-
IndítottaTémakör
-
2009.08.19.-02:35 #15746
Sziasztok!
Szeptember elején költözöm haza a feleségemmel Angliából, jó pár év letelepedett élet után. Németországon keresztül mennénk autóval, szeretnénk körülnézni használt lakóautókat illetően. Düsseldorf-Köln-Frankfurt-Würzburg-Nürnberg-Regensburg vonalon megyünk majd Németországban.
Tud valamelyőtök ajánlani olyan kereskedést, ahová érdemes lenne benézni? Szeretnénk minél nagyobb választékot látni, mert még csak érlelődik az elképzelésünk, hogy a mi terveinkhez és utazási szokásainkhoz melyik elrendezés passzolna. Árban úgy max. 10000 euróban gondolkozunk, plusz ugye az egymillió forint magyarországi reg. adó.Köszönöm az ötleteiteket és a jótanácsokat!
Üdv!
Jenő -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2009.08.25.-17:15 #15837
[quote=”somacsek”:2rq4l98y]Szia!
Én is beleszólnék a beszélgetésbe.
Mi idén cseréltük le a teherautónkat egy alkóvos 7méteres lakóra.A mienkben hátul francia ágy van ahol mi alszunk az alkóv részben a srácaink.
Egy 2,5 Fiat Ducatora van építve mi itthon vettük de elötte pár hónapja hozták be Németből magán személyek nem kereskedő.
Csak annyiba szeretnék segíteni hogy megvétel elött jól nézessétek át műszakilag ha van rá lehetőség mert minket is ért meglepetés miután elindultunk az első hosszabb útra.
Ducáto betegség a kormány szervó meghibásodása ezt igaz szemel nem veszed észre de a hangja alapján igen.
Most a Görög út után pedig a hátsó kerékcsapágyak adták meg magukat úgy hogy az egyik oldalon a fél tengelyt is kellett kellett cserélni és sajnos nem a lábán hanem tréleren jött haza.
De legalább itthon robbant le.
Nem csak a negatív dolgokat szeretném írni ezen kívül nagyon sok kellemes kirándulásra is el vitt minket már a csigánk.
Sikeres keresgélést kívánok. 😆 [/quote]hm…
Nem találtatok senkit, aki a hátsó csapágyat kilökte volna a fenébe ott az út szélén?
A Ducato elsőkerekes, hátul csak tengelycsonk van, ami emlékeim szerint egy kúpgörgős csapágyon fut, azt meg az idősebb autókhoz elvileg autósboltokban a polcok alatt lökdösték ide – oda, van belőle…
Mondjuk, ha a csapágy ráégett a tengelycsonkra, akkor az valóban gáz, de csodálkozom, hogy nem tűnt föl, egy idő után már olyan, mintha behúzott kézifékkel mennétek.
Na meg nyűgös kérdés is, mert azon a szinten már ki is gyújthatja az autót…Féltengelyt említettél, az meg elől van, törni szokott, s az már sajnos valóban traileres buli…
2009.08.25.-16:50 #15836[quote=”benojeno”:3q9xfja7]Szia Fischer! (én most a feleség vagyok)
Amiket leírtál, azok eléggé egybevágnak a mi elképzeléseinkkel. Mi a 34-es évjárathoz tartozunk. Alkovosat nézünk, bár Jenő szeretne egy francoságyat hátulra is, én az L vagy U ülésnek örülnék. A 7m hosszú, 3,5 tonnás kereséseket írjuk be, ami linkeket elküldtél, szerintem kettőt láttunk is.
Szerintem szeptemberben később visszamegyünk Németországba, hazafele inkább csak ízelítőként ugranánk be egy-egy kereskedésbe.
Ezt kifejetenéd bővebben? Mármint a számtalan lehetőséget az ekerülésre 😳
„Az ár érdekes kérdés, 10000 ezer eurós maximális érték esetében én a helyedben nem foglalkoznék az általad említett majd 4000 eurós regadóval. Számtalan lehetőség elérhető, ami megoldást jelenthet.
A magyar rendszám csupán a műszaki vizsgáztatás nyelvi és elvárásbeli nehézségeit küszöböli ki.”
köszi betti[/quote]A hátsó körüléssel mindkettőtök kívánsága teljesül, mert az ággyá alakítható. 😀
…az idézetet inkább a nyilvánosság mellőzésével fejteném ki… 😀
…nem diszkriminálni akarom a tisztelt olvasóközönséget, csak olyanok is olvashatnak, akiknek nem adnék tippeket, hogy mit kell még túlszabályozni…egyeztetésre:
speedigonzales@totalcar.huÜdv!
Péteru.i.:
Somacsek vásárlás előtti műszaki átvizsgálásos javaslatához egy kis adalék egy másik topicból: konkrétan a 6. hozzászólásban leírottakra gondoltam. háromtengelyes topic…tapasztalataim alapján sokszor az a legbiztosabb, amit ti magatok ellenőriztek, mert egy eladó által javasolt szerviz korrupt lehet még a „nagyon tüchtig” Németországban is!…
2009.08.25.-15:27 #15834Szia!
Én is beleszólnék a beszélgetésbe.
Mi idén cseréltük le a teherautónkat egy alkóvos 7méteres lakóra.A mienkben hátul francia ágy van ahol mi alszunk az alkóv részben a srácaink.
Egy 2,5 Fiat Ducatora van építve mi itthon vettük de elötte pár hónapja hozták be Németből magán személyek nem kereskedő.
Csak annyiba szeretnék segíteni hogy megvétel elött jól nézessétek át műszakilag ha van rá lehetőség mert minket is ért meglepetés miután elindultunk az első hosszabb útra.
Ducáto betegség a kormány szervó meghibásodása ezt igaz szemel nem veszed észre de a hangja alapján igen.
Most a Görög út után pedig a hátsó kerékcsapágyak adták meg magukat úgy hogy az egyik oldalon a fél tengelyt is kellett kellett cserélni és sajnos nem a lábán hanem tréleren jött haza.
De legalább itthon robbant le.
Nem csak a negatív dolgokat szeretném írni ezen kívül nagyon sok kellemes kirándulásra is el vitt minket már a csigánk.
Sikeres keresgélést kívánok. 😆2009.08.25.-12:06 #15830Szia Fischer! (én most a feleség vagyok)
Amiket leírtál, azok eléggé egybevágnak a mi elképzeléseinkkel. Mi a 34-es évjárathoz tartozunk. Alkovosat nézünk, bár Jenő szeretne egy francoságyat hátulra is, én az L vagy U ülésnek örülnék. A 7m hosszú, 3,5 tonnás kereséseket írjuk be, ami linkeket elküldtél, szerintem kettőt láttunk is.
Szerintem szeptemberben később visszamegyünk Németországba, hazafele inkább csak ízelítőként ugranánk be egy-egy kereskedésbe.
Ezt kifejetenéd bővebben? Mármint a számtalan lehetőséget az ekerülésre 😳
„Az ár érdekes kérdés, 10000 ezer eurós maximális érték esetében én a helyedben nem foglalkoznék az általad említett majd 4000 eurós regadóval. Számtalan lehetőség elérhető, ami megoldást jelenthet.
A magyar rendszám csupán a műszaki vizsgáztatás nyelvi és elvárásbeli nehézségeit küszöböli ki.”
köszi betti2009.08.25.-10:57 #15829[quote=”MaNa”:1lrv60s8]Egyáltalán nem az volt a szándékom mégha annak is látszik.Aki ismer nem is veszi komolyan, aki nem ott feltehetően félreérthető.Sajnálom.[/quote]
Értem és reméltem, hogy így van de egy fórumon nem lehet arra alapozni, hogy aki ismer az nem úgy gondolja, mert a legtöbb ember nem ismer téged (én sem), legfőképpen egy újdonsült érdeklődő nem.
2009.08.25.-03:27 #15827[quote=”benojeno”:3sovqapi]Sziasztok!
Szeptember elején költözöm haza a feleségemmel Angliából, jó pár év letelepedett élet után. Németországon keresztül mennénk autóval, szeretnénk körülnézni használt lakóautókat illetően. Düsseldorf-Köln-Frankfurt-Würzburg-Nürnberg-Regensburg vonalon megyünk majd Németországban.
Tud valamelyőtök ajánlani olyan kereskedést, ahová érdemes lenne benézni? Szeretnénk minél nagyobb választékot látni, mert még csak érlelődik az elképzelésünk, hogy a mi terveinkhez és utazási szokásainkhoz melyik elrendezés passzolna. Árban úgy max. 10000 euróban gondolkozunk, plusz ugye az egymillió forint magyarországi reg. adó.Köszönöm az ötleteiteket és a jótanácsokat!
Üdv!
Jenő[/quote]Hm…
Sokan írtak sok mindent…
Az első kérdés, nézelődtél – e már és van e olyan forma, ami tetszik?
Én például „alkóvos” bolond vagyok, és még csak 32 éves, tehát nekem nem probléma a le és fölmászás, de egy 50 – 60 éves embernek már okozhat gondot.
Következő kérdés, hogy melyik korosztályhoz tartozol, mennyi időt töltenél az autóban, hanyadmagaddal kell számolnod.
Az előttem szólókkal egybehangzóan azt javaslom, hogy a http://www.mobile.de oldalt nézzétek át a pároddal.
Regadó számításban segíthet: http://www.euvonal.hu/regado.php
Nem feltétlenül ragaszkodnék a kereskedőkhöz a helyedben, magánszemélytől ugyanazt sokszor olcsóbban megkapni.
A garancia érvényesítése Magyarországról sokszor nehézkes, és nem minden autóra vállalnak garanciát, attól függetlenül, hogy kereskedő árulja…
Mindez legtöbbször persze szerepelni szokott a szerződéseikben, amit a németek esetében is ajánlatos nagyon alaposan átolvasni!Az ár érdekes kérdés, 10000 ezer eurós maximális érték esetében én a helyedben nem foglalkoznék az általad említett majd 4000 eurós regadóval. Számtalan lehetőség elérhető, ami megoldást jelenthet.
A magyar rendszám csupán a műszaki vizsgáztatás nyelvi és elvárásbeli nehézségeit küszöböli ki.Egyértelműen dízelmotorost javasolnék én is.
A minimum lóerőszám meghatározása egy marhaság, menni kell az autóval, akkor derül ki, a számadat mire elég a gyakorlatban…
Pl. a Fiat és tettestársai (Citroen, Peugeot) némi túlzással ezer féle variációban párosítottak össze motorokat és váltóműveket, a váltóműveken belül áttételi viszonyokat, ami egy hirdetésben egy fotón nem látszik…
Nekem egy öreg szívódízel van, csak 74 lóerővel, amire itt sokan fújhatnak, hogy kevés, és igen, emelkedőn az a majd 3,5 tonnához, de figyelembe véve az általunk vezetett éves futásteljesítményt, nem kell turbót vennem hozzá és nem kell hengerfejeznem évente… Ez, hogy nem kell belebújkálnom állandóan a motorházba, többet ér nekem, mintha egy húzósabb emelkedőn 50 helyett 100 – al tudnék fölmenni.
Nyilván mindenkinek más a fontos, ezért kérdezősködnék első körben inkább, úgy jobban lehet segíteni, mintha megpróbálnám ráderőszakolni az ízlésemet…
Hosszab időtartamú autóban lakáshoz nagyobb méretűt javaslok, a viszonylagos kényelemhez hely kell!… 😀
Nézegettem a lehetőségeket a mobile.de – n: három linket be is tettem ízelítőként… 😀
Az első két link 2,5 – ös, turbós dízel Fiat, a harmadik egy szívódízel Volkswagen, még abból az időből, amikor Wolsburgban még tudtak autót gyártani… 2,5l, soros 6 henger. 😀
Mondjuk az a hirdetés gyanús nekem, 3,5 tonna van ráírva, de 4,5 tonnásra szokták vizsgáztatni ezeket a VW LT – ket…Mindenesetre az LT esetében a teljes magyar rendszámozás olyan 400 – 450 ezer forint, regadóstól, mindenestől.
Ja, majd elfelejtettem! Érdemes odafigyelni, hogy a maximálisan 3,5 tonnásak közül válogasson az ember, mert azok még személyautónak számítanak, ami az útdíjakban, parkolásban, adóban, egyebekben nagyon komoly anyagi terhet tenne ki egy teherautó minősítés esetén!…
2009.08.25.-03:11 #15826[quote=”Blue”:3ozmkdfu]E mondatok elolvasása után írtam neked a válaszomat. Ami mellet most is kitartok.
A hangsúlyodat nem hallottam olvasás közben.
Ha úgy gondolod hogy a leirt mondataidban értelmezési problémám van, olvastasd el 10 emberel. Ha 5 nél több úgy érti ahogy te „hangsúlyozod” én kérek elnézést.A többiről azt gondolom. Mivel hogy soha nem találkoztunk kár olyat feltételezni és belemagyarázni ami nem létezik.
Az érdeklődésemet akkor keltenéd fel ha egy 20 év körüli csinos fiatal lány lennél hatalmas mellekkel, de azt hiszem ebben én tévedek.[/quote]Hát az igazság az hogy 3szor20nál is több vagyok azzal a bizonyossal nem rendelkezek.Tartsál ki eredeti véleményed mellet, én is azt teszem.Ha megosztanád velem véleményed lényegét, amely kiverte nálad a biztositékot, megköszönném.2009.08.25.-02:54 #15825[quote=”Kerti”:1upk1afe]Semmi roszzat nem írt és nem is értetlenkedett. Jószándékúan kérdezett és kapott is válszt. Ezért van ez a fórum. Bárki bármit bármennyiszer kérdezhet. Nem mindenkinek egyértelmű minden. Lehet, hogy ami neked tapasztalt lakóautósnak egyértelmű az másnak nem az. Szerintem durva valakinek azt írni, hogy „ide több kérdést ne tegyél fel”. Mivel nem volt mögötte semmilyen emotikon ezért azt gondolom és gondolja mindenki, hogy komolyan gondoltad. Ha valaki valamit nem ért az igen is tegye fel a kérdést, mert abból sokan mások is tanulnak. Ez addig érvényes amíg valaki normális kérdést tesz fel, márpedig benojeno, nagyon is normális kérdéseket tett fel. Pont ez a lényege a fórumnak, hogy ha valaki valamit nem tud akkor kérdezzen és biztos lesz olyan aki tud érdemleges választ adni. Ha én idejönnék és valaki ilyen választ adna nekem oktalanul akkor nem biztos, hogy visszajönnék. Remélem benojeno nem így gondolja és még találkozunk vele valamelyik találkozón, vagy utazáson.[/quote] Egyáltalán nem az volt a szándékom mégha annak is látszik.Aki ismer nem is veszi komolyan, aki nem ott feltehetően félreérthető.Sajnálom.
2009.08.25.-00:40 #15820[quote=”benojeno”:1u9snvq0]Szisztok!
Love, peace, sex, John Lennon… 😆
Egyelőre több kérdésem nincs (de köszönöm mindőtök eddigi válaszát), ha el is tűnök egy időre, az nem jelenti, hogy nem ugrok vissza még, amikor tanácsra van szükségem. Alapelvem: a buta kérdések megtétele a buta tévedések megelőzését szolgálják. 😉 (A buta kérdések meg majd még eztán jönnek, ugyanis teljesen tájékozatlan vagyok pl. a felszereléseket illetően.)
Ha meg lesz a lakó, remélem, majd összefutunk egy találkozón!Üdv!
Jenő[/quote]Bármi kérdésed van tedd fel aztán csak lesz aki tud válaszolni.
Találkozón meg majd :smt206 😆2009.08.25.-00:09 #15819Szisztok!
Love, peace, sex, John Lennon… 😆
Egyelőre több kérdésem nincs (de köszönöm mindőtök eddigi válaszát), ha el is tűnök egy időre, az nem jelenti, hogy nem ugrok vissza még, amikor tanácsra van szükségem. Alapelvem: a buta kérdések megtétele a buta tévedések megelőzését szolgálják. 😉 (A buta kérdések meg majd még eztán jönnek, ugyanis teljesen tájékozatlan vagyok pl. a felszereléseket illetően.)
Ha meg lesz a lakó, remélem, majd összefutunk egy találkozón!Üdv!
Jenő2009.08.24.-23:51 #15818[quote=”MaNa”:p0u4bwzs]…mert tuladonképen a rossz helyre irt válaszomat jelentette….[/quote]
Igazság szerint én is válaszolni akartam erre.
Már akkor sem értettem, hogy mért írsz ilyet LMC-nek de aztán kiderült, hogy nem is neki akartál válaszoni, hanem benojeno-nek. Ezt sem értem, hogy mért kell valakinek ilyet írnod aki nem adott rá okot.
[quote=”MaNa”:p0u4bwzs]Azért igyekszünk kikaparni neked a gesztenyét,de ha nem jól élsz vele,ide több kérdést ne tegyél fel….[/quote]
Semmi roszzat nem írt és nem is értetlenkedett. Jószándékúan kérdezett és kapott is válszt. Ezért van ez a fórum. Bárki bármit bármennyiszer kérdezhet. Nem mindenkinek egyértelmű minden. Lehet, hogy ami neked tapasztalt lakóautósnak egyértelmű az másnak nem az. Szerintem durva valakinek azt írni, hogy „ide több kérdést ne tegyél fel”. Mivel nem volt mögötte semmilyen emotikon ezért azt gondolom és gondolja mindenki, hogy komolyan gondoltad. Ha valaki valamit nem ért az igen is tegye fel a kérdést, mert abból sokan mások is tanulnak. Ez addig érvényes amíg valaki normális kérdést tesz fel, márpedig benojeno, nagyon is normális kérdéseket tett fel. Pont ez a lényege a fórumnak, hogy ha valaki valamit nem tud akkor kérdezzen és biztos lesz olyan aki tud érdemleges választ adni. Ha én idejönnék és valaki ilyen választ adna nekem oktalanul akkor nem biztos, hogy visszajönnék. Remélem benojeno nem így gondolja és még találkozunk vele valamelyik találkozón, vagy utazáson.2009.08.24.-17:14 #15813[quote=”MaNa”:2e3vmfw8]Köszönöm hogy megtaláltál,
Én a hangsulyt a 2500 Köbcentire helyeztem.
Vagy esetleg más keltette fel érdeklődésedet irántam, melyet cseppet sem lepleztél,vagy csak én értem félre nekem irt soraidat??Amit érteni akarnál igy már nem is fogod, mert tuladonképen a rossz helyre irt válaszomat jelentette.Kár volt ennyit várni, korábban is kioktathattál volna.DE azért mégegyszer köszönöm.[/quote]Kedves MaNa
Le írtál néhány mondatott.
[quote=”MaNa”:2e3vmfw8]Azért igyekszünk kikaparni neked a gesztenyét,de ha nem jól élsz vele,ide több kérdést ne tegyél fel.Természetesen jó szivvel tesszük, a döntés pedig amúgyis a tied!!!!!2500 turbó vagy sima dizel , mindegy.Egy kaptafára gyártották. Citroen,Peuegot, Fiat, EGÁL:Merci, vagy nagyon régi, vagy drága.Talloz és ha kell kérdezz.MaNá[/quote]
E mondatok elolvasása után írtam neked a válaszomat. Ami mellet most is kitartok.
A hangsúlyodat nem hallottam olvasás közben.
Ha úgy gondolod hogy a leirt mondataidban értelmezési problémám van, olvastasd el 10 emberel. Ha 5 nél több úgy érti ahogy te „hangsúlyozod” én kérek elnézést.A többiről azt gondolom. Mivel hogy soha nem találkoztunk kár olyat feltételezni és belemagyarázni ami nem létezik.
Az érdeklődésemet akkor keltenéd fel ha egy 20 év körüli csinos fiatal lány lennél hatalmas mellekkel, de azt hiszem ebben én tévedek.2009.08.24.-04:08 #15808[quote=”Blue”:1tfaboix]Én akarnám érteni de hidd el nem megy.
Kérlek benojeno a honlapot ne ez alapján itéld meg.
Ha konkrét kérdésed van ted fel vagyunk itt egy páran akik kellő kolysággal tudunk segíteni.[/quote]
Köszönöm hogy megtaláltál, igy legalább megprobálom pontositani ami félre érthető. Nyilvánvaló a sima vagy turbó dizel messze nem ugyan az. Én a hangsulyt a 2500 Köbcentire helyeztem.1992ben már volt turbo dizelem igy gyakorlatból is tudom.Vagy esetleg más keltette fel érdeklődésedet irántam, melyet cseppet sem lepleztél,vagy csak én értem félre nekem irt soraidat??Amit érteni akarnál igy már nem is fogod, mert tuladonképen a rossz helyre irt válaszomat jelentette.Kár volt ennyit várni, korábban is kioktathattál volna.DE azért mégegyszer köszönöm.2009.08.24.-02:55 #15807[quote=”MaNa”:w79wv0tb]2500 turbó vagy sima dizel , mindegy.Egy kaptafára gyártották. Citroen,Peuegot, Fiat, EGÁL:Merci, vagy nagyon régi, vagy drága.MaNá[/quote]
Csak MŰSZAKI vonatkozásban szólnék hozzá.
MaNa messze van még az az idő amikor te kellő elméleti és gyakorlati tudás megszerzése után, rá jönnél arra – mekkora butaságot – irtál ide. Akkor majd nagyon szivesen meg is vitatom veled, de majd csak akkor.
[quote=”MaNa”:w79wv0tb] de gondolom aki akarja azért érti!!Nemde???????[/quote]
Én akarnám érteni de hidd el nem megy.
Kérlek benojeno a honlapot ne ez alapján itéld meg.
Ha konkrét kérdésed van ted fel vagyunk itt egy páran akik kellő kolysággal tudunk segíteni.2009.08.24.-02:00 #15805[quote=”benojeno”:2cpaxiy5]És motorban ti mire esküdtök? Én arra jutottam, hogy csak Fiat. A Peugeot, Citroen elfelejtve. Jól döntöttem?[/quote]
Mi elégedettek vagyunk a Ford motorral.2009.08.22.-02:16 #15779Köszi a válaszokat! Még biztos, hogy lesz kérdésem, most megy a nézelődés ezerrel!
Üdv!
Jenő2009.08.21.-01:44 #15775[quote=”LMC”:13pwkyls]Ééén nem akarok venni 🙄 benojeno – nek próbálkozom segíteni, tanácsot adni, a tapasztalataimból és ami itt a klub oldalán rámragadt. 🙂
benojeno, nyugodtan kérdezzél aki tud segít [-o< András[/quote] Bocsi nem neked szántam, de gondolom aki akarja azért érti!!Nemde???????
2009.08.20.-23:10 #15773[quote=”MaNa”:19yo036n]Azért igyekszünk kikaparni neked a gesztenyét,de ha nem jól élsz vele,ide több kérdést ne tegyél fel.Természetesen jó szivvel tesszük, a döntés pedig amúgyis a tied!!!!!2500 turbó vagy sima dizel , mindegy.Egy kaptafára gyártották. Citroen,Peuegot, Fiat, EGÁL:Merci, vagy nagyon régi, vagy drága.Talloz és ha kell kérdezz.MaNá[/quote]
Ééén nem akarok venni 🙄 benojeno – nek próbálkozom segíteni, tanácsot adni, a tapasztalataimból és ami itt a klub oldalán rámragadt. 🙂
benojeno, nyugodtan kérdezzél aki tud segít [-o< András
2009.08.20.-19:34 #15771[quote=”MaNa”:n2d2bddf]Azért igyekszünk kikaparni neked a gesztenyét,de ha nem jól élsz vele,ide több kérdést ne tegyél fel…..
MaNá[/quote]Ezt én most nem teljesen értem, hogy mért írtad ezt LMC-nek? #-o
Ő is csak segíteni próbál.2009.08.20.-16:57 #15770[quote=”LMC”:1v83j10p]Szerintem ugyan az a motor csak a név más 😉 (ezt csak hallomásból tudom)
Még a merci is számitásba jöhet :smt217
András[/quote]
Azért igyekszünk kikaparni neked a gesztenyét,de ha nem jól élsz vele,ide több kérdést ne tegyél fel.Természetesen jó szivvel tesszük, a döntés pedig amúgyis a tied!!!!!2500 turbó vagy sima dizel , mindegy.Egy kaptafára gyártották. Citroen,Peuegot, Fiat, EGÁL:Merci, vagy nagyon régi, vagy drága.Talloz és ha kell kérdezz.MaNá
2009.08.20.-01:35 #15765[quote=”benojeno”:whvhfh0a]És motorban ti mire esküdtök? Én arra jutottam, hogy csak Fiat. A Peugeot, Citroen elfelejtve. Jól döntöttem?[/quote]
Szerintem ugyan az a motor csak a név más 😉 (ezt csak hallomásból tudom)
Még a merci is számitásba jöhet :smt217
András
2009.08.20.-00:57 #15764[quote=”benojeno”:3q5dn9h4]Úgy értitek, hogy ha nagyobb, 6-7 méter közötti járgányt veszünk, akkor egy 1.9-es vagy 2.0-ás motor túl halvány lenne?
Egy 2.5-ös dízel már elfogadhatóbb?
Mi a véleményetek, dízel vagy benzines? Mi hosszabb ideig leszünk úton, több hónapig, de nem lesz rohanás, ráérünk majd, és lesz, amikor több napra, hétre megállunk és egy helyben maradunk. Szóval a fogyasztás többet nyomna latba, mint a gyorsaság. Tudom, a teljesítmény nemcsak a sebességnél jön jól, de én bírom lassú tempót. 😉 [/quote]
Egyetértek én is a többiekkel
120LE felett vegyél ha teheted.
A mienk 140LE és néha az is lehetne több ,mondjuk egy húzos hosszú szerpentinen nem lesz mindegy.A LE nem függ össze annyira a száguldozással csak kérdés mikorra éred el a 120-140km/h 😉
Ui: Fiatnak van Iveco motorosa is 🙂2009.08.20.-00:55 #15763[quote=”MaNa”:2xtu7j0f]A lényeg a lényeg..min. 82 le. vagy a fölött.!!!Naná hogy diesel!!!Az összes ajánlat amit találsz a korábbi javasolt lapokon, kereskedőket takar mint magad is meggyöződhetsz róla.Azok pedig felelősséget vállalnak többnyire.Alkudhatsz is rendesen, nem kell szívbajosnak lenni.Sulzemoos amely München mellet van rengeteg autot kinál állandóan.Ne a korát nézd, hanem a felszereltségét!!!90-92 után már elég jókat gyártottak.Az öregebb regadója mindig arányosan olcsóbb.Megnéztem a mobile.de-t nagyon jók vannak.Dióhélyban ennyit.MaNa[/quote]
És motorban ti mire esküdtök? Én arra jutottam, hogy csak Fiat. A Peugeot, Citroen elfelejtve. Jól döntöttem?
2009.08.20.-00:41 #15762[quote=”benojeno”:2nid0xr9]Egy 2.5-ös dízel már elfogadhatóbb?
Tudom, a teljesítmény nemcsak a sebességnél jön jól, de én bírom lassú tempót. 😉 [/quote]Igen 2.5-ös nél kezdődik 😉 ha lassan is de minenhová elvisz [-o< András
2009.08.20.-00:39 #15761[quote=”benojeno”:35s0oezo]Úgy értitek, hogy ha nagyobb, 6-7 méter közötti járgányt veszünk, akkor egy 1.9-es vagy 2.0-ás motor túl halvány lenne?
Egy 2.5-ös dízel már elfogadhatóbb?
Mi a véleményetek, dízel vagy benzines? Mi hosszabb ideig leszünk úton, több hónapig, de nem lesz rohanás, ráérünk majd, és lesz, amikor több napra, hétre megállunk és egy helyben maradunk. Szóval a fogyasztás többet nyomna latba, mint a gyorsaság. Tudom, a teljesítmény nemcsak a sebességnél jön jól, de én bírom lassú tempót. 😉 [/quote]
A lényeg a lényeg..min. 82 le. vagy a fölött.!!!Naná hogy diesel!!!Az összes ajánlat amit találsz a korábbi javasolt lapokon, kereskedőket takar mint magad is meggyöződhetsz róla.Azok pedig felelősséget vállalnak többnyire.Alkudhatsz is rendesen, nem kell szívbajosnak lenni.Sulzemoos amely München mellet van rengeteg autot kinál állandóan.Ne a korát nézd, hanem a felszereltségét!!!90-92 után már elég jókat gyártottak.Az öregebb regadója mindig arányosan olcsóbb.Megnéztem a mobile.de-t nagyon jók vannak.Dióhéjban ennyit.MaNa -
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.