Főoldal Fórumok Lakóautók Lakóautó de melyik? Segítsetek!

4angok
5 hozzászólás
  • Szerző
    Válasz
  • #59379

    Sziasztok!

    Én is eljutottam odáig,hogy SZŰKsÉGem lenne egy lakóautóra,mert a gyerek technika őrült és mi egy SZELLEMI FEKETELYUKBAN élünk,íinnen szeretném kimenekíteni a fiamat legalább pár hétre oda ahol hozzá hasonló szintű és érdeklődésű gyerekekkel találkozhat.Alapjában véve ez a cél!
    Mivel nem használnám ki a lakóautót arra gondoltam TÁRSAKAT KERESEK egy KÖZÖS lakóautó vásárláshoz,vagy olyan megoldás is érdekelne,hogy valakinek van autója és rendszeresen „kölcsön” adná nekünk amíg ki nem fizetődik a részünk az autóból.
    Kérlek benneteket írjatok ha ilyenben tudtok segíteni.
    Addig is az a kérdésem ami a téma címe is,MELYIK az a lakóautó emelyiket érdemes megvenni ha 4 személynek kell,a fekvés kényelme,az áram ellátottság és a hűtőszekrény a legfontosabb szempont,természetesen a MEGBÍZHATÓ és hosszútávú egyéb jellemzőkön kívül??

    Köszönöm előre is válaszokat!

    #59260
    Nyomi
    Felhasználó

      [quote=”Slipah” post=56217]Sziasztok!

      Jó ideje foglalkozom a lakóautóvásárlás gondolatával, ami most talán meg is valósul.

      Köszömöm![/quote]
      Ha vásárlásra adod a fejed nézz utánam hogy az átalakítások engedélyezve lettek-e. Illetve, hogy nem teherautók, hanem személyautók ” M1″ kategória. Ha „N1” nem kínlódnék vele.

      #59258
      nemo25
      Felhasználó

        [quote=”Slipah” post=56220]Szia! Nagyon köszönöm a kimerítő választ![/quote]

        Szívesen. 🙂
        Amennyiben megvásárolod valamelyiket, és szeretnél átalakításokat eszközölni, abban is szívesen segítek. 🙂

        #59257
        Slipah
        Felhasználó

          Szia! Nagyon köszönöm a kimerítő választ!

          #59256
          nemo25
          Felhasználó

            [quote=”Slipah” post=56217]Sziasztok!

            Jó ideje foglalkozom a lakóautóvásárlás gondolatával, ami most talán meg is valósul.

            Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi konkrét hirdetésekkel kapcsolatban van-e esetleg valakinek információja, vagy ha a konkrét darabról nincs is, az adott típusokkal kapcsolatban mi a véleményetek.
            Árban/felszereltségben hasonlóak, de vajon melyik a megbízhatóbb? Melyikhez könnyebb beszerezni az alkatrészt, melyikkel kényelmesebb az utazás? Melyiket vennétek meg?

            Minden véleményt szívesen veszek:
            Opel Movano: https://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/opel/opel_movano-15411133
            Citroen Jumper: https://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/citroen/citroen_jumper-15110764
            Iveco Daily Rexon: https://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/iveco/iveco_daily_rexon-15410436

            Köszömöm![/quote]

            Mindháromba a legendásan jó 2.8-as Iveco motor van, erős mint egy gőzhajó, és a világból kimegy, csak nafta legyen benne. A Renault kasznija nagyon érzékeny a rozsdára,( bár ezen a példányon nem látni rozsdásodást!) és az ülései iszonyatosan rosszak, mondhatni büntetés rajtuk az utazás. Nekem is van egy „99-es cuccos példány belőle, az is 2.8-as. A motor pöcre indul izzítás nélkül -10 fokban, megy mint a mérgezett egér, kellően stabil, még megpakolva is, viszont tele van bosszantó kontakthibákkal, a zárak, indító kulcs állandóan eltörnek, szétesnek, viszont ennek ellenére megbízhatóan teszi a dolgát az öreg rozsdás vas.
            Az Iveco alvázas, ami okán, a merevségét, az alváz adja, ezért a kaszni felső része igen gyenge, állandó mozgásban van, amit megfigyelhetsz, ha egy Iveco után mész, és megfigyeled a hátsó ajtók mozgását a csavarodások miatt. Lényegesen nehézkesebben vezethető, komótosabb, teherautósabb a másik kettőhöz képest, annak ellenére, hogy ugyan az a motortípus mindháromban. Az ülések ebben sem a legjobbak, emlékeim szerint. A Citrom a legkényelmesebb, viszont az futotta a legtöbbet. Ráadásul, a bordó csiga összes ablaka szimpla, nem nyitható, ami sok problémát, és bosszúságot tud okozni, mikor szeretnél friss levegőhöz jutni, egy-egy forró napon lefekvés után, no meg hűvösebb napokon patakokban fog csurogni rajtuk belülről a lecsapódó víz. Ráadásul ebben a legszűkösebb az ágy mérete is. A Movano is dupla, szigetelt, nyitható S4-es ablakokkal van szerelve, sötétítő-, és szúnyogháló rolóval, valamint 3402-es Truma combival, ami megbízható útitárs, viszont a hűtőszekrény, meglehetősen idiótán van beépítve, ami magában hordozza, hogy nem fog megfelelően hűteni. Találkoztam már hasonló megoldással, és bizony volt küzdelem, hogy valahogy működjön a fizika, de nem volt az igazi.

            A 3 közül, és a Movanot választanám, kicserélném benne az első üléseket, X 250-es Ducato ülésekre, hátul megépítenék egy normális zuhanyzót a mostani mosdó helyén, és ha nem működik megfelelően a hűtő, akkor azt is megvariálnám, valamint építenék egy felső szekrényt az ágy fölé.

          You must be logged in to reply to this topic.