-
IndítottaTémakör
-
2006.11.24.-23:05 #4086
Ennek a kérdésnek a feltevése már a fertőzés első jelei között szerepel, és újra, meg újra visszatérő tünet. 😆
A fórumon több helyen is volt már róla szó, és mivel erre a kérdésre sem lehet olyan választ adni ami mindenki számára egyformán megfelelő ezért nyitottam a kérdésnek ezt a topicot.
Így ezután egy helyre gyűlhetnek a kérdések és a válaszok is.
Segítsünk (még) egészséges embertársainkon. [-o< -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2009.12.30.-20:13 #19657
[quote=”metalgod”:odr9ykdm]Sziasztok,az történt,hogy még a fórumra való ráakadásom előtt megvettem ezt a Chevy Van lakót 🙂 ,kb 10 napja.
Keveset mentem eddig vele,de amit tudok róla,hogy tényleg annyi a mérföld benne,mint a hirdetésban (30 e.)és belül újszerü,minden kifogástalanul üzemel.
A mérete amugy nem brutális,6,5 méter,kb.
A fogyasztásást a korábbi tulaj,akinél 13 évet volt,12-13 l-re mondja,sik terepen 90 km-nél.Na,ezt majd meglátjuk 🙂 [/quote]Ha időd engedi teszel fel róla képet? Szerintem többünket érdekelné 😉
Nekem, ha csak gáz hiányon múlna Szirmabesenyő, megoldanám 😆
Mindenesetre az a bizonyos évadnyitó buli nekem is az első találkozásom lenne a többiekkel, remélem Te is ott leszel =D>2009.12.30.-18:44 #19656[quote=”Oldi”:1663zqzm]Helló! 😀
Mi, ha nem tudnád, most nyitjuk meg a szezont Besenyőn! 😆
Jó, hogy az amcsit vetted, gratula!!! 😀
Legalább nem lesz h.fejes. – tehát tucc jönni!!! =D>
Majd más baja lesz, azt majd ott kitaláljuk, úgyhogy gyere csak oda! =D> 😆 :smt205 [/quote]
aszittem,ez az évzáró :smt206
Egyébként ha lenne gáz feltöltve,neki is indulnánk 😀 De nincs,ugyhogy Bumszli (ez lett a neve a keresztségben) izgatottan vár a következö alkalomra.JOOOO BULIZÁST KIVÁNUNK!!
2009.12.30.-02:40 #19644[quote=”metalgod”:1t5c7jft]Köszi:-D Reményeink szerint a szezonnyitón,bárhol is legyen az:-D[/quote]
Helló! 😀
Mi, ha nem tudnád, most nyitjuk meg a szezont Besenyőn! 😆
Jó, hogy az amcsit vetted, gratula!!! 😀
Legalább nem lesz h.fejes. – tehát tucc jönni!!! =D>
Majd más baja lesz, azt majd ott kitaláljuk, úgyhogy gyere csak oda! =D> 😆 :smt205
2009.12.29.-17:03 #19636[quote=”LMC”:jxfixgzb]Gratulálok és örömteli km-t kívánok =D> =D> =D> mikor láthatjuk ? 😆
András[/quote]
Köszi:-D Reményeink szerint a szezonnyitón,bárhol is legyen az:-D
2009.12.29.-16:54 #19634[quote=”metalgod”:2bu68mbe]Sziasztok,az történt,hogy még a fórumra való ráakadásom előtt megvettem ezt a Chevy Van lakót 🙂 ,kb 10 napja.
Keveset mentem eddig vele,de amit tudok róla,hogy tényleg annyi a mérföld benne,mint a hirdetésban (30 e.)és belül újszerü,minden kifogástalanul üzemel.
A mérete amugy nem brutális,6,5 méter,kb.
A fogyasztásást a korábbi tulaj,akinél 13 évet volt,12-13 l-re mondja,sik terepen 90 km-nél.Na,ezt majd meglátjuk 🙂 [/quote]Gratulálok és örömteli km-t kívánok =D> =D> =D> mikor láthatjuk ? 😆
András
2009.12.29.-15:36 #19633[quote=”steve”:r58kiu5l]Sziasztok!Kb.10 éve lakókocsizok,de most szeretnék lakóautóra váltani.Mivel van automataváltós személyautóm,tudom milyen kényelmes így utazni.Hírdetnek is egy auotomata Chevy van-t a neten.Csak ijesztően nagy a mocija.Van vkinek- akár hallomásból is- tapasztalata arról,hogy mennyit fogyaszthat egy ilyen 6,5 literes szívó dízel? :-k [/quote]
Sziasztok,az történt,hogy még a fórumra való ráakadásom előtt megvettem ezt a Chevy Van lakót 🙂 ,kb 10 napja.
Keveset mentem eddig vele,de amit tudok róla,hogy tényleg annyi a mérföld benne,mint a hirdetésban (30 e.)és belül újszerü,minden kifogástalanul üzemel.
A mérete amugy nem brutális,6,5 méter,kb.
A fogyasztásást a korábbi tulaj,akinél 13 évet volt,12-13 l-re mondja,sik terepen 90 km-nél.Na,ezt majd meglátjuk 🙂2009.12.01.-18:44 #18507[quote=”steve”:2enntz9y]
Egyedül a hengerfej hajlamos a túlmelegedésre/mondják a szakik/ezeknél a mociknál.Ha baj van, akár az útszélén is ki lehet cserélni annyira jól szerelhető.No meg van hozzá bontókban elég cucc.![/quote]#-o
Ezügyben talán Oldi tudna neked néhány élményt feleleveníteni 😉 😳2009.12.01.-17:37 #18504[quote=”steve”:d1siw5l2]Nagyon köszönöm a gyors válaszokat!
A barátommal kapcsolatosan a műszakiztatás úgy értendő,hogy ő volt a vizsgabiztos.Mivel feltűnt neki az igen jó állapota ezért szólt nekem.Közben kiderült,a műszaki állomáson dolgozik olyan szerelő,aki emlékszik rá,hogy korábban miket újítottak fel rajta/ő csinálta/.Szóval olybá tűnik,hogy szerkezetileg OK.
Egyébként sík terepen a 80-at erőlködés nélkül tartja,ami szerintem elegendő a halidéjeskrúzoláshoz.És ha a hegyi levegőt csak visszaváltással szereti,egye fene még az is belefér.
Egyedül a hengerfej hajlamos a túlmelegedésre/mondják a szakik/ezeknél a mociknál.Ha baj van, akár az útszélén is ki lehet cserélni annyira jól szerelhető.No meg van hozzá bontókban elég cucc.
Mr.Fischer!A fogyi- válaszod alapján- 😆 teljesen rendben van.
Köszönöm mégegyszer![/quote]szeretem a meglepetésautókat… 😀
üdítően hatnak a sok széttaposott között…
legyen hozzá szerencséd!… 😉2009.12.01.-17:33 #18503[quote=”reprodesign”:1kc3v7l3]Így tovább! =D> =D> [/quote]
ööö, te nem olvastad a 3tengelyes topicot? 😳
egyébként meg csak óvatosan, mert elbízom magam… 😀 😉
2009.12.01.-17:24 #18499Nagyon köszönöm a gyors válaszokat!
A barátommal kapcsolatosan a műszakiztatás úgy értendő,hogy ő volt a vizsgabiztos.Mivel feltűnt neki az igen jó állapota ezért szólt nekem.Közben kiderült,a műszaki állomáson dolgozik olyan szerelő,aki emlékszik rá,hogy korábban miket újítottak fel rajta/ő csinálta/.Szóval olybá tűnik,hogy szerkezetileg OK.
Egyébként sík terepen a 80-at erőlködés nélkül tartja,ami szerintem elegendő a halidéjeskrúzoláshoz.És ha a hegyi levegőt csak visszaváltással szereti,egye fene még az is belefér.
Egyedül a hengerfej hajlamos a túlmelegedésre/mondják a szakik/ezeknél a mociknál.Ha baj van, akár az útszélén is ki lehet cserélni annyira jól szerelhető.No meg van hozzá bontókban elég cucc.
Mr.Fischer!A fogyi- válaszod alapján- 😆 teljesen rendben van.
Köszönöm mégegyszer!2009.12.01.-10:32 #18478[quote=”fischer”:2fqjkl5l]a miénk 2,5 szívó ’86-ból.
2840 kiló alapban.
100 – at már mentünk vele, de utazóban nekünk is max. 80, mert nincs kedvem bontogatni a motort. 🙂ha nincs ellenszél, 10 liter alá lehet vinni a fogyasztást, egyébként, 10 – 10,5, ha 100 körül húzzuk neki, akkor 11,5 liter. totális padlóval még nem próbáltuk.
a füst és a szegény keverék csak áttételes kapcsolatban van, de mivel idős motor és adagoló, logikus lépés volt a „green card” miatt vizsgára visszacsavarni…
a menetteljesítmény alapján, amit írtál hegymenetben az emelkedéstől függően jó esetben 4. fokozat és 50 km/h, rossz esetben 2. fokozat és 30 km/h, erős emelkedéskor 1. fokozat, lépésben, de fölvinni fölvisz majd benneteket majdnem bárhová.
megvenni max. csak akkor venném meg a helyedben, ha kicsit bűvészkednék az adagolóval és a 80-at stabilan tartaná sík úton, erőlködés nélkül, mért és jónak bizonyult kompresszióval, húzva meg legalább 90-et, mert akár minimális erőtartalék nélkül veszélyes utazni.
szanaszét kopott motoros és főleg adagolós autókat is szoktak úgy eladni egyébként, hogy az adagolót viszább veszik, nem látszik füst, csak mikor az új tulaj gyanútlanul rátekertet, hogy haladni is tudjon.
írtad, hogy a barátod vizsgáztatta az autót.
ha az ővé is és maximálisan megbízol benne, akkor nem biztatlak kórosnak tűnő gyanakvásra, egyébként igen.[/quote]Így tovább! =D> =D>
2009.12.01.-03:28 #18475[quote=”steve”:2oyxwbdc]Van egy másik kiszemelt is.Ez teljesen a Chevy ellentéte.90′-es 2,5 Peugeot szívó diesel.Olcsósítva,viszont belül teljesen felújítva,műszakilag OK/új fékrendszer,új gumik,no füst…/Egy a gondom.Kipróbáltuk ketten a barátommal.Padlógázon 80km/h a max.sík terepen.Mivel alföldi gyerek vagyok nem volt lehetőségem kipróbálni hegymenetben.A barátom szerint/aki mellesleg aznap vizsgáztatta a lakót/kicsit el van véve tőle a kaja,mert hirtelen gázadáskor sem jön egy deka füst sem a kipufból.
Azt szeretném megtudni a tapasztaltabbaktól,hogy ezek/az egyébként iszonyatosan szerethető/öreg vasak tényleg ennyire képesek csak ill.egy 5fős családot felvisz-e a nagy hegyre.Padlógázon mennyit eszik? :smt217 [/quote]a miénk 2,5 szívó ’86-ból.
2840 kiló alapban.
100 – at már mentünk vele, de utazóban nekünk is max. 80, mert nincs kedvem bontogatni a motort. 🙂ha nincs ellenszél, 10 liter alá lehet vinni a fogyasztást, egyébként, 10 – 10,5, ha 100 körül húzzuk neki, akkor 11,5 liter. totális padlóval még nem próbáltuk.
a füst és a szegény keverék csak áttételes kapcsolatban van, de mivel idős motor és adagoló, logikus lépés volt a „green card” miatt vizsgára visszacsavarni…
a menetteljesítmény alapján, amit írtál hegymenetben az emelkedéstől függően jó esetben 4. fokozat és 50 km/h, rossz esetben 2. fokozat és 30 km/h, erős emelkedéskor 1. fokozat, lépésben, de fölvinni fölvisz majd benneteket majdnem bárhová.
megvenni max. csak akkor venném meg a helyedben, ha kicsit bűvészkednék az adagolóval és a 80-at stabilan tartaná sík úton, erőlködés nélkül, mért és jónak bizonyult kompresszióval, húzva meg legalább 90-et, mert akár minimális erőtartalék nélkül veszélyes utazni.
szanaszét kopott motoros és főleg adagolós autókat is szoktak úgy eladni egyébként, hogy az adagolót viszább veszik, nem látszik füst, csak mikor az új tulaj gyanútlanul rátekertet, hogy haladni is tudjon.
írtad, hogy a barátod vizsgáztatta az autót.
ha az ővé is és maximálisan megbízol benne, akkor nem biztatlak kórosnak tűnő gyanakvásra, egyébként igen.2009.12.01.-03:23 #18474[quote=”steve”:1jbezwt8]Van egy másik kiszemelt is.Ez teljesen a Chevy ellentéte.90′-es 2,5 Peugeot szívó diesel.Olcsósítva,viszont belül teljesen felújítva,műszakilag OK/új fékrendszer,új gumik,no füst…/Egy a gondom.Kipróbáltuk ketten a barátommal.Padlógázon 80km/h a max.sík terepen.Mivel alföldi gyerek vagyok nem volt lehetőségem kipróbálni hegymenetben.A barátom szerint/aki mellesleg aznap vizsgáztatta a lakót/kicsit el van véve tőle a kaja,mert hirtelen gázadáskor sem jön egy deka füst sem a kipufból.
Azt szeretném megtudni a tapasztaltabbaktól,hogy ezek/az egyébként iszonyatosan szerethető/öreg vasak tényleg ennyire képesek csak ill.egy 5fős családot felvisz-e a nagy hegyre.Padlógázon mennyit eszik? :smt217 [/quote]
A 2,5-ös szívó teljesítménye 80 LE. Ennyi pacival 110 km/óra feletti tényleges tempót kell tartani (GPS-szel mérve).
Ha úgy állították be az adagolót, hogy a maximális üzemanyagot vették lejjebb, akkor tényleg lecsökkent a motor maximális nyomatéka (leírásod alapján kb 50 lovas lehet). Most a 80 km-es tempónál fogyaszthat kb 8-9 l-t, és ez a maximum. Viszont hegymenetben erősen vissza kell kapcsolni.
Ha visszaállítják az adagolót a gyári értékre, 80-as tempónál ugyanennyit fog fogyasztani, de a végsebesség nagyobb lesz (mint írtam 110 felett), nyilván másfélszer nagyobb üzemanyagfogyasztással jár együtt, ha hajtod. Viszont kevésbé lassul hegymenetben. Ezzel a beállítással kb annyit fog tudni, mint a régebbi kisteherautók, tehát többet, mint egy utánfutós szerelvény. Esetleg gondolkozz el egy motorcserén. 2,5 turbó (110 LE) csereszabatos.2009.12.01.-02:11 #18465Van egy másik kiszemelt is.Ez teljesen a Chevy ellentéte.90′-es 2,5 Peugeot szívó diesel.Olcsósítva,viszont belül teljesen felújítva,műszakilag OK/új fékrendszer,új gumik,no füst…/Egy a gondom.Kipróbáltuk ketten a barátommal.Padlógázon 80km/h a max.sík terepen.Mivel alföldi gyerek vagyok nem volt lehetőségem kipróbálni hegymenetben.A barátom szerint/aki mellesleg aznap vizsgáztatta a lakót/kicsit el van véve tőle a kaja,mert hirtelen gázadáskor sem jön egy deka füst sem a kipufból.
Azt szeretném megtudni a tapasztaltabbaktól,hogy ezek/az egyébként iszonyatosan szerethető/öreg vasak tényleg ennyire képesek csak ill.egy 5fős családot felvisz-e a nagy hegyre.Padlógázon mennyit eszik? :smt2172009.12.01.-01:46 #18462Névtelen
[quote=”steve”:yusf1jkz]Képről ítélve nem batár.16l az baráti.Ennyit a lakóm vontatásával eszik a gép,ha nem vigyázok.Egy barátom tizenéve csak amcsi automatákkal jár.Nagyon megbízhatóak, a szervizelésük is megoldott és nem drága.Csak azok max.2,5-es benzinesek.
A kötelezője nem vészes,a teljesítményadó is csak a szokásos.Az átírási költség nyílván magas,de az csak egyszeri díjtétel.A fogyi az amivel nem lehet trükközni.
Persze a legfontosabb az állapota.A km futás kicsit mesés,de a sok száz km lenyomata úgyis meglátszik kívül-belül.
Tetszik a felszereltsége miatt is… és még lehetne ragozni.
Köszi a válaszokat! 😛 [/quote]Ha valóban ilyen jó állapotban van az autó, megér egy misét, beszélhetnél a tulajjal.
2009.12.01.-01:12 #18450[quote=”LMC”:agx0g1lg]Diesel vagy benz ?
András[/quote]
Itt a 6,5 ös Diesel röl van szó, ami volt nekem is.
A Benzines az 5,7 es.
2009.12.01.-01:03 #18443[quote=”Blue”:32azkz13]Hali
Nekem volt a lemezes furgonba ha nem bántottam 14-15 de eltudott meni 28 ig is.
Erö és motor hang –az egy csoda.[/quote]Diesel vagy benz ?
András
2009.12.01.-00:53 #18432Képről ítélve nem batár.16l az baráti.Ennyit a lakóm vontatásával eszik a gép,ha nem vigyázok.Egy barátom tizenéve csak amcsi automatákkal jár.Nagyon megbízhatóak, a szervizelésük is megoldott és nem drága.Csak azok max.2,5-es benzinesek.
A kötelezője nem vészes,a teljesítményadó is csak a szokásos.Az átírási költség nyílván magas,de az csak egyszeri díjtétel.A fogyi az amivel nem lehet trükközni.
Persze a legfontosabb az állapota.A km futás kicsit mesés,de a sok száz km lenyomata úgyis meglátszik kívül-belül.
Tetszik a felszereltsége miatt is… és még lehetne ragozni.
Köszi a válaszokat! 😛2009.12.01.-00:42 #18422[quote=”steve”:oxg9txgq]Sziasztok!Kb.10 éve lakókocsizok,de most szeretnék lakóautóra váltani.Mivel van automataváltós személyautóm,tudom milyen kényelmes így utazni.Hírdetnek is egy auotomata Chevy van-t a neten.Csak ijesztően nagy a mocija.Van vkinek- akár hallomásból is- tapasztalata arról,hogy mennyit fogyaszthat egy ilyen 6,5 literes szívó dízel? :-k [/quote]
amerikai ismerős a sima lemezes Chevy furgonra mondott 5,5 – 8 gallont, 20 – 30 litert 100 mérföldre, vagyis 160 kilométerre az adagoló beállításától, terheléstől és a vezetési stílustól függően.
2009.12.01.-00:35 #18419Hali
Nekem volt a lemezes furgonba ha nem bántottam 14-15 de eltudott meni 28 ig is.
Erö és motor hang –az egy csoda.2009.12.01.-00:24 #18410[quote=”miska”:1yvh8mch]Köszi. Ebben az a nagy motor? Ez tényleg bírhatja a szerpentineket. 🙂 [/quote]
Én nem tudom 🙄 csak tippeltem
2009.12.01.-00:01 #18395Névtelen
[quote=”EdGaR”:2fekaoon]Találtam képet, ez az?[/quote]
Köszi. Ebben az a nagy motor? Ez tényleg bírhatja a szerpentineket. 🙂
2009.11.30.-23:40 #18388[quote=”reprodesign”:xnr1uwix]Nem csak a motor mérete az ilyesztő,hanem az autóé is.
Ekkora erőművet nem egy 5 méteres járgányba raknak bele.
Ezt a kocsit lehet már láttam élőben…hááát elég merész aki megveszi. #-o [/quote]Nem vészes, 16 liter, de bírja a szerpentint 😆
„Kis” terepjárókban ( amerikai ) is ez a motor van 8)András
2009.11.30.-23:38 #18387[quote=”miska”:vxi08uvt]Van róla kép? Csak kíváncsiságból.[/quote]
Találtam képet, ez az?
2009.11.30.-23:36 #18386[quote=”miska”:3of22jxq]Van róla kép? Csak kíváncsiságból.[/quote]
Igen, igen =D> engem is érdekelne
-
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.