egy lakóautós egyesülethez? 😯
http://aprod.hu/hirdetes/lakoauto-egyes … 1Nl1x.html
Van már ilyen?
Várom a javaslatokat, ötleteket! 🙂 -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2014.01.26.-14:06 #41748
[quote=”repi”:2m25uk3n]
A francia autópályán a nagyon drága nagyon kényelmes fullos lakó is ott tud hagyni sokkal hamarabb mint gondolnád. Azzal a különbséggel, hogy ezt olcsóbban és hamarabb megcsinálják mint azt..
😀 Lamenta Zsoltinak van egy nézése amikor a szerelő fogja a fejét mert nem érti mi a baj…majd egyszer megosztom veletek..jót nevettem rajta 😀 [/quote]
Repi első mondatához:
A vadiúj járgányom (irány Bogács!) 4500 km után az M0-s M3 előtti szakaszán hirtelen úgy gondolta, hogy 1500/min fordulatszám fölé nem megy.
(Utólag tudtam meg, hogy bekapcsolt vészüzemmódba.)
Még éppen irányban volt a FIAT Schiller (M3)ahova bedöcögtünk. Kb 2-3 óra múlva, folytószelep csere a komplett szívócsővel együtt mehettünk tovább. A folytószelep szervomotorjának elektronikája betojt. Ez nem javítható semminemű házi módszerrel.
Éppen elmúlt a járgány kettő éves, mindösszesen csak 35 ezer kilóméter körül, amikor ugyanezen hiba bejött ismét!!!
Ez már 130 ezer kemény forintba került, mert már nem garanciális.
A FIAT „CSAK” kettő év garanciát ad!!!
Ekkor már viszont egy BOSCH gyártmányú teljesen más kinézetű egységet raktak bele, mert rájöttek, hogy az elsők mind szarok voltak.Igen Lamenta Zsoltinak jogos a „nézése” ugyanis ezen „korszerű” motorokhoz a jelenlegi szerelő gárda bizony csak bambán tud nézni.
Ha a laptop megmondja mi a baj, akkor rendben van, ha az sem akkor cumi van.Ui.: jelenleg más egységnél, -fűtésnél- ott tartunk, hogy a laptop sem tudja miért szar a fűtés…
Üdv NagyPapa
2014.01.26.-14:06 #41747[quote=”Mis”:3co2lzji]Köszönöm a válaszokat!
Látom Neked is ilyen öreg lakód van. Ez azt jelenti, hogy nagyobb európai túrákra nem szoktál menni?[/quote]
Már eladtam, hasonló okok miatt. Most lakókocsizunk 😀 Nagyobb utakhoz egyenlőre bérelek..
2014.01.26.-14:04 #41746[quote=”repi”:2jw3vji2]Őszinte leszek. NEM.
5000 km alatt sok minden történhet még a legjobban karbantartott szervizelt autóval is. Az meg hogy 3 X ?? 😳
Csakis új garanciális autóban gondolkodnék. Kb a bérautók is ennyit futnak évente gond nélkül.Nem véletlen, hogy három évesen már eladásra kínálják.Megnő a rizikó a meghibásodásra.
Viszont megoldás lehet egy lízing. Így azért mégsem kell olyan mélyen a zsebbe nyúlni.[/quote]
Köszönöm a válaszokat!
Látom Neked is ilyen öreg lakód van. Ez azt jelenti, hogy nagyobb európai túrákra nem szoktál menni?
2014.01.26.-10:22 #41740[quote=”Mis”:qx583xsh]És évente 2-3×5000 km-es túrára is el mernél indulni vele? (Látom Neked is ilyen van).
Azért ez fontos: én semmilyen műszaki dolgot nem csinálok rajta. Utálok szerelni, az izzót is szerelő cseréli (nem vagyunk egyformák). Tehát én biztosan nem tekerek semmit, se jobbra, se balra. Egy ilyen embernek is fenntartható? (Bár a többes vásárlásról szól a téma és 3-5 ember között biztosan akad olyan aki meg él-hal a bütykölésért. Én kifizetem Neki)[/quote]
Őszinte leszek. NEM.
5000 km alatt sok minden történhet még a legjobban karbantartott szervizelt autóval is. Az meg hogy 3 X ?? 😳
Csakis új garanciális autóban gondolkodnék. Kb a bérautók is ennyit futnak évente gond nélkül.Nem véletlen, hogy három évesen már eladásra kínálják.Megnő a rizikó a meghibásodásra.
Viszont megoldás lehet egy lízing. Így azért mégsem kell olyan mélyen a zsebbe nyúlni.
2014.01.26.-10:12 #41739[quote=”Mis”:q3xwg58b]Az előző hozzászólásomba tettem egy lakó linket.
Azt mondjátok, hogy megbízható.
A kérdésem, hogy a 75 Le mire elég?
Lehet vele tartani az autópályán a sebességet? Át lehet vele kelni az Alpokon?Egy ilyen szekér több száz kilométeren elviselhető? Nem lassú, zajos, rázós?[/quote]
Autópályán ha nem nyomod ki a szemét 4 emberel 80 km/h ez biztos. Itt még tudsz benne beszélgetni 😀 Rázósak az utak..meg ha nem jók a kerekeid.
De ez olyan mint a sátrazás vannak hátrányai,mégis sokan szeretik.
Próbáld ki és megszereted. Ugródeszkának kiváló. De előtte szakemberrel nézesd meg a felépítményt is! Sok meglepetéstől kíméled meg magad. Szerintem itt a klubban is akadnak segítőkész gyakorlott hozzáértő emberek. Hajrá!
2014.01.26.-10:01 #41737[quote=”Mis”:1sl7lao6]
Egy bugyuta kérdés azokhoz akiknek hasonló lakóluk van: ez a kormányváltó nem baromi kényelmetlen?[/quote]
4 évig boldog tulajdonosa voltam egy kormányváltós lakónak.
Kényelmetlen?? aki egy sl500 mecedeszhez szokott és sportosan a váltón tartja a kezét lazán bedőlve és a több száz pacit osztogatja le fel annak igen….de aki a gyönygyösi emelkedőn várja,hogy a nekifutásból mikor tegye vissza kettőbe annak legkevésbé sem a kényelmen jár az esze.
Csak nézi a tükörben a füstöt, a vízhőmérőt, és domb tetejét, hogy mennyi van még hátra. Közben irányjelző és kapaszkodó sáv. És ez nem az alpok!!
Ez az igazság. 😀
De lehet kozmetikázni..de nem érdemes. Röviden az öreg megkímélt lakókról: Olcsó, szerethető,javítható.
A francia autópályán a nagyon drága nagyon kényelmes fullos lakó is ott tud hagyni sokkal hamarabb mint gondolnád. Azzal a különbséggel, hogy ezt olcsóbban és hamarabb megcsinálják mint azt..
😀 Lamenta Zsoltinak van egy nézése amikor a szerelő fogja a fejét mert nem érti mi a baj…majd egyszer megosztom veletek..jót nevettem rajta 😀
2014.01.26.-02:02 #41736[quote=”nemo25″:h6xavzz7]Ennek a csigának a legnagyobb előnye, az, hogy egyszerű, mint egy faék. Ahogy Repi is mondta, ezt még meg lehet szerelni egy csavarhúzóval, és pár kulccsal. Alkatrész van hozzá bőven, és az sem horror áron. Ha vigyáztak rá, és megfelelően karban tartották, akkor nyugodtan be lehet vállalni. Az hogy mire elég 75 paci? Arra elegendő, hogy elmenjen az egyik tengerparttól a másikig.Hiszen már 21 éve ezt teszi a kicsike. És ha gondos gazdit kap újra, akkor akár még egyszer ennyi állhat előtte. Túráink során sok, még ennél korosabb példánnyal is találkozunk, és átmennek szépen, akár az Alpok emelkedőin is. Lehet hogy kissé lassabban, de átmennek, és hidd el, élvezik az utat a benne utazók.
Azt ne feledd el, hogy aki lakóautóval kel útra, annak már ott kezdődik a kaland, mikor kifordul a garázsból, hiszen „Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás.”.
Azt senki sem fogja neked garantálni, hogy soha semmiféle gond nem lesz egy idősebb lakóval, meg különben is, ha semmi megoldásra váró esemény nem történik vele, akkor mi a fenéről fogsz mesélni az unokáidnak öregségere? Tudod, a kiszámíthatóság megöli a kalandot. 🙂 [/quote]Köszönöm az előző két választ!
Azért én gyerekekkel egy francia autópályán nem vágyom kalandokra.
Egy bugyuta kérdés azokhoz akiknek hasonló lakóluk van: ez a kormányváltó nem baromi kényelmetlen?
2014.01.26.-01:52 #41735[quote=”Mis”:12mjvma5]Az előző hozzászólásomba tettem egy lakó linket.
Azt mondjátok, hogy megbízható.
A kérdésem, hogy a 75 Le mire elég?
Lehet vele tartani az autópályán a sebességet? Át lehet vele kelni az Alpokon?Egy ilyen szekér több száz kilométeren elviselhető? Nem lassú, zajos, rázós?[/quote]
Ennek a csigának a legnagyobb előnye, az, hogy egyszerű, mint egy faék. Ahogy Repi is mondta, ezt még meg lehet szerelni egy csavarhúzóval, és pár kulccsal. Alkatrész van hozzá bőven, és az sem horror áron. Ha vigyáztak rá, és megfelelően karban tartották, akkor nyugodtan be lehet vállalni. Az hogy mire elég 75 paci? Arra elegendő, hogy elmenjen az egyik tengerparttól a másikig.Hiszen már 21 éve ezt teszi a kicsike. És ha gondos gazdit kap újra, akkor akár még egyszer ennyi állhat előtte. Túráink során sok, még ennél korosabb példánnyal is találkozunk, és átmennek szépen, akár az Alpok emelkedőin is. Lehet hogy kissé lassabban, de átmennek, és hidd el, élvezik az utat a benne utazók.
Azt ne feledd el, hogy aki lakóautóval kel útra, annak már ott kezdődik a kaland, mikor kifordul a garázsból, hiszen „Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás.”.
Azt senki sem fogja neked garantálni, hogy soha semmiféle gond nem lesz egy idősebb lakóval, meg különben is, ha semmi megoldásra váró esemény nem történik vele, akkor mi a fenéről fogsz mesélni az unokáidnak öregségere? Tudod, a kiszámíthatóság megöli a kalandot. 🙂2014.01.25.-15:30 #41714[quote=”Mis”:1ljj7tz4]Az előző hozzászólásomba tettem egy lakó linket.
Azt mondjátok, hogy megbízható.
A kérdésem, hogy a 75 Le mire elég?
Lehet vele tartani az autópályán a sebességet? Át lehet vele kelni az Alpokon?Egy ilyen szekér több száz kilométeren elviselhető? Nem lassú, zajos, rázós?[/quote]
Sík úton szerintem semmit sem fogsz észrevenni, mert 90km/h-t tudja. A hegyi utak még a 100 lóerős, közel 3 tonnás autóknak is kihívást jelentenek, de nem emlékszem, hogy valaki panaszkodott volna, hogy nem tudott eljutni ahová akart. Ez a „sport” nem a sebességről szól. Van itt valakinek egy igen jó szlogenje: „Az utat nem leküzdeni, hanem élvezni kell”2014.01.25.-15:29 #41713[quote=”kapudepo”:356fhwmk]Én pedig arról vagyok híres … Hát igen, türelem az kell. Főleg egy ilyen csapatot összehozni. Biztosan azért nem próbálta még meg senki.
Konkrétat akkor tudunk számolni, ha van pár fix tag és tudjuk az igényeket és az anyagi lehetőségeket. Addig csak elméleti példákat találunk ki.
A „B” tervem az,(ha mégsem jönne össze az egylet) hogy a jelenlegi dobozos Transit Dtdi2.0 3 személyes tgk.-t (bár nagyon sajnálnám, mert 6,5-t eszik) lecserélem egy dupla kabinos platósra és gyártok hozzá egy lakó felépítményt, amit lábakon lehet tárolni és az útra föltenni. A költsége a többszöröse lenne az egylet tagdíjának, viszont a fenntartási költsége szinte 0, mert a teherautót mindenképpen üzemben kell tartani.
Igen nézegetjük mobile-t stb. előfordulhat, hogy rávetemedünk. Milyen oldalakon érdemes még nézelődni? (jófogáshoz hasonló?) Miket hoztál már? Mivel, honnan?[/quote]
Szerintem ennél a megoldásnál egy lakókocsi lényegesen olcsó és komfortosabb.
Igaz, hogy az folyamatos vándorlás esetén körülményes.
Inkább úgy jó, hogy 2-3 naponta továbbmenni, közben csillagtúrázni2014.01.25.-15:22 #41710[quote=”Mis”:2heqsaka]Mert 5-6 embernél részemről vállalható az 5-6 millió.
Ha 2-3 ember jön össze, akkor 2-3 millió vállalható.
De! Éppen Te írtad: „3 milla. Az kb egy idős az enyémmel vagyis olyan 18-20 év körüli. Nincs kizárva, hogy használható még 5 évig… vagy 10 Sokkolt (én is szeretném, ha így lenne)”
Nincs kizárva, de szerencse kell még 5 (10) évhez. Vagyis ha jól értem ezeknek a 20 éves kocsiknak a fenntartása már nagyon kétséges. Motorikusan (egész életében nagy súlyt vonszolt), vagy a kasztni nem bírja már sokáig?
Szóval: érdemes egyáltalán egy ilyen idős kocsiba belevágni?
Ezt pl. egy éve nézegetem:
ittJó állapotúnak tűnik, csak hát 22 éves. Mennyit bír még? 75 Le elég egy ekkora kasztnihoz, vagy kínlódás?[/quote]
Az előző hozzászólásomba tettem egy lakó linket.
Azt mondjátok, hogy megbízható.
A kérdésem, hogy a 75 Le mire elég?
Lehet vele tartani az autópályán a sebességet? Át lehet vele kelni az Alpokon?Egy ilyen szekér több száz kilométeren elviselhető? Nem lassú, zajos, rázós?
2014.01.25.-14:14 #41706[quote=”kapudepo”:8c46oedf]…A „B” tervem az,(ha mégsem jönne össze az egylet) hogy a jelenlegi dobozos Transit Dtdi2.0 3 személyes tgk.-t (bár nagyon sajnálnám, mert 6,5-t eszik) lecserélem egy dupla kabinos platósra és gyártok hozzá egy lakó felépítményt, amit lábakon lehet tárolni és az útra föltenni. A költsége a többszöröse lenne az egylet tagdíjának, viszont a fenntartási költsége szinte 0, mert a teherautót mindenképpen üzemben kell tartani….[/quote]
Egy ilyen felépítmény valóban többszöröse, de én inkább azt mondanám, hogy tizenszerese lenne a tagságnak, feltéve, ha annál is lakóautós komfortot szeretnél kialakítani. Attól, hogy ennek a fenntartása papíron nulla, nem feltétlen ez a legolcsóbb. Szerintem egy öreg lakóautó a fenntartási költségével is olcsóbbra jön ki, mint egy felépítményt gyártani, vagy gyártatni. Persze csak akkor, ha ugyanazt a minőséget és komfortot akarod elérni.
2014.01.24.-23:58 #41699[quote=”fischer”:2g01y01l]Asszem, nem olvasom tovább, a kommentek felénél elfogyott a türelem…
Mióta nem alszunk éjszaka a fiunkkal, azóta a régi, legendásan minimális is elfogyott… 🙂Egyesület alapításhoz 10 tagnak kell lennie, ez a törvény.
Hogy ez hány családnyi 18 év fölötti személy, az már részletkérdés.
Ennek tükrében számoljátok újra az elméleti személyi és pénzügyi, valamint felhasználási keretet.Én a helyetekben saját autót vennék, és inkább közepesen öreget, de én perverz vagyok a közvélekedés szerint, élvezem a szerelést, aminek járulékos haszna, hogy olcsóbban és könnyebben tartok fenn autót, valamint kevésbé jövök zavarba, ha út közben érik be egy meglepetés.
Nem utolsó sorban alkalmazkodási képességem ebben a kérdésben gyakorlatilag nincs.
Azért szurkolok, az egymásra találás szép dolog, mi is ezért vagyunk itt.Ha odáig juttok és kinéztek valamit külföldről, P rendszámmal tudok segíteni a hazahozatalban.
Üdv!
Fischer[/quote]Én pedig arról vagyok híres … Hát igen, türelem az kell. Főleg egy ilyen csapatot összehozni. Biztosan azért nem próbálta még meg senki.
Konkrétat akkor tudunk számolni, ha van pár fix tag és tudjuk az igényeket és az anyagi lehetőségeket. Addig csak elméleti példákat találunk ki.
A „B” tervem az,(ha mégsem jönne össze az egylet) hogy a jelenlegi dobozos Transit Dtdi2.0 3 személyes tgk.-t (bár nagyon sajnálnám, mert 6,5-t eszik) lecserélem egy dupla kabinos platósra és gyártok hozzá egy lakó felépítményt, amit lábakon lehet tárolni és az útra föltenni. A költsége a többszöröse lenne az egylet tagdíjának, viszont a fenntartási költsége szinte 0, mert a teherautót mindenképpen üzemben kell tartani.
Igen nézegetjük mobile-t stb. előfordulhat, hogy rávetemedünk. Milyen oldalakon érdemes még nézelődni? (jófogáshoz hasonló?) Miket hoztál már? Mivel, honnan?
2014.01.24.-03:40 #41692[quote=”EdGaR”:1s6w2s6n]Gyertek el Miskolcra a Kocsonya-Farsangra… 😉 😆
Legelőször mi is személyautóval mentünk le, csak a társaság miatt. ::nagyoleles
Ja és állítólag lesz palacsinta 😯 [/quote]
csak állítólag?
nem biztos? 😯
ajaj…2014.01.24.-03:29 #41691[quote=”EdGaR”:a4inic9x]Gyertek el Miskolcra a Kocsonya-Farsangra… 😉 😆
Legelőször mi is személyautóval mentünk le, csak a társaság miatt. ::nagyoleles
Ja és állítólag lesz palacsinta 😯 [/quote]
Ha lenne még pár tagjelölt, jó hely lenne a személyes találkozásra …
2014.01.24.-03:14 #41690Gyertek el Miskolcra a Kocsonya-Farsangra… 😉 😆
Legelőször mi is személyautóval mentünk le, csak a társaság miatt. ::nagyoleles
Ja és állítólag lesz palacsinta 😯
2014.01.24.-01:06 #41686[quote=”repi”:1x3j1f5l]Kivisz a világból! 😆 Ez az autó amelyikben ha elromlik valami jobbra-balra tekered és működik.. 😆 És a 22 éves ne riasszon meg. Ezeket még megépítették.. 😀 [/quote]
Voltál már a Vezúvon? Nagy élmény! Minél öregebb és nehezebb a kocsi, annál nagyobb :smt100
2014.01.24.-01:01 #41685[quote=”Mis”:26adfq46]Mert 5-6 embernél részemről vállalható az 5-6 millió.
Ha 2-3 ember jön össze, akkor 2-3 millió vállalható.
De! Éppen Te írtad: „3 milla. Az kb egy idős az enyémmel vagyis olyan 18-20 év körüli. Nincs kizárva, hogy használható még 5 évig… vagy 10 Sokkolt (én is szeretném, ha így lenne)”
Nincs kizárva, de szerencse kell még 5 (10) évhez. Vagyis ha jól értem ezeknek a 20 éves kocsiknak a fenntartása már nagyon kétséges. Motorikusan (egész életében nagy súlyt vonszolt), vagy a kasztni nem bírja már sokáig?
Szóval: érdemes egyáltalán egy ilyen idős kocsiba belevágni?
Ezt pl. egy éve nézegetem:
ittJó állapotúnak tűnik, csak hát 22 éves. Mennyit bír még? 75 Le elég egy ekkora kasztnihoz, vagy kínlódás?[/quote]
Akkor már legyen 30 éves veterán és nincs súlyadó, stb.
2014.01.24.-01:00 #41684[quote=”EdGaR”:34nfx0sw]:smt217 Gondolkozom, mit lehetne ezzel szemben felhozni 😯 de semmi nem jut eszembe 😆 [/quote]
Okos vagy2014.01.24.-00:57 #41683[quote=”EdGaR”:2o51diqk]Mi egy évben 8-10000 km-t megyünk, ebből külföldön 3-4000-et. Az elmúlt 4 évben sosem hagyott ott az autó és bármikor bevállalnék vele ennyit, különösebb rákészülés nélkül. Annyira nem vagyunk perverzek, hogy azért tartsunk egy szabadidős autót, hogy legyen mit bütykölni… ez a veteránosok privilégiuma 😆 [/quote]
Ezt nem értem, ezt a perverz dolgot [-X ???
2014.01.24.-00:55 #41682[quote=”Mis”:2prrw5i1]És évente 2-3×5000 km-es túrára is el mernél indulni vele? (Látom Neked is ilyen van).
Azért ez fontos: én semmilyen műszaki dolgot nem csinálok rajta. Utálok szerelni, az izzót is szerelő cseréli (nem vagyunk egyformák). Tehát én biztosan nem tekerek semmit, se jobbra, se balra. Egy ilyen embernek is fenntartható? (Bár a többes vásárlásról szól a téma és 3-5 ember között biztosan akad olyan aki meg él-hal a bütykölésért. Én kifizetem Neki)[/quote]
… húh … most értem haza. Látom pezseg az élet a fórumon…
A bütykölés némely ágát magamra tudom vállalni. Izzócserére azért ne álljunk be a szervizbe…
Ahhoz, hogy rettegés nélkül el tudj indulni egy 5-6 ezer km-es kanyarra, azért a rendszeres karbantartáson, szervizelésen túl még kellene valami, ami egy műszaki biztonságot ad. Mondjuk egy assistance kártya :smt100 !!!! Amit én tudok, húszegynéhány ezer ft az éves díja európára. Elég sok szolgáltatással. Igaz a járműnek 10 év alattinak kellene lennie 🙁
Használ valaki ilyet? Kinek mi a tapasztalata?
2014.01.24.-00:48 #41681[quote=”Mis”:3dfwajnm]És évente 2-3×5000 km-es túrára is el mernél indulni vele? (Látom Neked is ilyen van).
Azért ez fontos: én semmilyen műszaki dolgot nem csinálok rajta. Utálok szerelni, az izzót is szerelő cseréli (nem vagyunk egyformák). Tehát én biztosan nem tekerek semmit, se jobbra, se balra. Egy ilyen embernek is fenntartható? (Bár a többes vásárlásról szól a téma és 3-5 ember között biztosan akad olyan aki meg él-hal a bütykölésért. Én kifizetem Neki)[/quote]
Mi egy évben 8-10000 km-t megyünk, ebből külföldön 3-4000-et. Az elmúlt 4 évben sosem hagyott ott az autó és bármikor bevállalnék vele ennyit, különösebb rákészülés nélkül. Annyira nem vagyunk perverzek, hogy azért tartsunk egy szabadidős autót, hogy legyen mit bütykölni… ez a veteránosok privilégiuma 😆2014.01.23.-23:39 #41680[quote=”repi”:269er9na]Kivisz a világból! 😆 Ez az autó amelyikben ha elromlik valami jobbra-balra tekered és működik.. 😆 És a 22 éves ne riasszon meg. Ezeket még megépítették.. 😀 [/quote]
És évente 2-3×5000 km-es túrára is el mernél indulni vele? (Látom Neked is ilyen van).
Azért ez fontos: én semmilyen műszaki dolgot nem csinálok rajta. Utálok szerelni, az izzót is szerelő cseréli (nem vagyunk egyformák). Tehát én biztosan nem tekerek semmit, se jobbra, se balra. Egy ilyen embernek is fenntartható? (Bár a többes vásárlásról szól a téma és 3-5 ember között biztosan akad olyan aki meg él-hal a bütykölésért. Én kifizetem Neki)
2014.01.23.-22:54 #41678[quote=”Mis”:22hk88wi]
Jó állapotúnak tűnik, csak hát 22 éves. Mennyit bír még? 75 Le elég egy ekkora kasztnihoz, vagy kínlódás?[/quote]Kivisz a világból! 😆 Ez az autó amelyikben ha elromlik valami jobbra-balra tekered és működik.. 😆 És a 22 éves ne riasszon meg. Ezeket még megépítették.. 😀
2014.01.23.-22:29 #41676[quote=”EdGaR”:2uns7afs]Most ezzel nem leszek népszerű, de én is szívesen élnék San Remoban, La Pigna óvárosban és eddig nem találtam meg a megoldást…
Nem értem amúgy, hogy miért mindjárt 5-6 millióban gondolkozol, mikor a használtautó piac tele van idősebb, olcsóbb, kezdésre tökéletesen megfelelő lakóautóval. Nem beszélve a lakókocsi piacról. Itt a klubban több kedves barátunk lakókocsizik és igen elégedettek vele.[/quote]Mert 5-6 embernél részemről vállalható az 5-6 millió.
Ha 2-3 ember jön össze, akkor 2-3 millió vállalható.
De! Éppen Te írtad: „3 milla. Az kb egy idős az enyémmel vagyis olyan 18-20 év körüli. Nincs kizárva, hogy használható még 5 évig… vagy 10 Sokkolt (én is szeretném, ha így lenne)”
Nincs kizárva, de szerencse kell még 5 (10) évhez. Vagyis ha jól értem ezeknek a 20 éves kocsiknak a fenntartása már nagyon kétséges. Motorikusan (egész életében nagy súlyt vonszolt), vagy a kasztni nem bírja már sokáig?
Szóval: érdemes egyáltalán egy ilyen idős kocsiba belevágni?
Ezt pl. egy éve nézegetem:
ittJó állapotúnak tűnik, csak hát 22 éves. Mennyit bír még? 75 Le elég egy ekkora kasztnihoz, vagy kínlódás?
-
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.