-
IndítottaTémakör
-
2009.08.19.-02:35 #15746
Sziasztok!
Szeptember elején költözöm haza a feleségemmel Angliából, jó pár év letelepedett élet után. Németországon keresztül mennénk autóval, szeretnénk körülnézni használt lakóautókat illetően. Düsseldorf-Köln-Frankfurt-Würzburg-Nürnberg-Regensburg vonalon megyünk majd Németországban.
Tud valamelyőtök ajánlani olyan kereskedést, ahová érdemes lenne benézni? Szeretnénk minél nagyobb választékot látni, mert még csak érlelődik az elképzelésünk, hogy a mi terveinkhez és utazási szokásainkhoz melyik elrendezés passzolna. Árban úgy max. 10000 euróban gondolkozunk, plusz ugye az egymillió forint magyarországi reg. adó.Köszönöm az ötleteiteket és a jótanácsokat!
Üdv!
Jenő -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2009.08.28.-19:50 #16033
[quote=”Utazocica”:1nvpk7gd]:)
PS: A link beilesztese sehogy se sikerül. Nalam semmi fele ablak nem nyil fel! 🙁 [/quote]
A weboldalas topicban válaszoltam 😉2009.08.28.-17:25 #16020🙂 Hallo Fischer,
nagyon sokban igazad van.
Cskkhogy ez elter az eredeti tematol.Egy uj topikot kellene nyitni, aztan 8. szeptembertöl kezdve tovabb lehet diszkutalni.
Maskülönben ezek forro temak a nemet lakoauto forumban is:
http://www.wohnmobilforum.dePS: A link beilesztese sehogy se sikerül. Nalam semmi fele ablak nem nyil fel! 🙁
2009.08.28.-13:30 #16008[quote=”Utazocica”:2ndzwrep]Te mondod … még nem eleg idösek.
Ha jol tudom, a veteranvizsga legalab 30 eves kocsikra vonatkozik. Akkor is, ha minden alkatresz eredeti, meg müködö, allapotban van!
Gondolod egy Dacia, Seat, Hyundai, stb, „trendi” kocsinak szamit?**
Ez az akcio tulajdonkepen a nemet autoipart akarta tamogatni, sajnos nagyon melle ment. Azok akik eddig soha egy uj (kis)kocsit nem tudtak megvenni, a 2500 Euro roncspremiumm segitsegevel a legolcsob külföldi kocsikat vettek meg. 🙁
Meg egy: a legtöbb nemet belvarosba nem lehet környezettvedelmi plaketta nelkül behajtani.
____________
* Remek a fösvenyseg !
** Elnezest, itt a (Fischer szerint) nemet viszonyokrol van szo.[/quote]autózással foglalkozom elég mélyen.
tisztában vagyok azzal, mi megy az autós világban, kicsiben és bizonyos szintig nagyban.az öt éves koráig használják, mert akkor kezdődnek a komoly bajok az autóval és iszonyatos pénz lesz a javítása egy mesterségesen gerjesztett folyamat, hogy az autógyár mögött álló pénzeszsákoknak jó legyen.
az elmúlt 20 évben az autókon érdemleges műszaki(!) fejlesztés nem történt, az elektronika olyan mérvű alkalmazása, ahol most tartunk, pedig ma már visszafelé fejlesztésnek számít, amikor a régi ikonikus Mercedesek után a mostaniakat döntő többségében elektronikai meghibásodások tucatjaival hordják a Kárpát utcába 3 éves korukig, mert soknak a gyárilag beszerelt elektronikája nem is éri meg az 5 életévét, attól jóval korábban cserélik és örülhet a tulajdonos, hogyha nem passzolják le a garanciális kötelességeket.
igen, tudom, a németeknél a garancia szent dolog, ezért látni mára hirdetésekben többszörös computercserés bmw x3 és x5 – ös autókat töredékáron árulni. mert nem tudják megmondani, hogy mi miatt megy tönkre a számítógép az autóban…
és akkor itt kanyarodjunk vissza az idős autó kérdéshez.
ha a 20 éves autók, amik még normálisan, nem kidekázott anyagmennyiségekkel lettek legyártva és ezért tudnak még futni, nem lennének kitiltva mindenféle plakettrendszerrel a városokból, meg nem lenne roncsprémiumnak nevezett pénzeszsáktömés, akkor újra megtapasztalhatnák a német háztartások, hogy milyen az, amikor pl. egy első generációs nissan primera szívódízel hogyan szolgál hibamentesen, vagy apró dolgokkal 10 – 15 évig!a 18 – 20 éves autóim a gyakorlatban a mérések szerint alacsonyabb károsanyag kibocsátásúak, mint a hasonló motorokkal szerelt jelenlegi modernnek kikiáltott új autók.
akkor hol itt a környezetvédelem, mint vezérlőelv?
a plakettrendszer arra volt jó, hogy eltüntessék az öreg, megbízható autókat.
a közepes évjáratokból a jó károsanyag kibocsátásúakat most a roncsprémiummal tüntetik el, hogy vegyél újat, amiből a VW, Porsche, BMW, stb. részvényesek osztalékot fognak kapni, a nagyvezérek meg prémiumot.ez nem fösvénység, csupán egy jelzés, hogy átlátom a hazugsághálót, és nem vagyok hajlandó arra, hogy engedjem ezeket a „nagy” embereket a saját pénzemmel rendelkezni.
elég felnőtt vagyok ahhoz, hogy felelősen döntsek magam is!…
[quote=”Utazocica”:2ndzwrep]”Ez az akcio tulajdonkepen a nemet autoipart akarta tamogatni, sajnos nagyon melle ment. Azok akik eddig soha egy uj (kis)kocsit nem tudtak megvenni, a 2500 Euro roncspremiumm segitsegevel a legolcsob külföldi kocsikat vettek meg. 🙁 „[/quote]
vagy nem akarták, mert volt olyan autó, ami töredéke áron tudott jobbat megbízhatóbban nyújtani nekik, mint az „új kiskocsik”, és nem hülye a német állampolgár, kiszámolták, mi jó és mi nem. ugyanúgy, mint most a támogatással.
mert ugye nem volt pénzük kiskocsit venni, de most mégis volt pénzük legolcsóbb külföldi kocsit venni, aminek még mindig töredéke a támogatás összege.
nem ellentmondásos ez szerinted?nem mellékesen, az autógyárak és a bankok is hasznot realizáltak a munkájuk után. hol van most az a haszon, amikor elő kéne venni és vissza kellene forgatni, hogy ne legyen csőd?
miért az államoknak kell „megsegíteni” roncsprémiummal és egyéb pénzosztásokkal azokat a mi pénzünkből, akik eddig is a mi pénzünkből húztak hasznot.
én bezzeg a saját kockázatomra kell hogy vállalkozzak, mint itt mindannyian, és nekem nem ad senki támogatást, hogy a vevőim nálam vásároljanak…
szóval a német állam munkásságát nem kell mosdatni előttem, annyi a becsületükre szól, hogy olyan helyzetbe hozták a lakosságot annó, hogy van pénzük, nem a semmiből kezdtek meg elvenni…
[quote=”Utazocica”:2ndzwrep]”fischer írta:
a németeknél nagyon sok olyan autó lesz roncsnak minősítve, aminek egyébként semmi baja, csak a tulaj újra vágyik és mivel van pénzük újra, nem vesznek idős autót…Őrült Gondolom ezt sajat magad se hiszed!
Szerintem az Ausztriai eletedben erröl semmit se tanultal! Vagy van konkret peldad ilyesmire? Öszinten mondva nem hisszem!
Hallotad valaha ezt a nemet kifejezest: Geiz ist geil?*
Ha egy nemet uj kocsit akar, altalaban azert, mert öt ev leteltevel kezdödnek az elsö komolyab bajok. Ezeknek a javitasa itten orjasi penzekbe kerülnek!
Ezert jobban jarnak, ha uj/ujabb kocsit vesznek, termeszetesen az uj kocsi araban a regit beleszamitva, vagy ha elönyöseb, akkor megjobban lealkudjak az uj kocsi arat es a regit eladjak az Ebay- vagy a mobile.de-ben! „[/quote]érdekes, hogy ezek szerint kelet európai, bocsánat, balkániként én azokat az autókat veszem meg a mobile.de – ről, amiket a német horror pénzen nem javíttat, inkább elad menekülésként aztán én a gondolatmenet szerint komoly hibás autót minden javítás nélkül átviszem egy magyar vizsgán, aztán egy szigorított osztrák vizsgán is és használom, éves szinten 40 – 50 ezer kilométeren át.
nem érzed benne az ellentmondást?
én a helyedben kicsit gyanakvóbb lennék!…mondjuk értem, miért nem javíttat a német, mert az nem javítás, hanem alkatrészcsere, tehát szénkefézés helyett a német „SZERELŐK” komplett generátort cserélnek, az tényleg drága, meg nem szerelői feladat, csupán alkatrészcsere.
Azt az első betanított állatkerti majom is megcsinálja…
erre mondom, hogy mesterségesen gerjesztett a folyamat.
meg egy alkatrészcserén többet keres kevesebb munkával, mintha megjavítja az adott alkatrészt…[quote=”Utazocica”:2ndzwrep]”Gondolom, eleg komolynak tartol ahoz, hogy nem a német alam vam-aukcioktol akarok valakit megovni!
Oriasi a forgalomból véglegesen kivont lakoautok valaszteka:
http://www.zoll-auktion.de/auktion/ Forgó szemek
Remélem van az erdeklödöknek ideje kivárni … ” [/quote]jövő januárig tudtommal van.
nem csak a vám aukciók léteznek, nem azokra utaltam.
önkormányzati tulajdonban vannak úgymond „hulladékfeldolgozók” is, ahol megszentségtelenítik a levetett autókat, kivéve, ha az ott dolgozókban van némi autós betyárbecsület és nem mellékesen üzleti érzék.na, hosszú voltam, lehet, néhol impulzív és provokatív.
jelzem, nem sértés, hanem informálás volt a célom a véleményem kifejtésével.
csak a tisztánlátásotok kedvéért!…
nem minden az ugyanis, aminek látszik.
2009.08.28.-09:08 #15994[quote=”fischer”:2nca6lot]azért pl. a sajátunkat nem nevezném roncsnak, pedig ez is véglegesen ki volt vonva a forgalomból a németeknél és szerintem komoly kereskedőtől vettük, magától a német államtól…
…érdekes, májusban levizsgázott magyarországon, júniusban meg levizsgázott az osztrákoknál is egy közúti ellenőrzés során és azóta is közlekedek vele, pedig ha roncs lenne, akkor kitiltottak volna vele ausztriából…
…nem mellékesen én hozzá sem nyúltam vizsgára felkészítés ürügyén, mert minden rendben volt rajta, ahogy a németektől elhoztam… nem kellett semmit babrálni rajta…
…ennyit a mind roncs témáról…[/quote]
Gondolom, eleg komolynak tartol ahoz, hogy nem a német alam vam-aukcioktol akarok valakit megovni!
Oriasi a forgalomból véglegesen kivont lakoautok valaszteka:
http://www.zoll-auktion.de/auktion/ 🙄
Remélem van az erdeklödöknek ideje kivárni …[quote=”fischer”:2nca6lot]a németeknél nagyon sok olyan autó lesz roncsnak minősítve, aminek egyébként semmi baja, csak a tulaj újra vágyik és mivel van pénzük újra, nem vesznek idős autót…[/quote]
😡 Gondolom ezt sajat magad se hiszed!
Szerintem az Ausztriai eletedben erröl semmit se tanultal! Vagy van konkret peldad ilyesmire? Öszinten mondva nem hisszem!
Hallotad valaha ezt a nemet kifejezest: Geiz ist geil?*
Ha egy nemet uj kocsit akar, altalaban azert, mert öt ev leteltevel kezdödnek az elsö komolyab bajok. Ezeknek a javitasa itten orjasi penzekbe kerülnek!
Ezert jobban jarnak, ha uj/ujabb kocsit vesznek, termeszetesen az uj kocsi araban a regit beleszamitva, vagy ha elönyöseb, akkor megjobban lealkudjak az uj kocsi arat es a regit eladjak az Ebay- vagy a mobile.de-ben![quote=”fischer”:2nca6lot]a mostani roncsprémiumos akcióban is rengeteg olyan idős autót löktek le „kötelező” bontásra, amik az állapotuk alapján simán átmennének egy német veteránvizsgán, csak sajnos még nem annyi idősek, csak a fogyasztói társadalmi licitversenyben már nem megfelelőek, nem menők, nem trendik…[/quote]
Te mondod … még nem eleg idösek.
Ha jol tudom, a veteranvizsga legalab 30 eves kocsikra vonatkozik. Akkor is, ha minden alkatresz eredeti, meg müködö, allapotban van!
Gondolod egy Dacia, Seat, Hyundai, stb, „trendi” kocsinak szamit?**
Ez az akcio tulajdonkepen a nemet autoipart akarta tamogatni, sajnos nagyon melle ment. Azok akik eddig soha egy uj (kis)kocsit nem tudtak megvenni, a 2500 Euro roncspremiumm segitsegevel a legolcsob külföldi kocsikat vettek meg. 🙁
Meg egy: a legtöbb nemet belvarosba nem lehet környezettvedelmi plaketta nelkül behajtani.
____________
* Remek a fösvenyseg !
** Elnezest, itt a (Fischer szerint) nemet viszonyokrol van szo.2009.08.28.-05:36 #15988:-k Így jutottunk tovább a lágy kéktől a fiúk udvarlásáig. 😆
2009.08.28.-04:37 #15985[quote=”Kerti”:3gltfytf]Na-Na, én nem olyan vagyok. 😆 [/quote]
na persze, 3hinfo is azt írta, nem válaszol nekem többé, aztán mégsem tudott ellenállni!… 😉 😆 😆 😆 😆
2009.08.28.-04:15 #15984[quote=”fischer”:3791yfw4]hm… :smt018
pedig te is udvarolhatnál, hátha ebből lesz szerelem!… 😉 😆 :smt205 [/quote]Na-Na, én nem olyan vagyok. 😆
2009.08.28.-04:14 #15983[quote=”Kerti”:3esikgy6]Tudom, én kötekedtem. 😆 😆 😆 [/quote]
hm… :smt018
pedig te is udvarolhatnál, hátha ebből lesz szerelem!… 😉 😆 :smt2052009.08.28.-04:11 #15981[quote=”fischer”:1hd05qt7]hm… nem is kötekszem, csak beszélgetni próbálok vele!… 😉 😳 😆 8) [/quote]
Tudom, én kötekedtem. 😆 😆 😆
2009.08.28.-04:04 #15979[quote=”Kerti”:dpmbuzmp]Na, csak gyere be oszt majd megkapod a magadét! 😆 😆 😆
Aki 3hinfo-val kötekszik annak velem gyűlik meg a baja. 😆 [/quote]hm… nem is kötekszem, csak beszélgetni próbálok vele!… 😉 😳 😆 8)
…csak udvarolok, hátha szerelem lesz!… 😉 😛 😆 😆 😆 😆
2009.08.28.-04:00 #15977[quote=”fischer”:1jvhpwdo]majd kertiék fenéken billentenek a fölös takarítandók miatt, amikor legközelebb náluk járok. 😀 😉 [/quote]
Na, csak gyere be oszt majd megkapod a magadét! 😆 😆 😆
Aki 3hinfo-val kötekszik annak velem gyűlik meg a baja. 😆2009.08.28.-03:48 #15976[quote=”3hinfo”:2kg2ahpw]Úgy látom, Te mindenáron belém akarsz kötni. Ennek ellenére, válaszolok Neked, bár nem tudom, hogy mi közöd hozzá.
A továbbiakban, ha valamire kiváncsi vagy, a személyes lapomon megtalálod az e-mail címemet, azon kérdezz tovább. Szerintem ezekre a dolgokra a klubtársaink már nem kiváncsiak!
A lakóm 1991-es 2,5-ös szívó dizel, Peugeot J5, FFB Tabbert Classic. Tolatókamerával, Kathrein antennával, Omnistor 5000 árnyékolóval, Turbovent szellőzővel, kerékpártárolóval (2 db), vonóhoroggal, 100 literes viztartály, 100 literes szennyvíztartály, zuhanyozó, kazettás WC, 2 db 11 kg-os gázpalack, körfűtés. Integrált felépítmény, intarziás parkettával, plüsskárpittal, 3 lapos gáztűzhely, hűtőszekrény, mosogató, riasztó. S ez mind gyárilag épített.
Hogy hová járok horgászi? Ez miért tartozik ide?
Az pedig, hogy a weblapunk éppen miért nem működik? Én nem szoktam naponta nézegetni. Ezt majd a szolgáltatómtól fogom megkérdezni és majd megírom Neked. De a domainnévnek nyugodtan utánanézhetsz!
További kérdések? Milyen a civil autóm, iskolai végzettségem, hány éves a feleségem, van-e kutyám stb.
A teljes lekáderezésemhez, még valamire kíváncsi vagy?
Persze ezekre a privátban válaszolok!
Továbbiakban csak gratulálni tudok Neked, hogy így felkeverted a sza..lámit, egy olyan dologban, ami egész másról szól! 8) 8) 8) 8) [/quote]😀 nyugi, csak beszélgetek veled, szó sincs kötözködésről.
tisztában vagyok vele, hogy nem tartozik rám a kérdéseim tárgya.
nem is kötelező válaszolnod. 😀az autód nagyjából 3000 és 5000 euro közt mozoghat látatlanban a németeknél. erre jön nagyjából 500 ezer forint magyar papirozási költség, vagyis olyan 300 és 500 ezer forint közti összeg a kereskedői haszon.
a német „fahrzeugbrief” esetleg nálad van?
tudomásom szerint az alapján tudsz információkat kérni az autód előéletéről a németektől. természetesen, ha érdekel.a 2,5 szívódízel jó motor, szeretem. 😉
a weblap kapcsán csak jóindulatból szóltam.
kíváncsiságból megpróbáltam megnézni, de nem jött össze.
minden végülis nekem sem jöhet össze… 😉
😀
nem várok értesítést a miértről.nem tudom, miért kérdeztem, hogy hol horgászol.
pontyhorgász szövetség alapítását szervezzük éppen néhányan balekok, talán ezért jött, mintegy levezető kérdésként.a feleségedről nem kérdeznélek, arra én is ugrok a sajátom esetében… 😉
egy kis off nem a világ.
majd kertiék fenéken billentenek a fölös takarítandók miatt, amikor legközelebb náluk járok. 😀 😉2009.08.28.-02:44 #15973[quote=”fischer”:1geolgjx]mi a baj a hümmögéssel?… 😀
a tiédre ezek szerint az 500 ezer forintos alsó határ az érvényes… 😀
hanyas évjárat?
2,5 szívó vagy turbódízel?
a tolatókamera gondolom már benne volt, a parabolaszett is?
a mikró és az lcd tv is járt hozzá?mekkora a friss és a szennyvíztartálya?
kis vagy nagy kemping palackról megy a gáz?
mekkora a bojler?csak hogy közel reálisan fölbecsülhessem a német piaci értékét.
abból le tudom vezetni számodra, hogy mennyi volt a magyar papírozása és mennyi lehetett a kereskedő saját haszna rajtad.
merrefelé szoktál horgászni?
ja, az adatlapodon megadott netes oldalad nem megy.[/quote]
Úgy látom, Te mindenáron belém akarsz kötni. Ennek ellenére, válaszolok Neked, bár nem tudom, hogy mi közöd hozzá.
A továbbiakban, ha valamire kiváncsi vagy, a személyes lapomon megtalálod az e-mail címemet, azon kérdezz tovább. Szerintem ezekre a dolgokra a klubtársaink már nem kiváncsiak!
A lakóm 1991-es 2,5-ös szívó dizel, Peugeot J5, FFB Tabbert Classic. Tolatókamerával, Kathrein antennával, Omnistor 5000 árnyékolóval, Turbovent szellőzővel, kerékpártárolóval (2 db), vonóhoroggal, 100 literes viztartály, 100 literes szennyvíztartály, zuhanyozó, kazettás WC, 2 db 11 kg-os gázpalack, körfűtés. Integrált felépítmény, intarziás parkettával, plüsskárpittal, 3 lapos gáztűzhely, hűtőszekrény, mosogató, riasztó. S ez mind gyárilag épített.
Hogy hová járok horgászi? Ez miért tartozik ide?
Az pedig, hogy a weblapunk éppen miért nem működik? Én nem szoktam naponta nézegetni. Ezt majd a szolgáltatómtól fogom megkérdezni és majd megírom Neked. De a domainnévnek nyugodtan utánanézhetsz!
További kérdések? Milyen a civil autóm, iskolai végzettségem, hány éves a feleségem, van-e kutyám stb.
A teljes lekáderezésemhez, még valamire kíváncsi vagy?
Persze ezekre a privátban válaszolok!
Továbbiakban csak gratulálni tudok Neked, hogy így felkeverted a sza..lámit, egy olyan dologban, ami egész másról szól! 8) 8) 8) 8)2009.08.28.-01:32 #15966[quote=”3hinfo”:3k04isxx]Tudod megfogadtam, hogy többet nem válaszolok Neked, de nem bírom megállni. A problémám csak az, hogy az ilyen hozzászólásokat mindig a „Hm…”-el kezded. Pedig én csak annyit írtam ,hogy meg kéne nézni ezt is, ami nem jelent mást, mint, hogy 173-al nagyobb választék. Amennyiben a kereskedők haszna 1,5 millió, akkor az enyém nem is rossz vétel 2 millióért. Nem? Hm… Szerintem! 8) 8) 8) 8) [/quote]
mi a baj a hümmögéssel?… 😀
a tiédre ezek szerint az 500 ezer forintos alsó határ az érvényes… 😀
hanyas évjárat?
2,5 szívó vagy turbódízel?
a tolatókamera gondolom már benne volt, a parabolaszett is?
a mikró és az lcd tv is járt hozzá?mekkora a friss és a szennyvíztartálya?
kis vagy nagy kemping palackról megy a gáz?
mekkora a bojler?csak hogy közel reálisan fölbecsülhessem a német piaci értékét.
abból le tudom vezetni számodra, hogy mennyi volt a magyar papírozása és mennyi lehetett a kereskedő saját haszna rajtad.
merrefelé szoktál horgászni?
ja, az adatlapodon megadott netes oldalad nem megy.
2009.08.28.-00:39 #15957[quote=”Utazocica”:2bfruoc5]=D> Köszönöm![/quote]
szívesen 😉2009.08.27.-23:09 #15946[quote=”GaborApa”:25mwfgan]Túl hosszú link összetöri az oldalt.
Javítottam 😉 [/quote]=D> Köszönöm!
2009.08.27.-22:52 #15944[quote=”Utazocica”:346ny2xf]Nem ertem mi törtent!
Miert nem jelenik meg mint rendesen a link?
De gondolom kiigazodtok![/quote]Túl hosszú link összetöri az oldalt.
Javítottam 😉2009.08.27.-22:51 #15943[quote=”fischer”:2wr90o9j]Hm… Azt se feledjük, hogy a már magyar rendszámos autókon ott van a német ár és a magyarítás költsége fölött a kereskedő 500 ezer és 1,5 millió forintos haszna is autótól függően…
Nem sajnálom tőlük a pénzt, csupán azért javaslok német vásárlást, mert úgy vélem, 500 ezer forintért jelen tanácskérő is el tudja és akarja inkább intézni magának…
valamint az is komoly tényező szerintem, hogy a használtautó.hu oldalon pillanatnyilag 173 dízelmotors lakóautó van, míg a mobile.de oldalon 17494 darab.
javítom magam, a jelenleg érdekes 1,5 és 3,5 tonna közti kategóriában már csak 10062 darab… 😀Nagyobb tehát a választék a németeknél és a karbantartási szokásaik is gyökeresen eltérnek a magyarországiakétól alapvetően pozitív irányban.[/quote]
Tudod megfogadtam, hogy többet nem válaszolok Neked, de nem bírom megállni. A problémám csak az, hogy az ilyen hozzászólásokat mindig a „Hm…”-el kezded. Pedig én csak annyit írtam ,hogy meg kéne nézni ezt is, ami nem jelent mást, mint, hogy 173-al nagyobb választék. Amennyiben a kereskedők haszna 1,5 millió, akkor az enyém nem is rossz vétel 2 millióért. Nem? Hm… Szerintem! 8) 8) 8) 8)2009.08.27.-21:43 #15941Névtelen
[quote=”Utazocica”:omzbkr18]Hallo benojeno,
altalaban öszre mennek leginkab le az arak. Ugy az kocsiknal mint a mar regebben a kereskedök udvaran aloknal.
Peldaul nezetek meg: LINK
Ez egy egy evel ezelöt meg 25.900 Euroba került jelenleg mar 22.900!Melesleg mondva, ez egy egy evel ezelöt meg a mi lakoautonk volt, csakk azert adtuk el mert egy szenzácios arajanlatot kaptunk erte es igy egy vadonatujhoz jutottunk!
Rengeteg extraja van!
Soha semmi gond nem volt vele, se telen se nyaron. Csakk a szekek huzatan van egy kis kopas. Mai napig is meg-megsirdogaljuk.Erdemes megnezni, a kereskedöt ismerjük, ennel vettük az uj lakonkat. Biztosan le lehet az arbol meg alkudni!
Eben nekem semmi erdekeltsegem nincs, csakk sajnalom hogy eddig nem kapott uj gazdat!
Isten örizz a forgalombol véglegesen kivett kocsikra meg csakk gondolni is!!!
Egy komoly kereskedönel ilyesmit nem talalsz! Ezek roncsok!A hasznalt kocsi garancia kötelezö, mindegy hogy exportra megy vagy nem!
Igaz, az angolt gyakran beszelik, de nem mindegyik lakoskereskedö.
A vevöszerzödesek viszont mindig nemetül vannak, azoknak pontos megertese a sajat erdekedben nagyon fontos.Mint mar irtam, nagyon szivesen segitünk![/quote]
Ennyi pénzért a 2006-os ávjáratú lakómat szó nélkül odaadom.
(6utazó, 6 alvó duplaklímás Fiat)2009.08.27.-20:00 #15932[quote=”Utazocica”:2lia3yc4]Nem ertem mi törtent!
Miert nem jelenik meg mint rendesen a link?
De gondolom kiigazodtok![/quote]a hozzászólás szerkesztésére szolgáló ablakocska jobb felső sarkában van a link gomb, egy felugró ablakot hoz fel, ahová másolnod kell a konkrét linket.
csinos az autó. 🙂
benőjenőéknek kicsit túl van a meghatározott összegen, de jól néz ki.
a 2,8 tdi nem rossz motor, nem kell taposni, hogy menjen, ezért kevesebb a széttaposott, kiütött darab, de nagy és szomjas, valamint közterheire, biztosítására drágább…
Magyarországon sajnos a regadója miatt is hátrányból indul…
2009.08.27.-19:54 #15931[quote=”Utazocica”:2cowvfgz]Hallo benojeno,
Isten örizz a forgalombol véglegesen kivett kocsikra meg csakk gondolni is!!!
Egy komoly kereskedönel ilyesmit nem talalsz! Ezek roncsok!
[/quote]azért pl. a sajátunkat nem nevezném roncsnak, pedig ez is véglegesen ki volt vonva a forgalomból a németeknél és szerintem komoly kereskedőtől vettük, magától a német államtól…
…érdekes, májusban levizsgázott magyarországon, júniusban meg levizsgázott az osztrákoknál is egy közúti ellenőrzés során és azóta is közlekedek vele, pedig ha roncs lenne, akkor kitiltottak volna vele ausztriából…
…nem mellékesen én hozzá sem nyúltam vizsgára felkészítés ürügyén, mert minden rendben volt rajta, ahogy a németektől elhoztam… nem kellett semmit babrálni rajta…
…ennyit a mind roncs témáról…
a németeknél nagyon sok olyan autó lesz roncsnak minősítve, aminek egyébként semmi baja, csak a tulaj újra vágyik és mivel van pénzük újra, nem vesznek idős autót…
a mostani roncsprémiumos akcióban is rengeteg olyan idős autót löktek le „kötelező” bontásra, amik az állapotuk alapján simán átmennének egy német veteránvizsgán, csak sajnos még nem annyi idősek, csak a fogyasztói társadalmi licitversenyben már nem megfelelőek, nem menők, nem trendik…
2009.08.27.-19:12 #15930Nem ertem mi törtent!
Miert nem jelenik meg mint rendesen a link?
De gondolom kiigazodtok!2009.08.27.-19:09 #15929[quote=”benojeno”:3mxc20g3]Kedves Utazocica! Nagyon koszonjuk, hogy ezeket leirtad, mi is 3,5 alatt gondolkodunk, es Jeno a Fiatra eskuszik. Nemetul valaha beszeltem, de mivel angol nyelvteruleten elunk, nem hiszem, hogy az agyam atrendezodik nemetre egyhamar:( De szerencsere az angolt sokan beszelik.
En mar nagyon varom, hogy megvegyunk „europai otthonunkat”, es „letelepedjunk”. Legalabb nem kell alberletrol alberletre hurcolkodni. 🙂
Szerinted igy osszel lemennek az arak, vagy ha csak tavasszal indulunk, erdemes akkor megvenni? Mondjuk, valszeg akkor mar a leszallitott arral aruljak, mert egy evvel oregebb lett?
udv betti[/quote]Hallo benojeno,
altalaban öszre mennek leginkab le az arak. Ugy az kocsiknal mint a mar regebben a kereskedök udvaran aloknal.
Peldaul nezetek meg: LINK (javítva: GaborApa)
Ez egy egy evel ezelöt meg 25.900 Euroba került jelenleg mar 22.900!Melesleg mondva, ez egy egy evel ezelöt meg a mi lakoautonk volt, csakk azert adtuk el mert egy szenzácios arajanlatot kaptunk erte es igy egy vadonatujhoz jutottunk!
Rengeteg extraja van!
Soha semmi gond nem volt vele, se telen se nyaron. Csakk a szekek huzatan van egy kis kopas. Mai napig is meg-megsirdogaljuk.Erdemes megnezni, a kereskedöt ismerjük, ennel vettük az uj lakonkat. Biztosan le lehet az arbol meg alkudni!
Eben nekem semmi erdekeltsegem nincs, csakk sajnalom hogy eddig nem kapott uj gazdat!
Isten örizz a forgalombol véglegesen kivett kocsikra meg csakk gondolni is!!!
Egy komoly kereskedönel ilyesmit nem talalsz! Ezek roncsok!A hasznalt kocsi garancia kötelezö, mindegy hogy exportra megy vagy nem!
Igaz, az angolt gyakran beszelik, de nem mindegyik lakoskereskedö.
A vevöszerzödesek viszont mindig nemetül vannak, azoknak pontos megertese a sajat erdekedben nagyon fontos.Mint mar irtam, nagyon szivesen segitünk!
2009.08.27.-18:33 #15928[quote=”3hinfo”:359fpoai]Kedves Benojeno!
Azért azt javasolom, Neked, hogy nézd meg a magyar használtauto.hu lapon a lakókocsik alatt, a lakóautókat is. Választhatsz tipust, felépítményt, évjáratot, használt üzemanyagot, -tól -ig árat stb. Általában kép is van hozzá, és az itt hirdetett lakóautók jó része már magyar rendszámos. Nekem is itt sikerült a Tabbert-ot kifogni. Sok szerencsét![/quote]Hm… Azt se feledjük, hogy a már magyar rendszámos autókon ott van a német ár és a magyarítás költsége fölött a kereskedő 500 ezer és 1,5 millió forintos haszna is autótól függően…
Nem sajnálom tőlük a pénzt, csupán azért javaslok német vásárlást, mert úgy vélem, 500 ezer forintért jelen tanácskérő is el tudja és akarja inkább intézni magának…
valamint az is komoly tényező szerintem, hogy a használtautó.hu oldalon pillanatnyilag 173 dízelmotors lakóautó van, míg a mobile.de oldalon 17494 darab.
javítom magam, a jelenleg érdekes 1,5 és 3,5 tonna közti kategóriában már csak 10062 darab… 😀Nagyobb tehát a választék a németeknél és a karbantartási szokásaik is gyökeresen eltérnek a magyarországiakétól alapvetően pozitív irányban.
2009.08.27.-17:58 #15927[quote=”benojeno”:2rlghdt7]Kedves Utazocica! Nagyon koszonjuk, hogy ezeket leirtad, mi is 3,5 alatt gondolkodunk, es Jeno a Fiatra eskuszik. Nemetul valaha beszeltem, de mivel angol nyelvteruleten elunk, nem hiszem, hogy az agyam atrendezodik nemetre egyhamar:( De szerencsere az angolt sokan beszelik.
En mar nagyon varom, hogy megvegyunk „europai otthonunkat”, es „letelepedjunk”. Legalabb nem kell alberletrol alberletre hurcolkodni. 🙂
Szerinted igy osszel lemennek az arak, vagy ha csak tavasszal indulunk, erdemes akkor megvenni? Mondjuk, valszeg akkor mar a leszallitott arral aruljak, mert egy evvel oregebb lett?
udv betti[/quote]
Kedves Benojeno!
Azért azt javasolom, Neked, hogy nézd meg a magyar használtauto.hu lapon a lakókocsik alatt, a lakóautókat is. Választhatsz tipust, felépítményt, évjáratot, használt üzemanyagot, -tól -ig árat stb. Általában kép is van hozzá, és az itt hirdetett lakóautók jó része már magyar rendszámos. Nekem is itt sikerült a Tabbert-ot kifogni. Sok szerencsét! -
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.