Főoldal Fórumok Lakóautók Tetöbeázás

Legutóbb frissítette Kerti 8 months telt el
71angok
217 hozzászólás
  • Indította
    Témakör
  • #7050
    rlacika
    Felhasználó

      Tegnap hoztam haza németből az új lakókocsinkat, egy Fiat alapú Chausson Acapulcot. Ott egy csontszáraz fészerben volt tartva, a régi tulaj mondta hogy az ajtó felett egy picit be ázik,de csak néha. Nahát, az úton végig zuhogott 1500km-t az eső és mire Kolozsvárra értem az egész tetőkárpit csurom vizes lett (a feleségem amikor meglátta… #-o ).Ma reggel felmásztam a tetőre, látszik hogy végig volt valamikor az összes toldási pont szigetelve de elégé megszáradt az anyag (valami szurke, vakolókanállal felkent mentudommi). Ha valakinek még voltak ilyen gondjai, szivesen veném a segitséget!Érdekelne hogy milyen megoldás és anyag a legjobb erre a célra?

    • Szerző
      Válasz
    • #50188
      P.Istvan
      Felhasználó

        [quote=”mikrobi” post=48054]nézz utánna a folyékony fóliának !! már több autót fújtam vele.évekig bírja ,sima felületet kapsz, víztaszító több színben van matt is fényes is amúgy használják még medencék, kerti tavak,szigetelésére is gyorsan szárad.egy óra szoba hőmérsékleten és eshet rá az eső![/quote]

        Szia!
        Milyen fóliával csináltad? Szeretném én is a miénknek a tetejét megcsinálni, de nem tudom melyiket használjam.
        Köszi a segítséged előre is!! :meghajol

        #50187
        P.Istvan
        Felhasználó

          Szia,
          milyen fajta fóliával csináltad? Szeretném én is a miénknek a tetejét átkenni.
          Köszi a segítséged előre is!

          #49940
          nemo25
          Felhasználó

            [quote=”rudika” post=48047]Sziasztok!
            A segítségetek kellene. Ez a poliurea bevonat jónak tűnik. Mi jó ideje küzdünk a beázással. Már mindenféle tömítőanyagot kipróbáltunk, de nem vált be. Már a teljes tetőpanel cserén gondolkodtunk, de szerintem egy vagyon. Ez viszont tuti lenne. Hol csinálják ezt? Melyik céget keressük?
            Debreceniek vagyunk így előre kell időpontot egyeztetnünk.
            Köszi![/quote]

            Az biztos, hogy jó anyag a poliurea, és nagy valószínűséggel el is fogja zárni a beszivárgó víz útját. Ellenben mi lesz a már bent lévő nedvességgel???? Nehogy azt higgye valaki, hogy az csak úgy hipp-hopp elpárolog. Be van zárva a szendvicspanelba, és az szépen, csendben, és halkan teszi a dolgát. Rohaszt, penészedik, és gombásodik. Sok lakónál, a belső burkolat is víz, és párazáró felülettel van ellátva, ami szinte tökéletesen bezárja a már bejutott vizet. Ráadásul, a beázások, sok esetben nagy felületi kiterjedéssel szoktak rendelkezni, akár több méternyire is a beázás pontjától. Rohad a fa, bomlik a szendvicspanel ragasztó, kioldódik a fából a csersav, oxidálódik az alu lemez, és közben szépen burjánzik a feketepenész.

            Ez csak tüneti kezelés, nem oldja meg a már meglévő szerkezeti károsodásokat. Ugyan a szakszerű felújítás drágább, de célravezetőbb megoldás.

            #49939
            mikrobi
            Felhasználó

              nézz utánna a folyékony fóliának !! már több autót fújtam vele.évekig bírja ,sima felületet kapsz, víztaszító több színben van matt is fényes is amúgy használják még medencék, kerti tavak,szigetelésére is gyorsan szárad.egy óra szoba hőmérsékleten és eshet rá az eső!

              #49933
              woodoopilot
              Felhasználó

                Mi Ebesen az Omegaplastnál akartuk poliureával bevonatni a hajókat, de mivel a felület nem lett volna sima, ezért inkább egy olyan anyagot választottunk, amivel a vizicsúszdákat újítják fel. De a tetőn szerintem nem gond, ha rücsis a felület.

                Sajnos az Omegaplastnál csak tavasszal, és ősszel fújnak poliureát, mert ilyenkor már szórt pur szigetelés készítésre használják a gépet, és nem állítják át néhány m2 miatt.
                De ha rákeresel, elég sok helyen vállalnak poliurea bevonat szórást.

                #49932
                rudika
                Felhasználó

                  Sziasztok!
                  A segítségetek kellene. Ez a poliurea bevonat jónak tűnik. Mi jó ideje küzdünk a beázással. Már mindenféle tömítőanyagot kipróbáltunk, de nem vált be. Már a teljes tetőpanel cserén gondolkodtunk, de szerintem egy vagyon. Ez viszont tuti lenne. Hol csinálják ezt? Melyik céget keressük?
                  Debreceniek vagyunk így előre kell időpontot egyeztetnünk.
                  Köszi!

                  #49576
                  woodoopilot
                  Felhasználó

                    A múlt héten elvittük a katamaránunkat egy hajós céghez, hogy fessék át. Láttam náluk egy lakóautót, aminek a tetejére kért a tulaj poliurea bevonatot. Kb. 10e Ft/m2 a 2 mm vastag bevonat ára, az egy eléggé időtálló megoldás lehet, teherautó platókat szoktak ezzel az anyaggal lefújni. Sajnos kicsit rücsis a felület, mert a bevonat azonnal odaköt a felülethez, és nagy felületen nem tudják simára fújni. De a tetőn végül is nem látszik. Egy fa ladik így néz ki poliurea bevonattal:

                    Attachments:
                    • poliureabevonatladikon.jpg
                    #49469
                    nemo25
                    Felhasználó

                      [quote=”benojeno” post=47649]Sziasztok!
                      Beütött a krach, megint autószerelőnél járt a lakóautó, a szokásos olajcsere plusz átnézés, mielőtt útra kelünk… Aztán útközben vettük észre, hogy a jobb hátsó sarokban friss sérülés történt. Tuti, hogy a szervízben tolták neki valaminek, mert mielőtt odavittem, lemostam a tetőt, észrevettem volna egy ilyen kaliberű lyukat, amikor szemmagasságban vagyok.
                      Késő bánat, megint külföldön vagyunk egy pár hónapig, nem tudom, hogyan lehetne kárt menteni, valahogy kibekkelni, hogy ne ázzon be a sérülésnél, és otthon javíttatni majd. A szívem sajgott, amikor megláttam, hogy mi történt. Hirtelen leragasztottam, mert most csak leraktuk a lakót az állandó helyére, és ráadásul én csak pár napig leszek itt, addig kellene valamilyen ideiglenes megoldást találnom, próbálván megelőzni a nagyobb bajt.
                      Sajnos ez nem olyan, mint a korábbi történet, ott ugye a repedés a lapos lemeznél történt, de itt most a hullámos résznél van a gond.
                      Van jó tanácsotok, mit tegyek most rövid távon, hogy ne ázzon be? Sajnos kint fog állni a szabad ég alatt…

                      És hosszú távon mire készüljek? Javítható egyáltalán a hullámos lemez, és ha igen, hogyan?

                      Nagyon köszönöm a segítségeteket!
                      Üdv!
                      Jenő

                      [/quote]

                      Ez tahóság volt a szerviz részéről, hogy még csak nem is szóltak. Egy ilyen sérülést észre kellett hogy vegyen mikor megesett, mert még a saroklécet is megsértette.

                      Ideiglenes megoldás, hogy ráragasztasz egy apró kis alulemezt, PU , vagy SM hibrid ragasztóval. Nem szilikonnal!!!!!!!!!
                      Ez, példának okáért, tökéletesen megfelel:

                      http://www.szerszamoutlet.hu/index.php?id=_ragaszto_es_tomitoanyagok_soudal_fix_all_classic_ragaszto_es_tomito_80ml&kat=&id=8615

                      Ilyet, szerintem bárhol kapsz.
                      A széleit, szépen elhúzod kézzel. Érdemes szigetelő szalaggal körbemaszkolni az alu lemez által határol területet, hogy ne kend szét feleslegesen a ragacsot. A későbbiekben, majd le tudod vágni a lemezt, és mást tenni a helyére.
                      Azon már gondolkodhatsz, hogy mi lenne neked ott hasznos, mert a lemezen esett csorbát, már nem lehet láthatatlanul eltüntetni.
                      Ugyan van egy okos technológia, amit használnak nyugaton. Egy sérülésmentes részről vesznek nyomatmintát, és azt a sérült részre felmásolják, ezzel lefedve a lemezhibát. Nagyon klassz, de szerintem az ára is ezt tükrözi.
                      A Duck ragasztót, minél előbb távolítsd el, mert ha az ráég a felületre, piszok nehéz levakarni.

                      #49449
                      benojeno
                      Felhasználó

                        Sziasztok!
                        Beütött a krach, megint autószerelőnél járt a lakóautó, a szokásos olajcsere plusz átnézés, mielőtt útra kelünk… Aztán útközben vettük észre, hogy a jobb hátsó sarokban friss sérülés történt. Tuti, hogy a szervízben tolták neki valaminek, mert mielőtt odavittem, lemostam a tetőt, észrevettem volna egy ilyen kaliberű lyukat, amikor szemmagasságban vagyok.
                        Késő bánat, megint külföldön vagyunk egy pár hónapig, nem tudom, hogyan lehetne kárt menteni, valahogy kibekkelni, hogy ne ázzon be a sérülésnél, és otthon javíttatni majd. A szívem sajgott, amikor megláttam, hogy mi történt. Hirtelen leragasztottam, mert most csak leraktuk a lakót az állandó helyére, és ráadásul én csak pár napig leszek itt, addig kellene valamilyen ideiglenes megoldást találnom, próbálván megelőzni a nagyobb bajt.
                        Sajnos ez nem olyan, mint a korábbi történet, ott ugye a repedés a lapos lemeznél történt, de itt most a hullámos résznél van a gond.
                        Van jó tanácsotok, mit tegyek most rövid távon, hogy ne ázzon be? Sajnos kint fog állni a szabad ég alatt…

                        És hosszú távon mire készüljek? Javítható egyáltalán a hullámos lemez, és ha igen, hogyan?

                        Nagyon köszönöm a segítségeteket!
                        Üdv!
                        Jenő

                        Attachments:
                        • WP_20160323_16_34_57_Pro_2016-03-24.jpg
                        • WP_20160323_16_34_48_Pro_2016-03-24.jpg
                        • WP_20160323_16_35_20_Pro_2016-03-24.jpg
                        • WP_20160323_16_35_38_Pro_2016-03-24.jpg
                        • WP_20160323_18_43_25_Pro_2016-03-24.jpg
                        #47399
                        nemo25
                        Felhasználó

                          [quote=”benojeno” post=45877]Jááájj, a körömlakkos kérdést hogy tudnám eltüntetni? 😳 Asszony most toszott le, hogy hogyan kérdezhetek ilyet, amikor az a körömre való, és egy hét múlva le is kopik… És milyen igaz! :-# Nem kérdeztem semmi ilyet! :-#[/quote]

                          Már késő. A körömlakk, az körömlakk. 🙂
                          Nagyjából jól érted. Az epoxi alatt, nem a gyanta értendő!!!! Epoxi bázisú alapozó festék. Egy valamit magára adó autófesték boltban, tartanak ilyen alapozót.
                          Utána jó mondjuk egy akril festék is, ami gyorsan szárad. Mindkettőt lehet kapni aeroszolos kiszerelésben .
                          A flekk alatt az alulemezt értettem.
                          A felragasztás előtt, maszkold körbe szigetelőszalaggal a ragasztási felületet, és úgy húzd el a még képlékeny ragacsot. Majd leszeded a maszkolást, és nedves újjal még lehúzod a maszkoló szalag miatt keletkezett vállat. Így még szép is lesz a végeredmény.

                          Van még kérdés? 😉

                          #47393
                          benojeno
                          Felhasználó

                            Jááájj, a körömlakkos kérdést hogy tudnám eltüntetni? 😳 Asszony most toszott le, hogy hogyan kérdezhetek ilyet, amikor az a körömre való, és egy hét múlva le is kopik… És milyen igaz! :-# Nem kérdeztem semmi ilyet! :-#

                            #47391
                            benojeno
                            Felhasználó

                              Köszi szépen! Indul az „anyagbeszerzés” és nekilátok hamarost! Nem lesz egyszerű molyolni vele, mert a napelemtábla pont kicsit útban van, és leszedni meg nem tudom. De mielőtt nekiállok, még van néhány kérdésem. (Soha nem értek meg mindent első blikkre.) 🙂

                              Az ugye rendben, ha az egész aludarabot bekenem ragasztóval, és előtte még a repedésbe is húzok az ujammal? Szóval ezután ráteszem a beragasztózott lapot és a nyomástól még tovább terül az anyag, aztán kenem le a folt széleit is, ugye?

                              Flekk alatt az alulemezt értjük? 🙂
                              Erre megy aztán az epoxi-gyanta, de fehér lakknak mit használhatok? Körömlakkot, vagy van valami másféle kis kiszerelésben, ami alumíniumra kell?

                              Örök hála az útbaigazításért!

                              #47388
                              nemo25
                              Felhasználó

                                [quote=”benojeno” post=45869]Sziasztok!
                                Időnként megvizslatom a tetőnket, hogy lássam, van-e valamilyen látható sérülés, amivel foglalkoznom kell. Rémálmomat, a beázást remélem megelőzni. :smt216 Ma is körbenéztem odafent, és sajnos találtam valamit. Soha nem mászkáltam régebben és most sem a tetőn, csak létráról nézek rá. Két éve került rá napelem szervízben, utoljára akkor járhattak rajta ezen a részen. Nem tudom, hogy ettől keletkezett-e a képeken látható repedés, vagy korábban is ott volt már,csak ma vettem észre. Az mindenesetre látható, hogy aki okozta és/vagy észrevette a deformálódást, próbálta megpatkolni valami fehér pasztával.
                                Itt vannak a képek:
                                https://plus.google.com/photos/114786267966511312614/albums/6135071334902479537?authkey=CKDs-bqzj-OzgQE

                                Egyből be is viharzottam a a lakó belsejébe, kb. a fürdőszoba falának és a felső szekrény belső oldalának találkozásánál látható, hogy deformálódás van. Vizesedés nyomát még nem láttam/éreztem, de valami történés kell, hogy legyen ott, statikailag vagy víz miatt, nem tudom. Akármitől is van, nem örülök, szeretnék kárt menteni, ha még lehet… :smt217

                                Szeretném tőletek megkérdezni, hogy mit tanácsoltok, mit tegyek? Régebben Sabatack 780-at használtam külső tömítésre egy-két helyen a felépítmény oldalán, talán még akad egy kis anyag a tubusban, ha nem száradt be. Ha rámegyek a Sabával, előtte csiszoljam meg egy kicsit, vagy csak portalanítsam?
                                Meg úgy egyáltalán, mi várható, amikor ilyen repedés alakult ki?[/quote]

                                Kellemes kis repedés. A drága anyukája jól van a gányolós illetőnek??? Utálom az ilyen trágya munkát.
                                Sajnos elképzelhető, hogy már bejutott a víz a résen. Az nagyon nem jó.
                                Első lépésben, kapard ki az elöregedett anyagot. Ha jól látom, nem szilikon, szerencsére, hanem valamilyen gyengébb minőségű ipari ragasztó-tömítő, amit kikezdett az UV sugárzás.
                                Kapard ki szépen körömmel, vagy műanyag lappal. Vegyél egy, a sérülésnél nagyobb alulemez darabot, mondjuk 1 mm-est, és azt az említett 780-assal ragaszd rá a sérülésre. A zsírtalanítást acetonnal végezd a felületen. Vigyázz, az aceton felmarja a festéket, ezért csak a ragasztási felületet kezeld vele!!! Kend el a széleken a ragacsot nedves kézzel, és hagyd megkötni. Pár nap múlva, fesd le a flekket, és a ragasztót is. Használj epoxi alapozót, az egészen jól megáll az alulemezen( de csak vékonyan!), és utána valamilyen fehér lakkot szórj fedőfestéknek. A nyers alu felületét is tisztítsd meg acetonnal. Nem körömlakk lemosóval, az nem jó. Tiszta acetont használj!!! Ja és ezt minél hamarabb!!!!

                                #47387
                                E.G.
                                Felhasználó

                                  [quote=”benojeno” post=45869]Sziasztok!
                                  Időnként megvizslatom a tetőnket, hogy lássam, van-e valamilyen látható sérülés, amivel foglalkoznom kell. Rémálmomat, a beázást remélem megelőzni. :smt216 Ma is körbenéztem odafent, és sajnos találtam valamit. Soha nem mászkáltam régebben és most sem a tetőn, csak létráról nézek rá. Két éve került rá napelem szervízben, utoljára akkor járhattak rajta ezen a részen. Nem tudom, hogy ettől keletkezett-e a képeken látható repedés, vagy korábban is ott volt már,csak ma vettem észre. Az mindenesetre látható, hogy aki okozta és/vagy észrevette a deformálódást, próbálta megpatkolni valami fehér pasztával.
                                  Itt vannak a képek:
                                  https://plus.google.com/photos/114786267966511312614/albums/6135071334902479537?authkey=CKDs-bqzj-OzgQE

                                  Egyből be is viharzottam a a lakó belsejébe, kb. a fürdőszoba falának és a felső szekrény belső oldalának találkozásánál látható, hogy deformálódás van. Vizesedés nyomát még nem láttam/éreztem, de valami történés kell, hogy legyen ott, statikailag vagy víz miatt, nem tudom. Akármitől is van, nem örülök, szeretnék kárt menteni, ha még lehet… :smt217

                                  Szeretném tőletek megkérdezni, hogy mit tanácsoltok, mit tegyek? Régebben Sabatack 780-at használtam külső tömítésre egy-két helyen a felépítmény oldalán, talán még akad egy kis anyag a tubusban, ha nem száradt be. Ha rámegyek a Sabával, előtte csiszoljam meg egy kicsit, vagy csak portalanítsam?
                                  Meg úgy egyáltalán, mi várható, amikor ilyen repedés alakult ki?[/quote]

                                  Nekem a zuhanytalcámon és a wc szürketartályán volt egy repedés. Így vettem, persze nem hívták fel rá a figyelmem,
                                  Interneten kerestem egy műanyag hegesztő céget és gyönyörűen ,teljesen tömören meghegesztették. Szerintem ez a megoldás, nem pedig klf. sziloplasztok. Nem is volt drága, 8.000 ft kb 30 cm

                                  #47386
                                  benojeno
                                  Felhasználó

                                    Sziasztok!
                                    Időnként megvizslatom a tetőnket, hogy lássam, van-e valamilyen látható sérülés, amivel foglalkoznom kell. Rémálmomat, a beázást remélem megelőzni. :smt216 Ma is körbenéztem odafent, és sajnos találtam valamit. Soha nem mászkáltam régebben és most sem a tetőn, csak létráról nézek rá. Két éve került rá napelem szervízben, utoljára akkor járhattak rajta ezen a részen. Nem tudom, hogy ettől keletkezett-e a képeken látható repedés, vagy korábban is ott volt már,csak ma vettem észre. Az mindenesetre látható, hogy aki okozta és/vagy észrevette a deformálódást, próbálta megpatkolni valami fehér pasztával.
                                    Itt vannak a képek:
                                    https://plus.google.com/photos/114786267966511312614/albums/6135071334902479537?authkey=CKDs-bqzj-OzgQE

                                    Egyből be is viharzottam a a lakó belsejébe, kb. a fürdőszoba falának és a felső szekrény belső oldalának találkozásánál látható, hogy deformálódás van. Vizesedés nyomát még nem láttam/éreztem, de valami történés kell, hogy legyen ott, statikailag vagy víz miatt, nem tudom. Akármitől is van, nem örülök, szeretnék kárt menteni, ha még lehet… :smt217

                                    Szeretném tőletek megkérdezni, hogy mit tanácsoltok, mit tegyek? Régebben Sabatack 780-at használtam külső tömítésre egy-két helyen a felépítmény oldalán, talán még akad egy kis anyag a tubusban, ha nem száradt be. Ha rámegyek a Sabával, előtte csiszoljam meg egy kicsit, vagy csak portalanítsam?
                                    Meg úgy egyáltalán, mi várható, amikor ilyen repedés alakult ki?

                                    #45473
                                    LMC
                                    Felhasználó

                                      [quote=”artzgabi” post=44203]Átgondoltam,egyelőre nem leszek csigaházas! Nézelődöm tovább, és ráerősítünk anyagilag kicsit!
                                      Köszönöm a hozzászólásokat,azt hiszem segítettek a döntésben……

                                      Üdv. Gábor[/quote]

                                      Hasonló összegért tudsz venni jobbat, inkább arra gyúrjál, ha megvan mennyit költsél rá!
                                      Általában ekkor jön meg az étvágy, legyen az tízmilliós vagy két milliós lakóautó.
                                      Nyugodtan küldj linkeket,majd véleményezzük, a döntés úgy is a tiéd!

                                      András

                                      #45472
                                      artzgabi
                                      Felhasználó

                                        Max 10 euróm lenne most ,ezt ha kintről hozom ,még terheli a regadó meg az utazás költségei ,ez alulrol veri az 5kilót!!
                                        Szeretem a régebbi vasakat,ezért az lt mánia! Nézegettem más márkájú autókat is,fiat citroen peugeot,,régebbi kasznisok,nem igazán tetszenek,le vannak lakva,csörög zörög minden benne.A fiatalabbak,egy jó,márkás felépítmény már szóba jöhetne, de az meg még nem a mi kategóriánk!Néztem a hitel lehetőségét,de a futamidő végére az autó max 7!! éves lehet.

                                        Szép napot mindenkinek!

                                        #45470
                                        Tomi1973Wien
                                        Felhasználó

                                          [quote=”Nyomi” post=44199]szerintem is.

                                          [quote=”LMC” post=44195]Szia, szerintem 5-600 ezerrel magasabb az ára mint amit ér, de a döntés a tiéd.

                                          Üdvözlettel András[/quote][/quote]

                                          egyetertek.

                                          a 8e€ kategoriaban mar azert talalni egesz normalis gepeket…

                                          #45468
                                          nemo25
                                          Felhasználó

                                            [quote=”artzgabi” post=44203]Átgondoltam,egyelőre nem leszek csigaházas! Nézelődöm tovább, és ráerősítünk anyagilag kicsit!
                                            Köszönöm a hozzászólásokat,azt hiszem segítettek a döntésben……

                                            Üdv. Gábor[/quote]

                                            Egyet értek LMC-vel, szerintem is húzós a kikiáltási ára a szekérnek.
                                            Mi az oka, hogy csak LT jöhet számításba? Nagyon lekorlátozod a mozgásteredet, a választék tekintetében.
                                            A helyedben, megpróbálkoznék egy pofátlanul alacsony vételár beígérésével a kereskedőnél. Veszteni valód nincsen.

                                            #45466
                                            artzgabi
                                            Felhasználó

                                              Átgondoltam,egyelőre nem leszek csigaházas! Nézelődöm tovább, és ráerősítünk anyagilag kicsit!
                                              Köszönöm a hozzászólásokat,azt hiszem segítettek a döntésben……

                                              Üdv. Gábor

                                              #45462
                                              Nyomi
                                              Felhasználó

                                                szerintem is.

                                                [quote=”LMC” post=44195]Szia, szerintem 5-600 ezerrel magasabb az ára mint amit ér, de a döntés a tiéd.

                                                Üdvözlettel András[/quote]

                                                #45457
                                                LMC
                                                Felhasználó

                                                  [quote=”artzgabi” post=44177]Üdv mindenkinek!

                                                  Vásárlás előtt állunk,a kiszemelt egy Lt Karman. 92″ A tetőlemez aggaszt egy kicsit,mert kívülről, szürke színű anyaggal le van kenve,szerintem utólag!Beázást nem láttam rajta belülről! Nem szeretnék egy szétbontással kezdeni,már csak azért sem,mert nem lenne miből..))Szeretném kérni a véleményeteket!

                                                  Előre is köszi![/quote]

                                                  Szia, szerintem 5-600 ezerrel magasabb az ára mint amit ér, de a döntés a tiéd.

                                                  Üdvözlettel András

                                                  #45456
                                                  E.G.
                                                  Felhasználó

                                                    [quote=”artzgabi” post=44193]Üdv mindenkinek!

                                                    Köszönöm a válaszokat!Sajnos nincs a környezetemben olyan aki ért a felépítményekhez!Egy távoli ismerősöm,akitől annak idején lt karmant akartam venni ő okosított ki mit és hol nézzek a felépítményen!Az első ablak az tényleg rossz,azért is van beragasztva,elvileg gumit kell benne cserélni((Törve nincs! Megpróbálok szerezni nedvességmérőt,köszi a tippet!))Az ára nem titok 2,6mill. +regadó stb.Ebből kell alkudni.Ha minden okés lenne 2,45mill + regadó szeretnék érte fizetni.De egyre kevesebb esélyt látok a vételre(((Azért nem adom fel!!))))

                                                    Szép napot![/quote]

                                                    Nézz azért körül a mobile.de-n. Meg az összes magyar hirdetőn. Mert ez 8500 euró, ha jól számolom. Nem olcsó! Nézd meg, hogy a gépészet milyen benne. Működik e a hideg/ meleg víz. A fűtés!!!! Mert ha ezekkel gond van, igen csak zsebbe nyulós. Hogy van felszerelve? Van e napelem, milyen idősek az akkumlátorok. Hány darab van benne stb. Milyen állapotban van a fürdőszoba, a butorok? Nincs e doh szag, nem szakadtak a kárpitok , van e álló klima , tv, antenna … Stb. Lakóautónál ezek a legfontosabbak.

                                                    #45455
                                                    artzgabi
                                                    Felhasználó

                                                      Üdv mindenkinek!

                                                      Köszönöm a válaszokat!Sajnos nincs a környezetemben olyan aki ért a felépítményekhez!Egy távoli ismerősöm,akitől annak idején lt karmant akartam venni ő okosított ki mit és hol nézzek a felépítményen!Az első ablak az tényleg rossz,azért is van beragasztva,elvileg gumit kell benne cserélni((Törve nincs! Megpróbálok szerezni nedvességmérőt,köszi a tippet!))Az ára nem titok 2,6mill. +regadó stb.Ebből kell alkudni.Ha minden okés lenne 2,45mill + regadó szeretnék érte fizetni.De egyre kevesebb esélyt látok a vételre(((Azért nem adom fel!!))))

                                                      Szép napot!

                                                      #45449
                                                      nemo25
                                                      Felhasználó

                                                        [quote=”artzgabi” post=44184]Köszönöm a válaszokat!A héten megnézem lakatos barátommal még egyszer, remélem nem lesz gond ,mert régóta vágyunk már egy járgányra!Sajnos lt -k jönnek csak számításba,azokból meg kevés van(. Használtautón találtam,ezért sem vagyok túl nyugodt,szervízkönyves ugyan de csak 2008ig,utána leinformálhatatlan,mesék persze vannak…….

                                                        Üdv,Gábor

                                                        http://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/volkswagen/volkswagen_vw_lt_28d_karmann-8202839%5B/quote%5D

                                                        Olyan embert vigyél magaddal, aki ért is a felépítményhez. Minden tiszteletem a lakatos barátodé, de a felépítmény szerkezetéhez hozzá sem fog tudni szagolni. Az nem acél karosszéria. Oda inkább asztalost vigyél magaddal, de olyat aki már javított ilyen szendvicspaneles lakót. Számtalan esetben, még a rutinos, hozzáértő embereket is megvezetheti egy alattomos, kiterjedt beázás is. Arra ne is számíts, hogy egy ilyen korosabb jószággal semmi gond nem lesz. Ahogy a bölcsek mondják, egy jó lakóautón, mindig van mit csinálni, és ez a kor előrehaladtával, csak fokozódik. Nem szeretnélek lebeszélni a lakó vásárlásáról, sőőőőt, inkább csak támogatni tudom az elhatározásodat, viszont szeretnélek megóvni egy pofára eséstől, vagy csalódástól. Ez nem jelenti azt, hogy a linken látható csiga rossz lenne, így képek alapján mutatós, de a képek alapján nem látunk be a lemezek alá. És ott van a lényeg. Ha ott gond van, akkor az költséges javításokkal orvosolható csak.
                                                        Megnéztem alaposabban a fotókat, és az alkov front ablakánál, szinte biztosra veszem a beázást. Láthatóan körbe van ragasztgatva széles ragszalaggal. Kevesen nézik át tüzetesen az alkov belső részeit. Pedig ezzel az ablakmegoldással, tipikus beázási pont.
                                                        A szürke utólagos kenegetés is kérdőjeleket vet fel. Az gányolás. Ideig, óráig jelenthet megoldást, de megnyugtató javítást nem jelent.
                                                        Mennyi a kikiáltási ára a szekérnek?
                                                        Vigyél magaddal nedvesség mérő műszert. Sokat segíthet a problémák feltárásában.

                                                      25 hozzászólás megtekintése - 151-175 / 217

                                                      You must be logged in to reply to this topic.