-
IndítottaTémakör
-
2008.07.02.-12:35 #9930
Előre elmondom hogy nagyon kezdő vagyok lakoautó témában és volna pár olyan kérdésem amin egyesek jót fognak derülni,tessék:A fedélzeti akum egy 12V85Ah az anyós ülés alatt,nem vettem ki a télen,természetesen lemerült 0-ra.Ha rácsatlakozok 220V-ra külső kábellel,mennyi idő alatt kellene feltöltődjön?Ez tényleg feltőltődik vagy jobb ha kioperálom a trónus alól és a garázsban rendes töltőre teszem? 🙁 Ugyanis most semmmi sem működik a kocsiban csak a TV melyet egy szivargyújtó szerü valamibe kell bedugni a munkapulton….Ez hogy lehet?Nem ugyanarra van rákötve?Lehet ilyen?Nem szükséges nagyobb aku ide?Elég ez a 85 Ah?A beltéri egységem a TV hez meg nem műküödött,az valószinű hogy a másik körre lenne kötve?Tudna valaki tanácsot adni?Előre is köszönöm.Üdvözlet mindenkinek. 🙁
-
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2014.10.15.-16:28 #45127
[quote=”wave71″ post=43914]Végignéztem az oldalt, de sajnos nem találtam megfelelő kéder gumit….ki lehet mondani a Kempingvilág-os árat? Ezt méterre árulják?[/quote]
Szia!
Megkérdezzem neked Érden a Lakókocsiparkban van e jó állapotú bontott ajtó kéder gumi??
2014.10.15.-11:05 #45126Végignéztem az oldalt, de sajnos nem találtam megfelelő kéder gumit….ki lehet mondani a Kempingvilág-os árat? Ezt méterre árulják?
2014.10.15.-01:53 #45125[quote=”wave71″ post=43912]Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, a bejárati ajtónál elég viseletes a kéder gumi, azt szeretném újra cserélni, de fogalmam sincs merre induljak….segítséget, ötleteket előre is köszönöm!
Üdv.Wave71[/quote]
Én a Kempingvilágnál rendeltem meg annakidején, méretre… nem olcsó.
Próbáld meg még itt: http://www.kggumiprofil.hu/hun/profilok/elvedo_profilok, vagy itt: http://elastoart.hu/Kategoria/GumiprofilÜdv: Gábor. Tapatalk-kal küldve LG G2 mobilról
2014.10.15.-01:05 #45124Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, a bejárati ajtónál elég viseletes a kéder gumi, azt szeretném újra cserélni, de fogalmam sincs merre induljak….segítséget, ötleteket előre is köszönöm!
Üdv.Wave71
2014.10.09.-21:33 #45028[quote=”csendi” post=43839]1998-as evjaratu Ducato alvazu CI Elegant 380 felepitmenyü lakoautom van. Vonohorgot szeretnek ra szereltetni. Megrendeltük a tipushoz passzolo vonohorgot, de kiderült, hogy a felepitmeny kb. 1 meterrel hosszabb mint az alvaz, igy siman nem lehet ra felszerelni. Kellene valami hosszabbito adapter amivel az alvazhoz csatlakozna. Van ötlet, hogyan oldhato meg a problema?[/quote]
Ezek szerint nem a felépítményhez rendeltétek, hanem az alvázhoz.
Ezt úgy kell rendelni, hogy a pontos felépítmény típushoz rendeled és még ekkor is szokott a gyártó kérni egy két méretet pontosítás végett.A lakóautóhoz való vonóhorgok másabbak mint a gyári Ducato-hoz való, mivel itt a felépítmény túlnyúlik az alvázon, és a segédalvázhoz nem lehet vonóhorgot rögzíteni.
2014.10.09.-17:40 #450251998-as evjaratu Ducato alvazu CI Elegant 380 felepitmenyü lakoautom van. Vonohorgot szeretnek ra szereltetni. Megrendeltük a tipushoz passzolo vonohorgot, de kiderült, hogy a felepitmeny kb. 1 meterrel hosszabb mint az alvaz, igy siman nem lehet ra felszerelni. Kellene valami hosszabbito adapter amivel az alvazhoz csatlakozna. Van ötlet, hogyan oldhato meg a problema?
2014.10.04.-18:00 #44938E.G.
Köszönöm a válaszokat!
Üdv:jollato2014.10.04.-14:39 #44934[quote=”jollato” post=43765]Kedves E.G.
A reduktor után és az első elzárócsapig van gáz a mádodiknál is van az a fűtésé utána a gázelosztó nem tudom átenged-e? Pesti szinten hol tisztítanák ki ahol nincs kamuzás?
köszi jollato[/quote]Én a Hollakó karavan kft céget ajánlanám.
Keresd Nagy Józsefet.
Budaörs Kinizsi u. 10.
Tel. 20/979-3655
23/500-662
http://www.hollako.huNekem nagyon segitőkészek voltak.
2014.10.04.-12:53 #44931Kedves E.G.
A reduktor után és az első elzárócsapig van gáz a mádodiknál is van az a fűtésé utána a gázelosztó nem tudom átenged-e? Pesti szinten hol tisztítanák ki ahol nincs kamuzás?
köszi jollato2014.10.04.-10:39 #44929[quote=”jollato” post=43760]Sziasztók!
Ha valaki tudna tanácsot adni, miért nem működik a gáztűzhelyem a palackom tele van a
reduktor jó a csapok nyitva vannak,már csak egy esetleges mágnesszelepre gondoltam,de nem tudom
van e benne.Ez egy fiatalos 32-éves Renault Master.
Minden tanácsot köszönettel fogadok! jollato[/quote]Én dugulásra gondolok ,a reduktor és a gáztűzhely közti szakaszon.
A pókok, meg klf. bogarak kedvenc helye. Sok bosszuságot tudnak okozni. Tapasztalatból mondom.
Nem nagy munka, lekötni a tüzhely gázcsövét a reduktortól és a túzhely felől kompresszorral átnyomatni.
Ha a gáz eljut az égőfejekig , akkor működnie kell. Még a biztonsági mágnes szelem lehet rossz, de egyszerre nem hiszem, hogy 2-3 elromlik.2014.10.04.-02:36 #44926Sziasztók!
Ha valaki tudna tanácsot adni, miért nem működik a gáztűzhelyem a palackom tele van a
reduktor jó a csapok nyitva vannak,már csak egy esetleges mágnesszelepre gondoltam,de nem tudom
van e benne.Ez egy fiatalos 32-éves Renault Master.
Minden tanácsot köszönettel fogadok! jollato2014.07.10.-02:24 #43755Sziasztok !
Köszönöm szépen a válaszokat 🙂
2014.07.10.-01:58 #43754[quote=”MaNa” post=42732][quote=”Hobby2″ post=42731]Sziasztok!
Ez a tábla mit jelent ?
A tábla Olaszországban az autópálya mellett van
A választ előre is köszönöm
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10518698_671865879549115_5232338394614929863_n.jpg?oh=ccf2c5df1b7afbca859f54c6b573023f&oe=53BEF72C&__gda__=1405036179_4f74b2806290ad0511341a995c86aa6e%5B/quote%5DSztem azt jelenti, hogy 12 tonnánál nagyobbak nem mehetnek, lakókocsisok meg 6 és 21 óra között oda-vissza közlekedhetnek. Bár én nem vagyok olasz tudós, de a kép alapján mást nem nagyon jelenthet….![/quote]
12t meghaladó tehergépkocsival előzni tilos.
2014.07.10.-01:06 #43752[quote=”Hobby2″ post=42731]Sziasztok!
Ez a tábla mit jelent ?
A tábla Olaszországban az autópálya mellett van
A választ előre is köszönöm
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10518698_671865879549115_5232338394614929863_n.jpg?oh=ccf2c5df1b7afbca859f54c6b573023f&oe=53BEF72C&__gda__=1405036179_4f74b2806290ad0511341a995c86aa6e%5B/quote%5DSztem azt jelenti, hogy 12 tonnánál nagyobbak nem mehetnek, lakókocsisok meg 6 és 21 óra között oda-vissza közlekedhetnek. Bár én nem vagyok olasz tudós, de a kép alapján mást nem nagyon jelenthet….!
2014.07.09.-16:48 #43751Sziasztok!
Ez a tábla mit jelent ?
A tábla Olaszországban az autópálya mellett van
A választ előre is köszönöm
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10518698_671865879549115_5232338394614929863_n.jpg?oh=ccf2c5df1b7afbca859f54c6b573023f&oe=53BEF72C&__gda__=1405036179_4f74b2806290ad0511341a995c86aa6e2014.07.04.-01:10 #43716sziasztok!
Ford Dethleffs 1997 lakóhoz, jobb hátsó lámpaburát keresek sos!
elöre is köszi a javaslatokat!Vityo
2014.06.26.-20:04 #43684Sziasztok
van egy kedves idősebb házaspár lakóautót keresne max 5 éves korig 2 hétre 1000 eurót adnának július 27 től
ha valaki tudna segíteni akkor tel köszi 06 70 42778552014.06.24.-03:30 #43675Ez a topik KToM javaslatára jött létre, hogy ha valakinek gyorsan válaszra van szüksége és nem találja, hogy melyik topikba kellene beírni (pl.: útközben valami problémája akad, vagy keres valamit amire gyorsan választ szeretne kapni), akkor itt felteheti a kérdését és remélhetőleg gyorsan választ is kap rá.
2011.06.23.-21:25 #30702Sziasztok!
Na, jártam a szagértőnél. Kicsit vakargatta a fejét, mért itt, mért ott ( megjegyzem amikor ő mért, a fedélzetin is 13,8 V volt a feszültség járó motornál ), kicserélt egy biztosítékot foglalatostól, ami a fedélzetire menő fővezetékben volt, esett rajta 0,5V és melegedett, mindezt kb. 3 óra alatt, aztán azt mondta, szerinte minden OK. 😆
Na majd meglátjuk 🙄
Most ment a kicsike kormányszervó felújításra, mert inkontinens volt olajilag, utána futómű beállítás, aztán készülgetek tovább a nagy útra.Köszi mindenkinek a segítséget =D> [-o<
2011.06.19.-22:16 #30678[quote=”rlacika”:826f2096]Szkeneld le a rajzokat és tedd fel. Ha látjuk mi van ott talán okosabb ötleteket adhatunk.[/quote]
Rajztól függetlenül nézz át minden csatlakozást, kötést. Majdnem azt írtam, hogy „minden hozzáférhető csatlakozást”, de rájöttem, hogy a legtöbb hiba a hozzáférhetetlen helyeken szokott keletkezni (már az autó építésekor sem fértek hozzá rendesen).
Mint Gábor apa korábban leírta, ehhez türelem kell. Időnként egész sok. Meg szerencse.
Jó munkát.2011.06.19.-21:27 #30677Szkeneld le a rajzokat és tedd fel. Ha látjuk mi van ott talán okosabb ötleteket adhatunk.
2011.06.19.-16:49 #30675[quote=”EdGaR”:32vhtc46]Hasonló dilemmával küzködem én is pár hónapja. Szóval úgy tudom, hogy nem minden lakóautó generátora tölti a fedélzeti akkumulátort is. Az én autóm 16 éves és egyszerre tölti a kettőt. Vannak olyan típusok is, amik csak az indító akku teljes töltöttségét követően töltik a fedélzeti akkut. Annyit érdemes megnézned, hogyha a külső 230V-os csatlakozóval csatlakoztatod, mennyire tölti a fedélzeti akksit.
Nézd meg a panelectron weboldalán található másodlagos akkutöltő működését. Nem egy drága cucc és megoldaná menet közben is töltésedet.
Különben így a leírásod alapján lehet, hogy csak gyenge a fedélzeti akkud és nincs különösebb elektromos problémád.[/quote]
Igen, én is ilyesmire gondoltam. Megmérem majd, hogy a 230V-on mennyire tölti az akkut. A töltő is jó ötlet, kösz a címet.
Igazából van egy eredeti kézzel rajzolt kapcsolási rajzom, meg egy sematikus kapcsolási ábrám, mert az eredeti német tulaj igen akkurátus ember volt, és eltett mindent, csak nem igazán tudok rajta kiigazodni. A másik gond az, hogy a vezérlő doboz és az akku az anyósülés alatt van, felette meg be lett építve egy inverter, úgy hogy semmihez nem lehet hozzáférni, csak elkezdek kiszerelni mindent, ettől kicsit fázom…
Apropó: ha én valahogy be tudnám ezeket tenni ( szkennelni tudok ) akkor valaki okos tudna az alapján segíteni?
Köszönöm mindenkinek előre is, meg az eddigieket is. [-o< =D>2011.06.19.-15:07 #30674[quote=”rmekler”:11huor6u]Közben vannak fejlemények. Járó motornál autóakkun 13,8 V, de a fedélzetin csak 12,8 V a feszültség. Ha álló motornál rákapcsolom az összes fogyasztót ( 5 db 20W-os lámpa, kishűtő – nagy hűtő nem, mert azt úgy nem engedi ), akkor folyamatosan csökken a feszültség 12 V alá. Ha elindítom az autót, bekapcsol a nagy hűtő is, akkor a feszültség leesik 11,8 V-ra de az alá nem ment alapjáraton járatva az autót kb. fél óra alatt sem.
Most akkor tölt, vagy nem tölt szerintetek? :2010_nemtom.gif
Kedden reggel megyek villanyászhoz.[/quote]
Hasonló dilemmával küzködem én is pár hónapja. Szóval úgy tudom, hogy nem minden lakóautó generátora tölti a fedélzeti akkumulátort is. Az én autóm 16 éves és egyszerre tölti a kettőt. Vannak olyan típusok is, amik csak az indító akku teljes töltöttségét követően töltik a fedélzeti akkut. Annyit érdemes megnézned, hogyha a külső 230V-os csatlakozóval csatlakoztatod, mennyire tölti a fedélzeti akksit.
Nézd meg a panelectron weboldalán található másodlagos akkutöltő működését. Nem egy drága cucc és megoldaná menet közben is töltésedet.
Különben így a leírásod alapján lehet, hogy csak gyenge a fedélzeti akkud és nincs különösebb elektromos problémád.2011.06.19.-12:55 #30673Közben vannak fejlemények. Járó motornál autóakkun 13,8 V, de a fedélzetin csak 12,8 V a feszültség. Ha álló motornál rákapcsolom az összes fogyasztót ( 5 db 20W-os lámpa, kishűtő – nagy hűtő nem, mert azt úgy nem engedi ), akkor folyamatosan csökken a feszültség 12 V alá. Ha elindítom az autót, bekapcsol a nagy hűtő is, akkor a feszültség leesik 11,8 V-ra de az alá nem ment alapjáraton járatva az autót kb. fél óra alatt sem.
Most akkor tölt, vagy nem tölt szerintetek? :2010_nemtom.gif
Kedden reggel megyek villanyászhoz.2011.06.17.-14:34 #30670Akkor maradt a szagértő beavatkozása… 😀
-
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.