- Hozzászólások: 2
Üdv. mindenkinek!
Frissen vásárolt első autónkkal most csatlakoztunk az oldalra. Pillanatnyilag csak olvasgatom a régebbi bejegyzéseket, hozzászólásokat. Később biztosan lesznek számotokra talán banális kérdéseim!
Mégegyszer üdvözlök itt mindenkit!
Feri
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
szdani001 írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
szdani001 írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok!
Hamarosan lakokocsis eletrmodra szeretnenk valtani a parommal ugyhogy lakokocsi vasarlassal kapcsolatban szeretnek segitseget kerni Toletek.
Elso sorban olyan lakokocsit keresek ami regebbi/olcsobb es magamnak szeretnem kicsit felujitani, szemelyre szabni.
Ami a nagy kerdes szamomra, hogy milyen korlatai vannak az atalakitasnak egy lakokocsi eseteben. A gazszerelest leszamitva barmit elvegezhetek rajta ami jolesik? Muszakin mi kell ahhoz hogy megfeleljen a lakokocsi? Ha atmegy a gaz es erintesvedelmi vizsgan akkor minden oke?
Lenyegeben nem is szeretnek mindenhez hozzanyulni csak alapokhoz:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
stevebutabi írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
A lakóautó fűtése elég jó hidegben is. Mi szoktunk járni télen is, síelni is voltunk már lakóval, mínusz 21 fok volt a leghidegebb, a kocsiban mégse fáztunk. Előnyösebb a gázolajos fűtés, nem fogyaszt sokat, könnyű bárhol biztosítani, hiszen az üzemanyagtartályból működik. A gázfűtésnél probléma lehet a palackok töltése útközben és nem nagy élmény éjjel 3-kor arra ébredni, hogy hideg van, mert elfogyott a gáz, ki kell menni a nagy mínuszokba átállítani a másik palackra a fűtést (ha van még másik, teli palack).
Lakóautó szervizállomások vannak a hegyekben is, Olaszországban, Franciaországban, Svájcban biztos, de valószínűleg máshol is, vagy télen is nyitva tartó kempingeket is találni.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
stevebutabi írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok!
Olvasgatva a temaban nagyon kedvet kaptam a lakoautozashoz. Nekem meg nincs meg a jarmuvem, de ezzel kapcsolatban felmerult egy csomo kerdes, hogy miket lehet es miket nem. Remelem jo helyre irom a kerdeseket, ha nem ide kene akkor elorre is bocsi.
En a hegyekbe szeretnek menni es olvasgattam a szigetelesekrol, futesekrol, de nem derult ki szamomra egyertelmuen, hogy van e arra megoldas, hogy ne faggyak meg? A gazdasagossagot is figyelembe veve.
Esetleg van valakinek hidegben lakoautozasrol tapasztalata?
A hegyekben is vannak helyek a feltankolashoz, uriteshez, vagy ez az egesz hegyes otlet hulyeseg?
A masik fontos kerdesem az, hogy van egy gepem ami kell a munkamhoz. Ha maximumon megy akkor a fogyasztasa 240 W, normal modon 100-120 W. Megoldhato az, hogy ez napi 8-10 oraban menjen anelkul, hogy valami fix kabelcsatlakozason lennek?
Elorre is koszi a valaszokat.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Ez a HYMER 54-es reinkarnációja szerintem. Csak üvegszálas változatban. A belső elrendezése majdnem dettó. Ha így van akkor az alap a MERCEDES 207D alváz-motor-váltó stb. Az enyém 80km/hutazó, na ha nagyon elfelejtkezek 90km/h. De nem száguldozásra szánod! Arra porsét vennél. Megbízható, kis szervíz igényű. A berendezés állapotát meg a helyszin dönti el. Kapsz hozzá mindent, újban drágán, használtban vagy utángyártottban mérsékelt áron. Nem nagyon van ami el romolhat benne. Na jó, vicceltem. Generátor, önindító, adagoló, Fél áron van felújított. Izzók, gumi, észíj feszítő görgőés egyéb. Függő csapszeg a perselyjel 20 évente ha 5 évente meg zsírzod, ugyanis van zsírzógombja.
Csak mondom a magamét!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Lovi írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok!
A végénél kezdem. Van esetleg tapasztalatotok/véleményetek az alábbi lakóautóról:
www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/mercedes-b...benz_arnold-13504097
(akár a konkrét példányról, akár a típusról, akár kicsit általánosan).
Voltunk már párszor bérelt lakóval itt ott és jövőre terveznék egy hosszabb (kb 1 hónapos) utat. Vacillálok, hogy ilyen hosszú időre esetleg már megéri venni egyet, hiszen a bérlés is milliós tétel. Nem félek a barkácsolástól, illetve kifejezetten vonzanak retro formák, old/youngtimerek. Persze értelmesen használható/fenntartható/megfizethető határokon belül.
Szóval a fenti típus mennyire megbízható? Lehet hozzá alkatrészt szerezni? Mire érdemes odafigyelni? Miden hozzászólást előre is köszönök!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Lovi írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Laccci írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
nemo25 írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
istozi írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Szia!
Szerintem is,
"Mióta CNG-s az autóm", itt van a cica elásva. Utólagos beszerelésnél a CNG rendszer nem tudja kezelni a fordulatszabályzást. Vagyis az alapjárati gázmennyiség felengedett gázpedálnál is bémegy, bármennyire magas a motor fordulata.
Üdv,
Gyusza
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
A dieselmotor kompressziója nagyobb, így a motorfék is erősebb.
Azonkívül minél korszerűbb egy motor, annál kisebb a saját belső súrlódása, tehát a fékezőhatása is kevesebb. Ez van.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
istozi írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
A petrólejjummosban kissé több a kompót, meg a dugó hosszab utat jár be mint egy "kockamotor" benyásban :-). Na ezért erőteljesebb a motorfék érzés.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Budapest |
Honda EU20i aggregátor |
Keresek ködlámpát |