-
IndítottaTémakör
-
2006.11.24.-23:05 #4086
Ennek a kérdésnek a feltevése már a fertőzés első jelei között szerepel, és újra, meg újra visszatérő tünet. 😆
A fórumon több helyen is volt már róla szó, és mivel erre a kérdésre sem lehet olyan választ adni ami mindenki számára egyformán megfelelő ezért nyitottam a kérdésnek ezt a topicot.
Így ezután egy helyre gyűlhetnek a kérdések és a válaszok is.
Segítsünk (még) egészséges embertársainkon. [-o< -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2021.06.26.-18:00 #60157
[quote=”KATAND” post=56981][quote=”Srychy” post=56977]Szerintem ez gyenge lesz…
[quote=”sekli” post=56976]Tisztelt lakóautó tulajdonosok! Szeretném megvásárolni első lakóautómat. A 90-es évek elején készült „csőrös” Fiat Ducato-kat nézegetem, mert árban ezek elérhetők számomra. Kérdésem, hogy a 75 lóerős szívódízel változatok egy közepes méretű (6 méter hosszú) alkovos felépítménnyel alkalmasak-e Alpesi túrákra? Azaz képes-e egy ilyen csigaház gond nélkül felmászni pl. 2000 méteres tengerszint feletti magasságokba? Nem extrém emelkedési %-okra gondolok, de pl. egy Grossglockner-hágóra. Van valakinek ilyen tapasztalata? [/quote][/quote]
Nekem 92 lovas 2,5TD van 87-es kiadás. Járok síelni vele nem a hegyek ura de eltudsz közlekedni. Á 75 ló …hát?? ,szerintem kicsit karcsú amire te szeretnéd:sorry[/quote]
Szia!
Nekem is egy szívó dezső 2.5-ös van (mitsu L300) ráadásul kisebb, csak 5m…a saját tapasztalatom az hogy idehaza elég, de én is hiányolom belőle a turbót…ha hegyre mész oda kell a TD az tuti!!2021.06.24.-15:41 #60155[quote=”Srychy” post=56977]Szerintem ez gyenge lesz…
[quote=”sekli” post=56976]Tisztelt lakóautó tulajdonosok! Szeretném megvásárolni első lakóautómat. A 90-es évek elején készült „csőrös” Fiat Ducato-kat nézegetem, mert árban ezek elérhetők számomra. Kérdésem, hogy a 75 lóerős szívódízel változatok egy közepes méretű (6 méter hosszú) alkovos felépítménnyel alkalmasak-e Alpesi túrákra? Azaz képes-e egy ilyen csigaház gond nélkül felmászni pl. 2000 méteres tengerszint feletti magasságokba? Nem extrém emelkedési %-okra gondolok, de pl. egy Grossglockner-hágóra. Van valakinek ilyen tapasztalata? [/quote][/quote]
Nekem 92 lovas 2,5TD van 87-es kiadás. Járok síelni vele nem a hegyek ura de eltudsz közlekedni. Á 75 ló …hát?? ,szerintem kicsit karcsú amire te szeretnéd:sorry
2021.06.24.-13:36 #60154Szia.Nekem is ilyen van.A nagyobb emelkedokon nem kell sokat bibelodni a valtassal 2 es 3 as .a sik terep a baratja inkabb..Viszont ha nem autopalyan kozlekedsz elfigadhato..Neztem ezt a kocsit ha nem csodat varsz akkor tok jo auto..
2021.06.24.-13:27 #60153….ez a Le /tengerszint különbözet többet igényel .Szerintem legalább 101 Le-t . Egyébként maga a szívódízel hazai terepre jó ! maga a teljesítmény „alföldi ” autó . De felfelé az utasok is tolhatják.:smt209
2021.06.24.-12:26 #60152[quote=”sekli” post=56976]……………. Azaz képes-e egy ilyen csigaház gond nélkül felmászni pl. 2000 méteres tengerszint feletti magasságokba? Nem extrém emelkedési %-okra gondolok, de pl. egy Grossglockner-hágóra. Van valakinek ilyen tapasztalata? [/quote]Szeretni fognak a közlekedők…….
,bár ezek az utak régen is megvoltak.
És azzal mentek ami volt. BMW Isetta ,Bogár csak ,hogy a „legerősebbeket” említsem :cheer:
Persze azóta sokat változott a technika 🙂
De azért Mo-n is vannak szoptatós részek!
Legalábbis nekem ,mármint a tranyómnak.
Bár a Juliai alapokban is elevickéltünk. És figyeltem folyamatosan a tükröt ,hogy ne legyen túl sok anyázás!
Én inkább az autópályát dobom. Amúgy is unalmas ,nem nekünk való.
Viszont ez a motor elmegy növényi olajjal is ugye? Osztrák Németben mehetel vele.
Csak egy lángossütödés ismerős kell :smt2042021.06.24.-11:45 #60151Szerintem ez gyenge lesz…
[quote=”sekli” post=56976]Tisztelt lakóautó tulajdonosok! Szeretném megvásárolni első lakóautómat. A 90-es évek elején készült „csőrös” Fiat Ducato-kat nézegetem, mert árban ezek elérhetők számomra. Kérdésem, hogy a 75 lóerős szívódízel változatok egy közepes méretű (6 méter hosszú) alkovos felépítménnyel alkalmasak-e Alpesi túrákra? Azaz képes-e egy ilyen csigaház gond nélkül felmászni pl. 2000 méteres tengerszint feletti magasságokba? Nem extrém emelkedési %-okra gondolok, de pl. egy Grossglockner-hágóra. Van valakinek ilyen tapasztalata? [/quote]
2021.06.24.-03:22 #60150Tisztelt lakóautó tulajdonosok! Szeretném megvásárolni első lakóautómat. A 90-es évek elején készült „csőrös” Fiat Ducato-kat nézegetem, mert árban ezek elérhetők számomra. Kérdésem, hogy a 75 lóerős szívódízel változatok egy közepes méretű (6 méter hosszú) alkovos felépítménnyel alkalmasak-e Alpesi túrákra? Azaz képes-e egy ilyen csigaház gond nélkül felmászni pl. 2000 méteres tengerszint feletti magasságokba? Nem extrém emelkedési %-okra gondolok, de pl. egy Grossglockner-hágóra. Van valakinek ilyen tapasztalata?
Attachments:2021.06.02.-22:46 #60120Beszélj egy teherautó-tulajdonossal. Pontosan ugyanakkora költségeket tervezhetsz.
2021.05.31.-14:20 #60115Szepnapot ,szeretnek egy amerikai lakobuszt majd, De nemtudom mik lenenek a koltsegei ,gondolok ,muszaki ,engedelyek, adok, biztositas stb, megkoszonnem a segitseget ,hatha mas kaliber utan kene nezni ,
2021.05.27.-12:54 #60110[quote=”gattila” post=56936]Ha a papirozását vállalják, nincs szétrohadva az alja, működik a nyitható tető, én inkább ezt választanám:
https://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/renault/renault_trafic_westfaia_tetos-14388259%5B/quote%5D Nyitható tető…..
Kíváncsi lennék az állapotára ,mert a cseréje ,javítása elég derága.
Én mikor keresgéltem nagyon tetszettek a nyithatósak , aztán nem az lett hanem kemény tetős. Nagyon nem bántam meg.
Aztán megismerkedtem egy márkatársal és elregélte ,hogy nyithatósa volt de soha többé! Történt velük ,hogy a Balcsinál jó kis szeles esős időbe keveredtek és le kellett húzni a tetőt. Főleg a szél miatt. Természetesen nem volt kellemes a nedves vászon(amit ki kell szárítani mert másképp penész stb….) ,meg az sem ,hogy így mindenki egy színtelen lejjebb költözött. A ház ura pedig a padlón aludt két napig.
Na meg a pakolásról ,fűtésről , esetleg biwakról ne is beszéljünk………
Ettől függetlenül imádom a nyithatósakat.
Persze ezeknek is van előnye a kemény tetővel szemben. De mindenki másképp gondolja és ez így van jól 🙂2021.05.26.-16:18 #60109Ha a papirozását vállalják, nincs szétrohadva az alja, működik a nyitható tető, én inkább ezt választanám:
https://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/renault/renault_trafic_westfaia_tetos-14388259
2021.05.26.-14:02 #60108Sziasztok!
Sajnos még mindig nincs lakóautóm, sőt az erre fordítható összeg is jelentősen csökkent (mindenképpen 1 millió alá).. most már akár egy kis méretű furgon is megfelelne, vagy bármilyen önjáró eszköz amibe be tudok tenni egy ágyat 😀 (És tudok benne egyhuzamban maximum 2-3 éjszakát eltölteni.)
Ezért is kérdezem, hogy szerintetek ez a masina jó lehet, vagy inkább nézzek fiatalabb, de üres furgont?
1. Ahogy nézem ez sima teherautó lehet amibe csak bepakoltak pár cuccot (?)
2. De legalább le van szigetelve, és tulajdonképpen megvan benne minden ami nekem kell (ágy, hűtő. mikró – gondolom munkaakku is)
3. Mondjuk az furcsa, hogy 2003-as szerintem akkor már lekerekített design volt… (??)Köszi!
Szabi
2021.05.22.-16:45 #60099Mielőtt megvennéd mérlegeltesd le! A 3100 kg önsúly a gyakorlatban több szokott lenni. És akkor már menet készen, utasokkal könnyű túllépni a 3500 kg-ot!
2021.05.19.-23:14 #60093Laikusként nézesd át műszakilag, ne fojjon, ne legyen alul szétrohadva. Ne legyen sehol beázva, próbálj ki mindent, huzz le minden szunyoghálot, nyiss ki minden ablakot. Állófűtést, bojlert, hűtőt, vizrednszert teszteld le.
Nem leszel az autópályák királya de elrángatja ezt a testet. Fogyasztás valahol 10l körül várható.remélem kicsit segítettem
2021.05.17.-12:56 #60091Sziasztok! Segítséget kérnék 🙂 ezt a lakót nézegetem, tudnátok véleményt mondani erről. Milyen jó a motor? És egyébként is mindenről előnyok hatranyok
Amit tudunk 116 loerő, 3100 önsúly 3500 max. De valszeg nehezebb. Ár érték arány? Stbb:) köszi előre is
https://m.facebook.com/groups/1609453882678928/permalink/2505931323031175/Attachments:2021.04.30.-19:48 #60037Nekem is ilyen Heku felépítményes Fiat ducatom volt 5-6 évig 2.5tdi motorral és olyan gyors volt ,hogy 2-3 kattanásig be volt húzva a kézifék ,hogy kordába tudjam tartani a lovakat!!De viccet félre téve a barátomnak 1.9 motor van egy hat és félméteres hymer-ben ami sokkal nagyobb súly mint ez a kicsi Heku úgyhogy biztos meg leszel elégedve vele.Amúgy meg puding próbája az evés….kipróbálod hogy megy, ha tettszik vedd meg mert ennyi pénzért tényleg csábító!
2021.04.30.-16:16 #60036A francia autóhoz képest kisebb (megengedett) tömeget kell hasonló motorteljesítménynek mozgatni, tehát ebből a szempontból jobb. A megtett km is kevesebb (elméletileg), tehát ez is jobb lehet. Bár én a Fiat km-óra állását nem tartom valósnak (azokat a km-órákat gyerekjáték átállítani).
Ezeket a kisteherautókat már évtizedekkel ezelőtt is legalább félmillió km-re tervezték, tehát, ha a rozsda nem ette meg a vázat, akkor mindkét autó használható állapotban lehet (nyilván sokat kell majd javítani bármelyiket). A Fiatokat Magyarországon több szerelő ismeri, mint a francia autókat.2021.04.30.-13:31 #60035Az nekem már elég gyors.. nem akarok száguldozni, csak hetente egyszer 2-3 napra vidékre menni vele 🙂
Ennél a Renault típusnál a 350 ezer km nagyon soknak számít?
Ennél a másik autónál a motor nagyon kicsi a tömegéhez képest? Az ára nagyon kedvező a jelenlegi árakhoz képest!
https://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/fiat/fiat_ducato-17001073Köszi!
2021.04.29.-23:06 #60033Ez elég kis motorteljesítményű jármű (80 LE). A kamionok tempóját tudja, de előzésre nem kell számítani.
2021.04.29.-13:19 #60029Sziasztok, köszi az eddigi segítséget mindenkinek, úgy látom szépen mennek felfelé az árak 🙁
Közben felbukkant egy ilyen masina, mit szóltok hozzá?
Én annyit látok csak, hogy az a gázpalack gyanúsan nem autóba való.. vagy tévedek?Szabi
https://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/renault/renault_master-16966766
2021.03.30.-21:00 #60009a Renault ossal vigyázz. Nepper. Nem szabad tőle autót venni,
Én személy szerint megvárom azt az időpontot, amikor már lehet kifelé menni autóért, mert bár kint is figyelhető egyfajta drágulás, de ha napra kész vagy a mobile.de-n vagy az ebaykleinanzegen ki lehet fogni a jó autót. Ha pedig esetleg elmennél Hollandiáig ott a marktplaats ott még jobbakat kapsz. Itthon jelenleg használt lakot nem szabad venni. Eszement pénzeket szeretnének kérni egy egy 25-30 éves roncsért, ami a korából adódóan már szét van mállva.2021.03.29.-16:50 #60008[quote=”Szabi51″ post=56854]Nagyon köszi a tippet!
Tetszik is, és tényleg minden benne van, és a mostani árakhoz képest talán reális is. De nekem sajnos jelenleg nincs ennyi pénzem 🙁
Szabi[/quote]Szia! Ha jól emléxem két milka van rá max.
Szóval elmész kp-vel a zsebedben ,átnézed a gépet ,ha teccik fogod és elhozod.
Ennyi!
Csak pozitívan! Unicum!
Sok sikert!2021.03.29.-14:44 #60007Nagyon köszi a tippet!
Tetszik is, és tényleg minden benne van, és a mostani árakhoz képest talán reális is. De nekem sajnos jelenleg nincs ennyi pénzem 🙁
Viszont legalább ismét eszembe juttattad, hogy a használtautón és a lakaóautós adok-veszek csoporton kívül a jófogást is nézni kell 😀
Szabi
2021.03.29.-02:23 #60006Amit keresel ott van .Nem ismerem .A felelősség ,a döntés a jó és a rossz egyaránt mindig a tied marad https://auto.jofogas.hu/pest/Citroen_lakoauto_116992859.htm
2021.03.22.-19:13 #59991Nagyon jók ezek a történetek! Egyszerre hihetetlen és tanulságos is.. köszi, hogy leírtad!
Nézegetek tovább, nem siettetem a dolgot, tanulom az autókat és a felszereltséget, kialakul véglegesre amit szeretnék és ha jön a megfelelő: akkor lecsapok rá. 🙂
-
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.