-
IndítottaTémakör
-
2006.11.24.-23:05 #4086
Ennek a kérdésnek a feltevése már a fertőzés első jelei között szerepel, és újra, meg újra visszatérő tünet. 😆
A fórumon több helyen is volt már róla szó, és mivel erre a kérdésre sem lehet olyan választ adni ami mindenki számára egyformán megfelelő ezért nyitottam a kérdésnek ezt a topicot.
Így ezután egy helyre gyűlhetnek a kérdések és a válaszok is.
Segítsünk (még) egészséges embertársainkon. [-o< -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2018.02.25.-17:34 #54695
[quote=”Atyszucs” post=52380]Ezt az összeget miből számoltad ki? A kategóriám a forgalmiban szgk.. Mivel túlsúlyos / 3.5 t feletti/ , igy évente kell vizsgáztatni, valamint C-s jogsival lehet vezetni. A lakókocsi kategória nem súlykorlátos! Tehát marad a D2[/quote]
Ismét írom: a 3,5 tonna feletti M1 személyautó kategóriába sorolt lakóautók a „B” azaz a busz kategória szerint kell, hogy fizessenek!!!
A lakóautó, pontosabban személyautó valóban nem súlykérdés, de az útdíj fizetése igen!!Több lakóautós társunk is van aki e-szerint fizet!!
A többi igaz!
Egy korábbi hozzászólásban szerepelt a 750 kg utánfutó, ami vezethetőség szempontjából igaz, de „D2”-nél külön díjköteles, útdíj szempontjából!Ne feszegessétek ezt a témát itt, mert ez nagyon zsebre mehet, sokaknál….
Mindenki maga döntse el, hogy mit vesz, de tudjon róla, hogy a szabály az az, amit leírtam!!
:sorrySehol sem fogsz olyan díjtételt találni ahol a „D2” kategóriánál ne lenne mindenhol kihangsúlyozva a 3,5 tonna alatti tömeg!!!.
Erre.mármint a 3,5 tonna felettire egy korábbi határozat érvényes!!
2018.02.25.-16:18 #54692Ezt az összeget miből számoltad ki? A kategóriám a forgalmiban szgk.. Mivel túlsúlyos / 3.5 t feletti/ , igy évente kell vizsgáztatni, valamint C-s jogsival lehet vezetni. A lakókocsi kategória nem súlykorlátos! Tehát marad a D2
2018.02.25.-12:57 #54690Két rossz hírem is van. A D2 3,5t plusz 750kg vontatmány. Nekem rosszul megvásárolt matricát nem váltottak vissza.
Ha bármely díjköteles magyarországi útszakaszon, a gépjármű érvényes használati jogosultsága nélkül halad, akkor az kivétel nélkül, minden esetben jogosulatlan úthasználatnak minősül!Abban az esetben, ha ellenőrzéskor a gépjármű nem rendelkezik érvényes matricával, akkor minden esetben pótdíjat kell fizetni. Ez a díj az ellenőrzés alá vont járműhöz tartozó díjkategória szerinti összeg. Az úthasználat jogosságát vagy az ellenőrző szelvény igazolhatja, vagy ha a díj elektronikusan került kifizetésre, akkor a nyugtázó értesítés az igazolás.
A pótdíj összege: D1,D2, U kategóriáknál 14.875,- Ft, megfizetési határidő 30 nap.
B2 kategória esetén a pótdíj össze: 66.925,- Ft, megfizetési határidő 30 nap. Amennyiben fizetési határidőn túl kerül kiegyenlítésre a pótdíj, akkor a D1,D2 és U kategóriánál az összeg 59.500,- Ft-ra, míg a B2 kategóriánál 267.700,- Ft-ra emelkedik!
2018.02.25.-11:18 #54687[quote=”Atyszucs” post=52275]Az enyém 6.5 tonnás, személyautó, D2-es matrica kell, az éves díja 42.000,- Ft körül. A szlovákoknál pedig sima szgk. matrica, mert lakóautó.[/quote]
Erről szerintem jobb lenne csendben maradnod, mert a 3,5 tonna feletti lakóautók éves díja 200,000.- Igen! kettőszázezer forint!!
Az eddig a Te külön szerencséd, hogy ezt eddig senki nem szúrta ki!!
2018.02.06.-14:37 #54564Az enyém 6.5 tonnás, személyautó, D2-es matrica kell, az éves díja 42.000,- Ft körül. A szlovákoknál pedig sima szgk. matrica, mert lakóautó.
2018.02.02.-20:56 #54530külföldön is használható internet.
https://www.youtube.com/watch?v=8KINrG9swxMNekünk bevált, és működik.
2018.02.01.-13:20 #54502Sziasztok! Remélhetőleg még az idei évben tervezünk lakóautó vásárlást. Egy évet szeretnénk utazni vele. Szerencsére addigra a munkánkhoz állandó interneten és két laptopon kívül másra nincs szükség, tehát nem helyhez kötött. Utazni szeretnénk és ehhez keresünk egy megbízható guruló otthont, 3-4 m. Ft körül, 2 fő részére. A hátsó hálós megoldást tartjuk praktikusabbnak, de szertnék ötleteket tapasztalt lakóautó tulajdonosoktól, hogy mit érdemes számításba venni? Melyik a jobb wc? Létezik-e ilyen áron külőn zuhanyzós? Van-e internet előfizetési lehetőség? Milyen egyéb költségekkel számolhatunk? Egyenlőre ennyi jut eszembe… Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv!
2018.01.21.-19:33 #54439Szia!
Ennyit találtam róla,de szerintem fizetni kell már érte 🙁2018.01.13.-21:44 #54356Szia Laci
Elküldtem.2018.01.13.-21:39 #54355Küldtem
2018.01.13.-02:27 #543532018.01.09.-13:58 #54328@kertesz-kuldtem privit
2018.01.09.-13:33 #54327[quote=”kertesz” post=52046]Helló Írnál valami bővebbet a td tiningról.
Az enyém is hasonló és bizony néha jól jönne még egy kis lóerő.
De azért tavaly is elvitt vagy 26 kempingbe.[/quote]A te Transitod turbós, vagy szívó? A gázpedál már eletromos, vagy még bowdenes?
Nekem egy 2,5TD motor van a Transitomban, 100Le gyárilag, eddig nem éreztem, hogy kevés lenne, 15%-os emelkedőn is simán fel tudtam menni. Tuningolva nincs, a közutálatnak örvendő elektronikus Lucas Epic adagolót cseréltettem ki mechanikus Boschra, meg le lett zárva az EGR szelep. Ezek inkább a megbízhatóságot növelik, de úgy érzem jobban is megy az átalakítás óta. Létezett még egy nagyobb teljesítményű változat az ovális maszkos Transitból, abban volt intercooler is, de úgy tudom azokban is barna vagy kék színkódos injektor van, csak az adagoló beállítása más.2018.01.09.-11:54 #54326[quote=”kertesz” post=52045]Üdv Az ilyen beosztásút meg se nézd. Már kívülről látod hogy a bejárat nem elől van.
Mire belakod semmi helyed nem lesz,Szerintem legyen mindig egy vetett ágyad,és egy terített asztalod![/quote]
Itt az ékes bizonyítéka annak, hogy nem vagyunk egyformák, ugyanazon dologról homlokegyenesen más véleményen vagyunk!
Korábban pontosan erről az elrendezésről írtam, hogy ezek, -a mai napig- az egyik legjobb elrendezésű autók voltak!
No persze, ezekben a viszonylag rövid méretekben!
Teljesen elkülönül benne a főzést végző tevékenység hátul, senkit sem zavarva, míg a többiek a nagyméretű „nappaliban” pihenhetnek TV-t nézhetnek, beszélgethetnek.
Te magad cáfolod meg az általad írottakat az utolsó mondatoddal.
Magyarázd el nekem, nekünk, hogy a mostanában a divat által -nem az ésszerűség végett- diktált középső ajtós, középső konyhás járgányok mitől is jobbak??
A járgány kellős közepén, a konyhára lehúzható un. „hubbett”-ről mint -szerintem- a legnagyobb szőrnyűségről már ne is nyissunk vitát, mert borzadály, úgy ahogy van…
A Mi járgányunkban is -mint a mai divat szerint majd mindegyiknél- a 7,5 méteres -full integrálos- hosszánál a középre szemben berakott konyha pedig egyszerűen vicc!!
Nekünk az a szerencsénk, hogy egyáltalán nem használjuk a konyhát!
A lassan 8 éves járgányban csak egyetlen egyszer főztünk a beteg kiskutyának rizst, mást sem előtte, sem utána, így nem annyira zavaró a dolog….
Ugyanez igaz az Omnisztor alól kezelhető „hetyke retikül”-re is.
Miért is nem a túlsó felén van, mint a általad szidottban?
Ahol is szerintem igen ötletesen lett elrendezve??
Apró kérdésem lenne: mióta vagy lakókocsis-lakóautós??
Hány járgányt nyúztál már szét??
:meghajol2018.01.09.-03:40 #54325Szerintem meg az egyik legjobb beosztás ez.Amennyiben a sarokkonyhának van saját ablaka! A 80-as évek vége,90-s első fele akár Fiat akár Ford vagy merci bumfordi mind,sértődés ne essék.Ugyanakkor ezen márkák alapjaira készült integrált felépítmények még 30 év után is tekintetet marasztalóak.El-el gyönyörködöm egy ócska Frankia , Lmc,ffb,stb láttán.Visszatérve az elrendezésre a bejárathoz legközelebb esik a hűtő/ ital/és konyha.Ezekhez lépünk-be legtöbbször.Továbbá egy lépés a sürgős „szükség ” megoldása.Ha tovább is mehetünk, a behúzódós esték színteréhez,a kis 4-s étkező és napközbeni lejtőzés alkalmatossága a sófa hív. Végül a gyerekek kuckója és nemgyerekek fészke mint a legintimebb szféra a bejárattól legtávolabb van.Nem ismerem a gazdát nem venném meg.A felsorolt erények azonban használhatóságot jelentenek.
2018.01.08.-22:09 #54323Helló Írnál valami bővebbet a td tiningról.
Az enyém is hasonló és bizony néha jól jönne még egy kis lóerő.
De azért tavaly is elvitt vagy 26 kempingbe.2018.01.08.-22:05 #54322Üdv Az ilyen beosztásút meg se nézd. Már kívülről látod hogy a bejárat nem elől van.
Mire belakod semmi helyed nem lesz,Szerintem legyen mindig egy vetett ágyad,és egy terített asztalod!
2018.01.08.-21:06 #54321Biztos. De szerintem nem ez a kérdés lényege 🙂
[quote=”Miska2″ post=52043]A Váradi szerintem meg mutatja a kocsit.[/quote]
2018.01.08.-20:48 #54320A Váradi szerintem meg mutatja a kocsit.
2018.01.08.-20:47 #54319A Váradi nem mutatja meg?
2018.01.08.-19:01 #54318Ennek az autónak nem ismeritek véletlenül a tulajdonosát? Feltételezem, hogy bizományban áll a Váradinál.
https://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/dethleffs/dethleffs_fiat_290_ducato-119354872018.01.08.-02:01 #54317A kinalattol fugoen probalj turbosat szerezni, akar 1,9 akar 2,5 litres. Menettulajdonsagai sokkal rugalmasabbak mint a simo szivo dizeleke. Es lehet tuningolni is oket, sokat javitva a dinamikus tulajdonsagaikon. Az enyem turbos 2,5-os es fel is van tuningolva. A Stelviot vigan felvitte!
2018.01.07.-23:11 #54315Igen, néztem a hirdetését. A tegnapi Citroent és a mai Ducatot összehasonlítva már tudom, hogy nekem a Ducato 2.5 motorja jobban tetszik, mint a francia. Mind hangra, mind karakterre, próbára sokkal jobban bejön. Szóval szűkül a keresés. 2.5ös Ducato legyen, ha lehet és ezzel az ebédlő-szemben ágy elrendezéssel, vagy olyannal, hogy b.e-j.h asztal/ágy.
Sajnálom azért a mait. Akár jó is lehetett volna, de árban nagyon nem egyezik a véleményem az eladóéval 🙁 A valós belső állapotához képest sokallom. Kívülről amúgy szép élőben is.
Nézegetek tovább, mivel ott a lakókocsim, így nem sürgős a dolog.2018.01.07.-14:34 #54309https://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/peugeot/peugeot_j5_pilote_280l-12269790
ezt láttad ? ismerem az autót jo állopotu , hátué hálorésszel..2018.01.07.-14:22 #54308Jónak tűnik! A képek alapján.
-
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.