Üdvözlünk téged Vándor,

egy Önszerveződő, Szabad és Nyitott, Baráti társaságban, a Magyar Lakóautó Klub-ban!

Regisztráció
Emlékezz rám

emo Gázpalack csere, töltés

Több
2019 jan. 31 21:39 #54469

raczt írta:

Így csinálják ezt Damaszkuszban.

Pontosan megfelel az EU előírásainak. A biztonságon nagyot emel, hogy az egészet egy elektromos kapcsolószekrényen végzik. ](*,)


"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 31 09:04 #54463

Így csinálják ezt Damaszkuszban.

Mellékletek:
Megköszönte: nemo25

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 14 08:53 #54190

Köszönöm az információt irtam nekik.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 13 21:28 #54188

surda írta:

T. Kollégák! Surda vagyok az lenne a kérdésem hogy ki tudja hogy Marokkóban milyen módón lehet autógázt /LPG/, vagy saját gázpalackot tölteni. Milyen fajta csatlakozó szükséges hozzá, és töltésnél helyben adnak-e hozzá adaptert vagy valami mást. Válaszotokat előre is köszönöm Surda.

Nemrég értek haza Marokkóból, írj nekik, biztos vagyok benne, hogy fognak válaszolni a kérdésedre.

www.womoblog.ch/Blog/Alle_Eintraege/


"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 13 06:40 #54187

T. Kollégák! Surda vagyok az lenne a kérdésem hogy ki tudja hogy Marokkóban milyen módón lehet autógázt /LPG/, vagy saját gázpalackot tölteni. Milyen fajta csatlakozó szükséges hozzá, és töltésnél helyben adnak-e hozzá adaptert vagy valami mást. Válaszotokat előre is köszönöm Surda.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 10 22:05 #54176

Tarnai Miklós írta:


A tartály teste lengyel gyártmány, de a technika német Rotarex.
Teljesen rendben van a cucc.

rotarexsrg.com/about-us

gzwm.com.pl/98/24/butle-gazowe-i-zbiorniki-napedowe.html

A különbség a duplájába kerülő WynenGas tartályokhoz képest, hogy cirka 2 kg-al nagyobb a súlya, gondolom a falvastagság miatt, de a technika ugyan az mindkettőnél.


"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 10 21:58 #54175

gattila írta:

Melyik a nyomáspróba ideje?
Vincsenzo írta:
Kedves Miklós!
Ez határozottan tartály. LPG
A legfontosabb adatok amik rajta szerepelnek? A Tartály tömege (Tara 18,8 K, a dátumok: nyomáspróba ideje, lejárata, Nyomáspróba nyomása, 30BAR, ürtartalma 27l. A tartály milyen anyag befogadására gyártották UN 1965, Valamint a gyártó, És egyéb adatok amik a kazánbiztos számára információk.
Van-e rajta egy π be ütve? Ez a szerelvényeken is lehet, jó esetben.
A gyanúm az, hogy a szint mutató, csak az utolsó 30%-ot jelzi. Le kell ellenőrízni. Ez úszós szintjelző. Az a jó ha tévedek.
középső kép.
2018/9 a gyártás ideje, és 2028 a lejárat ideje, igaz a második 2-est kicsit halványan sikerült beütni, de azért kivehető. :-)


"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."
Megköszönte: gattila, Tarnai Miklós

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 10 18:11 #54173

Melyik a nyomáspróba ideje?
Vincsenzo írta:

Kedves Miklós!
Ez határozottan tartály. LPG
A legfontosabb adatok amik rajta szerepelnek? A Tartály tömege (Tara 18,8 K, a dátumok: nyomáspróba ideje, lejárata, Nyomáspróba nyomása, 30BAR, ürtartalma 27l. A tartály milyen anyag befogadására gyártották UN 1965, Valamint a gyártó, És egyéb adatok amik a kazánbiztos számára információk.
Van-e rajta egy π be ütve? Ez a szerelvényeken is lehet, jó esetben.
A gyanúm az, hogy a szint mutató, csak az utolsó 30%-ot jelzi. Le kell ellenőrízni. Ez úszós szintjelző. Az a jó ha tévedek.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 10 16:55 #54171

Kedves Miklós!
Ez határozottan tartály. LPG
A legfontosabb adatok amik rajta szerepelnek? A Tartály tömege (Tara 18,8 K, a dátumok: nyomáspróba ideje, lejárata, Nyomáspróba nyomása, 30BAR, ürtartalma 27l. A tartály milyen anyag befogadására gyártották UN 1965, Valamint a gyártó, És egyéb adatok amik a kazánbiztos számára információk.
Van-e rajta egy π be ütve? Ez a szerelvényeken is lehet, jó esetben.
A gyanúm az, hogy a szint mutató, csak az utolsó 30%-ot jelzi. Le kell ellenőrízni. Ez úszós szintjelző. Az a jó ha tévedek.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 10 07:53 #54164
Mellékletek:
Megköszönte: nemo25

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 09 22:37 #54161

60 000Ft ezért 6db ugyanilyen méretű palackot kapsz. Igaz az nem tartály!
A legtöbb lakóautóba problémás a mérete. Kb. 50mm a probléma. Lakósok mérjenek vásárlás előtt! Lakó kocsiba be fér.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 09 22:29 #54160

Ránézésre ez tartály. A beütött adatok nem láthatók. Ha a papírjai szerint is tartály, akkor meg fogják tölteni a legtöbb helyen. Ha valahol nem vállalják, mert félti a kutas a működési engedélyét, menj másik kúthoz ott valószínűleg sikerrel jársz. De ne verd meg a kutast, nem ismerheti a Te cuccod. A doksi meg valószínűleg nem az ő nyelvén készült.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 09 22:08 #54158

A linken meg tudod nézni az árakat, tara: 14,8kg

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 09 21:35 #54157

Tarnai Miklós írta:


Tegnapelőtt tankoltam először.

Nagyon jóóóó! :)
Mennyi volt a matek vége?
A tartály mennyit nyom üresen?


"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 09 11:07 #54153

A képen azt a fajta palackot láthatod, amit LPG kutakon legálisan tölthetsz. El van látva egy szeleppel, ami megakadályozza a túltöltést és egy másikkal (itt piros műanyag dugóval) ami például tűz esetén keletkező túlnyomást engedi el megelőzve a robbanást. Ha ilyen a Te palackod is, DISH 21.8 adapterrel tudod tölteni Ausztria, Bosznia-Hercegovina, Horvátország, Cseh Köztársaság, Dánia, Franciaország, Görögország, Magyarország, Olaszország, Macedónia, Lengyelország, Portugália, Szerbia, Szlovénia, Svédország, Svájc egyes kútjain. A fenti biztonsági elemek hiányában csak töltőüzemben szabad tölteni, tűz esetén pedig mesterlövész készíti el a túlnyomás leeresztésére szolgáló lyukat ;) . Én innen rendeltem palackot, reduktort, adaptert: www.recreationstore.hu/

Megköszönte: Tóthok

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 09 10:45 #54152

:smt204
Tarnai Miklós írta:

Tegnapelőtt tankoltam először.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 09 08:39 #54150

Hol vásároltad az adaptert? Milyen típusú? Köszönöm!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 09 07:36 #54149


Tegnapelőtt tankoltam először.

Mellékletek:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 08 21:24 #54145

Tóthok írta:

Sziasztok!
Gázpalack töltéssel kapcsolatban kérem a segítségeteket. Görögországi utat tervezünk. A lakónkban 2 db 5 kg-os palack van. Üzemanyagkutakon töltik-e a palackokat, ha igen milyen adaptert célszerű vinni magunkkal, kell-e?

Felesleges adaptert vinnetek, hiszen palackot nem töltenek üzemanyag kutaknál, mivel ez illegális, és tiltott, mert rendkívül veszélyes. Palackot, csak és kizárólag olyan helyen lehet újra tölteni, ahol ehhez megfelelő berendezéssel, és megfelelő engedélyekkel rendelkeznek. A csere még a 11 kg-os palackoknál is macerás, mert nekik más a palackjuk, ezért csak a saját szabványuknak megfelelőt cserélik.
Kutakon, csak a szintszabályozóval ellátott tartályokat tölthetők, de erről bővebben olvashatsz, amennyiben ebben a topikban átnézed a korábbi bejegyzéseket, de nem tudom létezik-e 5 kg-os ezekből.


"Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás."
Megköszönte: Tóthok

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2019 jan. 07 17:58 #54135

Sziasztok!
Gázpalack töltéssel kapcsolatban kérem a segítségeteket. Görögországi utat tervezünk. A lakónkban 2 db 5 kg-os palack van. Üzemanyagkutakon töltik-e a palackokat, ha igen milyen adaptert célszerű vinni magunkkal, kell-e?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Moderátorok: MLK

Partnereink:

Egyedi lakóautók gyártása. Lakóautók szervizelése, átépítése, felújítása.