Üdvözlünk téged Vándor,

egy Önszerveződő, Szabad és Nyitott, Baráti társaságban, a Magyar Lakóautó Klub-ban!

Regisztráció
Emlékezz rám

emo Lakóautó építés SK (Saját Kezűleg)

Több
ma 11:14 #54570

Srychy írta:

Ettől azért egyszerűbb a megoldás.
A kicserélni kívánt deszkákat penész és gomba mentes faanyaggal kell pótolni, akkor örökös , mint a (nyomorúság).
Ennek a típusnak nagyon jó az elosztása. szerintem csak restaurálni kell. Nem kell engedélyeztetni és nincs további költsége.

körültekintően kell felújítani ez a titka...

Ha már a padló is szét van rohadva, akkor biztosan nem elég néhány lécet kicserélni. Nemonak van talán a legtöbb tapasztalata ezen a téren, ha azt mondja 1,5-2 évig tartana megcsinálni, akkor én biztosan bele se kezdenék. De én elfogult vagyok, mert utálom a fát, ha felépítményt akarnék építeni, valami korszerű anyagból, pl. műanyag szendvicspanelből csinálnám.

A bódé csere engem azért érdekel, mert nagyon tetszenek a csőrös Transitok, pláne az első szériás kerek lámpások, de azokon nagyon rossz felépítmények vannak. Ha ki lehetne cserélni a régi bódét egy expedíciós stílusú kocka dobozra, az nekem nagyon bejönne...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
ma 10:36 #54569

nemo25 írta:

bergember írta:
Üdv Mindenkinek!


A kérdés a következő: mennyire kivitelezhető a teljes szét szerelés, sok-sok rész cseréje, felújítása, ha van egy zárt csarnokunk, néhány ügyes kezű autó szerelő kollégám, két ezermester, sok-sok szerszámunk? Sokmindent csináltunk már, ilyet még nem. Nyári időszakban szünet van, lenne két hónapunk a játékra.
Mennyire hozzáférhetők kereskedelmi forgalomban a szükséges anyagok?
Nagy valószínűséggel padlót is kell cserélni, tehát szinte teljesen le kell bontani a kocsit, ha normális munkát akarunk.
Nem szeretnék tőle megválni, ha egy mód van rá, mivel nekünk ebben az esztétikai, és komfort állapotban teljesen tökéletes, de azt sem szeretném ha a balos oldalfal bele állna a mögöttem jövőbe az M7-esen.
Az alváz, motor, váltó, stb tökéletes, és kimegy a világból, nem is beszélve a hátsó kerék meghajtásról, ugyanis a pályák egy része csak földúton közelíthető meg, amik nem mindig tökéletesek.
Mit gondoltok?

A gondolatok, amit tapasztalat alapján tudok mondani.

Ehhez a munkához nem autószerelő kell, hanem multimester. Köze nincsen az autószereléshez, inkább az asztaloshoz áll közelebb, de még másik 10 szakma ismeretei kellenek hozzá, és sok, sok rutin, és tapasztalat.
A két hónap kevés a teljes körű munkához, még 6-8 kezes teamnek is.
Viszont, amennyiben eléggé elszánt vagy, és megfogadod a tanácsainkat, akkor az a jó hírem, hogy meg lehet csinálni, ahogy azt már több barátom is tette, igaz nekik 1.5-2 év kellet a projekt kivitelezéséhez.
A leghatékonyabb módszer, ha lapra szeditek a felépítményt, és úgy újítjátok fel a szendópaneleket, majd újra összeszerelitek. Így a padló felújítása is megfelelő minőségben kivitelezhető.
Készülj fel rá, hogy nagyon sok munkaóra szükséges hozzá!!!!!!!
Azért gondold át, hogy biztosan szeretnéd-e a nyakadba venni, mert nem egyszerű feladat. Tudok neked ajánlani valakit, aki vér profi az ilyen felújításokban.

Ne feledkezzünk meg a nem kis anyagi vonzatról sem.
Mivel az építés során sok esetben alkalmaznak nem oldható kötéseket is (pl. ragasztást) ezért bontásnál még keletkezhetnek plusz sérülések.
Az alapnak nagyon jónak kell lennie, hogy megérje rááldozni a sok munkát és pénzt. Gondolom a 2700000 km csak elírás. Na nem, akkor én biztosan nem állnék neki. :-)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
tegnap 20:52 #54568

bergember írta:

Üdv Mindenkinek!


A kérdés a következő: mennyire kivitelezhető a teljes szét szerelés, sok-sok rész cseréje, felújítása, ha van egy zárt csarnokunk, néhány ügyes kezű autó szerelő kollégám, két ezermester, sok-sok szerszámunk? Sokmindent csináltunk már, ilyet még nem. Nyári időszakban szünet van, lenne két hónapunk a játékra.
Mennyire hozzáférhetők kereskedelmi forgalomban a szükséges anyagok?
Nagy valószínűséggel padlót is kell cserélni, tehát szinte teljesen le kell bontani a kocsit, ha normális munkát akarunk.
Nem szeretnék tőle megválni, ha egy mód van rá, mivel nekünk ebben az esztétikai, és komfort állapotban teljesen tökéletes, de azt sem szeretném ha a balos oldalfal bele állna a mögöttem jövőbe az M7-esen.
Az alváz, motor, váltó, stb tökéletes, és kimegy a világból, nem is beszélve a hátsó kerék meghajtásról, ugyanis a pályák egy része csak földúton közelíthető meg, amik nem mindig tökéletesek.
Mit gondoltok?

A gondolatok, amit tapasztalat alapján tudok mondani.

Ehhez a munkához nem autószerelő kell, hanem multimester. Köze nincsen az autószereléshez, inkább az asztaloshoz áll közelebb, de még másik 10 szakma ismeretei kellenek hozzá, és sok, sok rutin, és tapasztalat.
A két hónap kevés a teljes körű munkához, még 6-8 kezes teamnek is.
Viszont, amennyiben eléggé elszánt vagy, és megfogadod a tanácsainkat, akkor az a jó hírem, hogy meg lehet csinálni, ahogy azt már több barátom is tette, igaz nekik 1.5-2 év kellet a projekt kivitelezéséhez.
A leghatékonyabb módszer, ha lapra szeditek a felépítményt, és úgy újítjátok fel a szendópaneleket, majd újra összeszerelitek. Így a padló felújítása is megfelelő minőségben kivitelezhető.
Készülj fel rá, hogy nagyon sok munkaóra szükséges hozzá!!!!!!!
Azért gondold át, hogy biztosan szeretnéd-e a nyakadba venni, mert nem egyszerű feladat. Tudok neked ajánlani valakit, aki vér profi az ilyen felújításokban.


"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."
Megköszönte: Laccci

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
tegnap 18:37 #54567

woodoopilot írta:

Ha ennyire szét van rohadva a tartószerkezet, akkor egyáltalán mit lehet meghagyni belőle? Ha a szétrohadt léceket kicserélik, mi a garancia arra, hogy a gomba spórák nem terjedtek át oda, ahol szemre jónak tűnik a szerkezet?

Arra van lehetőség, hogy egy szétrohadt bódé helyett építsen valaki egy újat, korszerűbb anyagokból? Még ha engedélyeztetni is kell az új bódét, regadót és áfát nem kell fizetni, meg a kocsit se kell átminősíttetni...

Ettől azért egyszerűbb a megoldás.
A kicserélni kívánt deszkákat penész és gomba mentes faanyaggal kell pótolni, akkor örökös , mint a (nyomorúság).
Ennek a típusnak nagyon jó az elosztása. szerintem csak restaurálni kell. Nem kell engedélyeztetni és nincs további költsége.

körültekintően kell felújítani ez a titka...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
tegnap 13:24 #54565

Ha ennyire szét van rohadva a tartószerkezet, akkor egyáltalán mit lehet meghagyni belőle? Ha a szétrohadt léceket kicserélik, mi a garancia arra, hogy a gomba spórák nem terjedtek át oda, ahol szemre jónak tűnik a szerkezet?

Arra van lehetőség, hogy egy szétrohadt bódé helyett építsen valaki egy újat, korszerűbb anyagokból? Még ha engedélyeztetni is kell az új bódét, regadót és áfát nem kell fizetni, meg a kocsit se kell átminősíttetni...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
tegnap 05:15 #54563

bergember írta:

Üdv Mindenkinek!

Bár nem építésről van szó, de a munka volumene inkább erre hasonlít, ezért írok ebbe a topicba, de induljunk a kályhától, vagy inkább Ádámtól és Évától.
Nekem mindig is tetszett a lakó autózás, meg vadkemping, meg hasonló dolgok, és sokat csorgattam is a nyálam a hirdetési oldalakon, a lakóautókat bámulva, de az első komoly indok a vásárlásra az lett, hogy a fiam viszonylag jól motorozik, 2017-ben bajnok lett endurocross másod osztályban, és egy elmondhatatlan megváltás az, ha a téli edzések után nem a furgon mellett kell mosakodni hideg vízben, vagy öltözni a furgonban. Így 2017 őszén vásároltunk egy Rimor 645 TC-t, Sprinter vázon, 2700000 kilométerrel, "kis pénzért". Az összeg csak annyira haladta meg a fájdalom küszöböm, hogy csak egy hétig visítottam. A kocsi egy nagy nevű cégnél volt bizományban, és a tulajtól csak annyit kértem: " nem akarok 1-2 százezer forinton alkudozni, inkább azt kérem hogy vigyék be az autót a műhelybe, és írják fel egy papírra, amit meg kell majd javítanom". Bevitték, ki is cseréltek egy csapot 17 ezer forintért, majd a tulaj azt mondta: "ez egy tökéletes alap!"
Tudom-tudom, vinnem kellett volna hozzá értőt,de a fórumot olvasva, nekünk akkor soha nem lett volna lakó autónk. A 10 milliós kategóriát nem érném fel, és biztosan leverne a víz, amikor nyakig homokosan be ül a gyerek, és végig csoszog a padlón, vasalt orrú krossz csizmájában. Úgy voltam az autóval, mint a magyar narancs: kicsit savanyú, kicsit .... de miénk." Kicsit ginye-gunya, kicsit kopott, de a miénk.
Nyilván vásárlás után elkezdtem rendbe rakosgatni, kapott légrugót, tv-t, új akksikat, szereltem automata led világításokat a szekrénybe, meg sok-sok sok mindent. Az első esőnél kiderült hogy a fülke tető, és a lakótér összeeresztésénél beázik, ott szépen bevakoltam, mivel a csavar már nem fogott.
Egyszer leszedtem a fülke mögötti oldalsó spoilereket, és szomorúan tapasztaltam, hogy teljesen szét van rohadva alatta a fa, és szerintem nem az egyetlen rohadás. A hűtő feletti "ál fal" valamit is kijjebb csavarozták, hogy ne lehessen látni a beázás nyomot mögötte, és a fürdő alatt is egy egyirányú utca tábla van felcsavarozva, tehát lehet hogy még padlót is kell cserélni.
Tavaly márciusban lesérült a gyerek, májusban műtötték a térdét, így az egész tavalyi szezon ugrott. Decemberben engedte a doki motorra ülni, így annyira nem foglalkoztam a dologgal, van mit csinálnom ezen kívül is.
Két hete bementem egy lakóautó szervizbe, és kértem őket nézzék át, csináljanak ajánlatot a rendbe hozatalra.
Meg is nézték, de azt mondták nem vállalják, mert nem akarnak bajt, irtó sok pénzbe fog kerülni. Korrekt hozzáállásnak tartom ezt.
A belső berendezés nagy része ép, a gépészet tökéletesen működik (már), csak a csavarok tekerednek ki állandóan mindenhonnan, ahogy mozog az autó.
A kérdés a következő: mennyire kivitelezhető a teljes szét szerelés, sok-sok rész cseréje, felújítása, ha van egy zárt csarnokunk, néhány ügyes kezű autó szerelő kollégám, két ezermester, sok-sok szerszámunk? Sokmindent csináltunk már, ilyet még nem. Nyári időszakban szünet van, lenne két hónapunk a játékra.
Mennyire hozzáférhetők kereskedelmi forgalomban a szükséges anyagok?
Nagy valószínűséggel padlót is kell cserélni, tehát szinte teljesen le kell bontani a kocsit, ha normális munkát akarunk.
Nem szeretnék tőle megválni, ha egy mód van rá, mivel nekünk ebben az esztétikai, és komfort állapotban teljesen tökéletes, de azt sem szeretném ha a balos oldalfal bele állna a mögöttem jövőbe az M7-esen.
Az alváz, motor, váltó, stb tökéletes, és kimegy a világból, nem is beszélve a hátsó kerék meghajtásról, ugyanis a pályák egy része csak földúton közelíthető meg, amik nem mindig tökéletesek.
Mit gondoltok?

Szia!
Jó kis meló!
:evil:
Mindent meg lehet javítani, csak sok-sok kitartás kell. No meg nem kevés szakértelem.
Először is lokalizálni kell a beázások helyét. Mindent kiszerelni óriási meló, de láttunk már ilyet...
Kiszereléskor rengeteg fotóval dokumentálj mindent, és számozd fel a bútorokat, alkatrészeket, mert később törheted a fejed, hogy is volt eredetileg... ](*,)
Az elektronikát és a gázt csak szakival javíttasd, mer a gáz és a villany nem játék.
Szerezd be a legjobb ragacsokat és tömítőanyagokat, Itt találsz a fórumon rengeteg hozzászólást ebben a témában is. A szilikont és a hagyományos ragacsokat, tömítőket felejtsd el!
Nem szégyen kérdezni! Ha el akadsz kérdezz! Itt biztosan kapsz választ.

Jó faragást!
Srychy
:mlk_lako

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 febr. 20 20:08 #54562

Döme írta:

Maradhat az ágy vizsgára is! Bármi lehet a rakományod senkit nem érdekel.

Bocsi, de ez így nem igaz! A vizsgán úgy kell megjelenni, ahogy a járművet gyártották, vagy engedélyeztették. Nem lehet benne rakomány. Az, hogy van ahol ezt "elnézik" az nem azt jelenti, hogy maradhat.


Lakóautó nélkül lehet élni...... de minek?
Megköszönte: repi, Nyomi, Srychy

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 febr. 20 19:58 #54561

Üdv Mindenkinek!

Bár nem építésről van szó, de a munka volumene inkább erre hasonlít, ezért írok ebbe a topicba, de induljunk a kályhától, vagy inkább Ádámtól és Évától.
Nekem mindig is tetszett a lakó autózás, meg vadkemping, meg hasonló dolgok, és sokat csorgattam is a nyálam a hirdetési oldalakon, a lakóautókat bámulva, de az első komoly indok a vásárlásra az lett, hogy a fiam viszonylag jól motorozik, 2017-ben bajnok lett endurocross másod osztályban, és egy elmondhatatlan megváltás az, ha a téli edzések után nem a furgon mellett kell mosakodni hideg vízben, vagy öltözni a furgonban. Így 2017 őszén vásároltunk egy Rimor 645 TC-t, Sprinter vázon, 2700000 kilométerrel, "kis pénzért". Az összeg csak annyira haladta meg a fájdalom küszöböm, hogy csak egy hétig visítottam. A kocsi egy nagy nevű cégnél volt bizományban, és a tulajtól csak annyit kértem: " nem akarok 1-2 százezer forinton alkudozni, inkább azt kérem hogy vigyék be az autót a műhelybe, és írják fel egy papírra, amit meg kell majd javítanom". Bevitték, ki is cseréltek egy csapot 17 ezer forintért, majd a tulaj azt mondta: "ez egy tökéletes alap!"
Tudom-tudom, vinnem kellett volna hozzá értőt,de a fórumot olvasva, nekünk akkor soha nem lett volna lakó autónk. A 10 milliós kategóriát nem érném fel, és biztosan leverne a víz, amikor nyakig homokosan be ül a gyerek, és végig csoszog a padlón, vasalt orrú krossz csizmájában. Úgy voltam az autóval, mint a magyar narancs: kicsit savanyú, kicsit .... de miénk." Kicsit ginye-gunya, kicsit kopott, de a miénk.
Nyilván vásárlás után elkezdtem rendbe rakosgatni, kapott légrugót, tv-t, új akksikat, szereltem automata led világításokat a szekrénybe, meg sok-sok sok mindent. Az első esőnél kiderült hogy a fülke tető, és a lakótér összeeresztésénél beázik, ott szépen bevakoltam, mivel a csavar már nem fogott.
Egyszer leszedtem a fülke mögötti oldalsó spoilereket, és szomorúan tapasztaltam, hogy teljesen szét van rohadva alatta a fa, és szerintem nem az egyetlen rohadás. A hűtő feletti "ál fal" valamit is kijjebb csavarozták, hogy ne lehessen látni a beázás nyomot mögötte, és a fürdő alatt is egy egyirányú utca tábla van felcsavarozva, tehát lehet hogy még padlót is kell cserélni.
Tavaly márciusban lesérült a gyerek, májusban műtötték a térdét, így az egész tavalyi szezon ugrott. Decemberben engedte a doki motorra ülni, így annyira nem foglalkoztam a dologgal, van mit csinálnom ezen kívül is.
Két hete bementem egy lakóautó szervizbe, és kértem őket nézzék át, csináljanak ajánlatot a rendbe hozatalra.
Meg is nézték, de azt mondták nem vállalják, mert nem akarnak bajt, irtó sok pénzbe fog kerülni. Korrekt hozzáállásnak tartom ezt.
A belső berendezés nagy része ép, a gépészet tökéletesen működik (már), csak a csavarok tekerednek ki állandóan mindenhonnan, ahogy mozog az autó.
A kérdés a következő: mennyire kivitelezhető a teljes szét szerelés, sok-sok rész cseréje, felújítása, ha van egy zárt csarnokunk, néhány ügyes kezű autó szerelő kollégám, két ezermester, sok-sok szerszámunk? Sokmindent csináltunk már, ilyet még nem. Nyári időszakban szünet van, lenne két hónapunk a játékra.
Mennyire hozzáférhetők kereskedelmi forgalomban a szükséges anyagok?
Nagy valószínűséggel padlót is kell cserélni, tehát szinte teljesen le kell bontani a kocsit, ha normális munkát akarunk.
Nem szeretnék tőle megválni, ha egy mód van rá, mivel nekünk ebben az esztétikai, és komfort állapotban teljesen tökéletes, de azt sem szeretném ha a balos oldalfal bele állna a mögöttem jövőbe az M7-esen.
Az alváz, motor, váltó, stb tökéletes, és kimegy a világból, nem is beszélve a hátsó kerék meghajtásról, ugyanis a pályák egy része csak földúton közelíthető meg, amik nem mindig tökéletesek.
Mit gondoltok?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 febr. 17 21:39 #54552

woodoopilot írta:

Laccci írta:
Nem tudom milyen magasan van az omnisztorod, nekem kb. 3 méter.
Vihetnék még két létrát is a nyitáshoz-csukáshoz.:huh:

A mi csigánk 2,60 m magas, a tető szélén van egy alu profil, amibe simán befűzöm a ponyvát létra nélkül is, ha nagy ritkán olyan helyen állunk meg, ahol ki lehet pakolni az asztalt meg a székeket. Egy dögnehéz omnisztort azért a néhány alkalomért nem fogok cipelni, de ez a "zacskós" sokkal könnyebb. Ráadásul könnyű levenni és felrakni, ha tudom, hogy végig biwakolni fogunk, akkor el se viszem.
A kéder sínt fel lehet szerelni a bódé oldalára is, amit egy fellépőre állva el lehet érni...

Az még elérhető magasság.
Ha most kellene vennem árnyékolót, elgondolkodnék rajta...

Megköszönte: NagyPapa

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 febr. 17 19:09 #54550

woodoopilot írta:

Laccci írta:
Nem tudom milyen magasan van az omnisztorod, nekem kb. 3 méter.
Vihetnék még két létrát is a nyitáshoz-csukáshoz.:huh:

A mi csigánk 2,60 m magas, a tető szélén van egy alu profil, amibe simán befűzöm a ponyvát létra nélkül is, ha nagy ritkán olyan helyen állunk meg, ahol ki lehet pakolni az asztalt meg a székeket. Egy dögnehéz omnisztort azért a néhány alkalomért nem fogok cipelni, de ez a "zacskós" sokkal könnyebb. Ráadásul könnyű levenni és felrakni, ha tudom, hogy végig biwakolni fogunk, akkor el se viszem.
A kéder sínt fel lehet szerelni a bódé oldalára is, amit egy fellépőre állva el lehet érni...

Szerintem vegyél egyet és számolj be a tapasztalataidról!
:)

Megköszönte: Vincsenzo

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 febr. 17 17:56 #54549

Laccci írta:

Nem tudom milyen magasan van az omnisztorod, nekem kb. 3 méter.
Vihetnék még két létrát is a nyitáshoz-csukáshoz.:huh:

A mi csigánk 2,60 m magas, a tető szélén van egy alu profil, amibe simán befűzöm a ponyvát létra nélkül is, ha nagy ritkán olyan helyen állunk meg, ahol ki lehet pakolni az asztalt meg a székeket. Egy dögnehéz omnisztort azért a néhány alkalomért nem fogok cipelni, de ez a "zacskós" sokkal könnyebb. Ráadásul könnyű levenni és felrakni, ha tudom, hogy végig biwakolni fogunk, akkor el se viszem.
A kéder sínt fel lehet szerelni a bódé oldalára is, amit egy fellépőre állva el lehet érni...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 febr. 17 14:18 #54547

woodoopilot írta:

Ezt a "zacskós" omnisztort próbálta már valaki?



Sokkal könnyebbnek tűnik, mint egy "valódi" omnisztor, de nem tudom mennyire bírja a menetszelet és a rázkódást...

Nem tudom milyen magasan van az omnisztorod, nekem kb. 3 méter.
Vihetnék még két létrát is a nyitáshoz-csukáshoz.:huh:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 febr. 17 13:22 #54546

Ezt a "zacskós" omnisztort próbálta már valaki?



Sokkal könnyebbnek tűnik, mint egy "valódi" omnisztor, de nem tudom mennyire bírja a menetszelet és a rázkódást...

Megköszönte: gattila

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 febr. 13 09:40 #54530

Maradhat az ágy vizsgára is! Bármi lehet a rakományod senkit nem érdekel.

Megköszönte: BRTH

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 febr. 13 09:12 #54529

Szerintem sem.
Ha a válaszfal marad, és vizsgára eredeti állapotában megy az autó (mármint ágy nélkül, a belső hőszigetelés maradhat), akkor az általad tervezett átalakítás nem engedélyköteles.


A legjobb lakóautó az enyém!
Megköszönte: BRTH

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 febr. 13 05:35 #54527

BRTH írta:

Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy szükséges-e bármilyen engedély, ha egy vw T4-esbe (tgk) fixen beszerelnék egy kihúzható ágyat? Válasz fal maradna, csak egy belső szigetelés és egy ágy a terv.

Szerintem nem.

Megköszönte: BRTH

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 febr. 12 19:28 #54522

Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy szükséges-e bármilyen engedély, ha egy vw T4-esbe (tgk) fixen beszerelnék egy kihúzható ágyat? Válasz fal maradna, csak egy belső szigetelés és egy ágy a terv.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 28 15:35 #54451

Döme írta:

LastNomad írta:
Döme írta:
LastNomad írta:
Szèp napot mindenkinek!

Esetleg egy 80x80 as zuhanykabin tálcával. Vagy valami ilyesmire gondoltam.
Egy palack jófajta száraz fehérborért adok egy szépen kibontott lakóautós műanyag zuhanytálcát!!! (60x60-as emlékeim szerint)
A sajátomba egyedit hajtottam alu lemezből, és mozaik mintás pvc borítás van a rétegelt lemez vázon. :-)
Ha neked nem kell, és más szeretné, és eljön érte, annak is szívesen adom! :-)
(egy éve kerülgetem)
Ja, és az én tálcám 70x90 cm, mert 140 kg vagyok és ebben férek el viszonylag kényelmesen :D Van egy hely Pesten, ahol olcsón, kb. OSB árban lehet venni fenyő, nyár, nyír, rétegelt lemezt! Az én Jumper maxim menetkészen sincs 2700 kg! és minden benne van, ami egy furgon lakóban lenni szokott. :-)

Szia lenne róla kèped? Hogy fejben össze tudjam rakni? Köszönöm szépen :)

Most linket tudok csak róla:
www.lakokocsialkatresz.hu/zuhanytalca_680x630_mm

pont ez, nyilván amit ajánlanék, az bontott. :-)

Nem baj ha bontott :) jó fajta borom vagy pálinkám van cserèbe :) már csak az átadás átvètelt kell megoldani :)

Megköszönte: Döme

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 28 13:36 #54450

Nyomi is kínál ilyesmiket, hátha van közte neked való:
www.lakoautoklub.hu/apr%C3%B3hirdet%C3%A...aut%C3%B3-b%C3%BAtor
LastNomad írta:

Szèp napot mindenkinek!

Mivel ugrott a hymer vásárlás, így folytatom az èpitèst a duxiban. Egy fürdőszoba kerülne kialakitásra, ebben szeretnèm a segìtsègeteket kèrni. Anyagfelhasználásra kellenènek ötletek. OSB lap vagy rétegelt lemez stb. Esetleg egy 80x80 as zuhanykabin tálcával. Vagy valami ilyesmire gondoltam.

Megköszönte: LastNomad

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 28 12:03 #54447

LastNomad írta:

Döme írta:
LastNomad írta:
Szèp napot mindenkinek!

Esetleg egy 80x80 as zuhanykabin tálcával. Vagy valami ilyesmire gondoltam.
Egy palack jófajta száraz fehérborért adok egy szépen kibontott lakóautós műanyag zuhanytálcát!!! (60x60-as emlékeim szerint)
A sajátomba egyedit hajtottam alu lemezből, és mozaik mintás pvc borítás van a rétegelt lemez vázon. :-)
Ha neked nem kell, és más szeretné, és eljön érte, annak is szívesen adom! :-)
(egy éve kerülgetem)
Ja, és az én tálcám 70x90 cm, mert 140 kg vagyok és ebben férek el viszonylag kényelmesen :D Van egy hely Pesten, ahol olcsón, kb. OSB árban lehet venni fenyő, nyár, nyír, rétegelt lemezt! Az én Jumper maxim menetkészen sincs 2700 kg! és minden benne van, ami egy furgon lakóban lenni szokott. :-)

Szia lenne róla kèped? Hogy fejben össze tudjam rakni? Köszönöm szépen :)

Most linket tudok csak róla:
www.lakokocsialkatresz.hu/zuhanytalca_680x630_mm

pont ez, nyilván amit ajánlanék, az bontott. :-)

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Moderátorok: MLK

Partnereink:

Egyedi lakóautók gyártása. Lakóautók szervizelése, átépítése, felújítása.