-
IndítottaTémakör
-
2012.07.27.-00:29 #35674
Mitsubishi L 300/Frankia/az autónk és hátul laprugós.Milyen megerősítést tudtok ajánlani,hogy ne üljön a feneke.
Köszi =D> -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2019.10.11.-16:56 #58160
Tisztelt Klubtársak ! Egy kis segítség kéne ! A Lakóautónk tető és oldalfalat lezáró L profilja a napsütés hatására több helyen repedezni kezdett. MIvel a víz elleni tőmítettséget nem ez biztosítja, esztétikai hibáról van szó, de engem így is zavar. Gondolkoztam hogy lefóliáztatom, de szinte mindegyik főliás műhelyben azt mondták hogy kicsi a felület, le fog jönni róla. Valahol olvastam itt a poliurea festékről, és megpróbálnám ecsettel vagy hengerrel felvinni. Kérnék segítséget, hogy kis ( 1-2-5 literes ) kiszerelésben hol tudnék ilyen anyagot vásárolni. Ha valaki segítene, hálás lennék ! Köszönöm hogy végig olvastátok !
2019.09.21.-14:22 #58101Sziasztok!
Motort kell cserélni az 1990-es Fiat Ducato Bürstner T620-as lakóautónkban.
A motor 1.9 TD, motorkódja 280.A1.000.
Sajnos egyenlőre nem találtam bontóban motort, érdeklődnék esetleg van e valakinek itt a fórumon eladó.
Illetve a kérdésem az, hogy van tapasztalatotok hogy ilyen ducatóba lehet -e más fiat ducato motort tenni? (1994-esnél újabb 1.9 TD vagy annak a generációnak a 2.5 TD-je például)
Más motornál persze annak a sebességváltójával, ha szükséges kipufogórendszerével.
Köszönöm szépen előre is! Gábor2019.09.20.-00:22 #58098Nem tudom, nem követtem le. Én is lementettem, hogy majd megcsinálom, de még nem jutottam odáig.
2019.09.16.-01:13 #58084Köszi a linket, de mintha félbemaradt volna a dolog. Értékelhető megoldás született?
[quote=”Lovi” post=55387][quote=”paradam” post=55381]Sziasztok!
Lakóautó védelemével (lopás, betörés, stb) kapcsolatban kinek mi a tapasztalata? Milyen rendszert érdemes beépíteni? Értelemszerűen mind a lipás, mind a betörés kérdése szóba jöhet… Sok megoldást találni intereneten gépjárművédelem címszóval… és nagyon változó bekerülési költséggel is. Megbízható, hosszútávú megoldásban gonodlkodom.
köszi az építő jellegű hosszászolásokat előre is![/quote]Régebben volt egy ilyen írás a témához:
http://www.lakoautoklub.hu/magazin/irományok/473-riasztó-bivakoláshoz%5B/quote%5D
2019.09.15.-02:25 #58078[quote=”paradam” post=55381]Sziasztok!
Lakóautó védelemével (lopás, betörés, stb) kapcsolatban kinek mi a tapasztalata? Milyen rendszert érdemes beépíteni? Értelemszerűen mind a lipás, mind a betörés kérdése szóba jöhet… Sok megoldást találni intereneten gépjárművédelem címszóval… és nagyon változó bekerülési költséggel is. Megbízható, hosszútávú megoldásban gonodlkodom.
köszi az építő jellegű hosszászolásokat előre is![/quote]Régebben volt egy ilyen írás a témához:
http://www.lakoautoklub.hu/magazin/irományok/473-riasztó-bivakoláshoz
2019.09.10.-21:26 #58072Sziasztok!
Lakóautó védelemével (lopás, betörés, stb) kapcsolatban kinek mi a tapasztalata? Milyen rendszert érdemes beépíteni? Értelemszerűen mind a lipás, mind a betörés kérdése szóba jöhet… Sok megoldást találni intereneten gépjárművédelem címszóval… és nagyon változó bekerülési költséggel is. Megbízható, hosszútávú megoldásban gonodlkodom.
köszi az építő jellegű hosszászolásokat előre is!2019.09.09.-16:31 #58064[quote=”szipka” post=55371]Köszönöm a segítséget!
A bőség azarában már csak az a kérdés hogy Terostat 2759 vagy Teroson RB 4006 :huh:
Mindkettő butilos de vajon mi lehet a külömbség…?[/quote]A 2759-nek magasabb az oldószer tartalma, viszont bizonyítottan hosszú az élettartama, nagyon jó a vízzel szembeni ellenállása, továbbá megfelelő a termostabilitása is. Mivel egy bevált anyagról beszélünk, én nem kísérleteznék egy új anyaggal.
2019.09.09.-13:42 #58063Hagy bonyolódjon https://www.campingwagner.de/product_info.php/info/p37852_Teroson-RB-4006-Butyl-Dichtstoff-grau–570ml-Beutel.html .otthon járműtechnológiára Ragasztás és tömítésTömítőanyagok és tömítőszalagok1115969
Teroson RB 4006 butil tömítőanyag szürke, 570 ml-es tasak
★★★★★
Teroson RB 4006 butil tömítőanyag szürke, 570 ml-es tasak
Teroson
Áraink:
20,25 EUR
Alap ár:
35,53 EUR / liter (tartalom: 0,57súlya:
0,70 kg
termék leírása
gyártó adatai
Alacsony oldószerű butil-gumi tömítőanyagnagy tapadás minden közös felületen
könnyen sima
jó stabilitás
kemény műanyag
kenhető
Szín: szürke
A Terostat 4006 a mechanikusan rögzített átfedő hézagok tömítésére szolgál vázszerkezetek, fémlemezek, acéllemezek és fémlemez-konstrukciók számára, például: B. légkondicionálóban és silóban.Fontos információk
Környezet és ártalmatlanítás
Általános információk
A kategória egyéb termékei Tömítőanyagok és tömítőszalagok
Dekalin DEKAseal 8936 tömítőanyag világosszürke, 310ml
Dekalin DEKAseal 8936 tömítőanyag világosszürke, 310ml 9,85
EUR
Dekalin DEKAseal 8936 tömítő antracit, 310ml
Dekalin DEKAseal 8936 tömítő antracit, 310ml 9,85
EUR
Dekalin DEKAseal 8936 tömítőanyag fekete, 290ml
Dekalin DEKAseal 8936 tömítőanyag fekete, 290ml
10,95 EUR
Sika Lastomer 710 butil tömítőanyag, fehér, 310ml
Sika Lastomer 710 butil tömítőanyag, fehér, 310ml 8,95
EUR
Dekalin DEKAseal 1512 tömítőanyag, 310ml, fehér
Dekalin DEKAseal 1512 tömítőanyag, 310ml, fehér
15,99 EUR
Sika Sikaflex 221i tömítőanyag, fehér, 300ml
Sika Sikaflex 221i tömítőanyag, fehér, 300ml,
8,90 EUR
Fedezze fel más kategóriákat2019.09.09.-12:42 #58062Köszönöm a segítséget!
A bőség azarában már csak az a kérdés hogy Terostat 2759 vagy Teroson RB 4006 :huh:
Mindkettő butilos de vajon mi lehet a külömbség…?2019.09.07.-02:18 #58054[quote=”szipka” post=55353]Köszi, de ilyen szalagot találtam én is Terosonba itt helyben de én a klasszikus kinyomóst szeretném csak nem tudom a tipusszámát sajna, tudnának rendelni csak kéne a név. Ha valaki tudja esetleg ne tartsa magában :meghajol[/quote]
Terostat-2759
A régi butil maradványokat maradéktalanul távolítsd el!!! Festett felületekről, sebbenzinnel lehet lemosni, mással ne próbálkozz.
2019.09.04.-02:01 #58041ezt keresed? Teroson RB 4006 Butyl-Dichtstoff grau, 570ml-Beutel
2019.09.04.-01:43 #58040Ez is rugalmas marad, Sikalastomer-70/sikalastomer alu Sikaflex-222 UV
UV-álló poliuretán tömítőanyag látszó fugákhoz. Alkalmas a jármű teljes külső felületén megjelenő fugák képzéséhez.Sikaflex-221
Általános használatú, rugalmasra megkötő, tartós, erős tapadású tömítőanyag, hegesztési varratoknál, lemezátlapolásoknál, csatlakozásoknál.Sikaflex-222i UV
Egykomponensű, poliuretán, időjárásálló, nedvességre keményedő fugatömítő anyagSikaflex-252
Dinamikusan igénybe vett szerkezeti ragasztásokhoz kifejlesztett ragasztóanyag.Sikaflex-265 + Booster
Öregedés- és időjárásálló sokoldalú ragasztó / tömítő anyag haszongépjárművekhez. A térhálósodás levegőnedvesség vagy a hozzákevert Booster anyag segítségével történik. Boosterrel a kötési folyamat felgyorsítható, így az anyag gyorsan teljes keresztmetszetében térhálósodik.1 db Booster adapter 1 db 600 ml-es zacskóhoz, vagy 2 db kartushoz elegendő.
2019.09.04.-01:18 #58039Köszi, de ilyen szalagot találtam én is Terosonba itt helyben de én a klasszikus kinyomóst szeretném csak nem tudom a tipusszámát sajna, tudnának rendelni csak kéne a név. Ha valaki tudja esetleg ne tartsa magában :meghajol
2019.09.04.-00:56 #58038Én most ilyet vettem. Remélem jó lesz:
http://www.dupont.co.hu/termekek-es-szolgaltatasok/construction-materials/tyvek-building-envelope/brands/tyvek-sealing-tape/products/dupont-tyvek-butyl-tape.html
Budán, Hengermalom utca 47/A A kereskedő nevét le tudod kérdezni a forgalmazóknál.[quote=”szipka” post=55345]Sziasztok.
Valaki meg tudná írni a Teroson butilos tömítő pontos tipusát amit a bódéhoz lehet használni az aluminium sinek alá tömíteni. Tudjátok amelyik soha nem szárad meg mindig ragadós marad. Tudom volt már valahol róla szó de nem találom a postot.Köszönöm[/quote]
2019.09.03.-19:54 #58031Sziasztok.
Valaki meg tudná írni a Teroson butilos tömítő pontos tipusát amit a bódéhoz lehet használni az aluminium sinek alá tömíteni. Tudjátok amelyik soha nem szárad meg mindig ragadós marad. Tudom volt már valahol róla szó de nem találom a postot.Köszönöm
2019.07.24.-01:40 #57883Gyújtás rajta marad, ésés párszor leveszed majd visszarakod az akksi saruját.
2019.07.24.-01:00 #57882Kedves Döme,
a „megsokkolás” alatt mit értesz?2019.07.22.-02:20 #57871[quote=”Tizedes” post=55199]Üdv Mindenkinek,
elnézést ha nem jó helyre csatlakozok be, más témában érdeklődnék, csak nem jöttem még rá, hogy tudok új kérdést indítani.
Kezdő lakóautósok lennénk, de egy műszaki probléma egyelőre meghiúsítja, hogy végre nekivágjunk a tavasszal vásárolt lakóval. 2002-es Fiat Ducato-ról van szó. Nem alszik el az immobiliser kontrollámpája, folyamatosan világít a narancssárga kulcs, így nem indul az autó. Egyik kulccsal sem. Volt már valakinek hasonló problémája? Villamossági szerelőnél van, de nem tetszik a javaslata. Talán van más lehetőség is. Előre is köszönöm a segítséget.
üdv,Tizedes[/quote]
Elfelejti az ECU az immo kódot, előfordul az ilyen. Egy átlagos képességű szerelő megfelelő műszerrel 5 perc alatt feltanítja újra,vagy chipet cserél a kulcsban. (van a kocsinak egy pin kódja az cserénél kelleni fog hozzá) ha az nincs, akkor márkaszervízből pár nap alatt lekérhető a kód.
Amúgy sok esetben elég az akksival „megsokkolni” párszor, és észhez tér. …. ezért szeretjük ezeket a latin gyöngyszemeket. Bár gondolom ez utóbbin már túl van a szaki.2019.07.19.-12:46 #57870[quote=”Tizedes” post=55199]Üdv Mindenkinek,
elnézést ha nem jó helyre csatlakozok be, más témában érdeklődnék, csak nem jöttem még rá, hogy tudok új kérdést indítani.
Kezdő lakóautósok lennénk, de egy műszaki probléma egyelőre meghiúsítja, hogy végre nekivágjunk a tavasszal vásárolt lakóval. 2002-es Fiat Ducato-ról van szó. Nem alszik el az immobiliser kontrollámpája, folyamatosan világít a narancssárga kulcs, így nem indul az autó. Egyik kulccsal sem. Volt már valakinek hasonló problémája? Villamossági szerelőnél van, de nem tetszik a javaslata. Talán van más lehetőség is. Előre is köszönöm a segítséget.
üdv,Tizedes[/quote]
Ez a része ritkán romlik el az autónak…
Valószínűleg a jeladó hibás, vagy valószínűbb, hogy annak az áramkörében egy vezeték lehet a ludas a problémáért.
Egy jó szerelő meg tudja mondani. Itt fórumon keresztül csak találgatni tudunk.
Nekem a kulcsom kopott el.
A furgonfarm.hu oldalról rendeltem hozzá alkatrészt, van náluk minden hozzá.
De előtte pontosítani kell a problémát…2019.07.19.-03:00 #57868Köszönöm
A segítséget.2019.07.19.-01:19 #57867Üdv Mindenkinek,
elnézést ha nem jó helyre csatlakozok be, más témában érdeklődnék, csak nem jöttem még rá, hogy tudok új kérdést indítani.
Kezdő lakóautósok lennénk, de egy műszaki probléma egyelőre meghiúsítja, hogy végre nekivágjunk a tavasszal vásárolt lakóval. 2002-es Fiat Ducato-ról van szó. Nem alszik el az immobiliser kontrollámpája, folyamatosan világít a narancssárga kulcs, így nem indul az autó. Egyik kulccsal sem. Volt már valakinek hasonló problémája? Villamossági szerelőnél van, de nem tetszik a javaslata. Talán van más lehetőség is. Előre is köszönöm a segítséget.
üdv,Tizedes
2019.07.09.-23:49 #57846[quote=”drei” post=55175]Sziasztok!!
Segítsetek légyszi, már 2 éve keresem a megfelelő lakóautót, de nincs tökéletes( illetve van de lakás árban)
Több kérdésem is van a tapasztalt tulajdonsokhoz:
1. Megint kinéztem
Egyet Fiat Bürstner T 625. De csak 1,9 60 kw. Mennyire csiga ez? Dombon felmegy egyáltalán?
Vagy nagyobb lóerőt nézzek?Van egy másik hymer 654 de ez is csak 60 kw
2. Mennyire lehet kibirni légkondi és solár nélkül?Köszönöm ha segítetek: judit[/quote]
Szia.
Kedves barátomnak 1,9 motorral szerelt remek paripája van. 2 éve Bulgáriából együtt jöttünk haza 90-95 km/h tempóval, és bírta. Persze nem úgy gyorsul, és az emelkedőket is jobban észreveszi, de valamit valamiért. Ha az ár így közelíti meg az elképzeléseidet akkor ez a lehetőség. A légkondi álló helyzetben mobil klímával jól megoldható (egyre többen élnek ezzel a lehetőséggel ) menet közben nagy melegben kényelmetlen, de régen nem volt természetes. A solár is kényelmi kérdés, hiszen egy gázos hűtővel , jó aksival ledes lámpákkal napokig el lehet lenni. Legfeljebb néha el kell indítani a paripa motorját és az rátölt az aksira. Kempingben meg nincs jelentősége. Évek óta írogatnak a fórumon, hogy egyes nyugati országokban milyen környezeti besorolású járműveket hova engednek be. A szélen meg tudsz állni, és létezik tömegközlekedés, vagy bicikli. Nekem ez nem igazán szempont én keleten is elvagyok. Azt döntsd el milyen formában akarod használni, és mire a lakót, és mennyit vagy hajlandó ezekre áldozni. Ahány ember annyi szempont, igény ,pénztárca, érv ellenérv.
szia:smt0392019.07.09.-21:54 #57844Kipróbáltam pont egy ilyet nürnbergben 1.9td -volt ,én nagyon gyengének tartottam a saját 2.5tdi-hez képest ami akkor volt .Az egyik barátom ürömön viszont egy alkovos hymert vett szinten ilyen motorral ami meg megy még 110-120km/h -val hosszú távon is .Ja és az is majd 7 méter!! Tehát ha jó állapotban van a motor ,akkor biztos meg leszel vele elégedve ,feltéve ha kibírod hogy egy kicsit hangosabb.80-90 -nel kimegy a világból .Víz legyen meg olaj a többi nem számít.
2019.07.09.-12:27 #57843[quote=”drei” post=55175]Sziasztok!!
Segítsetek légyszi, már 2 éve keresem a megfelelő lakóautót, de nincs tökéletes( illetve van de lakás árban)
Több kérdésem is van a tapasztalt tulajdonsokhoz:
1. Megint kinéztem
Egyet Fiat Bürstner T 625. De csak 1,9 60 kw. Mennyire csiga ez? Dombon felmegy egyáltalán?
Vagy nagyobb lóerőt nézzek?Van egy másik hymer 654 de ez is csak 60 kw
2. Mennyire lehet kibirni légkondi és solár nélkül?Köszönöm ha segítetek: judit[/quote]
Szia!
Attól függ, hogyan vezetsz. Ezekkel nem fogsz 130-al száguldozni az autópályán.
🙂
Viszont hosszú kort megélnek a motorjai, mert egyszerű, mint a faék…
Az euro besorolás, már más kérdés….
Azt hallani mindenhonnan, hogy a nagyvárosokból ki lesznek tiltva…
Én nem a hegymenet miatt aggódnék, fel mennek ezek mindenhová….
A szervokormány az viszont fontos! Nem mindegyikben van, amit ezekkel a motorokkal szereltek.2019.07.09.-03:51 #57842Sziasztok!!
Segítsetek légyszi, már 2 éve keresem a megfelelő lakóautót, de nincs tökéletes( illetve van de lakás árban)
Több kérdésem is van a tapasztalt tulajdonsokhoz:
1. Megint kinéztem
Egyet Fiat Bürstner T 625. De csak 1,9 60 kw. Mennyire csiga ez? Dombon felmegy egyáltalán?
Vagy nagyobb lóerőt nézzek?Van egy másik hymer 654 de ez is csak 60 kw
2. Mennyire lehet kibirni légkondi és solár nélkül?Köszönöm ha segítetek: judit
Attachments: -
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.
