A viszontagságos hazatrést kipihenve, s feldolgova megpróbálok egy élmény és utibeszámolót írni. Horvátországban voltunk, az Isztriát jártuk körbe. Rijekától-Umagig. Az út csodálatos volt, gyönyörű tájakat, városokat láttunk. Aki nem járt még erre jó szívvel merem ajánlani.Mi Rijekától, Umagig nem az autópályán mentünk, így csodálatos volt a tenger més a hegyek láványa.

Megnéztük Rijekát, Opátiát, Pulát (amfiteátrum, eredeti belváros), Rovinjt (szűk utcák, emberek, akik szinte az utcán élnek, mert ha kinyitják a házak ajtaját belátni a nappaliba),Vrsart, Porec-t, Novigradot, Umagot. Kb 1600 km-t tettünk meg de sehol nem találkoztunk még olyan rendőrrel sem, aki a saját országbelieiket ellenőrizte volna. A településkenevisont sok rendőr és rendőrtanulóvolt és ha dugó alakult ki, rögtön intézkedtek.

Mi kempingekben aludtunk, hisz minden utikönyv és tábla hírdeti, hogy nem lehetútmentén lakóautózni. Rijekában egy éjszakát tltöttünk, de ezt a kempingt senkinek nem ajánlom: zsúfolt, áramot nem adtak, koszos. Ez volt az autocamp rijeka.
Következő állomásunk Pula, ahol a Camping Puntizentában, majd Vrsar Campingorsera(***)voltunk, ami egy camping hálózathoz tartozik.
Internetcíme:www.camping-adriatic.com
Ennek a hálózatnak Pulában, Vrsaban, Porecban, Krk-ben, Dubrovnikban van kempingje. Nagyon kultúrált, tiszta, viszonylag olcsó is. Lehet kunával, euróval és kártyával is fizetni:) Minden területhez tartozik áram, lakóautók esetében víz csatlakoztatási lehetőség is van. A szabad helyek közül választhatmindenki helyet.Avizesblokk tiszta, kulturált, mosdó, zuhanyzó, wc, mosogató, ruhamosó, kutyafürdető, autómosó, lakóautó wc ürítő van. 1 hely 3 fő kb 33-40 euró között volt.
A kampingek a tengerpartján több km-s stranddalrendelkezik. Itt a tenger köves, de nagyon tiszta, átlátszó. A kempingekben található még bolt, étterem stb.
Ezt a kemping hálózatot ajánlom mindenkinek.

További jó pihenést kívánunk mindenkinek!!!!!!:):):):)::):):):):):):):):):)