Ha nem bánjátok,Jutka nagyon jól sikeredett,illusztris beszámolóját szeretném kiegészíteni a prágai "különítmény"élményeivel.
A második esténken az erdei parkolóban elköltött kellemes vacsora után békés iszogatás közben valaki felvetette a gondolatot,hogy menjünk Prágába.A beszélgetés során kiderült,hogy van aki még nem járt ott,mi az asszonnyal meg imádjuk Prágát,ezért kapásból bólogattam a tervre(mert Edit néni mézesének köszönhetően ez is szép teljesítmény volt tőlem).Igazából a reggeli 7 órás ébresztő után tudatosult bennem a dolog,úgyhogy akitől a korai indulás miatt nem tudtunk elbúcsúzni,attól elnézést kérünk.A Challenger,Ilon,Gabik,Jamesz,Fecsi alkotta konvojkával(mert ez már lassan kicsinek számít)elindultunk Prága felé.Mindenféle forgolódás,útlezárás hiányában nagyon gyorsan odaértünk.A GPS-be bevertük egy-két kemping címét,de mivel mindeggyik fullon volt,és eléggé kiestek a központtól,ezért rávettük Gabikékat,hogy keressük meg a megszokott Yacht kempingjüket.Útközben a prágai kresz átszabásával(itthon összesítve min 10 büntetőpont)öregbítettük kis hazánk hírnevét.A nehézségek ellenére is aránylag hamar elértük célunkat,és megállapíthattuk,hogy a legideálisabb helyet sikerült megtalálnunk.Alkottunk egy karikát,kipakoltunk,dobtunk egy megérkezési áldomást, és elindultunk a kemping saját kishajójával a túlpartra.Odaát villamosra szálltunk és elblicceltünk a központ felé.Kicsit előbb sikerült leszállnunk ezért egy laza 4 km.-es séta után sikerült elérnünk a Károly hidat.Ennek megtekintése után beverekedtük magunkat a főtérre ,hogy megkeressük a dottót,amely a város összes nevezetességét érintette.Sajnos Ilonék egy pénzváltási manőver kapcsán elvesztek így lemaradtak a szakadó esőben tett kocsikázásról.Sétáink során is elkapott az eső minket,de a nagyszámú fedett teraszos kocsmák ezt a problémát megoldották.A városnézést követően jött a délután fénypontja,megcéloztuk a "Svejk"kocsmát,taxiba vágtuk magunkat és szerencsénkre egy 2 órás vacsira kaptunk is helyet.A pincér ajánlott nekünk egy komplett svejk kedvencét,amibe aztán minden volt.Hálistennek közben Ilonékat sikerül telefonon az étterembe navigálnunk,úgy hogy semmi jóbol nem maradtak ki.(a fotóalbumban van kép az asztalról,de nem élethű,mert az ízeket nem tudja visszaadni)A vacsi után a "fájós lábúak"taxival,a többiek egy kis egészségügyi sétával és tujával indultak vissza a kempingbe.A villamossal érkezők a túlpartról felhívtak minket,hogy nincs kedvük egy órát várni a hajóra,ezért a Jamesszal felkerestük az éppen családalapítással foglalatoskodó révészt,és némi korrumpálást követően hajlott a menetrend figyelmen kívül hagyására.Este kiültünk egy kicsit dumcsizni aztán mindenki nyugovóra tért.(azt hiszem,hogy ettünk is valamit,de ez nem biztos)Másnap mi hárman a magyarok együtt útra keltünk,Ilonék még tudomásom szerint maradtak egy napot,Challengerék is neki vágtak az útnak.Mindent összevetve mi nagyon jól éreztük magunkat,bízom benne,hogy ezzel más is így volt.