Üdvözlünk téged Vándor,

egy Önszerveződő, Szabad és Nyitott, Baráti társaságban, a Magyar Lakóautó Klub-ban!

Regisztráció
Emlékezz rám

Kalandos izgalmas, és szerelésben gazdag volt az első utunk Toscanába menet.

Első utunk az Olasz Toscánába vezetett. Hogy miylen megszállott vagyok azt az is bizonyítja, hogy 4 órával az indulás elött még az autón festettem a díszcsikot éjfélkor. Pedig iylenkor már se nem látni, se nem szárad:-). 4 hónapos kemény felújítás után voltunk. Az autó romjaiból támadt fel. Előző gazdája elhanyagolta és a kert végébe tette. Ott állt szegény 10 kerek éven keresztül. Gondolhatjátok milyen állapotban volt. beázás, rohadás, darázsfészek. De a Toscanai 2500 Km alatt, csak a tankból induló üzemanyag dugulásunk okozott folyamatos gondot. Emiatt sokat szereltem. A fő gond akkor jött elő mikor elértük az első emelkedőket. Meglepett az autó gyengesége.Bár mint tudjuk csak 75 Le. Na de akkor is. Volt hogy csak 1-esben bírt haladni felfelé!!!!Na de ez mégsem járja. Aztán akkor lett drámai a helyzet mikor kb 20 autót fenn tartva elkezdett egyesben is ugrálni, és fulladni. Most hova meneküljek le az útról, gondoltam:-(. Az a dugulás volt. Végül felmászott de én megőszültem. Na jó, nincs hajam, így nem látszik:-) Aztán szlovéniában BOvec-nél neki áltam szerelni, mert akkor már egyenesben is kapkodott. szűrő csere miegymás. Végülis újra ment a vas. Utcu tovább. Sajnos a problém a újra és újra jelentkezett,végül egy kannát szereltem be a motortérbe, onnan szipákolta a nedüt. jobb lett, határozottan, bár a 75 le az 75 LE!
Végülis minden emelkedő és szerpentin elött vetettünk néhány keresztet, és mentünk tovább. Így sikeresen bejártuk Velencét, Maranellot, Lucca-t, Pizza-t, Cinque Terra városait, és mindent minta mohók ami utjúkba került. A sok hiba ellenére az autót megszerettük, mivel minden hibát a 10 éves állás okozott. nem Ő maga. Haza jövet, azonnali tanktakarítás és stb.... A paripát elneveztük "Kusztó" nak, pontosabban, Kusztó a cirkáló a teljes neve. Kusztó a híres felfedező után, és cirkáló a tömege és lassú de bárhová elérő teljesítménye után:-)

Várhatóan kapni fog egy 120Le-es Turbós mort és akkor repülni fog:-)

Ő most már családtag!

Képek a fotóalbumban! 

Partnereink:

Egyedi lakóautók gyártása. Lakóautók szervizelése, átépítése, felújítása.