-
IndítottaTémakör
-
2012.07.27.-00:29 #35674
Mitsubishi L 300/Frankia/az autónk és hátul laprugós.Milyen megerősítést tudtok ajánlani,hogy ne üljön a feneke.
Köszi =D> -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2021.07.10.-01:31 #60190
Üdvözlünk Mindenkit!
Segítséget szeretnénk kérni.
Használ-e valaki ilyen klímát Dometic Freshwell 3000? Látott-e már F1, F3 hibaüzenetet? Hol lehet javíttatni? (Vas megyében élünk) A lakóautónkba most lett beszerelve és mindjárt ezzel a hibaüzenettel indult a berendezés, össze vissza működik, a kézikönyv utasításai használhatatlanok.
Előre is köszönjük: Kati és AttilaAttachments:2021.05.15.-02:57 #60088Sziasztok
Van valakinek kárpitos kontaktja, aki felfrissitené az öreglányt?
Köszönöm!Attachments:2021.05.12.-18:12 #60080Kedves Tagok! Keresek olyan lakóautóst, akinek van tapasztalata a Viesta Holliday II levegőhűtővel. Erősen ismerkedési fázisban vagyok a csigámmal és eljutottam oda, hogy feltöltöttem vízzel a rendszeremet így kipróbálhattam ezt a klíma pótlót. Előtte ellenőriztem a párologtató szűrőt, amin az látszik, hogy gyakorlatilag nem volt használva. A múlt héten tettem ezt, amikor a kinti hőmérséklet még nem volt olyan magas, mint mostanság, de e lakóautóban már meghaladta a 25°C hőmérsékletet. Nagy örömömre közel ½ óra alatt levitte 20 °C ra. Így elkönyveltem, hogy jól használható klíma helyett, annál is inkább mert az 1999 –es Ducatónak menetklímája sincs, és ezzel talán megoldódik ez a gondom is.
Tegnap viszont beütött a menykő. 28°C külső, 35 °C belső hőmérséklet. Indítom a rendszert, és nem indul, hanem sípol egyet és megjelenik a „turbófúvó le van választva” ikon a kijelzőn. Elvileg a leírás szerinti hibák egyike sem áll fenn, annál is inkább, mert a múlt heti próbaüzem óta semmilyen változás nem történt, és akkor 3-4 órán keresztül működött. Kikapcsoltam – bekapcsoltam, módosítgattam a fúváserősséget, rendben működött. Most meg semmi. Elvileg a leírás azt mondja, hogy „A szimbólumok kikapcsolnak a probléma megoldása és a berendezés újraindítása után a Power megnyomásával.” Sokszor újra indítottam. Az eredmény változatlan.Attachments:2021.04.22.-20:30 #60017Ha valakinek hirtelen tömítetlenségi problémája adódna – hasznos lehet:
2021.03.01.-12:46 #59965[quote=”Bence” post=56814]Egy linket tudsz küldeni, hogy hol vetted?
Köszi!
üdvB[/quote]
ebay.de-n vettem. Akciózva volt. 50juro párban ,No-n belül ingyen posta. Külföldre nem szállítanak. Viszont sajnos készlethiány van.
Érdemes keresgélni az ebayon mert sok fajta van ,occsó ,drága ,jó ,rossz………utána kell olvasni ,vannak tesztek is a jutyubon 🙂
Amit találtam az ebayon hirtelen:
https://www.ebay.de/itm/4×4-Recovery-Tracks-Rhino-10t-Off-Road-Traction-Boards-Sand-Mud-Snow/263823104028?epid=12021542996&hash=item3d6d15181c:g:ytcAAOSwIuRdf1Zj
Idehaza is van:
http://offroadbolt.hu/uzlet/termek/smittybilt-rampa/Jó keresgélést!
2021.03.01.-11:30 #59964Egy linket tudsz küldeni, hogy hol vetted?
Köszi!
üdvB
2021.02.28.-16:28 #59963Hátha érdekel valakit:
Egyszer kétszer beszoptam a buszommal a hegyekben. Még jó ,hogy volt nálunk szőnyeg. Aztán meg gőzborotva :cheer: Miután lecseeréltem a négy gumit nemrégiben(Kumho 195/80R15 S AT61 Road Venture XL-re ,havon elég szépen mozgott) most megérkezett No.-ból(idehaza mocskos derága!!!) az indulássegítő is 🙂 Még nem próbáltam :rohog Túrkevén pár éve jó lett volna 🙂Attachments:2021.02.28.-00:02 #59958Talán még annyit, hogy némely C-s gumi max 4,75 bar, viszont némely lakóautó hátsó kerekeire a gyár 5,2 atm javasol.
2021.02.26.-21:54 #59952Nekem is „C” jelzésű van fent, de az enyém egy furgon Dukatóból van építve. Télen nem használjuk, most felemelve négy tönkőn pihen. Azt vettem észre, hogy ha egy hónapig nem megyek vele, akkor döcög vagy 100km-en át a gumi deformálódása miatt.
2021.02.25.-18:23 #59947Köszi de van pirelli 40 ért
2021.02.25.-18:18 #59946http://www.autogumibolt.hu/autogumi/continental/VANCO%20CAMPER a neked szükséges méretbe van gumi
2021.02.25.-18:02 #59945Köszi. Hát a Rollerem 3450 elvileg de 215 70 r 15 c 109 amit vettem. Ha sikerül , visszavitetem 12 ezer a különbség darabonként. Majd meglátjuk. Köszi
2021.02.25.-17:56 #59944Valoszinü mindenkinek igaza van a Camper gumikkaĺ,de. Nekem 14 colos a felnim és nem kaptam rá camper gumit. Évek óta járok Yokohama 185 R14 C gumival, minden hiba nélkül. 4 évente cserélem. Knausz traveller 630 alkovos az autó. Feltöltötten 2670 kg. Ja a négy év alatt 50000 km-t megye k.
2021.02.25.-17:25 #59942Köszi ez is egy vélemény . Sokan használnak sima c 109 gumit de ebben a mérteben csak ez van vagy camper. Értem az állásban deformálàst de azon kívül rengeteg túlsúlyos teherautó rohangal ilyen gumival. Elbizonytalanodtam. Továbbra is fenn áll dilemma visszaküldjem e. Köszi
2021.02.25.-16:48 #59941[quote=”Szegikite” post=56790]Sziasztok Egy olyan témában szeretném segítséget kérni ami elég sürgős lenne . Roller Team lakóautómra rendeltem Négy darab C s gumit. A gumis nál rögtön rám szóltak miért nem camper gumit vettem nagyon elbizonytalanítottak hogy szét fog robbanni 109 teherbírása és Tudtommal a camper guminak is, kérlek erősítse meg vagy cáfoljatok hogy vissza küldjem e. Köszi[/quote]
Bizony-bizony igaza volt/van a gumisnak, minden tekintetben!
A legjobb lenne/lett volna, ha CP jelzésű -azaz Camper- gumit veszel, mert ezek oldalfala többszörösen erősített kivitelű, amely kibírja a téli időszakokban való egy helyben állást is nem deformálódik el. Ha ez nem elérhető valamiért akkor is legalább a 114/112 terhelési indexü gumit kell(ett) volna venni „C” -s változatban. A CONTINENTAL CampoFourSeason gumik között van 121/120 terhelési indexü is, az újabb járgányokat igaz, tizenhat colos méretben, már ezzel szállítják a gyárak, nem véletlenül!!:meghajol2021.02.25.-16:18 #59940Köszönöm szépen a gyors választ Én is erre gondoltam hiszen a teherautók ugyanúgy túlsúllyal közlekednek ezekkel a cég gumikkal az állás persze más tészta legfeljebb felbakolom
2021.02.25.-16:13 #59939Tudtommal
A C az specialis Camper gumi, erositett szovettel, igy kevesbe hajlamos kockasodasra, ha sokat all egyhelyben. Ha a terhelesindex megfelelo, jot vettel.
Szerinten
2021.02.25.-15:59 #59938Sziasztok Egy olyan témában szeretném segítséget kérni ami elég sürgős lenne . Roller Team lakóautómra rendeltem Négy darab C s gumit. A gumis nál rögtön rám szóltak miért nem camper gumit vettem nagyon elbizonytalanítottak hogy szét fog robbanni 109 teherbírása és Tudtommal a camper guminak is, kérlek erősítse meg vagy cáfoljatok hogy vissza küldjem e. Köszi
2021.02.06.-11:39 #59911[quote=”Parejgabi” post=56751]Szia,
Nekem 2 potkerekem is van ,Viszem mindig, Sajnos szemelyautoval mar jartam ugy hogy szukseg lett volna 2 re. Szerintem vegyel egy motorkerekparhoz valo javito keszletet kb 2000ft es egy kis kompresszort[/quote].2021.02.05.-12:39 #59895Szia,
Nekem 2 potkerekem is van ,Viszem mindig, Sajnos szemelyautoval mar jartam ugy hogy szukseg lett volna 2 re. Szerintem vegyel egy motorkerekparhoz valo javito keszletet kb 2000ft es egy kis kompresszort2021.02.03.-03:46 #59886Irj a trumanak, majdnem azonnal válaszolnak!
remélem segítettem (seholse találtam fehlercode listát, valszeg csak belsős van
[quote=”apóka” post=56729]Öreg harcsák és fittek egyaránt ! Truma combi CB 603 sorozat 7 éves kombikazán problémám :Fűtés és /vagy m.vízbojler kapcsolására …. balról jobbra 1-es led folyamatos zöld : áram van ventillátor hang elindul .
A 2-es led folyamatos okker : gáz van rendben . A 3-as led nem ég pirosan !!! majd kattanás és leállítja a rendszert ! A 3-as led „szikra” begyujtás elmarad . A 3-as led hiba üzenete: hosszú hosszú rövid , hosszú rövid hosszú rövid rövid . pirosban . Mit mond ez truma nyelven ?![/quote]2021.02.02.-08:23 #59883Gondolom az 5×118 verziónak kellően utánanéztél ezért inkább csak az alternatíván gondolkoztam. Több autónak van 5×120 (pl. BMW) kereke, mozgókúpos csavarral – szerintem – gond nélkül feltehetnéd a szükséges időre. Anno a Ladára a furfangos csavar nélkül is használták sokan a 4×100 kereket a gyári 4×98 helyett.
A problémát inkább a kocsi súlyában és kerék teherbírásában látom, de ez a gumin feltüntetett adatokból kiolvasható.
Nekem ennyi ötletem van 🙂2021.02.01.-20:23 #59881Nem hiszem hogy tul sokat nyernel! Nekem a Fordom-nak volt mankokereke es nagyon csodalkoztam amikor egyszer kivettem a helyerol. Sulya van jol annak is. De: husz eve csigazok…egyetlenegy durdefektem se volt! Ugyhogy mar evek ota a pinceben van a potkerek. Ugy „nyugtatonak” van egy defekt javito sprayom…Isten tudja hogy jo e valamire 🙂
2021.02.01.-18:30 #59880Talán kinevettek. El bírom.
A nehéz pótkerekemet szeretném könnyebre cserélni.
Az okát nem ragozom mindenki tisztában van vele.
Harc a súlyok ellen! Otthon hagyni nem merem.
A defekt javító sprében nem igazán hiszek ebben a kategóriában.
Valaki találkozott már 5×118 15 coll Mankó kerékkel?
Fiat Ducatóra keresnék megoldást. Én nem találok
Az osztókör átalakító esetleg talán erre a kis távolságra az első gumiszervizig talán segítene, de ehhez nem értek.
Megköszönném ha valakinek van rá ötlete. Ferri2021.01.31.-17:14 #59873Öreg harcsák és fittek egyaránt ! Truma combi CB 603 sorozat 7 éves kombikazán problémám :Fűtés és /vagy m.vízbojler kapcsolására …. balról jobbra 1-es led folyamatos zöld : áram van ventillátor hang elindul .
A 2-es led folyamatos okker : gáz van rendben . A 3-as led nem ég pirosan !!! majd kattanás és leállítja a rendszert ! A 3-as led „szikra” begyujtás elmarad . A 3-as led hiba üzenete: hosszú hosszú rövid , hosszú rövid hosszú rövid rövid . pirosban . Mit mond ez truma nyelven ?! -
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.