Olaszországot céloztuk meg a vírus miatt (zöld ország) 21 nap lakóbusszal élménybeszámoló kinyomtatotottan ennek segitségével indultunk. Balatonvilagoson éjszakáztunk augusztus 12-én szülinapozás miatt, útba esett. De nem sokat aludtunk mert kezdő lakóautósként zajos, meleg helyre parkoltunk siettünkben.  Reggel egy kis boltot vettünk észre a közelben gyorsan vásároltunk, kávét főztünk és M7 autópályára felhajtva haladtunk Szlovénia felè . A határon kb 45 perc topogás után átértünk ,matricát vettünk és 300 km Szlovénia utan haladtunk Trieszt Velence Bologna irányába.

Bologna körül terveztünk éjszakázni, de tenger partot akartunk  ezért Ravenna-Rimini környékén kerestünk kempinget áramot akartunk a klíma miatt. Riccioneban 3 kemping van egymás mellett az Adriába betértünk. Leparkolás után loccsanás a tengerben,2 éjszakát maradtunk 50 euro per éj áron, nem volt tömeg de a homokos,napernyős tengerpartra bicajjal mentünk fürödni és vissza a lakóhoz. 27-28 fokos tengervizben,reggel meduza rajba usztunk bele,nem csíptek meg szerencsére, de tovább utazást indokoltnak láttuk.

Nápoly mellé Neranoba akartunk tengerparti Nettuno kempingbe menni de telefonba közölték nincs hely. Pompei Spartacus kempingben volt hely, San Marinoi kitérővel 550 km után délután már beparkoltunk. A parcellakat megfelezték, gondolom a többnyire átmenő forgalom miatt  kipakolni nem volt hely.Étterem-bolt egyben,egy épületben a fürdő blokkal,sziesztát tartva 10 és 17 óra között nem volt nyitva egyébként egész jó szolgáltatást nyujtott. Reggelizni lehetett és reggelinek valót +ajándékot vásárolni.30 euro per éj kemping ár a felezett parcella miatt jöhetett ki. Elvonatoztunk Sorrentóba onnan átkompoztunk Capri szigetre 40 euro per fő áron. Nagy meleg, több turista,szigorú rendtartás a szigeteken még inkább miatt feladtuk a Sziciliai uticélt      Egy tengerparti kempingben fürdőzéssel akartuk az időt tölteni várost nézni márciusban októberben érdemes . Pompei romvarost ha már ott volt a kempinggel szemben megnéztük volna hétfőn azonban szünnap. Szerencsére 40 km volt csak Neranoig ahol megürült a kemping, igy visszafele tudjuk megnézni Pompeit. 40 km hegyi utas rész következett lassabban, de minden gond nélkül megtehető. A számunkra gyönyörű tengerpart a kempingből kb 50 m lefele sétával elérhető volt. 4 nap pihenés fürdőzés következett,mondani se kell elrepült az idő. Két kis bolt volt a közelben, főzeshez valot is lehetett venni esténként csak 7 de inkább 8 órakor nyitottak az éttermek, pizza volt elérhető napközben, vagy főzés. Itt 53 euro egy éjszaka a kemping ár.

Hazafele indultunk 1500 km kb 3 napra ütemeztük. Első nap Pompei romváros 16 euro belépővel  majd bevásárlás után a Trasimeno tó volt a cél. A kursaal Kempingben a medencében lehetett fürdeni mert a tó hínáros és sekèly volt ezen a részen. Vacsora főzés és alvás után reggel fizetés 36 euro a kemping ára és indultunk haza. Lentit akartuk elérni este hétkor egy kis Trojani fánkos pihenő után sikerült leparkolni a kempingben. Reggel furdő majd 12 óráig kemping elhagyás 10 ezer forint per éj. A fürdő belépő kesőbb is leadhato de eső is szemerkélt délben hazaindultunk még 250 km maradt.

2024. március 19. kedd
József, Bánk, Józsa napja van
Halak
Holnap Klaudia, Alexa .

MLK Póló
(Eladó / Klub-os termékek)