Főoldal Fórumok Lakóautózás Lakóautós helyzet Magyarországon

Legutóbb frissítette rmisi 11 years, 6 months telt el
18angok
47 hozzászólás
  • Indította
    Témakör
  • #12476
    Gabriel
    Felhasználó

      [quote=”GaborApa”:10bqdk2c]2009 február 12-15 Hungexpo.
      A naptárba már régen be lett írva, de most egy különlegesség miatt megnyitom ennek a kiállításnak a topicját is, mely tavaly is elég „lakóautóstalálkozó”sra sikeredett.
      Idén már kb. 40 lakó lesz kint. A híreket a későbbiekben ide írom majd be, ebbe a topicba.

      Azért nyitom meg éppen most ezt a topicot, mert az előbb hívott Zelena Feri, ugyanis éppen kint vannak a Hungexpónál egyeztetni. Sokan vagyunk, akik szeretnénk, ha a ez a Magyar Karaván Szalon kiállítás minél színvonalasabbra, minél kultúráltabbra, minél lakóautósabbra sikeredne.
      Szóba került, hogy lenne-e igény egy lakóautós parkolóra a kiállítás ideje alatt.
      Nekem nagyon tetszik az ötlet, két okból is.
      1. Az érezhető belőle, hogy a Hungexpónak is fontos a lakóautós közönség. Európai szintre szeretnék vinni, a csak pár éve kezdődött Karaván Szalon kiállítást.
      2 Magyarországon még egyetlen rendezvényhez sem csináltak kijelölt lakóautósparkolót.
      3. Tarthatnánk egy-két jó bulit esténként.
      4. Nem kell várni a kocsonyafesztiválig.
      Sorolhatnám még a azt a két okot. 😆

      Tudom, hogy ez az ország nem annyira nagy, hogy ne lehetne oda-vissza megtenni bárkinek az utat, de egy lakóautós kiállításra lakóautóval érkezni, azért az az igazi. 8)

      Egyelőre 20 lakóautónyi helyet beszéltünk meg, mert megmondom őszintén, fogalmam sincs hányan jönnétek. Ezért kérek mindenkit, hogy itt jelezze, hogy mi a véleménye erről.
      Kérem azokat is, akik csak olvasgatni szokták a fórumot, hogy most írják be ide, ha élnének a lehetőséggel.

      Valaki pedig megvehetné a tésztát a slambuchoz 😉 [/quote]

      Nemcsak a kiállitás alatt hanem állandoan szükség lenne Budapesten kulturált lakoautoállomásra ami szerintem német és francia tapasztalatok alapján részben önkormányzati feladat is. Megirtam ezt a budapesti turisztikai hivatalnak valamint a miniszterelnöki hivatalnak. A miniszterelnöki hivataltól a következö választ kaptam:

      „A turizmus fontos gazdasági ágazat, amelyen belül szintén a piac törvényeit kívánja érvényesíteni a magyar Kormány. Ez azt jelenti, hogy a lakóautó-turizmus kulturált feltételei akkor terjednek majd el az országban, ha jelentkezik erre számottevö igénylö és ez elindít egy versenyt az üzletágban beruházni kívánó cégek között. A jelenség hasonló a szállodaiparban tapasztaltakhoz, aminek eredményeként a rendszerváltozást követöen jelentösen megnött az ezen a területen beruházók száma, és ennek következtében a szállodai féröhelyeké is. A turizmus igen nagy tapasztalata az, hogy a belföldi kereslet megléte generálja a területen történö befektetések számát és nagyságát. Magyarországon belül a lakókocsi-turizmus még nincs azon a szinten, hogy ezt a generáló hatást érvényesíteni tudná. Bízunk abban, hogy elöbb-utóbb ez az üzletág is nagy lendületet tud venni.”

      Hiába érveltem hogy jönne sokkal több olasz, német, osztrák, holland stb. lakoautos turista ha lennének kulturált lakoautos állomások, a kormány válasza a magyarországi keresletre épit.

      Ezek szerint a lakoautoállomások magyarországi kiépitésének érdekében rá kell beszélni minél több magyarországi magyart hogy vásároljon lakoautot [-o<

    • Szerző
      Válasz
    • #42729
      rmisi
      Felhasználó

        Sziasztok!

        Vizsga lakoautóra a Budapest XV. Kerület Késmárk utcában a volt DHL telephely mellett is lehetséges . Ki van írva a Késmárk utcán hogy MŰSZAKI VIZSGA . Ott kell az utcába be fordulni . Ha bejelentkeztek akkor gyorsan megy. 🙂

        #39495
        Bazsa81
        Felhasználó

          Sziasztok,

          a hétvégén volt lehetőségem bringával bejárni néhány forgalmasabb Balaton parti települést.

          Siófok: Szabadifürdő kemping totál(!) tele. Még előtte is biwakolt néhány lakóautó.
          Aztán továbbmentünk Zamárdi irányába. Ahol volt szabad strand, mindenhol láttunk lakóautósokat.
          Átmentünk komppal Tihanyba. Lepkesor, közvetlen vízpart végig autók, a Suzuki + sátor kombótól, a legújabb T5 Vw-ig minden.

          Jó az irány! 😉

          #21055
          nemo25
          Felhasználó

            [quote=”sztakandi”:3p5dwoqx]a Vas Gerebenét +köszönném[/quote]
            Ok.XIX. ker. Vas Gereben u.1-3.Ez az Üllői útról nyílik, ha jól emlékszem egy kagylós benzinkút mögött található. T.:348-20-60 Ezen tudod kérni az időpontot a rendszám alapján. A nagyon kora reggeli és az ebéd elötti 11-12.30 körüli órákban kissebb a várakozás többnyire.Mikor megérkezel, ne fordulj rá a sorompóra mert elöbb kint kell leparkolni, bemenni és elintézni a papírmunkát, majd ezekkel a papirokkal már bemehetsz és beálhatsz a sorba.Elég gyorsan megy.
            Vidd magaddal a forgalmit, törzskönyvet, biztosítási csekket,(én még a biztosítási zöldkártyát is szoktam vinni),személyi ig.,az előző zöldkártyát,és ha nem a te neveden van a gép akkor egy meghatalmazást a vizsga ügyintézésére két tanuval,rendszám, alvázszám, lakcím, szem.ig.szám, két példányban. Én tavaly vizsgáztattam lakókocsit, akkor nem kértek se gáz se elektromos vizsgálati papirokat, de kérdezz rá a telefonba, hogy kell-e a lakóhoz valamilyen vizsgálati papír.A vizsga elött huzasd ki meleg motorral a szekeret, hogy tisztább legyen a kipuff rendszer.Jobbak a zöldkártyánál így az értékek.Sok sikert! :smt039 Nemo
            Azért megadom a XVI.Bároczy u.2-4. számát is.Ha kell kiskocsihoz az is jó.430-27-40

            #21040
            sztakandi
            Felhasználó

              [quote=”nemo25″:2jxjqbof]Szia!
              Most a Bároczi utcában, de ott csak kiskocsikat fogadnak, mivel emelős a vizsgapad. Ha lakót vagy utánfutót akarsz akkor csak a Vasgereben utcai állomás a megfelelő.Esetleg a Mozaik utca. Ha kell megadom a telefonszámukat. Nemo[/quote]
              a Vas Gerebenét +köszönném

              #21038
              nemo25
              Felhasználó

                [quote=”sztakandi”:d02727kq]Szia Nemo,
                most hol vizsgáztattál ?
                Lassan nekünk is aktuális lesz, azért érdeklődnék.
                köszi[/quote]
                Szia!
                Most a Bároczy utcában, de ott csak kiskocsikat fogadnak, mivel emelős a vizsgapad. Ha lakót vagy utánfutót akarsz akkor csak a Vasgereben utcai állomás a megfelelő.Esetleg a Mozaik utca. Ha kell megadom a telefonszámukat. Nemo

                #21037
                sztakandi
                Felhasználó

                  [quote=”nemo25″:1kwc5v7u]Még a vizsgáztatáshoz egy kis friss infó.Most egy hete vizsgáztattuk az egyki kocsit. 16000 forint volt a vizsgadíj, zöldkártyával együtt.Ez így most olcsóbb mint az elöző években.Mivel időpontra vitük a gépet, így 45 perc alatt kész voltunk.Semmi kötözködés és gáncsoskodás.Sőt a rendszámot sem vették le! 😀 :2010_igen_jeee.gif Ha jó a kocsi és nem nézed őket hülyének akkor nem piszkálnak. :smt039 Nemo[/quote]
                  Szia Nemo,
                  most hol vizsgáztattál ?
                  Lassan nekünk is aktuális lesz, azért érdeklődnék.
                  köszi

                  #21033
                  nemo25
                  Felhasználó

                    Még a vizsgáztatáshoz egy kis friss infó.Most egy hete vizsgáztattuk az egyki kocsit. 16000 forint volt a vizsgadíj, zöldkártyával együtt.Ez így most olcsóbb mint az elöző években.Mivel időpontra vitük a gépet, így 45 perc alatt kész voltunk.Semmi kötözködés és gáncsoskodás.Sőt a rendszámot sem vették le! 😀 :2010_igen_jeee.gif Ha jó a kocsi és nem nézed őket hülyének akkor nem piszkálnak. :smt039 Nemo

                    #20030
                    nemo25
                    Felhasználó

                      [quote=”fischer”:m0a0kkuu]a közlekedési hatóság csúfnevű trágyadomb számítógépeiben megvan, hogy a típusnak újkorában milyen emissziós értékeket adtak meg a gyáriak…

                      ha az ott meghatározott -tól, -ig értékbe nem fér bele a mért, akkor elmeszelnek…

                      ez független a környezetvédelmi osztályba sorolástól és a befizetett regadótól.

                      a letekert adagoló jó lehet, ha annyira le van tekerve, hogy ne tudják szétforgatni sem…[/quote]
                      Ha megengeditek akkor beleszólnék….Szóval, valóban hidegen rosszabb a motor károsanyag kibocsátása mint melegen.Az is igaz hogy terheletlen motort nem szabad maxra pörgetni, főleg nem öngyújtósat.Az adagolóhoz nem igazán okos dolog csak úgy hozzányúlni találomra, én inkább a gázpedál alá raknék egy kis huncutságot az ütközőhöz, így nem lehet végig kipörgetni a gépet.Az én zöldkártyásom se huzatta fullon a mérésnél a motort, mert náluk is esett szét már az előírt értéken ketyegő. Egy biztos, a szigoritások valóban a döghalál szélén álló elhanyagolt roncsok csalással történő életbentartása miatt vannak.Ez viszont nem jelenti feltétlenül az idősebb, de jó állapotú gépsárkányok likvidálását. Végül is az jogos igény hogy ne terheljék a környezetünket a kelleténél jobban az autók.
                      Egy két ötletet had írjak a jobb értékek elérése érdekében.
                      A zöldkártya mérése elött alaposan huzassátok ki lehetőleg autópályán minnél magasabb fordulaton az autót, ezáltal a koromlerakódások nagy része kiég és kiürül a kipufogórendszerből.Ez a modern közös nyomócsöves motoroknál ugyanúgy szükséges, mint a régebbi szívóknál. Másik jótékony hatású módszer az STP üzemanyagadalékjának a hazsnálata, ami egy petróleum származék. Kárt nem okoz a motorban, csak leégeti a kokszosodást és a kormot a kritikus helyekről.Ezt 5000-10000 kilométerenként javasolt megismételni.A költsége ennek a kis flakonos szernek 1000-1400 forint,de a fogyasztás javulásával ez bőven visszajön.Ezt szinte mindenhol lehet kapni. A harmadik hogy tiszta levegőszűrő legyen a kocsiban, mivel az eltömődött légszűrő miatt a kelleténél kevesebb oxigén okán tökéletlenebb lessz az égési folyamat, ami ront az értékeken.És még valami.A tartósan rossz kipufogóval használt autó motorján okozhat problémát a nemtörődömség.
                      Budapesten a Vasgereben utca 1-3.alatt van vizsgaállomás ahol korektek és nem kötöszködősek.Itt nem éreztem a Mozaik feelenget. A 348-20-60-as számon lehet bejelentkezni és időpontot kérni.Itt olcsóbb mintha maszek vizsgaállomásra viszitek a szekeret, viszont itt nincs trükközés és hókusz-pókusz, ami talán nem is baj.Még a legnagyobb lakót is tudják fogadni.2 óránál több időt még soha sem töltöttem vizsgáztatással, de volt hogy csak fél óra volt az egész ügymenet. :smt039 Nemo

                      #20029
                      Blue
                      Felhasználó

                        [quote=”fischer”:2qjnmf2x]hm…

                        akkor nem valós ezek szerint, hogy az új szabályzat alapján kivonják a forgalomból a meg nem felelt autókat és a korábbi gyakorlathoz képest szűkebb a mozgástér és olyan dolgokért is ilyet lépnek, aminél nem feltétlenül indokolt?

                        évek óta probléma, hogy a maximális fordulatszámig kellene forgatni a környezetvédelmi mérésen az autókat üresben, terhelés nélkül, ami komoly töréseket eredményezhet és eredményezett is egyes vizsgált motorokban, annak ellenére, hogy normál üzemi körülmények közt azok nem fordultak volna elő, de ezek szerint ez sem valós…
                        én találtam ki…

                        nagyokat mondok, hogy sarat dobálhassak…

                        mert a 2 literes nissan szívódízelemet 5500-ig akarták forgatni pár helyen, mert ez az előírás…

                        attól a dilettáns vagy rosszabb esetben rosszindulatú baromtól, aki kitalálta a „zöldkártyás vizsgálat” ezen ma is érvényes metódusát…

                        az sem felel meg akkor a valóságnak, hogy nem a vizsgasoron az autóval foglalkozó vizsgabiztos minősíti az autót, tehát nem ő állapítja meg, hogy az autó átment-e a vizsgán, hanem egy központ, egyelőre a beírt adatok alapján, mert az automata adattovábbító rendszerekkel nem készültek el és ami elvileg kész, az is szar?…

                        lehetne ollóznom alábbi hozzászólásaimból, de a probléma az, hogy amiket beírtam, azok a közlekedési hatóság tájékoztatásai és a tapasztalataim alapján íródtak…

                        le lehet hülyézni, csak ezzel nem engem hülyézel le, hanem a közlekedési hatóságot és a rendeletek végrehajtóit, akik ott állnak a soron, veled, ha vizsgáztatsz…[/quote]

                        Itt ebben már van sok igazság.

                        Irjál még valamit hogy tiéd legyen az utolsó szó én befejeztem megyek aludni.

                        Jó éjt.

                        #20028
                        fischer
                        Felhasználó

                          [quote=”Blue”:3hg5voj3]Én Itt vagyok, nem „libbenek” sehova, de annak örülök hogy „fasza csávó” vagyok.
                          Nem hülyéztelek le.
                          Mininális rálátás birtokában minősitettem, a minden alapokat nélkülöző bejegyzéseidet.

                          Ezt azért mertem elkövetni mert ez itt a

                          -LAKÓAUTÓ KLUB-

                          ahova az idelátogatók -valós- tanácsért és a jó társaságért jönnek.

                          Ha tévedek, én benne vagyok a mondjunk nagyokat, sárdobálásba. De ehhez kérdezük meg a többieket is akarják e?

                          Akarják?????[/quote]

                          hm…

                          akkor nem valós ezek szerint, hogy az új szabályzat alapján kivonják a forgalomból a meg nem felelt autókat és a korábbi gyakorlathoz képest szűkebb a mozgástér és olyan dolgokért is ilyet lépnek, aminél nem feltétlenül indokolt?

                          évek óta probléma, hogy a maximális fordulatszámig kellene forgatni a környezetvédelmi mérésen az autókat üresben, terhelés nélkül, ami komoly töréseket eredményezhet és eredményezett is egyes vizsgált motorokban, annak ellenére, hogy normál üzemi körülmények közt azok nem fordultak volna elő, de ezek szerint ez sem valós…
                          én találtam ki…

                          nagyokat mondok, hogy sarat dobálhassak…

                          mert a 2 literes nissan szívódízelemet 5500-ig akarták forgatni pár helyen, mert ez az előírás…

                          attól a dilettáns vagy rosszabb esetben rosszindulatú baromtól, aki kitalálta a „zöldkártyás vizsgálat” ezen ma is érvényes metódusát…

                          az sem felel meg akkor a valóságnak, hogy nem a vizsgasoron az autóval foglalkozó vizsgabiztos minősíti az autót, tehát nem ő állapítja meg, hogy az autó átment-e a vizsgán, hanem egy központ, egyelőre a beírt adatok alapján, mert az automata adattovábbító rendszerekkel nem készültek el és ami elvileg kész, az is szar?…

                          lehetne ollóznom alábbi hozzászólásaimból, de a probléma az, hogy amiket beírtam, azok a közlekedési hatóság tájékoztatásai és a tapasztalataim alapján íródtak…

                          le lehet hülyézni, csak ezzel nem engem hülyézel le, hanem a közlekedési hatóságot és a rendeletek végrehajtóit, akik ott állnak a soron, veled, ha vizsgáztatsz…

                          #20027
                          Blue
                          Felhasználó

                            [quote=”fischer”:bs3jbxxp]fasza csávó vagy, lehülyézel, aztán mikor alá kéne támasztani, tovalibbensz…[/quote]

                            Én Itt voltam, vagyok, leszek nem „libbenek” sehova. Annak viszont örülök hogy „fasza csávó” vagyok.
                            Nem hülyéztelek le.
                            Mininális rálátás birtokában minősitettem, a minden alapokat nélkülöző bejegyzéseidet.

                            Ezt azért mertem elkövetni mert ez itt a

                            -LAKÓAUTÓ KLUB-

                            ahova az idelátogatók -valós- tanácsért és a jó társaságért jönnek.

                            Ha tévedek, én benne vagyok a mondjunk nagyokat, sárdobálásba. De ehhez kérdezük meg a többieket is akarják e, és csatlakozanak ök is többen jobb játszani?

                            Akarják?????

                            #20026
                            fischer
                            Felhasználó

                              [quote=”Blue”:12x91p7i]Kösz nem.[/quote]

                              fasza csávó vagy, lehülyézel, aztán mikor alá kéne támasztani, tovalibbensz…

                              #20025
                              Blue
                              Felhasználó

                                [quote=”fischer”:29a9q7yz]akkor mesélj

                                fejtsd ki a hibáimat is.

                                utána elmondom az „okosba” indokait, bár volt, ami alább már ki lett fejtve…[/quote]

                                Kösz nem.

                                #20024
                                Blue
                                Felhasználó

                                  [quote=”istozi”:zj3cznvp]Egy adagolón többféle dolgot lehet állítani. A Ducato motor max 4200 f/p értékre van tervezve. Lakóautóként – többnyire – nincs szükség ekkora fordulatra (a nagy felépítmény miatt az autó meg sem közelíti a furgon végsebességét), ezért az egyik lehetőség a max fordulat visszavétele 4000 alá. Akkor nem áll fenn a szétpörgetés veszélye, de az autó elég erős marad. Egyébként – normális esetben – 3000-ig pörgetik az emissziós vizsgálaton.
                                  A másik állítási lehetőség a legnagyobb üzemanyagbefecskendezési mennyiség csökkentése. Ez ami közismert. Ennek az a következménye, hogy levágod az autó legnagyobb teljesítményét. Az így visszavett motor üresen tud 4200-at forogni, de normál menetben lecsökken az elérhető végsebesség (gyenge lesz az autó).
                                  Javaslat: Adagoló felújítás (kb 40 E HUF). Befecskendező fúvókák beállítása(kb 10 E HUF), esetleg csere (60-70 E HUF).
                                  Én végigcsináltam. A mérésen a megengedett érték 10 (tíz) %-át mutatta. Most kb 10 évig nem nyúlok hozzá, mérhetik amikor akarják (csak normális üzemanyagot kell tankolni).[/quote]

                                  Mind két esetben baj lehet a kigyorsítási idővel, és a program ugyan ugy nem enged tovább. Érdemes elötte lemérni.

                                  #20023
                                  fischer
                                  Felhasználó

                                    [quote=”Blue”:2ycaa5v9]vagy[/quote]

                                    akkor mesélj

                                    fejtsd ki a hibáimat is.

                                    utána elmondom az „okosba” indokait, bár volt, ami alább már ki lett fejtve…

                                    #20022
                                    Blue
                                    Felhasználó

                                      [quote=”fischer”:3yf4rns5]mármint amit az autósoknak adott ki tájékoztatásként, vagy amit a vizsgabázisoknak?[/quote]

                                      vagy

                                      #20021
                                      fischer
                                      Felhasználó

                                        [quote=”Blue”:dx7reg2q]Csak anyit amit az NKH kiadott. Nem vélelmezek többet.[/quote]

                                        mármint amit az autósoknak adott ki tájékoztatásként, vagy amit a vizsgabázisoknak?

                                        #20020
                                        Blue
                                        Felhasználó

                                          [quote=”fischer”:n68xdqgc]ismered a jelenleg érvényes vizsgarendszert?[/quote]

                                          Csak anyit amit az NKH kiadott. Nem vélelmezek többet.

                                          #20019
                                          fischer
                                          Felhasználó

                                            [quote=”Blue”:jqo4z1gm]Fiser semmi személyes gondom nincs veled mivel soha nem találkoztunk.

                                            De.
                                            Folyamatosan iszonyú butaságokat irsz ide (még műszakilag is). Tudjuk be a tudatlanságodnak.
                                            Amit ne velem és ne itt vitass meg.
                                            Talán menj vissza a „régi megszokot zöldkártyásodhoz” és ott „okosba” érdeklődj hiányos tudásodról amit itt hirdetsz.
                                            Esetleg azt is meg beszélheted vele hátha Ő is meg Te is hozzájárultatok hogy a mostani szigorubb rendszer miatt sziv mindenki. Mert ha igy van akkor nem illik szidni a hatóság retorzióját.
                                            Akkor tán csendbe kéne maradni.

                                            Az jó hogy rengetegen olvassák de hogy te utánnad is, igy itéljék meg a Lakóautósokat az nem.[/quote]

                                            ismered a jelenleg érvényes vizsgarendszert?

                                            #20017
                                            Blue
                                            Felhasználó

                                              Fiser semmi személyes gondom nincs veled mivel soha nem találkoztunk.

                                              De.
                                              Folyamatosan iszonyú butaságokat irsz ide (még műszakilag is). Tudjuk be a tudatlanságodnak.
                                              Amit ne velem és ne itt vitass meg.
                                              Talán menj vissza a „régi megszokot zöldkártyásodhoz” és ott „okosba” érdeklődj hiányos tudásodról amit itt hirdetsz.
                                              Esetleg azt is meg beszélheted vele hátha Ő is meg Te is hozzájárultatok hogy a mostani szigorubb rendszer miatt sziv mindenki. Mert ha igy van akkor nem illik szidni a hatóság retorzióját.
                                              Akkor tán csendbe kéne maradni.

                                              Az jó hogy rengetegen olvassák de hogy te utánnad is, igy itéljék meg a Lakóautósokat az nem.

                                              #20016
                                              fischer
                                              Felhasználó

                                                [quote=”istozi”:3ga1z40y]Egyébként – normális esetben – 3000-ig pörgetik az emissziós vizsgálaton. [/quote]

                                                ja, szerencsére, és szabályt szegnek vele, mert a vonatkozó törvény szerint maximális fordulatig kell…

                                                #20015
                                                istozi
                                                Felhasználó

                                                  [quote=”fischer”:3sb8js3m]a gyári adatokat meleg motorra adták meg… 😉
                                                  hidegen sokkal rosszabb minden autó…

                                                  február közepére már körvonalazódnia kell, mit lehet tenni a most bevezetett marhaságok ellen, majd jelentkezzünk egymásnál.[/quote]
                                                  Egy adagolón többféle dolgot lehet állítani. A Ducato motor max 4200 f/p értékre van tervezve. Lakóautóként – többnyire – nincs szükség ekkora fordulatra (a nagy felépítmény miatt az autó meg sem közelíti a furgon végsebességét), ezért az egyik lehetőség a max fordulat visszavétele 4000 alá. Akkor nem áll fenn a szétpörgetés veszélye, de az autó elég erős marad. Egyébként – normális esetben – 3000-ig pörgetik az emissziós vizsgálaton.
                                                  A másik állítási lehetőség a legnagyobb üzemanyagbefecskendezési mennyiség csökkentése. Ez ami közismert. Ennek az a következménye, hogy levágod az autó legnagyobb teljesítményét. Az így visszavett motor üresen tud 4200-at forogni, de normál menetben lecsökken az elérhető végsebesség (gyenge lesz az autó).
                                                  Javaslat: Adagoló felújítás (kb 40 E HUF). Befecskendező fúvókák beállítása(kb 10 E HUF), esetleg csere (60-70 E HUF).
                                                  Én végigcsináltam. A mérésen a megengedett érték 10 (tíz) %-át mutatta. Most kb 10 évig nem nyúlok hozzá, mérhetik amikor akarják (csak normális üzemanyagot kell tankolni).

                                                  #20011
                                                  fischer
                                                  Felhasználó

                                                    [quote=”reprodesign”:x5ixj7sh]Márciusban.A gyári adat hidegen is gyári és melegen is gyári.

                                                    Előtte azért megnézetem.Természetesen füstöl.Kié nem?[/quote]

                                                    a gyári adatokat meleg motorra adták meg… 😉
                                                    hidegen sokkal rosszabb minden autó…

                                                    február közepére már körvonalazódnia kell, mit lehet tenni a most bevezetett marhaságok ellen, majd jelentkezzünk egymásnál.

                                                    #20010
                                                    repi
                                                    Adminisztrátor

                                                      [quote=”fischer”:29s7onk1]ha hideg motorral is, akkor nincs veszélyben… 😉

                                                      mikor jár le a műszakija?[/quote]

                                                      Márciusban.A gyári adat hidegen is gyári és melegen is gyári.

                                                      Előtte azért megnézetem.Természetesen füstöl.Kié nem?

                                                      #20009
                                                      fischer
                                                      Felhasználó

                                                        [quote=”reprodesign”:37i998al]Az enyém gyári 😆 😆 😆 [/quote]

                                                        ha hideg motorral is, akkor nincs veszélyben… 😉

                                                        mikor jár le a műszakija?

                                                      25 hozzászólás megtekintése - 1-25 / 47

                                                      You must be logged in to reply to this topic.