-
IndítottaTémakör
-
2009.10.28.-00:09 #17080
Sziasztok!
Üdvözlök Mindenkit! Új vagyok a klubban és új vagyok lakóautó tulajdonosként is. Természetesen mielőtt vásárlásra került sor igen sokat olvasgattam a fórumotokat és nagyon szimpatikus összatartó társaságnak tűntetek…
Sok-sok tennivaló van még a felépítményen tavaszig, nehéz fontossági sorrendet felállítani. Többségében található megoldás, azonban hátfalra szerelhető kerékpár tartót nem nagyon leltem. Láttam több lakóautón fixre rögzített (talán gyári?) tartót.
Segítségeteket szeretném kérni, kapható-e utólag felszerelhető is?
Előre is köszönöm a válaszotokat!ui: lehet, hogy kérdéseim később blődnek és Nektek természetesnek fognak tűnni, ezekért előre elnézést kérek 🙂
Üdv Nektek: EdGaR -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2015.06.01.-01:22 #47767
hurrá Gratulálok hozzá, legyen benne + vele sok örömetek. :smt204
A kempingcikk v. kempingvilág oldalon van leméretezett 4- es tartó. Én az alapján csináltam magamnak, nekem is kb. 80 cm kilóg hátra.[quote=”szaboz” post=46204]Köszönöm!
Vmi hasonló megoldás lesz. Azt hiszem, hogy nem a teljes motortartó lesz megnyújtva, mert így is eléggé kinyúlik, hanem a kocsitól indulva, a motortartó lámpái fölött kicsit túlnyúló rudazat lesz, amire már rá lehet tenni a 4 tartót.
Tegnap hoztuk el, most már lehet konkrét megoldásokon gondolkozni 🙂[quote=”B.Z.” post=46177]Megvan az autó alján a befogadó rész amiben lehet mozgatni a tartót, megvan a hátsó rész a lámpákkal (ezek a költségesebb részei) . Azt a részt kell, vagy megtoldani (lakatos kell hozzá) vagy kicserélni a zártszelvényt hosszabbra és a motortartó helyett venni 4 kerékpártartó sínt, valamelyik használt cikk oldalon olcsón lehet rendelni vagy színesfém telepen alumíniumból olyan profilt ( esetleg U és kicsit szétnyitni felül) amibe belefér a bicikli gumi. A felső tartók nem lényegesek, nekem az első hozzá van fogatva hevederrel a függőleges részhez a többi meg egymáshoz és közéjük teszek polifoam- ból távtartót.Csak a legutolsónak csináltam biztonságból egy felső tartót. Egymástól a sínek középvonala min.15 cm -re kell legyen, több lehet de minek. A kép alapján erre kettő felférne bicaj sínnel, tehát nem sokat kell növelni rajta.
[quote=”szaboz” post=46176]Egy képem van róla, hátha az alapján lehet vélményt mondani az átalakításról 🙂
Jelenleg ez a maximum, amennyire ki lehet húzni.[quote=”B.Z.” post=46175]Szia !
Nehéz tanácsot adni úgy , hogy nem látom a motortartót, de valószínű átlehet alakítani, esetleg betoldással meghosszabbítani (nem nagy költség). A teherbírása valószínűleg elegendő 4 kerékpárhoz. Amúgy pedig lehet készíteni házilag alumíniumból (ha tudsz barkácsolni vagy van barátod aki segít) én is úgy csináltam. 20-25 e Ft -ból jött ki a 4 -es tartó, anyag + hegesztés munkadíja a saját munkámat nem számolva.
Üdv.: Zoli
[quote=”szaboz” post=46174]Sziasztok!
Lehet, hogy furán hangzik, de egyelőre azért torpant meg a lakóautó vásárlásunk, mert nincs bringratartó a kiszemelt autón. Motortartó van rajta, de akárhogy szeretném, arra szerintem nem lehet feltenni 4 kerékpárt kényelmesen. Már csak ez az egy dolog tart vissza, mert ha be kell szereznem, akkor akár 80-100e forintos extra kiadást is jelenthet egy új tartónál (amit eddig nem sikerült találnom).
Amennyiben van valakinek egy eladó 4-es tartója, kérem, jelezze!
Használtban nem találtam a neten. Újat is csak ‘katalógusban’ láttam. Van kettes és hármas sok helyen, de a négyes tartó ritkaságnak tűnik.
Egy motortartó mennyire univerzális? Szabvány távolságban lehetnek a tartói, amivel az alvázra van rögzítve? Esetleg annak az eladása enyhíthet a jelenlegi problémán, de ha speciális, akkor nem sok esélye van, hogy bárki megvegye.[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]2015.05.31.-14:15 #47763Köszönöm!
Vmi hasonló megoldás lesz. Azt hiszem, hogy nem a teljes motortartó lesz megnyújtva, mert így is eléggé kinyúlik, hanem a kocsitól indulva, a motortartó lámpái fölött kicsit túlnyúló rudazat lesz, amire már rá lehet tenni a 4 tartót.
Tegnap hoztuk el, most már lehet konkrét megoldásokon gondolkozni 🙂[quote=”B.Z.” post=46177]Megvan az autó alján a befogadó rész amiben lehet mozgatni a tartót, megvan a hátsó rész a lámpákkal (ezek a költségesebb részei) . Azt a részt kell, vagy megtoldani (lakatos kell hozzá) vagy kicserélni a zártszelvényt hosszabbra és a motortartó helyett venni 4 kerékpártartó sínt, valamelyik használt cikk oldalon olcsón lehet rendelni vagy színesfém telepen alumíniumból olyan profilt ( esetleg U és kicsit szétnyitni felül) amibe belefér a bicikli gumi. A felső tartók nem lényegesek, nekem az első hozzá van fogatva hevederrel a függőleges részhez a többi meg egymáshoz és közéjük teszek polifoam- ból távtartót.Csak a legutolsónak csináltam biztonságból egy felső tartót. Egymástól a sínek középvonala min.15 cm -re kell legyen, több lehet de minek. A kép alapján erre kettő felférne bicaj sínnel, tehát nem sokat kell növelni rajta.
[quote=”szaboz” post=46176]Egy képem van róla, hátha az alapján lehet vélményt mondani az átalakításról 🙂
Jelenleg ez a maximum, amennyire ki lehet húzni.[quote=”B.Z.” post=46175]Szia !
Nehéz tanácsot adni úgy , hogy nem látom a motortartót, de valószínű átlehet alakítani, esetleg betoldással meghosszabbítani (nem nagy költség). A teherbírása valószínűleg elegendő 4 kerékpárhoz. Amúgy pedig lehet készíteni házilag alumíniumból (ha tudsz barkácsolni vagy van barátod aki segít) én is úgy csináltam. 20-25 e Ft -ból jött ki a 4 -es tartó, anyag + hegesztés munkadíja a saját munkámat nem számolva.
Üdv.: Zoli
[quote=”szaboz” post=46174]Sziasztok!
Lehet, hogy furán hangzik, de egyelőre azért torpant meg a lakóautó vásárlásunk, mert nincs bringratartó a kiszemelt autón. Motortartó van rajta, de akárhogy szeretném, arra szerintem nem lehet feltenni 4 kerékpárt kényelmesen. Már csak ez az egy dolog tart vissza, mert ha be kell szereznem, akkor akár 80-100e forintos extra kiadást is jelenthet egy új tartónál (amit eddig nem sikerült találnom).
Amennyiben van valakinek egy eladó 4-es tartója, kérem, jelezze!
Használtban nem találtam a neten. Újat is csak ‘katalógusban’ láttam. Van kettes és hármas sok helyen, de a négyes tartó ritkaságnak tűnik.
Egy motortartó mennyire univerzális? Szabvány távolságban lehetnek a tartói, amivel az alvázra van rögzítve? Esetleg annak az eladása enyhíthet a jelenlegi problémán, de ha speciális, akkor nem sok esélye van, hogy bárki megvegye.[/quote][/quote][/quote][/quote]2015.05.31.-14:10 #47762Köszönöm NaNA!
Megtaláltam, de vmi olcsóbb megoldással próbálkozunk.[quote=”MaNa” post=46187]Nézd meg itt az apróhirdetések között, mi hirdetünk használtan egy kiváló állapotban lévő 4-es bringatartót.
Szia MaNa
[quote=”szaboz” post=46174]Sziasztok!
Lehet, hogy furán hangzik, de egyelőre azért torpant meg a lakóautó vásárlásunk, mert nincs bringratartó a kiszemelt autón. Motortartó van rajta, de akárhogy szeretném, arra szerintem nem lehet feltenni 4 kerékpárt kényelmesen. Már csak ez az egy dolog tart vissza, mert ha be kell szereznem, akkor akár 80-100e forintos extra kiadást is jelenthet egy új tartónál (amit eddig nem sikerült találnom).
Amennyiben van valakinek egy eladó 4-es tartója, kérem, jelezze!
Használtban nem találtam a neten. Újat is csak ‘katalógusban’ láttam. Van kettes és hármas sok helyen, de a négyes tartó ritkaságnak tűnik.
Egy motortartó mennyire univerzális? Szabvány távolságban lehetnek a tartói, amivel az alvázra van rögzítve? Esetleg annak az eladása enyhíthet a jelenlegi problémán, de ha speciális, akkor nem sok esélye van, hogy bárki megvegye.[/quote][/quote]2015.05.28.-01:59 #47743Nézd meg itt az apróhirdetések között, mi hirdetünk használtan egy kiváló állapotban lévő 4-es bringatartót.
Szia MaNa
[quote=”szaboz” post=46174]Sziasztok!
Lehet, hogy furán hangzik, de egyelőre azért torpant meg a lakóautó vásárlásunk, mert nincs bringratartó a kiszemelt autón. Motortartó van rajta, de akárhogy szeretném, arra szerintem nem lehet feltenni 4 kerékpárt kényelmesen. Már csak ez az egy dolog tart vissza, mert ha be kell szereznem, akkor akár 80-100e forintos extra kiadást is jelenthet egy új tartónál (amit eddig nem sikerült találnom).
Amennyiben van valakinek egy eladó 4-es tartója, kérem, jelezze!
Használtban nem találtam a neten. Újat is csak ‘katalógusban’ láttam. Van kettes és hármas sok helyen, de a négyes tartó ritkaságnak tűnik.
Egy motortartó mennyire univerzális? Szabvány távolságban lehetnek a tartói, amivel az alvázra van rögzítve? Esetleg annak az eladása enyhíthet a jelenlegi problémán, de ha speciális, akkor nem sok esélye van, hogy bárki megvegye.[/quote]2015.05.27.-13:51 #47734A motortartót elvileg az alváz nyúlványhoz kell rögzíteni tehát szerintem az azonos alvázúakkal kompatibilis lehet ha megcsinálják a befogadó részt. Amúgy a kép alapján ez is inkább házi készítésű, sokan csinálják házilag az ilyen dolgokat mert nagyon drágák. Esetleg a függőleges részt alacsonyabbra lehet venni (túl magasnak tűnik, de csalhat a kép) és az alsó ferde kitámasztót, merevítőt kicsit függőlegesebbre áthegeszteni és akkor nem foglal annyi helyet a vízszintes részből.
[quote=”B.Z.” post=46177]Megvan az autó alján a befogadó rész amiben lehet mozgatni a tartót, megvan a hátsó rész a lámpákkal (ezek a költségesebb részei) . Azt a részt kell, vagy megtoldani (lakatos kell hozzá) vagy kicserélni a zártszelvényt hosszabbra és a motortartó helyett venni 4 kerékpártartó sínt, valamelyik használt cikk oldalon olcsón lehet rendelni vagy színesfém telepen alumíniumból olyan profilt ( esetleg U és kicsit szétnyitni felül) amibe belefér a bicikli gumi. A felső tartók nem lényegesek, nekem az első hozzá van fogatva hevederrel a függőleges részhez a többi meg egymáshoz és közéjük teszek polifoam- ból távtartót.Csak a legutolsónak csináltam biztonságból egy felső tartót. Egymástól a sínek középvonala min.15 cm -re kell legyen, több lehet de minek. A kép alapján erre kettő felférne bicaj sínnel, tehát nem sokat kell növelni rajta.
[quote=”szaboz” post=46176]Egy képem van róla, hátha az alapján lehet vélményt mondani az átalakításról 🙂
Jelenleg ez a maximum, amennyire ki lehet húzni.[quote=”B.Z.” post=46175]Szia !
Nehéz tanácsot adni úgy , hogy nem látom a motortartót, de valószínű átlehet alakítani, esetleg betoldással meghosszabbítani (nem nagy költség). A teherbírása valószínűleg elegendő 4 kerékpárhoz. Amúgy pedig lehet készíteni házilag alumíniumból (ha tudsz barkácsolni vagy van barátod aki segít) én is úgy csináltam. 20-25 e Ft -ból jött ki a 4 -es tartó, anyag + hegesztés munkadíja a saját munkámat nem számolva.
Üdv.: Zoli
[quote=”szaboz” post=46174]Sziasztok!
Lehet, hogy furán hangzik, de egyelőre azért torpant meg a lakóautó vásárlásunk, mert nincs bringratartó a kiszemelt autón. Motortartó van rajta, de akárhogy szeretném, arra szerintem nem lehet feltenni 4 kerékpárt kényelmesen. Már csak ez az egy dolog tart vissza, mert ha be kell szereznem, akkor akár 80-100e forintos extra kiadást is jelenthet egy új tartónál (amit eddig nem sikerült találnom).
Amennyiben van valakinek egy eladó 4-es tartója, kérem, jelezze!
Használtban nem találtam a neten. Újat is csak ‘katalógusban’ láttam. Van kettes és hármas sok helyen, de a négyes tartó ritkaságnak tűnik.
Egy motortartó mennyire univerzális? Szabvány távolságban lehetnek a tartói, amivel az alvázra van rögzítve? Esetleg annak az eladása enyhíthet a jelenlegi problémán, de ha speciális, akkor nem sok esélye van, hogy bárki megvegye.[/quote][/quote][/quote][/quote]2015.05.27.-13:41 #47733Megvan az autó alján a befogadó rész amiben lehet mozgatni a tartót, megvan a hátsó rész a lámpákkal (ezek a költségesebb részei) . Azt a részt kell, vagy megtoldani (lakatos kell hozzá) vagy kicserélni a zártszelvényt hosszabbra és a motortartó helyett venni 4 kerékpártartó sínt, valamelyik használt cikk oldalon olcsón lehet rendelni vagy színesfém telepen alumíniumból olyan profilt ( esetleg U és kicsit szétnyitni felül) amibe belefér a bicikli gumi. A felső tartók nem lényegesek, nekem az első hozzá van fogatva hevederrel a függőleges részhez a többi meg egymáshoz és közéjük teszek polifoam- ból távtartót.Csak a legutolsónak csináltam biztonságból egy felső tartót. Egymástól a sínek középvonala min.15 cm -re kell legyen, több lehet de minek. A kép alapján erre kettő felférne bicaj sínnel, tehát nem sokat kell növelni rajta.
[quote=”szaboz” post=46176]Egy képem van róla, hátha az alapján lehet vélményt mondani az átalakításról 🙂
Jelenleg ez a maximum, amennyire ki lehet húzni.[quote=”B.Z.” post=46175]Szia !
Nehéz tanácsot adni úgy , hogy nem látom a motortartót, de valószínű átlehet alakítani, esetleg betoldással meghosszabbítani (nem nagy költség). A teherbírása valószínűleg elegendő 4 kerékpárhoz. Amúgy pedig lehet készíteni házilag alumíniumból (ha tudsz barkácsolni vagy van barátod aki segít) én is úgy csináltam. 20-25 e Ft -ból jött ki a 4 -es tartó, anyag + hegesztés munkadíja a saját munkámat nem számolva.
Üdv.: Zoli
[quote=”szaboz” post=46174]Sziasztok!
Lehet, hogy furán hangzik, de egyelőre azért torpant meg a lakóautó vásárlásunk, mert nincs bringratartó a kiszemelt autón. Motortartó van rajta, de akárhogy szeretném, arra szerintem nem lehet feltenni 4 kerékpárt kényelmesen. Már csak ez az egy dolog tart vissza, mert ha be kell szereznem, akkor akár 80-100e forintos extra kiadást is jelenthet egy új tartónál (amit eddig nem sikerült találnom).
Amennyiben van valakinek egy eladó 4-es tartója, kérem, jelezze!
Használtban nem találtam a neten. Újat is csak ‘katalógusban’ láttam. Van kettes és hármas sok helyen, de a négyes tartó ritkaságnak tűnik.
Egy motortartó mennyire univerzális? Szabvány távolságban lehetnek a tartói, amivel az alvázra van rögzítve? Esetleg annak az eladása enyhíthet a jelenlegi problémán, de ha speciális, akkor nem sok esélye van, hogy bárki megvegye.[/quote][/quote][/quote]2015.05.27.-13:06 #47732Egy képem van róla, hátha az alapján lehet vélményt mondani az átalakításról 🙂
Jelenleg ez a maximum, amennyire ki lehet húzni.[quote=”B.Z.” post=46175]Szia !
Nehéz tanácsot adni úgy , hogy nem látom a motortartót, de valószínű átlehet alakítani, esetleg betoldással meghosszabbítani (nem nagy költség). A teherbírása valószínűleg elegendő 4 kerékpárhoz. Amúgy pedig lehet készíteni házilag alumíniumból (ha tudsz barkácsolni vagy van barátod aki segít) én is úgy csináltam. 20-25 e Ft -ból jött ki a 4 -es tartó, anyag + hegesztés munkadíja a saját munkámat nem számolva.
Üdv.: Zoli
[quote=”szaboz” post=46174]Sziasztok!
Lehet, hogy furán hangzik, de egyelőre azért torpant meg a lakóautó vásárlásunk, mert nincs bringratartó a kiszemelt autón. Motortartó van rajta, de akárhogy szeretném, arra szerintem nem lehet feltenni 4 kerékpárt kényelmesen. Már csak ez az egy dolog tart vissza, mert ha be kell szereznem, akkor akár 80-100e forintos extra kiadást is jelenthet egy új tartónál (amit eddig nem sikerült találnom).
Amennyiben van valakinek egy eladó 4-es tartója, kérem, jelezze!
Használtban nem találtam a neten. Újat is csak ‘katalógusban’ láttam. Van kettes és hármas sok helyen, de a négyes tartó ritkaságnak tűnik.
Egy motortartó mennyire univerzális? Szabvány távolságban lehetnek a tartói, amivel az alvázra van rögzítve? Esetleg annak az eladása enyhíthet a jelenlegi problémán, de ha speciális, akkor nem sok esélye van, hogy bárki megvegye.[/quote][/quote]2015.05.27.-12:06 #47731Szia !
Nehéz tanácsot adni úgy , hogy nem látom a motortartót, de valószínű átlehet alakítani, esetleg betoldással meghosszabbítani (nem nagy költség). A teherbírása valószínűleg elegendő 4 kerékpárhoz. Amúgy pedig lehet készíteni házilag alumíniumból (ha tudsz barkácsolni vagy van barátod aki segít) én is úgy csináltam. 20-25 e Ft -ból jött ki a 4 -es tartó, anyag + hegesztés munkadíja a saját munkámat nem számolva.
Üdv.: Zoli
[quote=”szaboz” post=46174]Sziasztok!
Lehet, hogy furán hangzik, de egyelőre azért torpant meg a lakóautó vásárlásunk, mert nincs bringratartó a kiszemelt autón. Motortartó van rajta, de akárhogy szeretném, arra szerintem nem lehet feltenni 4 kerékpárt kényelmesen. Már csak ez az egy dolog tart vissza, mert ha be kell szereznem, akkor akár 80-100e forintos extra kiadást is jelenthet egy új tartónál (amit eddig nem sikerült találnom).
Amennyiben van valakinek egy eladó 4-es tartója, kérem, jelezze!
Használtban nem találtam a neten. Újat is csak ‘katalógusban’ láttam. Van kettes és hármas sok helyen, de a négyes tartó ritkaságnak tűnik.
Egy motortartó mennyire univerzális? Szabvány távolságban lehetnek a tartói, amivel az alvázra van rögzítve? Esetleg annak az eladása enyhíthet a jelenlegi problémán, de ha speciális, akkor nem sok esélye van, hogy bárki megvegye.[/quote]2015.05.27.-10:29 #47730Sziasztok!
Lehet, hogy furán hangzik, de egyelőre azért torpant meg a lakóautó vásárlásunk, mert nincs bringratartó a kiszemelt autón. Motortartó van rajta, de akárhogy szeretném, arra szerintem nem lehet feltenni 4 kerékpárt kényelmesen. Már csak ez az egy dolog tart vissza, mert ha be kell szereznem, akkor akár 80-100e forintos extra kiadást is jelenthet egy új tartónál (amit eddig nem sikerült találnom).
Amennyiben van valakinek egy eladó 4-es tartója, kérem, jelezze!
Használtban nem találtam a neten. Újat is csak ‘katalógusban’ láttam. Van kettes és hármas sok helyen, de a négyes tartó ritkaságnak tűnik.
Egy motortartó mennyire univerzális? Szabvány távolságban lehetnek a tartói, amivel az alvázra van rögzítve? Esetleg annak az eladása enyhíthet a jelenlegi problémán, de ha speciális, akkor nem sok esélye van, hogy bárki megvegye.2014.08.05.-13:02 #44028[quote=”E.G.” post=42992][quote=”B.Z.” post=42990]Sziasztok!
A kerékpártartó a hátfalra bárhova felszerelhető, vagy vannak keresztmerevítők és olyan helyet kellene keresni ahol az van ? Ha bárhova rakható mekkora lemezt érdemes belülre tenni, hogy biztos ne szakadjon ki egy 4 bicajos tartó ?[/quote]
Szia!
Szerintem ,minden kocsinál más és más a helyzet. Nekem a hàtsó ajtóra van szerelve, hátol egy 30as lapos vas kifurva a 2 csavarnak. Engem elbír.[/quote]Szia !
A te autódnak a hátsó ajtaja erős acéllemez, de ezeknek a felépítményeknek a szendvicsszerkezete nem tudom mennyit bírhat el.
2014.08.05.-12:35 #44026[quote=”B.Z.” post=42990]Sziasztok!
A kerékpártartó a hátfalra bárhova felszerelhető, vagy vannak keresztmerevítők és olyan helyet kellene keresni ahol az van ? Ha bárhova rakható mekkora lemezt érdemes belülre tenni, hogy biztos ne szakadjon ki egy 4 bicajos tartó ?[/quote]
Szia!
Szerintem ,minden kocsinál más és más a helyzet. Nekem a hàtsó ajtóra van szerelve, hátol egy 30as lapos vas kifurva a 2 csavarnak. Engem elbír.2014.08.05.-01:58 #44024Sziasztok!
A kerékpártartó a hátfalra bárhova felszerelhető, vagy vannak keresztmerevítők és olyan helyet kellene keresni ahol az van ? Ha bárhova rakható mekkora lemezt érdemes belülre tenni, hogy biztos ne szakadjon ki egy 4 bicajos tartó ?
2014.07.24.-18:16 #43882[quote=”E.G.” post=42858][quote=”B.Z.” post=42857][quote=”E.G.” post=42856][quote=”B.Z.” post=42855]Sziasztok !
Tudna valaki segíteni, nemrég sikerült a lakókocsit lecserélnünk lakóautóra, csak sajnos nincs rajta kerékpártartó. Szeretnék egy 4-es hátfalra szerelhetőt venni használtan. Hol érdemes megnézni vagy esetleg van e valakinek eladó? köszönöm[/quote]
Vácon van egy használt lakokocsi kereskedés és bontó.
Ott biztosan találtok kerékpártartót. Én magam is láttam ott multkor jó párat.
A kereskedès, ha Pest felől mesz Vácra az út bal oldalán lesz, mielőtt beérnél a vàrosba.[/quote]:meghajol Köszönöm, felhívtam őket de most nincs nekik, talán aug.vége felé. Voltam már egy érdi bontóban is, őket is felhívtam de ott sincs. 🙁 Várunk. :smt039[/quote]
Szia!
Ezek szerint szezonra elfogytak.
Legrosszab esetben magad is csinálhatsz, nekem is saját gyártmàny van.
Alu profilt kapsz a Metaloglobuszban.A rajza pedig benne van a kempingáruhàz katalogusában. Ja….negyed árból kijön.[/quote]
Pont erre az eredményre jutottam én is. Megnézem a rajzot aztán még lehet ,hogy kérdezek 🙂 .
köszi
2014.07.24.-16:34 #43881[quote=”B.Z.” post=42857][quote=”E.G.” post=42856][quote=”B.Z.” post=42855]Sziasztok !
Tudna valaki segíteni, nemrég sikerült a lakókocsit lecserélnünk lakóautóra, csak sajnos nincs rajta kerékpártartó. Szeretnék egy 4-es hátfalra szerelhetőt venni használtan. Hol érdemes megnézni vagy esetleg van e valakinek eladó? köszönöm[/quote]
Vácon van egy használt lakokocsi kereskedés és bontó.
Ott biztosan találtok kerékpártartót. Én magam is láttam ott multkor jó párat.
A kereskedès, ha Pest felől mesz Vácra az út bal oldalán lesz, mielőtt beérnél a vàrosba.[/quote]:meghajol Köszönöm, felhívtam őket de most nincs nekik, talán aug.vége felé. Voltam már egy érdi bontóban is, őket is felhívtam de ott sincs. 🙁 Várunk. :smt039[/quote]
Szia!
Ezek szerint szezonra elfogytak.
Legrosszab esetben magad is csinálhatsz, nekem is saját gyártmàny van.
Alu profilt kapsz a Metaloglobuszban.
A rajza pedig benne van a kempingáruhàz katalogusában. Ja….negyed árból kijön.2014.07.24.-16:20 #43880[quote=”E.G.” post=42856][quote=”B.Z.” post=42855]Sziasztok !
Tudna valaki segíteni, nemrég sikerült a lakókocsit lecserélnünk lakóautóra, csak sajnos nincs rajta kerékpártartó. Szeretnék egy 4-es hátfalra szerelhetőt venni használtan. Hol érdemes megnézni vagy esetleg van e valakinek eladó? köszönöm[/quote]
Vácon van egy használt lakokocsi kereskedés és bontó.
Ott biztosan találtok kerékpártartót. Én magam is láttam ott multkor jó párat.
A kereskedès, ha Pest felől mesz Vácra az út bal oldalán lesz, mielőtt beérnél a vàrosba.[/quote]:meghajol Köszönöm, felhívtam őket de most nincs nekik, talán aug.vége felé. Voltam már egy érdi bontóban is, őket is felhívtam de ott sincs. 🙁 Várunk. :smt039
2014.07.24.-00:29 #43879[quote=”B.Z.” post=42855]Sziasztok !
Tudna valaki segíteni, nemrég sikerült a lakókocsit lecserélnünk lakóautóra, csak sajnos nincs rajta kerékpártartó. Szeretnék egy 4-es hátfalra szerelhetőt venni használtan. Hol érdemes megnézni vagy esetleg van e valakinek eladó? köszönöm[/quote]
Vácon van egy használt lakokocsi kereskedés és bontó.
Ott biztosan találtok kerékpártartót. Én magam is láttam ott multkor jó párat.
A kereskedès, ha Pest felől mesz Vácra az út bal oldalán lesz, mielőtt beérnél a vàrosba.2014.07.23.-19:46 #43878Sziasztok !
Tudna valaki segíteni, nemrég sikerült a lakókocsit lecserélnünk lakóautóra, csak sajnos nincs rajta kerékpártartó. Szeretnék egy 4-es hátfalra szerelhetőt venni használtan. Hol érdemes megnézni vagy esetleg van e valakinek eladó? köszönöm
2014.04.18.-14:42 #42794Semmilyen fejlemény, előrelépés nem történt az elmúlt 8 hónap alatt kerékpártartó rendszám ügyben. A jogalkotók homokba dugják a fejüket, ha egy problémáról nem beszélünk -> az nem létezik.
Az TotalCar azonban utána ment a dolognak … és minden marad a régiben ](*,)2012.06.03.-20:23 #35352[quote=”GaborApa”:3noh0wx8]A Fiammán (Olasz) is van 4 macskaszem, de 50*50-es.
Gondolom, a Spanyol rendőröket az nem zavarja ha nagyobb a tábla.[/quote]
Azzal jó vigyázni mert én kis híján fehér táblát csináltam belőle a csík nem bírja a mosószert 😉2012.05.24.-02:25 #35029[quote=”EdGaR”:dlvndjaa]Pontosan ezt a választ kaptam korábban egy rendőr barátomtól.
KToM ma megmondta a tutit (ha nem is pontosan így), zsanéros fémtábla tartó, mindkét helyre… azt hiszem valóban ez lesz a megoldás 🙁 [/quote]
Ezért viszek egy kinyomtatott példányt magammal mindig a kocsiban, ha a rendőr tudása hiányos, és büntetni akar, akkor ott van a hatóság leírt válasza a kérdésre. Ha azzal is szembe megy akkor már hülye.2012.05.24.-02:07 #35028[quote=”nemo25″:1zkuakdt]…Ezek után azt mondták, hogy a rendszámot soha nem vehetem le a kocsiról. De nem tehetek fel harmadikat a szállítóra sem. De ha takarja a rendszámot a cucc az sem jó. … marad a táblát, tartót és embert próbáló átszerelgetés.[/quote]
Pontosan ezt a választ kaptam korábban egy rendőr barátomtól.
KToM ma megmondta a tutit (ha nem is pontosan így), zsanéros fémtábla tartó, mindkét helyre… azt hiszem valóban ez lesz a megoldás 🙁2012.05.24.-02:00 #35027[quote=”EdGaR”:25taviyw]Ez így tiszta sor és korrekt is. Tehát mivel a kerékpárok takarják a rendszámot -> szabálytalan, az eredeti rendszám minden átszerelése egy rendszámtábla tartó törést jelent és minden 4-5 átszereléskor rendszámtábla csere, a sok görbítgetés és hajlítgatás miatt. De ennek így kell lennie =D> :2010_nemtom.gif [/quote]
Na igen. Lehetne még folytatni a sort hasonló megállapításokkal. Az tény, hogy itthon a hatóságok teljesen hülyének nézik az embereket, miközben sokszor lövésük sincsen a valós szabályokról. Az NKH-nak írt levél elött bementem a rendőrkapitányságra, hogy megkérdezzem a bringaszállítóra vonatkozó szabályokat. Kérdésem után a fél kapitányság ezen agyalt. Senki nem tudott semmit.Ezek után azt mondták, hogy a rendszámot soha nem vehetem le a kocsiról. De nem tehetek fel harmadikat a szállítóra sem. De ha takarja a rendszámot a cucc az sem jó. Én csak álltam ott egy égszínkék mezőben, csodálkozó tekintettel, és nem értettem. #-o Apám, és ezek büntetnek és intézkednek az utcán???
Mivel hangot adtam azon véleményemnek, hogy akkor ez a 22-es csapdája, emiatt igencsak szúrós szemmel néztek rám.
Ezért ha szabályos szeretnél lenni, marad a táblát, tartót és embert próbáló átszerelgetés.2012.05.24.-00:50 #35024[quote=”KToM”:clteogh9]…A spanyol egyébként 40×40-es és sima műanyag, csíkos és van 4 db macskaszem rajta, kb 8 EUR.[/quote]
A Fiammán (Olasz) is van 4 macskaszem, de 50*50-es.
Gondolom, a Spanyol rendőröket az nem zavarja ha nagyobb a tábla.2012.05.23.-12:50 #35011[quote=”EdGaR”:3mdg2zld]Ez így tiszta sor és korrekt is. Tehát mivel a kerékpárok takarják a rendszámot -> szabálytalan, az eredeti rendszám minden átszerelése egy rendszámtábla tartó törést jelent és minden 4-5 átszereléskor rendszámtábla csere, a sok görbítgetés és hajlítgatás miatt. De ennek így kell lennie =D> :2010_nemtom.gif [/quote]
Szárnyas anya? És vagy gyorskötöző -tudom nem szép, de ha segít.
DE az eredeti felvetésed ül.2012.05.23.-10:46 #35006[quote=”nemo25″:hgq4ozjv]Kerékpár szállítással kapcsolatban már feltöltöttem egy hivatalos állásfoglalást ide. A képeim között meg is van, letölthető és a magaddal vihető kinyomtatva.
Itt látható hogy tilos harmadik rendszámtábla használata. Hozzátenném, hogy hamisításnak minősül a nem hivatalos gyártásból származó rendszámtábla használata!!!!!!!!! És megnyugtatlak, hogy a Yard egy pillanat alatt kiszúrja a zsíros fogást.
Itt olvashatod el.: (2 oldal)
http://lakoautoklub.hu/modules.php?name … =567&pos=0
Az NKH által leírtak alapján, elég sok kérdésre választ kapsz.
Az 50X50-es csíkos táblákról meg még annyit, hogy országonként változik az elfogadott típus. Más fajta kell Olaszországba, mint ami általában elfogadott Európában. Ha jól tudom még talán a Spanyolok is más jellegű táblát igényelnek.[/quote]
Ez így tiszta sor és korrekt is. Tehát mivel a kerékpárok takarják a rendszámot -> szabálytalan, az eredeti rendszám minden átszerelése egy rendszámtábla tartó törést jelent és minden 4-5 átszereléskor rendszámtábla csere, a sok görbítgetés és hajlítgatás miatt. De ennek így kell lennie =D> :2010_nemtom.gif -
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.