- Hozzászólások: 29
Nem tudtam besorolni,de megér egy ˇmisétˇ
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/4994_1.shtml
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Nagyon sajnálom Lacika hogy igy jártál.Szomorú hogy nincs még mindig egy megbizható technológia gyártáskor ami ezt meg tudná előzni!Kiváncsi vagyok hogyan csinálják meg,gondolom ez nem egy hétköznapi dolog.Én éppen most ceréltel le az alkóv fölötti tetőszellőzőt mert a külső müanyag burkolatot megette az évek folyamán az UVB sugárzás és a legutóbbi lezárásakor a fogantyúja a kezemben maradt és a széléből pár darab letört.Amúgy én egy istállóban tárolom a kocsimnat egész évben hogy ne ázzon fölöslegesen.Szerencsére nem látok sehol beázásokat amikor kirándulunk de az ördög nem mindig álmos!Minden jót és szerencsés javitást.Várom a fejleményeket.Lakóautós üdvözlettel egy volt földid.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Nó...a sorozatos beázásaimnak megvan az eredménye!
Az utolsó útunkon, fennt a bánáti havasokban egy szakadó eső alatt több helyen is beáztunk, de nem csak úgy mint eddig, amikor csak egy egy kis folt jelent meg hanem úgy hogy mosdotálat és edényeket kelett tenni ide-oda #-o . Eső után átnézve a tetőt reájöttem hogy hol volt a bibi-elrozsdázott a tetőszélét takaró aluminium vinklit leszoritó csavarok egy része, és vagy két méteren felemelkedett a tetőlemezzel együtt!
Amiután hazajöttünk sikerült egy hütőkocsi karoszériákat gyártó és javitó céggel megegyezni hogy kicserélik a tetőlemezt valami speci üvegszál alapú lemezzel és a takaró-szigetelő vinklit egy szélesebb idommal. Másnap hívtak hogy nézzek meg valamit mert baj van...háááát ...a tető panelszerkezete nagy részeken teljesen el volt korhadva #-o !!! Most aztán cserélik az egész tetőt...gyártanak hozzá egy speci szendvicspanelt.
Szóval...melegem ajánlom mindenkinek hogy a legkisebb beázást is nagyon komolyan és minnél hamarább oldjanak meg mert a hanyagolás és a nem teljesen profi megoldások sokkal nagyobb kárt okoznak!!!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Köszönöm a segitséget Lacika.Jó részletesen leirtad,sokat tanultam belőle.Valóban rossz a megoldás hogy az aluléc ami szegélyezi végig a tetőt oly magas hogy megáll a viz mellette és pár év után kezd alá szivárogni be a szendvicspanelbe.Hála Istennek a tetőmön nem lázzam beázást sehol,csupán ez a függőleges hátsó fal ájult el az idők folyamán és ezt akkor vettem észre amikor ketten öcsémmel előrébb toltuk a lakóautót 3 méterrel mert útban volt és hallottuk hogy a sarok recseg és puha a kezünk alatt a lemez....!!!! :(
Itt már tudtam hogy baj van!Arra gondoltam hogy valamikor összetörhették és meg volt bontva de ilyen nyomokat nem fedeztem fel bontáskor rajta.Aztán miután kihúztam az első elrozsdázott facsavart újjal az alulécből és megláttam milyen hosszú-5 cm és semmit nem tart,tudtam hogy megint jól jártam és nagy munka elé nézek [-o< Hát ez van!Köszönöm.Adrián.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
cv2adi írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Üdvözlök mindenkit.Igaz hogy csak most léptem be a klubba-nem tudtam róla hogy létezik.Ugyanaz a bajom mint a kedves Kolozsvári kollégának:beázik a lakóautó hátsó-függőleges éle k.b. egy méterrel a hátsó lámpák felett.Megbomtottam az alu csikot ami fedi a tető és hátfal széleket és nem lévén más eszközöm és hozzáértésem betoldtam a hiányzó-elporladt-szendvicspanelek közé az élbe egy 50-60 cm hosszú stafnifát-lécet utána visszahejtottam a lemezeket és ezek találkozásánál az alu léc alá 2 cm szélességbena Würth által forgalmazott gumigittet használtam mely nem keményedik meg .Mivel ez csak amolyan cigánymunka volt,kérdezném a hozzáértőket mi lett volna a normális,szakszerü eljárás?Én is Németo-ban vettem a tavaly ezt a kocsit ami gyönyörű de nem hibátlan emiatt.Amúgy egy LMC felépitménye van.Köszönöm előre is a segitségeteket.CV2-es. :(
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
rlacika írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Köszi Attila ! Minthogy itt Kolozsváron nem tudok róla hogy lenne valami műhely amelyik foglalkozna ilyesmivel, marad az ajánlatod. Tavaszig tartom egy fólia alatt a kocsikát,aztán egy kis kirándulas Pestre hogy megoldjam a gondom. Estleg csak arrol világosits fel hogy kb. hány nap alatt lehet megjavitani (ezt csak azért hogy tudjam hány napig boldogitom pesti rokonaimat? ).
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
rlacika írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Tegnap hoztam haza németből az új lakókocsinkat, egy Fiat alapú Chausson Acapulcot. Ott egy csontszáraz fészerben volt tartva, a régi tulaj mondta hogy az ajtó felett egy picit be ázik,de csak néha. Nahát, az úton végig zuhogott 1500km-t az eső és mire Kolozsvárra értem az egész tetőkárpit csurom vizes lett (a feleségem amikor meglátta... #-o ).Ma reggel felmásztam a tetőre, látszik hogy végig volt valamikor az összes toldási pont szigetelve de elégé megszáradt az anyag (valami szurke, vakolókanállal felkent mentudommi). Ha valakinek még voltak ilyen gondjai, szivesen veném a segitséget!Érdekelne hogy milyen megoldás és anyag a legjobb erre a célra?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Heron EGM 30AVR |
Lakóautó, Lakókocsi VIP buszok építése |
lakóautó alany |