- Hozzászólások: 4
Köszönöm még egyszer, végül Budapest XXII. LKB autószerviz lett a befutó. És meg is oldódott!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Hogyne, kimaradt a listából pedig tökéletes hely, köszönöm!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Csepel jatszik?
Barnabas +36209511971
hivatkozz ram, Sala
nemtudom mennyire van elhavazva, egy kerdest meger
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Üdv Kollégák!
2008as - 2,3 - 6 seb. - cca.: 120.000.km - DUCATO kuplungja feladni készül a harcot, hatodikban tempomat dombra fel és megcsúszik => világos, hogy csere, után-állítani nem lehet. (Lesz még hozzá két hátsó lengéscsillapító és hátsó féktárcsa/betét csere is, ha úgy akciósabb a javítás díja...)
A kérdés az, hogy hol lehetne megcsináltatni? (Budapest, Dél-Buda, nyugati régió előnyben...)
Eddigi ismert helyekre vagy nem fér be (pedig csak félintegrált+klíma), vagy nem merik megemelni (alig 3.500 kg.)....
Előre is köszönöm a tippeket!
cs.,
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Üdv! 1996-os 1.9TD Fiat Ducato adagolóját kellene beállítani... egy régebbi hazajövetelkor Szerbiában megadta magát az eredeti adagoló, cserélve lett ott kint, haza is értem rendben, de mivel nem volt használva a járgány, rendesen beállítva nem volt. Most Szántódon parkol a járgány, és keresnék a környéken adagoló beállításában jártas autószerelőt. Tudna valamelyikőtök ajánlani hozzáértő szakembert? Az lakóautó forgalomba van helyezve, szóval tudok messzebb is menni, ha muszáj.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Nem vagyok szerelő, csak tippet adhatok. Vedd le az üzemanyagszűrő tank felöli oldalán a bejövő vezeték csavarját és takarítsd ki a járatot. Ugyanazt megcsinálhatod az adagoló felé menővel is. Nekem a bejövőnél volt berakodva kócszerű anyaggal. Azóta kétévente cserélem a szűrőt is. Igaz nekem 1,9 td motor van, de valószínű üza szűrő neked is van.
Ugyan ez volt a hiba nálam is. Nagy fordulaton nem volt elég az üzemanyag, amit átengedett.
Remélem segítettem.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok. Fiat ducato 2.5 Td csaladi kedvenc, 2000 fordulat folott berang turanal nincs ereje. Van jogy jol megy, pl. Kottunk vagy 800 km, es utana a kovetkezo 300 berangott. Mi lejet velw?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Köszönöm a megerősítést, gyanítottam, hogy ez van. Amitől tartok, hogy a fém hajtókarok beragadása miatt égett le. Semmit nem érek azzal, ha az új motort úgy teszem bele, hogy a mechanika be van szorulva és nem engedi a motort dolgozni. Befújtam rozsdagátlóval a karokat, tengelyt, bütyköt, ahol lehetett, de nem mozognak egy nap után sem, pedig gondolom, hogy valamennyire moccanniuk kellene. :( Még holnap jön egy kis óvatos kalapácsolgatás, aztán feladom, komplett csere lesz a következő. Köszönöm a segítségeteket!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Mélységesen sajnálom, de ez nagyon úgy tűnik, hogy kuka, teljesen le van égve....
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok! Berhelem, berhelem , a feszmérővel kimértem a motorba menő csatit, jön rajta áram, szóval a motortól kell lennie a hibának. Leszedtem a hajtókarokat a motorról, sajnos egymagukban, szabadon sem forognak, még nem tudom, hol és miért szorulnak, ha szorulnak, de lehet, hogy az ablaktörlő-motor már leégett.
A tekercsre ránézve mit gondoltok, összeégett ott egy részen, vagy nem úgy néz ki?
Belül, az ablaktörlő-motor belső tengelyénél lévő tárcsa, amihez a szakaszos ablaktörlés érintkezői csatlakoznak, azt tiszta zsír. Okozhat ez gondot a delej áramlásánál?
A másik kérdésem, hogy a fém-hajtókarokat próbáltam kézzel mozgatni, de meg se mozdulnak semmilyen irányba. Azért picit illene mozdulniuk, ugye? Megpróbálom szétszedni közvetlenül a tengelynél, de eléggé úgy tűnik, mint ami szétszedhetetlen.
Köszönet a jó tanácsokért!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Igen.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Köszi szépen! Nálam a slusszkulcsál lévő bajuszkapcsolónak négy állása van, akkor ezek szerint a legfelső állásban (a szélvédő felé) van kikapcsolva, ugye?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Az enyemnel (Ducato280) az ablak fele van a semleges...gondolom a tiednel is....maskulomben 90%az autoknak igy van.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Köszönet az instrukciókért, sajnos csak a jövő héten tudok nekiállni, addig még odébb is állunk, remélhetőleg esőmentes napon. Azt meg tudnátok mondani, hogy az ablaktörlő bajuszkapcsolója melyik állásban van "üresben"? Nem akarom úgy járatni a motort, hogy bekapcsolt állásban van, hátha így nem égetem le az ablaktörlő motort, de nem jut eszembe, hogy mikor volt semleges állásban.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Ahogy Andras is irta...a sok allastol es nemhasznalatol valszinuleg berozsdaztak a lapatok tengelyei. Mielott szetszedned (eleg maceras...)probalj egy par napig boven rozsdaoltot fujni a tengely es persely koze. Ehez lehet hogy le kell szedni a torlokarokat (a fedo muanyagot felbillented, az alatta levo anyat kicsavarod es jobra-balra mozgatva lehuzod a tengelyrol a kart). Amiutan a rozsda feloldodott es mukodik mar a szerkentyu kis motorolajat csepegtes a tengelyekre mikozben az ablaktorlo jar.. Ja ...es meg valami: egy-egy kis szigeteloszallag darabbal "jelold" meg a lapatok pontos nyugihelyet hogy a munka bevegzesevel az eredeti pozicioba tudd visszaszerelni a karokat. Jo butykolest!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Nekem is volt hasonló, be volt rohadva a tengely.Nem volt könnyű kibányászni, csiszolni és vissza.
András
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok! 1996-os Fiat Ducato ablaktörlője nem akar működni. Ha a gyújtást ráadom, mintha moccanna egyet, de ennyi, nem működik. Járatom a motort, és rángatom belül a fémrudakat, hátha ez kell neki, de nem történik semmi azon kívül, hogy úgy érzem, mintha az ablaktörlő motor hengeres része melegedne. Leégetni sem akarom végképp, szóval gyújtás le... A biztosíték jó, ellenőriztem. Feszültségmérőm van, de hülye vagyok a használatához.
Hogyan tudnám megjavítani? Sajnos ugyanúgy külföldön vagyok, nem olcsó mulatság szerelőhöz begurulni ezzel, ha lehet, magam oldanám meg.
Sok-sok köszönet a segítségért!
Jenő
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
A listaban ami megjelenik amikor be akarsz illeszteni egy doksit nincs a .pdf formatum...gondolom azert.
Maskulemben egy eleg nagy 38 megas fajl volt. Sikerult gmailon elkuldeni...a yahoo nem engedett.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
rlacika írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
rlacika írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Fejegység |
Kerékpár tartó |
Budapest |