-
IndítottaTémakör
-
2012.07.27.-00:29 #35674
Mitsubishi L 300/Frankia/az autónk és hátul laprugós.Milyen megerősítést tudtok ajánlani,hogy ne üljön a feneke.
Köszi =D> -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2013.10.26.-00:42 #40603
Hello Robicsek!
Megoldódott a problémám. Kiderült, hogy nem turbósé volt a porlasztócsúcs és beégtek. Sima szívódízel porlasztók voltak benne. Sikerült szereznem cromáét, ami 155 bar-nál nyit. Beletettük, tökéletesen működik, megy mint az állat, ami nem cél ugyan, de nagyon dinamikus lett az autó. 100 felett menne bőven, ma kipróbáltam, 98ig gyönyörűen megy, de nem a száguldás a cél. Ajánlom neked is a croma adagolót 2,5-ös kamrás turbósét, meglásd, mintha kicserélték volna a motort. Ég és föld.
Természetesen a kipufogósort is kicseréltem és az intercooler csöveket nagyon erősre kellett csinálni a nagy turbónyomás miatt. A gázkart kellett csak átvariálni az adagolón, a Ducaton ugyanis máshogy akad bele a gázkarba a bovden.
/Egyébként azt mondják, hogy a régi a Ducato motorok semmiben nem változnak szerkezetileg a szívós a turbóstól. Ugyanaz a hengerfej, ugyanaz a vezérműtengely, ugyanaz a dugattyú, úgyhogy a vállalkozó kedvű barkácsolóknak merem ajánlani, hogy a holtszezonba szerelgessenek, és hogy járjanak utána, mert megéri. Fogyasztásba kevesebb legalább 1 literrel, teljesítményben viszont sokkal több, ha ugyanolyan tempóval mész, mint előtte.2013.10.16.-00:18 #40355[quote=”Robicsek”:1dek3ew0]Nekem egy FIAT 280-asom van.2,5 sima szívó dizel 75 LE. Harmat gyenge, húztam vele görögbe csónakot is de volt, hogy 1 órán keresztül hegynek felfelé 40-el mentünk.
Tavaj tettem rá egy turbót, azt hisze croma turbó. De ez nem elég, teljes kipufogó rendszert is cseréltem, mert a régi 50-es, a TD-sé pedig 60-as. Az adagoló a régi, semmi baj szuper, vagy 10-05 lóval erősebb, lazán viszi a 100-at. A korom teljesen eltünt, sőt nagy fordulaton kékes afüst, ami azt jelenti, hogy szegény a keverék. Tehát kell rá a TD-s adagoló. A FIAT motorok, a régiek egyformák, benne van az olajpisilő. Ezek a régiek a legjobban átalakíthatók. Ha teszek rá Td adagolót és egy interkúlert, kb. 100-105 Le lesz. Ez tutti, mer már csináltunk ilyet és szuper. Évek óta ütik-vágják és megy. Énis voltam vele horvátba és jó.
Robi[/quote] hello! nekem is egy ilyen 280-as van.igazad van mert a motor teljesen ugyanaz mint a turbos nincs semmi különbség csak az adagoló és a kipufogótorok +cső ,vezérműtengely is detó ,szerintem se ördögtől való amit akarok ,ez nem kisérletezés mert gyárilag is ennyi a különbség,igaz nem croma adagolóval. Nem ez a lényeg hanem az h valami még nem frankó.lehet h levegöt szív az adagoló tengelyénél .leveszem kicserélem a szimeringet majd lesz valami vagy nem. azért köszönöm a segítő hhozzá szolásokat priviben is2013.10.15.-03:06 #40347[quote=”mikrobi”:3vs6y1mt]szép napot mindenkinek! azt szeretném megtudni,tud-e valaki segíteni dízel motor problémával kapcsolatban? az a helyzet,h kitaláltam a nyár elején ,h turbosítom a 2.5 szívó dízel ducato motoromat.ugyanis repesztettem vele v 70-75 is.rátettem egy turbót ,és mindjárt mentünk 90.et is na nem mintha száguldozni szeretek,de az autópályán ugye haladni kell. nem volt tökéletes mert még az adagoló a régi volt.ha lassan mentem füstölt ha tempósabban akkor semmi gond.azt halottam ne TD ducato-ét tegyek rá hanem fiat croma-ét az sokkal jobb,erősebb vele a gép.egy az egybe jó rá csak a gáz szektort kellet átalakítani na ha már alakítok el fért a hűtö mellet egy intercooler is.na de a lényeg:jelen van a vezérlés és csak úgy indult be „egy pöcre”,h az adagoló el van rakva 2-3 foggal.szépen jár alapjáraton is de ha gázt adok utánna már nincs alapjárat se!nem lehet az adagolóba valami félre rakva már csak a 2 -3 fog különbség miatt? nem értek hozzá csak karosszériás vagyok nem szerelő!kiváncsi lennék egy hozzá értő mit mond erről.köszönöm![/quote]
Nekem egy FIAT 280-asom van.2,5 sima szívó dizel 75 LE. Harmat gyenge, húztam vele görögbe csónakot is de volt, hogy 1 órán keresztül hegynek felfelé 40-el mentünk.
Tavaj tettem rá egy turbót, azt hisze croma turbó. De ez nem elég, teljes kipufogó rendszert is cseréltem, mert a régi 50-es, a TD-sé pedig 60-as. Az adagoló a régi, semmi baj szuper, vagy 10-05 lóval erősebb, lazán viszi a 100-at. A korom teljesen eltünt, sőt nagy fordulaton kékes afüst, ami azt jelenti, hogy szegény a keverék. Tehát kell rá a TD-s adagoló. A FIAT motorok, a régiek egyformák, benne van az olajpisilő. Ezek a régiek a legjobban átalakíthatók. Ha teszek rá Td adagolót és egy interkúlert, kb. 100-105 Le lesz. Ez tutti, mer már csináltunk ilyet és szuper. Évek óta ütik-vágják és megy. Énis voltam vele horvátba és jó.
Robi2013.10.15.-02:26 #40346lefestem sokkal jobb. kicseréltem ma a bejövő és a visszatérő csövet átlátszóra így láttam h a visszatérőn habzott a gázolaj .kicseréltem két réz karikát és megszünt.most megint indul könnyen, veszi a fordulatot is szépen ,ha elengedem a gázt vissza áll az alapjárat is.viszont ha leállítom nem indul be csak ha a porlasztóknál fellazítom a nyomócsövet 2-3-at tekertetek,visszahúzom és megint pöc-röff! amúgy a porlasztó is td mechanikus adagoló,és kamrás motorrol van mint a ducato.amugy az ötlet nem az enyém .volt egy ismerősöm akinek igy volt megoldva és ment vele vagy 100 000 mig meg vált tőle.azt mmondják ezt az adagolót teszikmég vw-kre is! túl vidéken lakok ahhoz h jó dízel szerelőt találjak de ha nem boldogulok lehet visszarakom az eredeti adagolót legalább avval megy és keresek valami jó szerelőt nyíregyházán v környéken
2013.10.15.-02:02 #40344[quote=”istozi”:729ffxbk]Jó, akkor nem udvariaskodom: a kérdés szakszerűségére vonatkozó burkolt véleményem.
Természetesen lehet kísérletezni a motor átalakításával, de – versenyszerelők tudják – ennek durva következményei szoktak lenni. Több (akár 10-20 db) tönkretett motor után talán (!) sikerül eltalálni egy jobb összeállítást. És az még kevés, hogy az udvaron jól működik. Ugyanis az ilyen barkács mindig akkor esik szét, amikor legtávolabb vagyunk a kedvenc szerelőnktől.
Egyszerűbb venni egy turbós motort és motorcserét engedélyeztetni.[/quote]Így már értem és én is így gondolom, csak azt hittem valami csoda dolgot tudsz. 😀
2013.10.15.-01:31 #40343[quote=”istozi”:11fy6irn]Jó, akkor nem udvariaskodom: a kérdés szakszerűségére vonatkozó burkolt véleményem.
Természetesen lehet kísérletezni a motor átalakításával, de – versenyszerelők tudják – ennek durva következményei szoktak lenni. Több (akár 10-20 db) tönkretett motor után talán (!) sikerül eltalálni egy jobb összeállítást. És az még kevés, hogy az udvaron jól működik. Ugyanis az ilyen barkács mindig akkor esik szét, amikor legtávolabb vagyunk a kedvenc szerelőnktől.
Egyszerűbb venni egy turbós motort és motorcserét engedélyeztetni.[/quote]
Most már értem… és bizony ez igaz… az elejétől a végéig. :2010_igen2.gif2013.10.15.-01:29 #40342[quote=”Kerti”:2zpijyht]Ez mit is jelent pontosan?[/quote]
Jó, akkor nem udvariaskodom: a kérdés szakszerűségére vonatkozó burkolt véleményem.
Természetesen lehet kísérletezni a motor átalakításával, de – versenyszerelők tudják – ennek durva következményei szoktak lenni. Több (akár 10-20 db) tönkretett motor után talán (!) sikerül eltalálni egy jobb összeállítást. És az még kevés, hogy az udvaron jól működik. Ugyanis az ilyen barkács mindig akkor esik szét, amikor legtávolabb vagyunk a kedvenc szerelőnktől.
Egyszerűbb venni egy turbós motort és motorcserét engedélyeztetni.2013.10.15.-00:43 #40341Kifejezetten nem tudom hogy a Ducatto vezérműtengelye különbözik-e attól függően, hogy szívó vagy turbós, de általában nem egyformák a bütyökkialakítások. Jó lenne tudni, hogy a motorvezérlés elektronikus vagy sem. Ha elektronikus akkor más szoftver kell, ha mechanikus akkor az adagolónak olyannak kell lennie amelyik a turbónyomás függvényében szabályozza a töltést.
Amúgy nem a legegyszerübb módszert választottad ahhoz hogy a motort megöld, de ez is célravezető.Talán egy bontott turbós motor lenne a megoldás…
2013.10.14.-23:35 #40338[quote=”EdGaR”:cna5kfzx]Mondjuk ezt én sem értettem 😕 [/quote]
Szerintem arhiválni kell
2013.10.14.-14:26 #40334[quote=”Kerti”:1czfhawe]Ez mit is jelent pontosan?[/quote]
Mondjuk ezt én sem értettem 😕2013.10.14.-01:51 #40325[quote=”mikrobi”:294gldy8]…jelen van a vezérlés és csak úgy indult be „egy pöcre”,h az adagoló el van rakva 2-3 foggal.szépen jár alapjáraton is de ha gázt adok utánna már nincs alapjárat se!nem lehet az adagolóba valami félre rakva már csak a 2 -3 fog különbség miatt? nem értek hozzá csak karosszériás vagyok nem szerelő!kiváncsi lennék egy hozzá értő mit mond erről.köszönöm![/quote]
Azért a 2-3 fog (gyanítom előtöltés) nem egy egészséges dolog. Miután fordulatot adsz ez még inkább növekszik. Szerintem ne ötletelj, hanem vidd el egy szakihoz aki beállítja… turbo nélkül. Úgy tudom a szívó és turbodízel adagolója eltér egymástól, tehát a Te problémádat adagoló cserével lehetne orvosolni2013.10.14.-01:34 #40323[quote=”istozi”:1u6jlej2]Inkább fényezd le az adagolót. Jót fog tenni neki![/quote]
Ez mit is jelent pontosan?
2013.10.14.-01:23 #40321[quote=”mikrobi”:1f5uh5w0]szép napot mindenkinek! azt szeretném megtudni,tud-e valaki segíteni dízel motor problémával kapcsolatban? az a helyzet,h kitaláltam a nyár elején ,h turbosítom a 2.5 szívó dízel ducato motoromat.ugyanis repesztettem vele v 70-75 is.rátettem egy turbót ,és mindjárt mentünk 90.et is na nem mintha száguldozni szeretek,de az autópályán ugye haladni kell. nem volt tökéletes mert még az adagoló a régi volt.ha lassan mentem füstölt ha tempósabban akkor semmi gond.azt halottam ne TD ducato-ét tegyek rá hanem fiat croma-ét az sokkal jobb,erősebb vele a gép.egy az egybe jó rá csak a gáz szektort kellet átalakítani na ha már alakítok el fért a hűtö mellet egy intercooler is.na de a lényeg:jelen van a vezérlés és csak úgy indult be „egy pöcre”,h az adagoló el van rakva 2-3 foggal.szépen jár alapjáraton is de ha gázt adok utánna már nincs alapjárat se!nem lehet az adagolóba valami félre rakva már csak a 2 -3 fog különbség miatt? nem értek hozzá csak karosszériás vagyok nem szerelő!kiváncsi lennék egy hozzá értő mit mond erről.köszönöm![/quote]
Inkább fényezd le az adagolót. Jót fog tenni neki!2013.10.13.-00:15 #40297szép napot mindenkinek! azt szeretném megtudni,tud-e valaki segíteni dízel motor problémával kapcsolatban? az a helyzet,h kitaláltam a nyár elején ,h turbosítom a 2.5 szívó dízel ducato motoromat.ugyanis repesztettem vele v 70-75 is.rátettem egy turbót ,és mindjárt mentünk 90.et is na nem mintha száguldozni szeretek,de az autópályán ugye haladni kell. nem volt tökéletes mert még az adagoló a régi volt.ha lassan mentem füstölt ha tempósabban akkor semmi gond.azt halottam ne TD ducato-ét tegyek rá hanem fiat croma-ét az sokkal jobb,erősebb vele a gép.egy az egybe jó rá csak a gáz szektort kellet átalakítani na ha már alakítok el fért a hűtö mellet egy intercooler is.na de a lényeg:jelen van a vezérlés és csak úgy indult be „egy pöcre”,h az adagoló el van rakva 2-3 foggal.szépen jár alapjáraton is de ha gázt adok utánna már nincs alapjárat se!nem lehet az adagolóba valami félre rakva már csak a 2 -3 fog különbség miatt? nem értek hozzá csak karosszériás vagyok nem szerelő!kiváncsi lennék egy hozzá értő mit mond erről.köszönöm!
2013.09.07.-16:30 #39759[quote=”Deedee”:15v8o8d0]Most vásárolt lakókocsim atirasahoz eredetiség vizsgálatot kell csinaltatnom jövő het elején!
Mogyorodhoz legközelebb keresek megoldást! Üdvözlettel gr[/i][/quote]Az ÚNIÓBOL aszármazó kocsira nem kell eredervizsga
2013.08.12.-17:27 #39544Tisztelt Mindenki!
Érdekelne, hogy Észak-Olaszország környékén /Velence/ tudtok-e lakóautó bontót.
Köszönöm a segítséget!
Berger Zoltán2013.08.02.-20:02 #39492[quote=”takizse”:1yz93ihj]Szia !
Próbáld meg ezt a céget.: http://www.autouvegkft.hu/term.html
Euramobilhoz tudtak hozatni.[/quote]Szia!
Köszönöm a segitséget,fel vettem a kapcsolatot velük remélem sikeröl.
2013.08.02.-01:25 #39491[quote=”maxi”:3o8mrslw]Üdv!
Beszéltem a céggel elösször azt se tudta miröl beszélek,de utánna mondta hogy ök csak lakó kocsit gyártanak.Vegyem fel a német céggel a kapcsolatot.
Azért Köszönöm!
Üdv![/quote]
Szia !
Próbáld meg ezt a céget.: http://www.autouvegkft.hu/term.html
Euramobilhoz tudtak hozatni.2013.08.01.-17:15 #39490[quote=”jozsef”:2fc9dclo]Hello !
Próbálj segítséget kérni Nagyorosziban a Knaus-Tabbertnél.Telefon számot keresd a honlapjukon.
Üdv. 🙂 [/quote]
Üdv!
Beszéltem a céggel elösször azt se tudta miröl beszélek,de utánna mondta hogy ök csak lakó kocsit gyártanak.Vegyem fel a német céggel a kapcsolatot.
Azért Köszönöm!
Üdv!
2013.08.01.-17:06 #39489[quote=”EdGaR”:dwef7zkq]Budapest XXIII. kerületbe kellene majd eljönni megmutatni. Mennyire maradt egybe az üveg és valóban sík-e? Ha sikerül legyártják Neked 2-3 munkanap alatt.
Hívd fel az alábbi telefonszámot: Szabó József, 0620 945 0732. Sok sikert![/quote]Köszönöm a segítséget beszéltem az úriemberrel ,nagyon segítökész volt de nem tudtuk meg oldani a problémát!
Mégegyszer Köszönöm!2013.08.01.-17:04 #39488Köszönöm a segítséget beszéltem az úriemberrel ,nagyon segítökész volt de nem tudtuk meg oldani a problémát!
Mégegyszer Köszönöm!2013.08.01.-01:55 #39482[quote=”EdGaR”:3tidz38g]Budapest XXIII. kerületbe kellene majd eljönni megmutatni. Mennyire maradt egybe az üveg és valóban sík-e? Ha sikerül legyártják Neked 2-3 munkanap alatt.
Hívd fel az alábbi telefonszámot: Szabó József, 0620 945 0732. Sok sikert![/quote]Hello !
Próbálj segítséget kérni Nagyorosziban a Knaus-Tabbertnél.Telefon számot keresd a honlapjukon.
Üdv. 🙂
2013.07.29.-17:23 #39473[quote=”maxi”:2he1fwsz]Üdv Mindenkinek!
Én mint ujj belépő azzal a kérdéssel fordulnák minden kedves klub taghoz.Történt velünk egy kellemetlen dolog. Volna nekünk egy Fiat Tabbert classik 570-es lakóautónk aminek sikerült a szélvédőt ki törnünk az ágy le hajtásával.Ez után érdeklődnék és segítségeteket kérném nem tudnátok segíteni abban hogy hol kapnák bele szélvédőt! Ahol érdeklődtünk mindenhol azt mondták csak a gyártotól vagy is a Tabbert cégtől lehetne be szerezni.Ezért fordulnák hozzátok hogy tudtok segíteni ebben?
Előre is köszönöm a segítséget![/quote]
Budapest XXIII. kerületbe kellene majd eljönni megmutatni. Mennyire maradt egybe az üveg és valóban sík-e? Ha sikerül legyártják Neked 2-3 munkanap alatt.
Hívd fel az alábbi telefonszámot: Szabó József, 0620 945 0732. Sok sikert!2013.07.27.-13:30 #39468Üdv Mindenkinek!
Én mint ujj belépő azzal a kérdéssel fordulnák minden kedves klub taghoz.Történt velünk egy kellemetlen dolog. Volna nekünk egy Fiat Tabbert classik 570-es lakóautónk aminek sikerült a szélvédőt ki törnünk az ágy le hajtásával.Ez után érdeklődnék és segítségeteket kérném nem tudnátok segíteni abban hogy hol kapnák bele szélvédőt! Ahol érdeklődtünk mindenhol azt mondták csak a gyártotól vagy is a Tabbert cégtől lehetne be szerezni.Ezért fordulnák hozzátok hogy tudtok segíteni ebben?
Előre is köszönöm a segítséget!2013.07.15.-22:14 #39416[quote=”Blue”:zn9den6x]Mogyoródon a West Car csinál bevizsgálást.
A melletted lévő faluban (5 KM) Fóton 4 en csinálnak eredet vizsgát.
Gödöllőn én 4 ről tudok de biztos többen vannak.Ha ezekkel nem boldogulsz, gyere be hozzánk (12 KM) link a fő oldal alján középen Lakóautó vizsgáztatás.[/quote]
Köszi! Meg kitörő ólom. Üdv gr
-
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.