-
IndítottaTémakör
-
2009.03.26.-15:28 #13716
Üdv Mindenkinek!
Új vagyok és álmodozó.Valamikor réges-régen egy 8 m-s Bürtsnert vonszoltam…Ennek emlékére elhatároztuk családommal, hogy ismét „csigaházassá” válunk,de ez most a „mennyenmagától” kategóriából lesz.Hogy heteken belül, vagy csak évek múlva fog bekövetkezni a vásárlás még nem eldöntött,de addig is megy az infó gyüjtés… Lényeg,folyamatos nézelődés során sikerült megtalálnom azt „csigaházat” ami kielégíti elvárásaimat és amibe az első látásra beleszerettünk.Ez pediglen egy Fiat 2.5 TD Frankia 730 háromtengelyes,3500kg-s összsúlyú, a 90-s évek elejéről.Szeretném ha lebeszélnétek erről a típusról, vagy meggyőznétek, hogy igenis ez az…Nem igazán tudom,hogy milyen hátránnyal ill előnnyel jár a 3 tengely /oké, több gumi,több hibalehetőség stb…/de ténylegesen,több a vizsgadíj,az útdíj…? És maga a Frankia…? Köszi előre is a Segitséget. [/b] -
IndítottaTémakör
-
SzerzőVálasz
-
2010.06.29.-23:15 #24184
[quote=”reprodesign”:1guquknj]Szia Fischer!
Mit csinálsz ennyi kerékkel?? 😆 [/quote]
valahonnan pótolni kell a nálam hiányzókat… 😛 :2010_rohog.gif
no, eme cyranoi poén után jelezném, ezt csak nekem szabad, mindenki mást kardélre hányok érte… 😉 😀
viccen túl, mit tennék, hát elajándékoznám… 🙂
azon spekulálok, hogy a szüleimet meg kéne lepni egy lakóautóval.egyelőre még csak spekuláció, inkább a jövő évben lesz realitása, de fene tudja, mit hoz az élet.
lehet, holnap beesik egy alkalmi vétel, vagy egy újabb szerződés, amiből lesz rá extra keret és nem lesz akadálya, hogy elkapjon a gépszíj. 🙂a jelen hirdetés tárgya viszont csak elméleti síkon érdekel, kíváncsiság, stimmel-e a hirdetés és az autó.
2010.06.29.-17:22 #24179[quote=”fischer”:vxcs1qau]rajta, kíváncsi vagyok, mennyire fedi a valóságot a hirdetés.[/quote]
Szia Fischer!
Mit csinálsz ennyi kerékkel?? 😆
2010.06.29.-16:36 #24178[quote=”Utazocica”:2oypzgxz]:lol: A földajzzal egy kicsit hadilábon álsz!
Ludwigshafen am Rhein, ahol a lakó ál, Rajna-Pfalz Vidéken van!
Ezen a vidéken nem bányászok élnek, mint a Ruhr-Vidéken, hanem vegyészek (BASF), teherkocsiépitök (Daimler, Wörthben van a világ legnagyob teherkocsigyára), de föleg bortermelök. :2010_ivok.gif [/quote]
nem állok vele hadilábon, simán felületes voltam, mert volt más dolgom is.
mindenesetre köszönöm a helyreigazítást.[quote=”Utazocica”:2oypzgxz]Ha ez a lakó valakit tényleg érdekelne, szivesen utánanézek.
🙂 Itt áll nálunk a szomszéd utcában! Naponta megyünk mellette el![/quote]
rajta, kíváncsi vagyok, mennyire fedi a valóságot a hirdetés.
2010.06.29.-04:53 #24173[quote=”fischer”:958fr5h1]újabb frankia[/quote]
Ha ez a lakó valakit tényleg érdekelne, szivesen utánanézek.
🙂 Itt áll nálunk a szomszéd utcában! Naponta megyünk mellette el!
2010.06.29.-04:44 #24172[quote=”fischer”:2lloanur]újabb frankia most is a ruhr-vidékről, 1000 kilométerre budapesttől.[/quote]
😆 A földajzzal egy kicsit hadilábon álsz!
Ludwigshafen am Rhein, ahol a lakó ál, Rajna-Pfalz Vidéken van!
Ezen a vidéken nem bányászok élnek, mint a Ruhr-Vidéken, hanem vegyészek (BASF), teherkocsiépitök (Daimler, Wörthben van a világ legnagyob teherkocsigyára), de föleg bortermelök. :2010_ivok.gif
2010.06.29.-00:35 #24171újabb frankia most is a ruhr-vidékről, 1000 kilométerre budapesttől.
’85.-ös 5000 euro, klímás, alkudható, a fotók szerint jó állapotban, nem kevés kilométerrel. 🙂
az irányárat alapul véve hozzávetőlegesen 2 millióból magyar rendszámos, hazahozatallal együtt.
regisztrációs adóval nem sújtott helyeken ez az összeg nagyjából 300 ezer forinttal csökken.2010.06.26.-17:33 #24120újra frankia, ismét északról.
5900 euro, szokatlan módon „endpreis” kiírással, bár végülis szezon közben vagyunk.
nem viccelnek, az autót csarnokba tették, legalább a fotózás erejéig, látszik a szándék… 🙂
a felépítmény a képeken gyári festésűnek tűnik, kivéve a bal elől az alkóvon látható függőleges csíkozást és a jobb hátsó felső sarokbeli háromszöget, amik javítások is lehetnek.a mérleg a mai árfolyammal és magyar papírozással (xe.com) 2,2 milla és 3000 kilométer oda vissza budapestről számolva, ausztrián át.
2010.05.19.-20:24 #23494A szokásos háromtengelyes Frankia bejelentkezésem, szigorúan a változatosság kedvéért. 😀
Fiat 280 Frankia 5500.- ért a Ruhr vidékről.a mostani xe.com szerinti középárfolyammal számolva 2 millióból magyar papíros.
középárfolyamon való váltásban tudok segíteni.a képek alapján a jobb első ajtó alja el van rohadva, emiatt lehetséges, hogy a jobb oldali belső küszöb is.
mivel az alvázszám is ott van, ezért kiutazás előtt ajánlatos képet kérni az eladótól arról is.előny, hogy a felépítmény még eredeti, gyári festésesnek tűnik és feles, mert turbódízel, menni tud, cserébe drága az új turbó, ha az előző gazda nem figyelt a melegítés, visszahűtés kérdésére.
üdv!
fischer2010.04.07.-14:18 #22410A változatosság kedvéért egy újabb 3tengelyes Frankia.
Innen 2000 kilométerre 6990-ért Észak-németországban.
A fotók alapján nem rossz és mint sok minden, ez is alkudható.
Irányáron elhozva 2,3 millióból magyar papíros.2010.02.18.-21:40 #21354[quote=”EdGaR”:2r5lydq8]Remélem jót néztem:
Autó típus, modell:
FIAT DUCATO Flatbed / Chassis (230) 2.5 TDI Ccm:
2500
Motor kód:
8140.47 Henger:
4
Motor adatok:
2.5 Diesel 85 KW (116 LE) Alváz kód:
230
Gyártási időszak:
1994/03 –> 2002/04 Karosszéria:
Alváz
Kipufogó katalizátor:
Katalizátor nélkülSajnos ahogy nézem ez sajnos a katalizátor nélküli lesz, bár ebből a típusból szerintem volt euro3 is. Ha fontos Nektek holnapra utána nézek.[/quote]
ez az, köszönöm! 🙂
nem lőnek vele. 😉 csak érdeklődés fölkeltése érdekében raktam föl, nem szándékozom venni.
első körben érdemes a kevésbé kedvezőbb verzióval kalkulálni, tehát euro2, szimpla kipufogógáz visszavezetéses.
regadója nagyjából 450 ezer forint és sárga matricát kaphat németországban az ottani környezetvédelmi zónás marhasághoz.2010.02.18.-21:32 #21352[quote=”fischer”:1osllxz0]újabb 3 tengelyes
Frankia ’97-ből, 3,5 tonna, 680-as felépítmény, tehát kb. 750-es hossz, 21.990.- euro irányárként, alkudható.
azt nem tudom, euro2 vagy euro3, nézegettem, de nem találtam sehol adatot róla.
nem mindegy, mert egy magyar rendszámozásnál 110 ezer forintot jelent a kérdés.
[/quote]Remélem jót néztem:
Autó típus, modell:
FIAT DUCATO Flatbed / Chassis (230) 2.5 TDI Ccm:
2500
Motor kód:
8140.47 Henger:
4
Motor adatok:
2.5 Diesel 85 KW (116 LE) Alváz kód:
230
Gyártási időszak:
1994/03 –> 2002/04 Karosszéria:
Alváz
Kipufogó katalizátor:
Katalizátor nélkülSajnos ahogy nézem ez sajnos a katalizátor nélküli lesz, bár ebből a típusból szerintem volt euro3 is. Ha fontos Nektek holnapra utána nézek.
2010.02.18.-14:01 #21345[quote=”Kerti”:2k26kv3a]Nem kicsi a garázs ajtaja 😯
Oda már talán egy Smart is be tudna állni de a Soma kemencéje tuti beférne 😆 [/quote]az egész lángossütő apparátot be lehetne tolni, kemencéstől, asztalostól… 😉
2010.02.18.-03:57 #21335[quote=”fischer”:3p3j5csb]hogy ne érhesse szó a ház elejét, hogy mindig a veteránkor felé már igen erősen közelítő lakókat linkelek, íme egy „középkorú” is:újabb 3 tengelyes
Frankia ’97-ből, 3,5 tonna, 680-as felépítmény, tehát kb. 750-es hossz, 21.990.- euro irányárként, alkudható.
azt nem tudom, euro2 vagy euro3, nézegettem, de nem találtam sehol adatot róla.
nem mindegy, mert egy magyar rendszámozásnál 110 ezer forintot jelent a kérdés.pont ma tárgyaltuk Reproval, hogy mire költenék 5 millát.
na erre pl. igen, ha nem volna már meg az autónk. 🙂 [/quote]Nem kicsi a garázs ajtaja 😯
Oda már talán egy Smart is be tudna állni de a Soma kemencéje tuti beférne 😆2010.02.18.-02:41 #21333hogy ne érhesse szó a ház elejét, hogy mindig a veteránkor felé már igen erősen közelítő lakókat linkelek, íme egy „középkorú” is:újabb 3 tengelyes
Frankia ’97-ből, 3,5 tonna, 680-as felépítmény, tehát kb. 750-es hossz, 21.990.- euro irányárként, alkudható.
azt nem tudom, euro2 vagy euro3, nézegettem, de nem találtam sehol adatot róla.
nem mindegy, mert egy magyar rendszámozásnál 110 ezer forintot jelent a kérdés.pont ma tárgyaltuk Reproval, hogy mire költenék 5 millát.
na erre pl. igen, ha nem volna már meg az autónk. 🙂2010.02.15.-01:13 #212456900 euro, alkudható, 3,5 tonna, 7,45 méter.
nem Frankia, de nem lehet minden tökéletes. 🙂Weinstadt Stuttgart „elővárosa”, nincs vészesen messze.
számomra fontos helyszín, ott lakik az egyik horgászcimborám, aki civilben rendőr.a papírozást alább fejtegettem.
nagyjából 2,3 millióból volna meg a jelenlegi euro árfolyammal magyar rendszámmal ékesítve, a hirdetésben szereplő árral számolva… 🙂
hajrá, ne legyek már egyedül, mint 3 tengelyes lakóautós… 😉
2009.05.28.-19:34 #147522009.05.20.-15:08 #14608Kedves Háromtengelyes fan jelöltek!
Megakadt a szemem egy hirdetésen a mobile.de – n.
Frankia 720 ’86. os évjárat (mint a miénk), klímás, a fotók tanulsága szerint gyári festéssel, ami hihetővé teszi a 107 ezer kilométeres futásteljesítményt!…
5300 euro, de a tapasztalatok szerint alkudható…
A magyar papírozás 430 ezer forint volt a saját autónknál, 2 hete fejeztem be.
5300 euro nagyjából másfél millió forint, plusz a regadó és a forgalomba helyezés 430 ezre, beleszámolva a hazahozatal nagyjából 60 – 70 ezres költségét, maximum 2 millióból bővülhetne ezen taggal a hazai háromtengelyes frankia közösség. 😀
A procedúra:
Telefon a cégnek, pozitív válasz (autó még megvan, stb) esetén kiutazás, megtekintés, próbaút, (ha valóban jó – márpedig miért ne lenne az… 😀 ) kifizetés, papírokkal (két nyelvű számlanyomtatványt itthonról vinni kell, azzal megspórolható a fordíttatással való hazai szívatás) 5 napos „zollkenzeichnen” / vámrendszám kiváltása (tavaly nekünk biztosítással együtt 120 euró volt), hazautazás az autóval. (3,5 tonnára van vizsgáztatva, személyautó matricát kell rá váltani Ausztriában és itthon és B – vel vezethető)
Itthon be kell látogatni az okmányirodába, ott elindítani a származás-ellenőrzési folyamatot. asszem, az 6500 forint volt talán (nincsenek előttem a papírok, később pontosítom)
Amikor ez megvan (30 nap a hivatalos maximum, de 2 hét alatt meg szokott lenni az a „határozat”, amit egyébként a rendőr 10 perc alatt meg tud nézni az út szélén… és most gonosz és demagóg voltam… 😀 ), akkor eredetvizsgálat következik 20 ezerért. Közben el kell végeztetni a gáz és érintésvédelmi felülvizsgálatot, ez nekem Kertiéknél Miskolcon 14 ezer forint volt együtt.
Szükség lesz még egy kötelező biztosításra, amit egyelőre az alvázszám alapján kötnek meg nekünk.
Ezek után vizsgázhat az autó. Nekem a vizsga, hivatalos költségekkel együtt 60 ezer forintban állt meg. Ez magában foglalta a vizsgadíjat, 7 ezer forintért műszaki adatlapot, ami egy hivatalos A4 – es papír, ami a regadó megállapításához is kell a vámhivatalnak.
Arra oda kell figyelni, hogy az autót ne motorszámmal, hanem motorkóddal vizsgáztassuk, mert különben átalakítási engedélyt kell kérnünk később, ha esetleg motorcserét szeretnénk végrehajtani, az meg pillanatnyilag 600 ezer forintos illetékkel fut tudomásom szerint.Amint az autó levizsgázott, az addigra már jócskán felduzzadt papírmennyiséggel be kell látogatni a vámhivatalba. A személyi okmányok, adókártya társaságában vámnyilvántartási számot kap a leendő tulajdonos, kiállítják a szükséges papírokat, majd megkapja a csekket. 😀
Mivel az autó 20 évnél idősebb és 0 – ás környezetvédelmi osztályba sorolódik, 305900 forint a regadója.
A befiezetett csekk ellenében megkapjuk a tovább hízott paksamétát, amivel mehetünk az okmányirodába.Az okmányirodában megkapjuk a rendszámot, a regadó befizetését igazoló matricát, a műszaki érvényességet igazoló matricát a rendszámra. Mindezeket természetesen megelőzi egy csekkbefizetési feladat. Emlékeim szerint 6500 forint a rendszám, x a törzskönyv, y a matricák ára. Később ezeket az összegeket is pontosítom majd a paksamétát átnézve!… 😀
Ezek után az autó használható, de a forgalomba helyezéstől számított 15 napon belül meg kell csináltatni a zöldkártyát.
Ezek után jelezni kell még a biztosítónknak, hogy mi is lett az autó rendszáma.
Aki ezt végigolvasta, már biztosan megérett a háromtengelyes fan címre és köszönöm is a türelmét! 😀
Természetesen a forgalomba helyezés kapcsán tudok segíteni, akár a teljes folyamatot is végigvihetem.
Szóval az autó:
Viamichelin km kalkuláció hozzá Pestről:
Hm… most nézem, mekkora száj és kézmenésem van ma… 😳 😀
2009.04.16.-02:04 #13925Hm…
Nagy a csönd…
Gondolom, mindenki elindult dojcsországba három tengelyes frankiáért!?… 😉 😀A miénk éppen az „ocsmányirodai” származás ellenőrzésre vár, s közben Kertiék csarnokában piheni ki a téli pihenésének a fáradalmait és várja a villanyszerelőt az érintésvédelmi sajtpapírral… 😀
Meguntam az ideiglenes rendszámos „szalámi kavarást”, na meg úgy döntöttünk, mégis magyar rendszámos lesz.
A gyenge forint miatt ugyanannyi euroba kerül itthon is a forgalombahelyezés számunkra, mint szlovákiában.
Itthon pedig van kapcsolatom mind vizsgáztatás, mind zöldkártya kérdéskörében, ami hatalmas előny a külföldhöz képest.Ha a sok ha végre kerek egésszé áll össze a szervezkedésem okán, május elején már ismét lakóautóban múlathatjuk az estéinket munka előtt/után. 😀
Lassacskán már értékelhető fotót is készítek róla, aztán meg avatart. 😀
Hm… …susztergyerek az autó, fotóügyileg kilóg a lába a cipőből… 😳 8) 😀
http://www.myrtill.com/index.php?area=browse-photos
Üdv:
Fischer2009.04.01.-02:44 #13802[quote=”Csigabi”:uoeo8do6]Üdv Mindenkinek!
Bocs hogy pár napra elvesztem,de…hosszú.
Azt már látom, hogy igazán lebeszélni senki nem akar. Meg lestem az ajánlott Fordot.Nem rossz, akkora mint a Frankia 660-as, de nincs franciaágya és ami a legfontosabb nincs három tengelye…
A háromtengelyest valóban csak megláttam, és ennyi elég volt, főleg miután egy csomó különböző belső elrendezést is megnéztem és kiderült,hogy van olyan amelyet elképzeltem.Számot vetettem azzal is, hogy kettővel több gumit,féket,lengéscsillapitót stb kell vennem…de akkor is nagyon tetszik.Szóval a három tengelyre elfogadható magyarázatot nem tudok adni. A méretre…Hát nem a méret a lényeg?
Alkóvra valóban nem lenne szükségünk,de előbb utóbb mostmár csak lesznek unokák, ott meg elfér egy csomó gyerkőc…és a barátok akikből ugyan sok nincs de ez az autó pont tele lenne velük egyszer-kétszer…[/quote]Nincs itt semmi baj, csupán más ízlése van a klub tagjainak. 😀
Azt hittem egyébként, hogy azért nem vagy, mert már elindultatok az autóért!… 😉
tessék iparkodni, mert kisebbségi érzésem lesz hamarosan!… 😉 😀(viccen túl, sajnos a forint/euro arányszámok nem támogatják a behozatalt, ezt tudom, de a tavasz miatt az árak fölfelé mozdulhatnak odakint is…)
A ford esetében csak első pillantásra nincs meg a franciaágy.
A hátsó körülés az gyakorlatilag franciaágy is lehet, csak nem fix, mint a frankiában, a középső rész pedig az asztallal nagyjából megfelel a frankia középrészének, csak némiképp kisebbnek tűnik…
emiatt nagyobb a szabad tér mellette, de kisebb az asztal és az ülőfelület.az alkóv nem rossz vésztartalék alvóhely, bár én nem tudom, mennyit dobhat rá a fogyasztásra egy félintegrált felépítményhez képest…
ez persze csak akkor lényeges szempont, ha nagy kilométerszámmal használjátok ketten az autót…2009.04.01.-00:13 #13801Üdv Mindenkinek!
Bocs hogy pár napra elvesztem,de…hosszú.
Azt már látom, hogy igazán lebeszélni senki nem akar. Meg lestem az ajánlott Fordot.Nem rossz, akkora mint a Frankia 660-as, de nincs franciaágya és ami a legfontosabb nincs három tengelye…
A háromtengelyest valóban csak megláttam, és ennyi elég volt, főleg miután egy csomó különböző belső elrendezést is megnéztem és kiderült,hogy van olyan amelyet elképzeltem.Számot vetettem azzal is, hogy kettővel több gumit,féket,lengéscsillapitót stb kell vennem…de akkor is nagyon tetszik.Szóval a három tengelyre elfogadható magyarázatot nem tudok adni. A méretre…Hát nem a méret a lényeg?
Alkóvra valóban nem lenne szükségünk,de előbb utóbb mostmár csak lesznek unokák, ott meg elfér egy csomó gyerkőc…és a barátok akikből ugyan sok nincs de ez az autó pont tele lenne velük egyszer-kétszer…2009.03.31.-01:46 #13786MaNan
Bocsi de a szerver az imént 2 alkalőmmal is errort jelzet.Az előbbit meg össze keverte.
2009.03.31.-01:43 #13785[quote=”Fules”:3cjkupyz]Kedves Csigabi!
Ez is fontos, de úgy látom hogy nemcsak 1 tengellyel van több, hanem 2 kerékkel is.Persze a szerelem…….
Nekem nagyon gyengének tűnik az az 55Kw a 3,5 tonnához.
Az én járgányom 2275Kg öszsúlyú és 88Kw.[/quote]2009.03.30.-13:58 #13780[quote=”Csigabi”:3r75mgfj]Hálógatya!!!
Ugyérzem jó helyre reggeltem.Csak kérni kell és jön a segitség.Oldi neked is teljesen igazad van, de volt kis lakokocsim és elegem lett abból hogy ha lefekszem azért hajtogatom a nappalit,ha eszem akkor meg azért.Az alkóvból meg előbb utóbb kiöregszik az ember.Zömmel anyóval ketten tekeregnénk,de mivel teljesen más az elképzelésünk az esti tv nézésről/meg sok minden javascript:emoticon(‘:D’)másról is/igy az egyik szempont a jól különválasztható nappali és háló volt aminek a frankia tökéletesen megfelel.Meg hát van egy nagyon jó kis baráti társaságunk és egy egész népes rokonságunk akik már előre jelezték,hogy szívesen vennének nyaranta részt egy-egy jó kis kiránduláson.Meg hát szeretem a kényelmet.Ez a tipus volt a meglátni és megszeretni…Jozsefnek is igaza van a hátsó dupla kerékkel és hajtással,de az még mindig csak két tengely…A szük utcák…Hát eddig ez az első igazi ellenérv.De kikerülhető!!! Mármint az utcák.Száguldozni nem igazán szoktam már,sőt szívesebben gurulok kis falvakon keresztül és ha lehet még az autópálya környékére sem megyek.Amit irtál Fischer az autó teljesitményéről tökéletesen az amire nekem szükségem van.Valoban ott nézegettem az autót ahol mondod…Igy képen keresztül meglepően jó állapotuaknak tünnek és méretükhöz képest egész jó árakat is találtam.Vagy csak nekem tünt úgy?
De még nem jött semmi igazi ellenérv, ami eltántoritana a háromtengelyestől, vagy talán nincs is? Bár azthiszem valószinü nem is lehet már.Nagyon tetszik!
Fischer! Ugylátom, Te is ugy vagy mint én. Elkezdesz írn és nem birod abba hagyni,főleg ha egy olyan dologról van szó amit nagyon szeretsz.Ha megint elkap egy ijen ihlet szivesen venném ha irnál még az autódról!Felvillanyozó!!![/quote]Hm…
Most néztem az adatlapod.
Az alkóv nektek majdnem fölösleges, oda úgysem igen mászkáltok föl nyugdíjasként. Maximum a tágabb vendégkör számára jöhet jól tartalékként… 😀
Ha komoly társasági életet éltek, akkor természetesen nem másodlagos szempont ez sem…A szűk utcák érdekes kérdés.
Mit tekintünk szűk utcának… 😀
A szicíliai szűk utca más, mint a Köln belvárosában található szűk utca… Előbbibe robogó és ape kivételével semmi nem megy be, utóbbiból néhányban jártunk a Frankiával…ne kelljen senkinek defektet javíttatni dupla kerekes hátsó tengelyen!…
[quote=”MaNa”:3r75mgfj]Csigabi,
légyszi világítsál ki, mi a pláne a háromtengelyesben? Mit akarsz te szállítani az asszonyon kivül?
Lehet, hogy valami lemaradt a merevlemezemről.
Folyamatosan nézem a mobile.de-t, és látok ettől sokkal jobbakat is.
Mi egy nehezebb robogót is szoktunk vinni időnként, de ahhoz sem kell három tengely.
Mondom, lehet, hogy valamit nem tudok, mesélj légyszives.
Köszi MaNa[/quote]Írta Csigabi, hogy szerelem volt első látásra, így zsákutcában keresgélünk praktikussági szempontokat…
Olyan lehet ez, mint mikor meglátok egy a zsánerembe sorolható csak finoman telt alkatú hölgyet és azt érzem, hogy „hm… tetszik!…”Minden praktikussági kérdés másodlagos olyankor… 😀
Kivéve persze az asszony ezirányú véleménye… 😀
[quote=”Fules”:3r75mgfj]Kedves Csigabi!
Nekem nagyon gyengének tűnik az az 55Kw a 3,5 tonnához.
Az én járgányom 2275Kg öszsúlyú és 88Kw.[/quote]Hm, relatív… Ha csak hajókázni akarsz, akkor a tapasztalatok szerint elég az 55kw/73 lóerő(a miénk ennyi), de az a szívódízel, a turbós, amit ő nézegetett, az 92 lóerő és még a régi, nyomatékos motor, nem a mai fordulatszámkirály, ami lefullad 2000 1/min alatt… 😀
Valóban nem lehet vele a megengedett személyautós sebességhatárokat kihasználni, ez igaz, na de ez csak akkor érv, ha sokszor sietsz valahová… 😀
Na meg itt nem kevés gázolajban mérik a sietséget…
Haver új lakója 130 – at hegynek föl is bír az autópályán, csak akkor nem 9 – 11 liter/100 kilométer a fogyasztása, mint az miéknek, hanem 16 – 18, télen vagy nagy hegyen akár 20 is…
Mi egy évben 30 – 40 ezer kilométert alaphangon megyünk a lakóautónkkal, nekünk ezért nagyon nem mindegy a fogyasztása…[quote=”MaNa”:3r75mgfj]Szia,
van egy javaslatom, amelyet József is javasolt, dupla hátsó kerékkel, nézd meg ezt:
Hehn Ford Transit Hehn 650 Turbo-Diesel
ezt írd be a http://www.mobile.de oldalon,amikor rákattintottál a lakóautó ikonra, utána a keresőbe.
Okvetlen nézd meg, pont jó lenne szerintünk nektek.
üdv.MaNa[/quote]Nem rossz!… 😀
Igaz, ízléseket nem illik vitatni…
Ha megnézitek, akkor pár dolog ugyanaz, mint a ducato frankia esetében, indítás előtt kéz a szelepdeklire, ha hideg, akkor nem járatták, mielőtt odaértetek…
ha nem indul elsőre, ha hidegindításkor kékes füst jön a kipufogóból, ha ez később, a melegedéskor sem múlik, ha elinduláskor zörög, ropog a hátsó hídban a differenciálmű, ha a motoron olajfolyások vannak, különösen, ha egyébként látszik rajta, hogy a közelmúltban le volt mosva, stb… akkor másik után kell nézni…
…vagy ajánlatot tenni az ár felére!…
…de azt nem szokták kultiválni, nem kell csodálkozni, ha lecigányoznak/banditáznak érte… 😀2009.03.29.-17:06 #13763Szia,
van egy javaslatom, amelyet József is javasolt, dupla hátsó kerékkel, nézd meg ezt:
Hehn Ford Transit Hehn 650 Turbo-Diesel
ezt írd be a http://www.mobile.de oldalon,amikor rákattintottál a lakóautó ikonra, utána a keresőbe.
Okvetlen nézd meg, pont jó lenne szerintünk nektek.üdv.MaNa
2009.03.28.-05:46 #13744Kedves Csigabi!
Nekem nagyon gyengének tűnik az az 55Kw a 3,5 tonnához.
Az én járgányom 2275Kg öszsúlyú és 88Kw. -
SzerzőVálasz
You must be logged in to reply to this topic.