Üdvözlünk téged Vándor,

egy Önszerveződő, Szabad és Nyitott, Baráti társaságban, a Magyar Lakóautó Klub-ban!

Regisztráció
Emlékezz rám

emo Első lakóautó vásárlás. De milyet?

Több
2018 febr. 25 07:18 #52375

Atyszucs írta:

Az enyém 6.5 tonnás, személyautó, D2-es matrica kell, az éves díja 42.000,- Ft körül. A szlovákoknál pedig sima szgk. matrica, mert lakóautó.

Erről szerintem jobb lenne csendben maradnod, mert a 3,5 tonna feletti lakóautók éves díja 200,000.- Igen! kettőszázezer forint!!

Az eddig a Te külön szerencséd, hogy ezt eddig senki nem szúrta ki!!


A munkához túl öreg, az elmúláshoz túl fiatal, a lakóautózáshoz extrán fitt...
Megköszönte: Szebi

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 febr. 06 10:37 #52275

Az enyém 6.5 tonnás, személyautó, D2-es matrica kell, az éves díja 42.000,- Ft körül. A szlovákoknál pedig sima szgk. matrica, mert lakóautó.

Megköszönte: Szebi

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 febr. 02 16:56 #52247

külföldön is használható internet.


Nekünk bevált, és működik.


ármós lászló. hi
Megköszönte: istozi, gattila, Szebi

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 febr. 01 09:20 #52221

Sziasztok! Remélhetőleg még az idei évben tervezünk lakóautó vásárlást. Egy évet szeretnénk utazni vele. Szerencsére addigra a munkánkhoz állandó interneten és két laptopon kívül másra nincs szükség, tehát nem helyhez kötött. Utazni szeretnénk és ehhez keresünk egy megbízható guruló otthont, 3-4 m. Ft körül, 2 fő részére. A hátsó hálós megoldást tartjuk praktikusabbnak, de szertnék ötleteket tapasztalt lakóautó tulajdonosoktól, hogy mit érdemes számításba venni? Melyik a jobb wc? Létezik-e ilyen áron külőn zuhanyzós? Van-e internet előfizetési lehetőség? Milyen egyéb költségekkel számolhatunk? Egyenlőre ennyi jut eszembe... Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 21 15:33 #52158

Szia!
Ennyit találtam róla,de szerintem fizetni kell már érte :-(
www.utdij.hu/e-utdij/kiknek-kell-fizetni-utdijat/


Erika-Zsolt

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 13 17:44 #52078

Szia Laci
Elküldtem.


Miska2

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 12 22:27 #52075

@Miska2 !
Kuldtem privat uzenetet, ha veletlenul uresen kapod meg (ahogy @kertesz is jart) akkor kerlek adj egy email cimet hogy oda kudjem.


Soha se hajts gyorsabban mint ahogy az őrangyalod tud repulni

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 09 09:58 #52051

@kertesz-kuldtem privit


Soha se hajts gyorsabban mint ahogy az őrangyalod tud repulni

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 09 09:33 #52050

kertesz írta:

Helló Írnál valami bővebbet a td tiningról.
Az enyém is hasonló és bizony néha jól jönne még egy kis lóerő.
De azért tavaly is elvitt vagy 26 kempingbe.

A te Transitod turbós, vagy szívó? A gázpedál már eletromos, vagy még bowdenes?
Nekem egy 2,5TD motor van a Transitomban, 100Le gyárilag, eddig nem éreztem, hogy kevés lenne, 15%-os emelkedőn is simán fel tudtam menni. Tuningolva nincs, a közutálatnak örvendő elektronikus Lucas Epic adagolót cseréltettem ki mechanikus Boschra, meg le lett zárva az EGR szelep. Ezek inkább a megbízhatóságot növelik, de úgy érzem jobban is megy az átalakítás óta. Létezett még egy nagyobb teljesítményű változat az ovális maszkos Transitból, abban volt intercooler is, de úgy tudom azokban is barna vagy kék színkódos injektor van, csak az adagoló beállítása más.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 09 07:54 #52049

kertesz írta:

Üdv Az ilyen beosztásút meg se nézd. Már kívülről látod hogy a bejárat nem elől van.
Mire belakod semmi helyed nem lesz,

Szerintem legyen mindig egy vetett ágyad,és egy terített asztalod!

Itt az ékes bizonyítéka annak, hogy nem vagyunk egyformák, ugyanazon dologról homlokegyenesen más véleményen vagyunk!
Korábban pontosan erről az elrendezésről írtam, hogy ezek, -a mai napig- az egyik legjobb elrendezésű autók voltak!
No persze, ezekben a viszonylag rövid méretekben!
Teljesen elkülönül benne a főzést végző tevékenység hátul, senkit sem zavarva, míg a többiek a nagyméretű "nappaliban" pihenhetnek TV-t nézhetnek, beszélgethetnek.
Te magad cáfolod meg az általad írottakat az utolsó mondatoddal.
Magyarázd el nekem, nekünk, hogy a mostanában a divat által -nem az ésszerűség végett- diktált középső ajtós, középső konyhás járgányok mitől is jobbak??
A járgány kellős közepén, a konyhára lehúzható un. "hubbett"-ről mint -szerintem- a legnagyobb szőrnyűségről már ne is nyissunk vitát, mert borzadály, úgy ahogy van...
A Mi járgányunkban is -mint a mai divat szerint majd mindegyiknél- a 7,5 méteres -full integrálos- hosszánál a középre szemben berakott konyha pedig egyszerűen vicc!!
Nekünk az a szerencsénk, hogy egyáltalán nem használjuk a konyhát!
A lassan 8 éves járgányban csak egyetlen egyszer főztünk a beteg kiskutyának rizst, mást sem előtte, sem utána, így nem annyira zavaró a dolog....
Ugyanez igaz az Omnisztor alól kezelhető "hetyke retikül"-re is.
Miért is nem a túlsó felén van, mint a általad szidottban?
Ahol is szerintem igen ötletesen lett elrendezve??
Apró kérdésem lenne: mióta vagy lakókocsis-lakóautós??
Hány járgányt nyúztál már szét??
:meghajol


A munkához túl öreg, az elmúláshoz túl fiatal, a lakóautózáshoz extrán fitt...
Megköszönte: nemo25, apóka

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 08 23:40 #52048

Szerintem meg az egyik legjobb beosztás ez.Amennyiben a sarokkonyhának van saját ablaka! A 80-as évek vége,90-s első fele akár Fiat akár Ford vagy merci bumfordi mind,sértődés ne essék.Ugyanakkor ezen márkák alapjaira készült integrált felépítmények még 30 év után is tekintetet marasztalóak.El-el gyönyörködöm egy ócska Frankia , Lmc,ffb,stb láttán.Visszatérve az elrendezésre a bejárathoz legközelebb esik a hűtő/ ital/és konyha.Ezekhez lépünk-be legtöbbször.Továbbá egy lépés a sürgős "szükség " megoldása.Ha tovább is mehetünk, a behúzódós esték színteréhez,a kis 4-s étkező és napközbeni lejtőzés alkalmatossága a sófa hív. Végül a gyerekek kuckója és nemgyerekek fészke mint a legintimebb szféra a bejárattól legtávolabb van.Nem ismerem a gazdát nem venném meg.A felsorolt erények azonban használhatóságot jelentenek.

Megköszönte: Nyomi

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 08 18:09 #52046

Helló Írnál valami bővebbet a td tiningról.
Az enyém is hasonló és bizony néha jól jönne még egy kis lóerő.
De azért tavaly is elvitt vagy 26 kempingbe.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 08 18:05 #52045

Üdv Az ilyen beosztásút meg se nézd. Már kívülről látod hogy a bejárat nem elől van.
Mire belakod semmi helyed nem lesz,

Szerintem legyen mindig egy vetett ágyad,és egy terített asztalod!

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 08 17:06 #52044

Biztos. De szerintem nem ez a kérdés lényege :)
Miska2 írta:

A Váradi szerintem meg mutatja a kocsit.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 08 16:48 #52043

A Váradi szerintem meg mutatja a kocsit.


Miska2

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 08 15:01 #52041

Ennek az autónak nem ismeritek véletlenül a tulajdonosát? Feltételezem, hogy bizományban áll a Váradinál.
www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/dethleffs/..._290_ducato-11935487

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 07 22:01 #52040

A kinalattol fugoen probalj turbosat szerezni, akar 1,9 akar 2,5 litres. Menettulajdonsagai sokkal rugalmasabbak mint a simo szivo dizeleke. Es lehet tuningolni is oket, sokat javitva a dinamikus tulajdonsagaikon. Az enyem turbos 2,5-os es fel is van tuningolva. A Stelviot vigan felvitte!


Soha se hajts gyorsabban mint ahogy az őrangyalod tud repulni

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 07 19:11 #52038

Igen, néztem a hirdetését. A tegnapi Citroent és a mai Ducatot összehasonlítva már tudom, hogy nekem a Ducato 2.5 motorja jobban tetszik, mint a francia. Mind hangra, mind karakterre, próbára sokkal jobban bejön. Szóval szűkül a keresés. 2.5ös Ducato legyen, ha lehet és ezzel az ebédlő-szemben ágy elrendezéssel, vagy olyannal, hogy b.e-j.h asztal/ágy.
Sajnálom azért a mait. Akár jó is lehetett volna, de árban nagyon nem egyezik a véleményem az eladóéval :( A valós belső állapotához képest sokallom. Kívülről amúgy szép élőben is.
Nézegetek tovább, mivel ott a lakókocsim, így nem sürgős a dolog.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 07 10:34 #52032

www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/peugeot/pe...pilote_280l-12269790
ezt láttad ? ismerem az autót jo állopotu , hátué hálorésszel..

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2018 jan. 07 10:22 #52031

Jónak tűnik! A képek alapján.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Moderátorok: MLK

Partnereink:

Egyedi lakóautók gyártása. Lakóautók szervizelése, átépítése, felújítása.