-
IndítottaTémakör
-
2012.07.27.-00:29 #35674
Mitsubishi L 300/Frankia/az autónk és hátul laprugós.Milyen megerősítést tudtok ajánlani,hogy ne üljön a feneke.
Köszi =D> -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2020.02.05.-14:57 #58786
Szia!
Nem szeretném megkönnyíteni a választásod, de azt tudnod kell, hogy 3 fajta túlnyúlás tábla van.
Az első a Spanyol (ez a legdrágább). Utána az olasz következik, majd a német. Az olaszt azt elfogadják európában, de Ő nem fogad el mást a sajátján kívül. A Spanyolról nincs infóm, de sanszos, hogy hasonló a felállás, mint az Olasz esetében.
(Nekem olasz van.)[quote=”Pegi” post=55959]Sziasztok.
Valakinek valami infója, hogy ezt a táblát miért nem fogadják el Olaszországban, és ezt pedig miért?
Egyáltalán milyet érdemes venni, amibe shol sem kötnek bele?[/quote]
Attachments:2020.02.04.-21:16 #58784Most tudtam csak belépni, bocs’.
Nem tudok dönteni.2020.02.02.-23:37 #58780[quote=”Pegi” post=55959]Sziasztok.
Valakinek valami infója, hogy ezt a táblát miért nem fogadják el Olaszországban, és ezt pedig miért?
Egyáltalán milyet érdemes venni, amibe shol sem kötnek bele?[/quote]
Bár nem derül ki milyen tábláról van szó, de az biztos információm szerint, hogy a fém tábla a kötelező, meghatározott méretben, és csíkozással. Sőt spanyoloknál is, de ott más a csíkozás méretére vonatkozó előírás.2020.02.02.-21:36 #58777Úgy tudom, hogy Olaszországban csak az általuk kibocsátott, fémlemez anyagú és az előlapon beütött hitelesítő pecséttel ellátott táblát fogadják el (30+ EUR). Másutt mindegy, milyen táblát teszel ki a kocsi hátuljára, csak csíkos legyen és jól látható. Na döntsél.
2020.02.02.-19:44 #587762020.01.17.-02:21 #58620Köszönöm az infókat. Az Újhegyi cím az közel is van nekem. Meg is néztem a neten őket. Nagyon jó!
2020.01.16.-23:59 #58617[quote=”Börni” post=55844]Sziasztok!
Frissen vásároltam egy 2006-os Fiat Ducatot. De már lejárt a műszakija. Állítólag a lakóautóknak a műszakiztatása nem az átlagos, mert hitelesíteni kell a gáz cirkót meg az érintésvédelmet….
Tudna valaki tanácsot adni, mik az első lépések? Hová vigyem hitelesítettni és műszakiztatni?
Minden tanácsot köszönök.[/quote]Nem hitelesítettni kell, hanem érintésvédelmi ellenőrzést, és gáztömörségi vizsgálatot kell rajta végezni.
Ahol mindent egy helyen elvégeznek neked, a legkedvezőbb díjszabással, az a Kempingvilág, az Újhegyi úton, Budapesten.2020.01.16.-23:05 #58615Cegléden a Gáz clubbnál megcsinálják mindet.
2020.01.16.-22:54 #58614Sziasztok!
Frissen vásároltam egy 2006-os Fiat Ducatot. De már lejárt a műszakija. Állítólag a lakóautóknak a műszakiztatása nem az átlagos, mert hitelesíteni kell a gáz cirkót meg az érintésvédelmet….
Tudna valaki tanácsot adni, mik az első lépések? Hová vigyem hitelesítettni és műszakiztatni?
Minden tanácsot köszönök.2019.12.22.-01:41 #58499[quote=”Sala” post=55770]Truma kombi kérdés, ha már elraktam télre, azaz nincs benne már sehol víz, az állófűtést üzemeltethetem?
köszönöm szépen a választ[/quote]
Igen.
2019.12.21.-04:56 #58497Truma kombi kérdés, ha már elraktam télre, azaz nincs benne már sehol víz, az állófűtést üzemeltethetem?
köszönöm szépen a választ
2019.12.20.-01:10 #58495[quote=”Turbo” post=55766][/quote]
Fel van töltve a készülék vízzel? Nézd meg hogy a fagycsap nincs-e nyitva!
A kombiknál akkor is felfűti a vizet, ha csak fűtésre van állítva.2019.12.19.-17:15 #58493Attachments:2019.12.19.-17:14 #58491Probaltam de nem engedte a kepeket.
2019.12.19.-16:20 #58490[quote=”Turbo” post=55763]Üdv mindenkinek! Mi most kezdtük a kempingezést,:) miután megvásároltunk egy 1994es Ford transitot. Szeretnék segítséget kérni, ha esetleg van valakinek olyan fűtésrendszre hogy egyben kazán es bojler Trumatic C, a gondunk az hogy nem folyik a melegviz, a fűtés az működik rendesen de csak hideg viszünk van.Vajon mi lehet a gond? A segítséget előre is köszönjük! Jó utat mindenkinek és Kellemes Ünnepeket![/quote]
Jó lenne, ha a kezelő panelját lefényképeznéd, mert ezt nem mindenki ismeri. Fotózd le és tedd fel ide első körben, hátha tudunk segíteni!
2019.12.19.-16:11 #58489Üdv mindenkinek! Mi most kezdtük a kempingezést,:) miután megvásároltunk egy 1994es Ford transitot. Szeretnék segítséget kérni, ha esetleg van valakinek olyan fűtésrendszre hogy egyben kazán es bojler Trumatic C, a gondunk az hogy nem folyik a melegviz, a fűtés az működik rendesen de csak hideg viszünk van.Vajon mi lehet a gond? A segítséget előre is köszönjük! Jó utat mindenkinek és Kellemes Ünnepeket!
2019.11.21.-03:08 #58311Itt tavasszal szoktak poliureát fújni, amikor kezdődik a horgász szezon, és a ladikokat felújítják.
Egy autótuning boltban láttam 2k-s platóbevonatot. Biztosan nem olyan erős, mint a poliurea, de sima pisztollyal fel lehet hordani. Ha jól rémlik Raptor márkanéven árulják.
Egyszer kerestem folyékony gumit, villamos szigeteléshez, abból volt fújható változat is, amit vízszigetelésre ajánlottak, 0,2 mm vastagságban.2019.11.20.-11:35 #58301Valóban több céget hoz a gugli, de javarészt forgalmazók, illetve ipari szolgáltatók. beszéltem többel is, de elhajtottak, nem akarnak ilyen kisebb munkával foglalkozni. Ráadásul az anyag legkisebb kiszerelése általuk 25 literes dobozban.
2019.11.16.-15:16 #58290Debrecen mellett van egy cég ahol szórnak poliureát is, korrekt társaság, üvegszálas karosszéria elemeket szoktam velük gyártatni, sosem volt gond a minőséggel és az árral. De ők egy tető miatt nem fogják átállítani a pur szóró gépet, nem lehet tudni mikor esik be egy akkora poliureás meló, ami miatt megéri nekik átállni. De a google találati listában az első oldalon van 6 másik cég, biztosan találsz közelebb is.
2019.11.16.-12:30 #58289Alapvetően nem én akarom a javítást csinálni, ilyen vállalkozást tudnál esetleg…?
A poliurea nem egy hagyományos festék, a felhordásához speciális gép kell. A két komponenst felforrósítják, a pisztolyban keverednek össze, és a keverék másodpercek alatt megköt a felületen.
Üvegszálas műanyagok festéséhez lehet venni kétkomponensű festéket, de az a hőre lágyuló műanyagról szerintem lepereg. Elvileg létezik tapadóhíd fényes felületekre, de nem tudom kültéren az mennyire tartós.[/quote]2019.11.16.-12:20 #58288Köszönöm az info-t . Ilyen festékkel dolgozó vállalkozás is megfelelne, nem feltétlenül, sőt nem is akarom magam csinálni….
2019.10.23.-22:30 #58203Hali!
1990-es Ducatom van, igaz Dethleffs. Motorja :1,9 TD 60 kW. Nem egy erőművész, de 4 főnek való csomaggal gond nélkül felmászik minden hegyre. Legutóbb Erdélyben túráztunk. Volt néhány szerpentin… Országúton kb 90-95 az utazó sebessége. Aki ennél többre vágyik… ne akarjon
lakóautóval magyar utakon autózni. ( Van összehasonlítási lehetőségem 2,8 HDI BOXER tgk)
Ha rendszeresen jó minőségű autópályára tervezel- erősebb kell…2019.10.23.-21:44 #58202Hali!
Ha a lakóautónak való motorok közt nem találsz, -mert viszonylag ritka….A Fiat Tempra modelleknél volt gyakrabban előforduló a 80 Le-s 1,9 TD ami 1929 ccm.- remélem a tied is ez a modell ( ezt 1990 környékén építették be lakóautókba ).PRÓBÁLKOZZ „Tempra” motorok közt.!!!..2019.10.12.-02:15 #58162[quote=”Haty” post=55462]Tisztelt Klubtársak ! Egy kis segítség kéne ! A Lakóautónk tető és oldalfalat lezáró L profilja a napsütés hatására több helyen repedezni kezdett. MIvel a víz elleni tőmítettséget nem ez biztosítja, esztétikai hibáról van szó, de engem így is zavar. Gondolkoztam hogy lefóliáztatom, de szinte mindegyik főliás műhelyben azt mondták hogy kicsi a felület, le fog jönni róla. Valahol olvastam itt a poliurea festékről, és megpróbálnám ecsettel vagy hengerrel felvinni. Kérnék segítséget, hogy kis ( 1-2-5 literes ) kiszerelésben hol tudnék ilyen anyagot vásárolni. Ha valaki segítene, hálás lennék ! Köszönöm hogy végig olvastátok ![/quote]
A poliurea nem egy hagyományos festék, a felhordásához speciális gép kell. A két komponenst felforrósítják, a pisztolyban keverednek össze, és a keverék másodpercek alatt megköt a felületen.
Üvegszálas műanyagok festéséhez lehet venni kétkomponensű festéket, de az a hőre lágyuló műanyagról szerintem lepereg. Elvileg létezik tapadóhíd fényes felületekre, de nem tudom kültéren az mennyire tartós.2019.10.12.-01:31 #58161Nem tudok sokat segíteni ,csak annyit ,hogy nekem egy 92′ 2.5 szívó ducatóm van ,és bele tettük az egyik barátommal a 96′ 2.5 tdi-t, váltó maradt a régi .Így lett 116le!!! 1.9-es váltóval nem tudom mi a helyzet.Lehet hogy csak a kuplungharang más,de az is lehet hogy egyforma 2.5-ével .Ha igen akkor bele lehet tenni!
-
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.

