-
IndítottaTémakör
-
2006.03.12.-01:17 #2635
Nyitom ezt a témát azért hogy itt tudjuk felhívni egymás figyelmét a különösen érdekes, exkluzív, irigylésre méltó és agyament lakóautókra.
Még az előző fórumon mutattam Briginek Rob Gray természetfotós egyedileg épített lakóautóját. Az építésről naplót is vezetett és sok képet készített.
http://www.robgray.com/index_files/index_graynomad.php -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2018.09.01.-12:41 #55716
Old school.
2018.08.11.-02:37 #55604Előtető, elősátor, Omnistor???? Ezek a lehetőségek merülnek fel a vándorba, amennyiben bővíteni szeretné a lakó területét, de mindegyiknek vannak előnyeik, és valljuk be, komoly hátrányaik, amik megnehezítik a választást. Viszont van egy Osztrák gyártó, aki mutatós, aránylag könnyű, gyorsan felállítható, és érdekes alternatívát kínál ezek kiváltására.
https://gentletent.com/shop/gt-box/
Hatalmas előnye, hogy nem kell vascső hegyeket magaddal cipelned, és erős szélben, nem töri, zúzza össze a lakó oldalát.
2018.07.28.-01:15 #55483Amennyiben valaki Madagascar hegyei közé készülne lakóautóval, annak érdemes a szekeret egy enyhe sufnituningal felkészíteni az útra. A videót végignézve, azért megállapítható, hogy szerencsére járhatóak az utak, bár igényel némi rutint, a vezetés.
2018.07.26.-13:54 #55471Nem szólna semmit. Csodálná!
2018.07.26.-01:11 #55469[quote=”apóka” post=53119]Azt mondják hogy az én 690cm-es csigám nagy…
-apóka[/quote]
Az lehet, de a melletted álló viszont behemót. 🙂
2018.07.25.-15:07 #55464Azt mondják hogy az én 690cm-es csigám nagy…
-apóka
Attachments:2018.07.15.-12:59 #55395Ehhez mit szólna a közlekedési hatóság?
2018.02.20.-01:06 #54648[quote=”woodoopilot” post=52343]A T1 nekem is tetszik, de a vasvázas bódé nem tűnik jó ötletnek.[/quote]
Pedig régebben, elfogadott építési mód volt, ami erős felépítményt eredményezett. Például a Bischofberger is úgy építette a T3-ra a felépítményeit. Persze nekik volt több különleges modell a palettájukon. A VW 1 Caddy, az Audi szivar 100-as, és 200-as is szerepelt alapként, igen ötletes felépítményekkel. A Caddy T-3 as hátsó dobozt kapott, az Audik ellenben műanyag felépítményeket, nyithatós tetővel, és fix emelt tetővel is. Mindkettő, nagyon szépen kidolgozott, arányos kempingautó volt.
Amerikában is bevett szokás volt még a 80-as években az zártszelvényes váz. A súlycsökkentés okán tértek át a fa vázas szendvicspanelra, amit a közelmúltban, már teljesen műanyag felépítésű szendvicspanelokkal próbálnak kiváltani.2018.02.19.-02:28 #54644A T1 nekem is tetszik, de a vasvázas bódé nem tűnik jó ötletnek.
2018.02.19.-02:15 #54640Nekünk csurog a nyálunk, ha látunk egy szép T1-es lakót, vagy furgont, ezek a fiúk meg nyakig lubickolnak bennük, szabva-varrva, átalakítva őket.
Igaz nem a sarki műhelyben dolgoznak, hanem az egyenlítő túlsó oldalán, Java szigetén, de mit nekünk pár ezer kilométer, meg némi hajóút.Azért némi csalás van a dologban, mert T 2-es alvázakat alakítanak át T 1-es arculatra, de akkor is jó, és bájosak a kis bogarak reinkarnációi. 🙂
http://www.yumosvw.com/index.php
Egy werkfilm az egyik csiga építéséről.
2018.02.17.-23:16 #54625Ezt ma lőttem Biharfüreden, az Erdélyi-Szigethegységben.
2018.02.05.-02:03 #54555Idei friss anyag.
A 2018-as Japan Camping Car Show átrohanós összefoglalója.2017.09.23.-12:41 #53257Így is lehet
2017.04.28.-14:02 #52076[quote=”nemo25″ post=49964][quote=”TG” post=49963]http://www.promobil.de/aktuell/hobby-wohnwagenwerk-50-jahre-firmengeschichte-historische-camper-8931961.html[/quote]
Nem tudom valakinek feltűnt-e a képeket nézegetve, a szép, piros Videoton tv?????? 🙂 [/quote]
Most, hogy írod…! 🙂
2017.04.28.-02:49 #52075[quote=”TG” post=49963]http://www.promobil.de/aktuell/hobby-wohnwagenwerk-50-jahre-firmengeschichte-historische-camper-8931961.html[/quote]
Nem tudom valakinek feltűnt-e a képeket nézegetve, a szép, piros Videoton tv?????? 🙂
Attachments:2017.04.27.-17:59 #520732017.04.27.-13:03 #520702017.04.26.-03:38 #52059Ebbe a videóban is szerepet kapott egy Saab, de nem az övé a főszerep.
2017.04.26.-03:32 #52058Volt erről egy cikk nem annyira régen. 3 hengeres kettő ütemű 1000ccm motor „hajcsa” 😀 komoly lehet vele közlekedni….
2017.04.26.-03:27 #52057[quote=”artzgabi” post=49935]Szép, piros!))[/quote]
Talán sokan nem tudják, ez is egy Saab.
2017.04.25.-00:58 #52050Ha egy magyar rendszámú mentő eléri a 12 évet akkor már nem lehet mentő. Eladják.
Vizsga szerint betegszállító lett. Természetesen nincs jogosultság a megkülönböztető jelzések használatára. A kérdés érdekes, mivel az eredeti típus ezekkel a felszerelésekkel rendelkezik. Ha leszerelném… akkor nem lenne olyan, ami az adattábla szerinti típusnak megfelel. Addig leragasztottam a lámpákat. Nem élek vissza azzal, hogy van szirénája és kék villogói. Így nincs elsőbbségi joga sehol semilyen szituációban, de nem is ez a cél. Reményeim szerint a városban parkoló ilyen kinézetű autót nem látogatják gonosz emberek úgy, ahogy velem sajnos már megtörtént.. A feliratok pedig -szerintem- nem jelentenek semmit. Aki kíváncsi, azt tájékoztatom a tapasztalataimról.
Eddig csak Magyarországon és Szlovákiában használtam, de csak integettek a mentősök és a rendőrök.2017.04.25.-00:17 #520492 éve én is kinéztem magamnak egy mentőautót Olaszországban, de nem akarták eladni magánszemélynek, csak olyan cégnek, vagy szervezetnek, ami betegszállítással foglalkozik. A kék lámpák leszereléséért is még külön fel akartak számítani több mint 1000 eurót, és ha jól értettem, még a matricákat is le kellett volna szedni.
2017.04.24.-16:10 #52046Ez egy feltűnés mentes városi biwak. Wc, mosdó, zuhany, fűtések..
Az enyém.Attachments:2017.04.24.-11:41 #52044Szép, piros!))
Attachments:2017.04.21.-02:26 #52028[quote=”Döme” post=49913]De kár érte! Privátban megírhatnád, hogy ez hol áll. ….beszélnem kéne a gazdájával.[/quote]
Sejtettem, hogy megdobban a szíved érte……:-)
-
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.


