-
IndítottaTémakör
-
2009.03.19.-12:51 #13594
Sikerült lakóautó tulajdonossá válnom, de mivel ezidáig szálloda lakó voltam nem igazán tudom, hogy mikre kell odafigyelnem.
-
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2019.04.04.-13:32 #57415
Mi, ha elkezd zörögni az eszcájg, akkor tudjuk, hogy hazaértünk Magyarországra a jó utakra, egyébként a rongyba tekerés jó ötlet. Nekem öreg autóm van, ha beállok otthon az udvarba, leveszem az akku sarut biztonságból.
2019.04.04.-10:07 #57413[quote=”PJoe” post=54773]Hello!
Akartam válaszolni – pedig hát én is még csak „zöldfülű” vagyok itt 🙂 Aztán Ricsi a „profi” megelőzött.
Ami szerencse, mert az „öreg rozmároktól” én is tanulok. Van még mit 🙂
Na szóval:
Nekem hasonló felépítményű/jellegű kocsim van, Pilote felépítménnyel.
De nálam függönykarnisok (maradványok…) voltak az első ülések mögött. Aztán arra applikáltunk függönyt.
Így kisebb teret fűtök a hidegben – és talán nyáron is kevesebb az a rész, ami melegszik . (Igazából nem tudom, ősszel vettem az autót.)
De ha már itt vagyok, hadd kérdezzek én is pár dolgot:
Az indító akkumulátornál 0,2A áram folyik, ha minden (látszólag) ki van kapcsolva. Ez emészthető, vagy kezdjek cefetül aggódni? (A szomszéd vizsgabiztos csaj azt mondta, ez minden koros autónál előfordul. Tegyek rá egy áramtalanító kapcsolót a kamionos boltból. Ez a megoldás?)
Más: Most munkaügyből kifolyólag mentem vele egyet. Én élveztem, de egy szakaszon vittem egy utast, aki megijedt az eszcájgok folyamatos zörejétől (ja, több számjegyű magyar utak).
Ezt általában az utazással járó zenei csemegének tekintitek, vagy van valami jó megoldás?
Üdv. J.[/quote]Az áramfogyasztás mérését én elvégeztetném máshol is. Lehet a mérőműszer is hibás…
Az eszcájgokat vagy cseréld le műanyagra, vagy tekerd be törlőkendővel és akkor megszűnik a zörej.
🙂2019.04.04.-00:47 #57411Hello!
Akartam válaszolni – pedig hát én is még csak „zöldfülű” vagyok itt 🙂 Aztán Ricsi a „profi” megelőzött.
Ami szerencse, mert az „öreg rozmároktól” én is tanulok. Van még mit 🙂
Na szóval:
Nekem hasonló felépítményű/jellegű kocsim van, Pilote felépítménnyel.
De nálam függönykarnisok (maradványok…) voltak az első ülések mögött. Aztán arra applikáltunk függönyt.
Így kisebb teret fűtök a hidegben – és talán nyáron is kevesebb az a rész, ami melegszik . (Igazából nem tudom, ősszel vettem az autót.)
De ha már itt vagyok, hadd kérdezzek én is pár dolgot:
Az indító akkumulátornál 0,2A áram folyik, ha minden (látszólag) ki van kapcsolva. Ez emészthető, vagy kezdjek cefetül aggódni? (A szomszéd vizsgabiztos csaj azt mondta, ez minden koros autónál előfordul. Tegyek rá egy áramtalanító kapcsolót a kamionos boltból. Ez a megoldás?)
Más: Most munkaügyből kifolyólag mentem vele egyet. Én élveztem, de egy szakaszon vittem egy utast, aki megijedt az eszcájgok folyamatos zörejétől (ja, több számjegyű magyar utak).
Ezt általában az utazással járó zenei csemegének tekintitek, vagy van valami jó megoldás?
Üdv. J.2019.04.02.-15:31 #57392[quote=”Srychy” post=54741]
Lehet kapni gomb áron felvarrható tapadó korongokat.
Vard fel a függönyre és tapaszd az üveghez.[/quote]Köszönöm szépen a gyors választ és a segítséget is! 🙂
2019.04.02.-15:29 #57391Lehet kapni gomb áron felvarrható tapadó korongokat.
Vard fel a függönyre és tapaszd az üveghez.[/quote]Köszönöm szépen a gyors választ és a segítséget! 🙂
2019.04.02.-15:28 #57390Köszönöm szépen a gyors választ és a segítséget! 🙂
2019.04.01.-22:39 #57378[quote=”Zoli02″ post=54740]Sziasztok!
Köszönöm, hogy itt lehetek! 🙂
Nem tudom, hogy jó helyre írom-e ha nem akkor bocsánat, írjátok meg, hova való és oda írom!
Van egy 2001-es Fiat-Knaus Eiffelland Runaway P595-ös (mellékelt képen) lakóautónk és olyan gondom van vele, hogy az első szélvédőnél van felül függöny tartó sín, alul pedig nincs, és én azt szeretném ha a függöny az egész műszerfalat takarná.
Kinek milyen ötlete van arra, hogy kevés rombolással megoldható legyen, hogy a függöny alul se csak úgy lógjon hanem legyen ott is valami tartó rész.
Esetleg ha valakinek van ilyen vagy hasonló autója akkor szívesen meghallgatnám a tapasztalatait, ötleteit! 🙂Köszönöm előre is. :)[/quote]
Lehet kapni gomb áron felvarrható tapadó korongokat.
Vard fel a függönyre és tapaszd az üveghez.2019.04.01.-21:24 #57377Sziasztok!
Köszönöm, hogy itt lehetek! 🙂
Nem tudom, hogy jó helyre írom-e ha nem akkor bocsánat, írjátok meg, hova való és oda írom!
Van egy 2001-es Fiat-Knaus Eiffelland Runaway P595-ös (mellékelt képen) lakóautónk és olyan gondom van vele, hogy az első szélvédőnél van felül függöny tartó sín, alul pedig nincs, és én azt szeretném ha a függöny az egész műszerfalat takarná.
Kinek milyen ötlete van arra, hogy kevés rombolással megoldható legyen, hogy a függöny alul se csak úgy lógjon hanem legyen ott is valami tartó rész.
Esetleg ha valakinek van ilyen vagy hasonló autója akkor szívesen meghallgatnám a tapasztalatait, ötleteit! 🙂Köszönöm előre is. 🙂
Attachments:2019.03.27.-23:59 #57339[quote=”NorbiPan” post=54696]Sziasztok,
köszönet a befogadásért és a segitőkész hozzáállásért…
elképesztő mennyiségű hasznos információt sikerült a fórumról begyűjtsek, melynek határát csak a böngészésre szánható idő korlátozzaszóval, nagyon jó hogy vagytok/vagyunk !
Tudnátok esetleg tanácsot adni, újdonült, öregecske lakóautóm tetőablakának cseréjével kapcsolatban?
Egy régi Tabbert lakókocsi van ráépitve egy teherautóra, melynek ?eredeti? tetőablakai 30x40es belső mérettel rendelkeznek.
végigtelefonáltam kb az összes interneten fellelhető boltot, de mindenhol a 40×40 est tudták csak javasolni, ami viszont tartok tőle, h a tetőgerendázat miatt nem fér be.Legrosszabb esetben gyártatok új plexiablakokat,ehhez kaptam kontaktot, viszont sajnos már a belső műanyag kezelőszerveket is megette az idő meg az UV, tehát sokkal jobb lenne az egészet cserélni.
Van esetleg ötletetek azt illetően hogy hová fordulhatok ilyen spec ablakért?
válaszokat előre is köszönöm
üdv
Norbi[/quote]Nem fogsz kapni 30×40-est, nyugodtan be lehet építeni a 40×40-est, és abból is a MiniHeki Pluszt. Amennyiben át kell vágni egy tetőmerevítő lécet, nyugodtan megteheted, csak helyette kiváltást kell beépíteni.
2019.03.27.-20:55 #57329Sziasztok,
köszönet a befogadásért és a segitőkész hozzáállásért…
elképesztő mennyiségű hasznos információt sikerült a fórumról begyűjtsek, melynek határát csak a böngészésre szánható idő korlátozzaszóval, nagyon jó hogy vagytok/vagyunk !
Tudnátok esetleg tanácsot adni, újdonült, öregecske lakóautóm tetőablakának cseréjével kapcsolatban?
Egy régi Tabbert lakókocsi van ráépitve egy teherautóra, melynek ?eredeti? tetőablakai 30x40es belső mérettel rendelkeznek.
végigtelefonáltam kb az összes interneten fellelhető boltot, de mindenhol a 40×40 est tudták csak javasolni, ami viszont tartok tőle, h a tetőgerendázat miatt nem fér be.Legrosszabb esetben gyártatok új plexiablakokat,ehhez kaptam kontaktot, viszont sajnos már a belső műanyag kezelőszerveket is megette az idő meg az UV, tehát sokkal jobb lenne az egészet cserélni.
Van esetleg ötletetek azt illetően hogy hová fordulhatok ilyen spec ablakért?
válaszokat előre is köszönöm
üdv
Norbi2019.03.19.-10:59 #57295Hello!
Rendelkezem ilyen jellegű gyümölcslével (47-47 fok körül van) 🙂
És remélem, lesz rá lehetőség, hogy néhányotokat megkínáljalak belőle („zöldfülü debütál” 🙂 )
Üdv.
J.2019.03.17.-03:12 #57273Üdv „zöld fülü” a füledet egyszer majd meghúzgáljuk,ha hozol hozzá legalább 45 fokos gyümölcslét. Sorba: a PILOTE az a tízből az egyik francia márka ami múlttal rendelkezik. A hűtő:a takaró lemeznek akkor van jelentősége ha télen akarod gázról működtetni.Temperálná a betápot, mert a normál PB dermed a mínuszban.
A rács lamellák miatt az eső nem fog becsapni. Ha becsap az cunami vagy az autó az oldalán van. Bocs! Ha mégis jársz síelni egy odaszabott karton lap megoldja. Sokkal inkább még a rácsot is kifogod venni a nyári melegben ,én is így teszek ha nem elég hideg a bambi. Baloldali vékony piros billenő kapcs .Ha jól van bekötve lehet bekapcsolva, de csak akkor világít és ! ad áramot ha jár a motor ! Balról a második, széles zöld felkapcsolva akkor világít és ad áramot ,ha 230 v hálózaton vagy. Harmadik forgógomb értelem szerűen fokozat. A gáz főcsap vezeték irányba állása mellet, a negyedik forgógomb 8 óra állásban benyomva tartva, az ötödik,
piros benyomva, lehet ,hogy többször. A negyedik, gyújtóláng gombot 4- 5 sec késleltetéssel enged ki. A vezeték lehet , nem leesve volt hanem lehúzva , mert nem állt le a szikra ! Ha nem jó amit írok ,Próbálkozz ! apóka2019.03.17.-01:45 #57272Köszi a választ – és az üdvözletet is! 🙂
Hát, a felső takaró nincs meg.
Pedig ott a hűtő kéménye – nem ver be az eső?
Ja, azt hiszem, be tu Ha a gáz elosztónál megnyitom a hűtőhöz tartozó szelepet, talán belobbannám gyújtani a hűtő gázos részét. (találtam egy lógó vezetéket, azt rádugtam a hűtő hátulján a (vélhető) helyére, és a gombot nyomkodva láttam a kémlelő ablakban a szikrát. Ha megnyitom a gázvezeték hűtőhöz tartozó szelepét, talán belobban. (Vajh mennyi időt bír így egy 4 kg-os palack?)
Ja, nem kellene valamit pucerálnom a hűtő hátulján? Írtatok a fórumban több dolgot, de most láttam először, hogy ténylegesen hogy is néz ez ki.
Üdv.
J.
Ui: úgy tűnik, sikerült fölraknom a képeket isÜdv köztünk! 🙂
Az a lemez a téli takaró, és a felsőn is szokták használni, ha nem vesztik el.
A hűtő gázüzemű részének begyújtására akkor tudunk válaszolni, ha megadod a pontos típusát is, esetleg egy fotóval megtámogatva.[/quote]2019.03.15.-00:23 #57258[quote=”PJoe” post=54630]Sziasztok!
Végre sikerült regisztrálnom – és mivel még „zöldfülű” vagyok köztetek (a mellesleg 58 éves korom ellenére), most majd lehet, hogy megbombázlak benneteket mindenféle kérdéssel.
Ősszel Németországban sikerült vennem egy 2000-es évjáratú Fiat Ducato 1,9 TD -re épített Pilote lakóautót.
Mivel érvényes műszakija volt, simán honosították. (Ja, úgy volt műszakija, hogy az egyik hátsó lámpát én kötöttem be, mert csak lógtak a vezetékek – ide jutott a németek precizitása…)
Nos, első körben a kérdésem:
A hűtőnél kívül van két szellőző. Az alsón van valami műanyag takarólemez is, a felsőn meg csak a rács. Az csak elveszett, vagy nem is kell? Vagy ha kell, azt mikor használjátok? Csak menet közben? És próbáljak keresni a felsőre is, vagy annyira nem fontos? (Elektrolux abszorpciós hűtő van benne).
Ja, és a gázos részét hogyan gyújtom be?[/quote]
Üdv köztünk! 🙂Az a lemez a téli takaró, és a felsőn is szokták használni, ha nem vesztik el.
A hűtő gázüzemű részének begyújtására akkor tudunk válaszolni, ha megadod a pontos típusát is, esetleg egy fotóval megtámogatva.2019.03.14.-22:55 #57257Sziasztok!
Végre sikerült regisztrálnom – és mivel még „zöldfülű” vagyok köztetek (a mellesleg 58 éves korom ellenére), most majd lehet, hogy megbombázlak benneteket mindenféle kérdéssel.
Ősszel Németországban sikerült vennem egy 2000-es évjáratú Fiat Ducato 1,9 TD -re épített Pilote lakóautót.
Mivel érvényes műszakija volt, simán honosították. (Ja, úgy volt műszakija, hogy az egyik hátsó lámpát én kötöttem be, mert csak lógtak a vezetékek – ide jutott a németek precizitása…)
Nos, első körben a kérdésem:
A hűtőnél kívül van két szellőző. Az alsón van valami műanyag takarólemez is, a felsőn meg csak a rács. Az csak elveszett, vagy nem is kell? Vagy ha kell, azt mikor használjátok? Csak menet közben? És próbáljak keresni a felsőre is, vagy annyira nem fontos? (Elektrolux abszorpciós hűtő van benne).
Ja, és a gázos részét hogyan gyújtom be?2019.02.05.-01:18 #57088Üdv. mindenkinek!
Frissen vásárolt első autónkkal most csatlakoztunk az oldalra. Pillanatnyilag csak olvasgatom a régebbi bejegyzéseket, hozzászólásokat. Később biztosan lesznek számotokra talán banális kérdéseim! 🙂
Mégegyszer üdvözlök itt mindenkit!
Feri2019.01.24.-03:39 #56941[quote=”szdani001″ post=54353]Sziasztok!
Hamarosan lakokocsis eletrmodra szeretnenk valtani a parommal ugyhogy lakokocsi vasarlassal kapcsolatban szeretnek segitseget kerni Toletek. 🙂
Elso sorban olyan lakokocsit keresek ami regebbi/olcsobb es magamnak szeretnem kicsit felujitani, szemelyre szabni.
Ami a nagy kerdes szamomra, hogy milyen korlatai vannak az atalakitasnak egy lakokocsi eseteben. A gazszerelest leszamitva barmit elvegezhetek rajta ami jolesik? Muszakin mi kell ahhoz hogy megfeleljen a lakokocsi? Ha atmegy a gaz es erintesvedelmi vizsgan akkor minden oke?
Lenyegeben nem is szeretnek mindenhez hozzanyulni csak alapokhoz:- butorok foliazasa, agyak asztalok atvarialasa
- uj lampak, hangszorok es kisebb elektronikai eszkozok beepitese, esetleg akku bovites
- vizesblokk atalakitasa, viztartaly, zuhanytalca es wc csere. szukseg eseten vizvezetekek csereje
- padlo es fali burkolatok javitasa, csereje
Sok esetben latok olyan hirdetest ahol „telepitesre” kinalnak lakokocsit. Ez mit jelent pontosan? Felujitas utan sem muszakiztathato?
Elore is koszonom a segitseget!
Dani[/quote]A szendvicspanelból épített lakójárműveknél, Ilyenek a lakókocsik döntő hányada, a bútork adják meg a merevítését az oldalfalaknak, és a tetőnek. Ezért a bútorokat ötletszerűen áthelyezni, nem szabad. Mérnökök csapata dolgozik azon, hogy a merevítések a helyükön legyenek, (többnyire sikerül is ez nekik) amennyiben azokat eltávolítják, instabillá válik a szerkezet, és szétesik. Emiatt, csak óvatosan a nagy tervekkel, és átalakításokkal!
Amire még felhívnám a figyelmed, hogy ne legyenek illúzióid, egy koros, és olcsó lakó, bizony tartogathat számodra meglepiket, amit a vásárláskor, még nem is sejthetsz. A viseltes lakók, nem csak azért olcsóbbak, mert kicsit kopott a fényezésük, és van pár karc a bútorokon. Bizony ebben a szegmensben, szinte egytől-egyig a beázások, vizesedések miatt komoly szerkezeti hibákkal küzdenek, amik jelentős javítási ráfordításokat igényelnek. Sok esetben a szerkezet egyes részei el vannak rohadva, masszív gombatelepeket alkotva a lemezek alatt. Ezért javaslom, hogy mindenképpen vigyél magaddal hozzá értő szakit, aki megóv egy rossz vételtől!2019.01.23.-14:36 #56929[quote=”szdani001″ post=54353]Sziasztok!
Hamarosan lakokocsis eletrmodra szeretnenk valtani a parommal ugyhogy lakokocsi vasarlassal kapcsolatban szeretnek segitseget kerni Toletek. 🙂
Elso sorban olyan lakokocsit keresek ami regebbi/olcsobb es magamnak szeretnem kicsit felujitani, szemelyre szabni.
Ami a nagy kerdes szamomra, hogy milyen korlatai vannak az atalakitasnak egy lakokocsi eseteben. A gazszerelest leszamitva barmit elvegezhetek rajta ami jolesik? Muszakin mi kell ahhoz hogy megfeleljen a lakokocsi? Ha atmegy a gaz es erintesvedelmi vizsgan akkor minden oke?
Lenyegeben nem is szeretnek mindenhez hozzanyulni csak alapokhoz:- butorok foliazasa, agyak asztalok atvarialasa
- uj lampak, hangszorok es kisebb elektronikai eszkozok beepitese, esetleg akku bovites
- vizesblokk atalakitasa, viztartaly, zuhanytalca es wc csere. szukseg eseten vizvezetekek csereje
- padlo es fali burkolatok javitasa, csereje
Sok esetben latok olyan hirdetest ahol „telepitesre” kinalnak lakokocsit. Ez mit jelent pontosan? Felujitas utan sem muszakiztathato?
Elore is koszonom a segitseget!
Dani[/quote]Üdv köztünk!
Lehet, hogy elkerülte a figyelmed, de ez nem lakókocsi, hanem lakóautós oldal.
🙂
De semmi gond. A telepítésre hirdetett lakókocsik nagy többsége nem vizsgáztatható. Vagy mert végleg ki van vonva, vagy ami a többséget illeti semmilyen papírral nem rendelkezik.
A felújított lakónál a bútorokat javíthatod, kicserélheted. Vizsgához kell az érintésvédelmi és gáz szivárgásvizsga és a forgalmi.
Olvasgasd ezt az oldalt! Minden kérdésedre találsz választ, ami időközben felmerül.
Jó faragást!2019.01.23.-09:08 #56928Sziasztok!
Hamarosan lakokocsis eletrmodra szeretnenk valtani a parommal ugyhogy lakokocsi vasarlassal kapcsolatban szeretnek segitseget kerni Toletek. 🙂
Elso sorban olyan lakokocsit keresek ami regebbi/olcsobb es magamnak szeretnem kicsit felujitani, szemelyre szabni.
Ami a nagy kerdes szamomra, hogy milyen korlatai vannak az atalakitasnak egy lakokocsi eseteben. A gazszerelest leszamitva barmit elvegezhetek rajta ami jolesik? Muszakin mi kell ahhoz hogy megfeleljen a lakokocsi? Ha atmegy a gaz es erintesvedelmi vizsgan akkor minden oke?
Lenyegeben nem is szeretnek mindenhez hozzanyulni csak alapokhoz:- butorok foliazasa, agyak asztalok atvarialasa
- uj lampak, hangszorok es kisebb elektronikai eszkozok beepitese, esetleg akku bovites
- vizesblokk atalakitasa, viztartaly, zuhanytalca es wc csere. szukseg eseten vizvezetekek csereje
- padlo es fali burkolatok javitasa, csereje
Sok esetben latok olyan hirdetest ahol „telepitesre” kinalnak lakokocsit. Ez mit jelent pontosan? Felujitas utan sem muszakiztathato?
Elore is koszonom a segitseget!
Dani2018.11.23.-02:20 #56319[quote=”stevebutabi” post=53836]
A masik fontos kerdesem az, hogy van egy gepem ami kell a munkamhoz. Ha maximumon megy akkor a fogyasztasa 240 W, normal modon 100-120 W. Megoldhato az, hogy ez napi 8-10 oraban menjen anelkul, hogy valami fix kabelcsatlakozason lennek?
.[/quote]
Ezt csak generátorral tudnád megoldani, de azért utálni fognak a hegyek, és a többi vándor.
2018.11.23.-00:15 #56311A lakóautó fűtése elég jó hidegben is. Mi szoktunk járni télen is, síelni is voltunk már lakóval, mínusz 21 fok volt a leghidegebb, a kocsiban mégse fáztunk. Előnyösebb a gázolajos fűtés, nem fogyaszt sokat, könnyű bárhol biztosítani, hiszen az üzemanyagtartályból működik. A gázfűtésnél probléma lehet a palackok töltése útközben és nem nagy élmény éjjel 3-kor arra ébredni, hogy hideg van, mert elfogyott a gáz, ki kell menni a nagy mínuszokba átállítani a másik palackra a fűtést (ha van még másik, teli palack).
Lakóautó szervizállomások vannak a hegyekben is, Olaszországban, Franciaországban, Svájcban biztos, de valószínűleg máshol is, vagy télen is nyitva tartó kempingeket is találni.2018.11.22.-17:45 #56300[quote=”stevebutabi” post=53836]Sziasztok!
Olvasgatva a temaban nagyon kedvet kaptam a lakoautozashoz. Nekem meg nincs meg a jarmuvem, de ezzel kapcsolatban felmerult egy csomo kerdes, hogy miket lehet es miket nem. Remelem jo helyre irom a kerdeseket, ha nem ide kene akkor elorre is bocsi.
En a hegyekbe szeretnek menni es olvasgattam a szigetelesekrol, futesekrol, de nem derult ki szamomra egyertelmuen, hogy van e arra megoldas, hogy ne faggyak meg? 🙂 A gazdasagossagot is figyelembe veve.
Esetleg van valakinek hidegben lakoautozasrol tapasztalata?
A hegyekben is vannak helyek a feltankolashoz, uriteshez, vagy ez az egesz hegyes otlet hulyeseg?A masik fontos kerdesem az, hogy van egy gepem ami kell a munkamhoz. Ha maximumon megy akkor a fogyasztasa 240 W, normal modon 100-120 W. Megoldhato az, hogy ez napi 8-10 oraban menjen anelkul, hogy valami fix kabelcsatlakozason lennek?
Elorre is koszi a valaszokat.[/quote]
Üdv köztünk!
Olvasgasd az oldalt!
Minden kérdésedre részletes választ kapsz a különböző topikokban.
🙂2018.11.22.-10:15 #56299Sziasztok!
Olvasgatva a temaban nagyon kedvet kaptam a lakoautozashoz. Nekem meg nincs meg a jarmuvem, de ezzel kapcsolatban felmerult egy csomo kerdes, hogy miket lehet es miket nem. Remelem jo helyre irom a kerdeseket, ha nem ide kene akkor elorre is bocsi.
En a hegyekbe szeretnek menni es olvasgattam a szigetelesekrol, futesekrol, de nem derult ki szamomra egyertelmuen, hogy van e arra megoldas, hogy ne faggyak meg? 🙂 A gazdasagossagot is figyelembe veve.
Esetleg van valakinek hidegben lakoautozasrol tapasztalata?
A hegyekben is vannak helyek a feltankolashoz, uriteshez, vagy ez az egesz hegyes otlet hulyeseg?A masik fontos kerdesem az, hogy van egy gepem ami kell a munkamhoz. Ha maximumon megy akkor a fogyasztasa 240 W, normal modon 100-120 W. Megoldhato az, hogy ez napi 8-10 oraban menjen anelkul, hogy valami fix kabelcsatlakozason lennek?
Elorre is koszi a valaszokat.
2018.11.10.-23:18 #56230Ez a HYMER 54-es reinkarnációja szerintem. Csak üvegszálas változatban. A belső elrendezése majdnem dettó. Ha így van akkor az alap a MERCEDES 207D alváz-motor-váltó stb. Az enyém 80km/hutazó, na ha nagyon elfelejtkezek 90km/h. De nem száguldozásra szánod! Arra porsét vennél. Megbízható, kis szervíz igényű. A berendezés állapotát meg a helyszin dönti el. Kapsz hozzá mindent, újban drágán, használtban vagy utángyártottban mérsékelt áron. Nem nagyon van ami el romolhat benne. Na jó, vicceltem. Generátor, önindító, adagoló, Fél áron van felújított. Izzók, gumi, észíj feszítő görgőés egyéb. Függő csapszeg a perselyjel 20 évente ha 5 évente meg zsírzod, ugyanis van zsírzógombja.
Csak mondom a magamét!2018.11.07.-17:02 #56219[quote=”Lovi” post=53319]Segítsetek abban, hogy érdemes a lakóautót mosni, mosatni?
Nagyon nagy, nagyon magas, tele nyílásokkal. A fekete csík mindig csorog.
Ki hogy intézi, vagy intézteti ezt?[/quote]A NagyPapa mesélte,hogy kamion mosóba mosatta a lakóját és meg volt elégedve. hurrá de a tetejét nem mosták le!
Nyilván a fekete csík a tetejéről folyik le kosz formájában.Javaslom,hogy amíg ilyen szép idő van,szánj rá egy napot és autómosó szivaccsal az oldalakat és dörzsivel a tetejét suvickold át. A tetejére használhatsz folyékony súroló szert az oldalára meg a fülkére csak sampont vagy ha az kevés valami jóféle mosogató szert.
Vízborotvát NE használj!!!
Várjuk az eredményt :smt056
-
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.