- Hozzászólások: 693
Az eladó azt mondta, hogy személygépkocsi, és nem kell rá útdíjat fizetni. Csak tudnám miért kell hazudozni...
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
míg gondolkodsz milyen legyen, addig én majd irigykedek!? www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/priv...l/776498217-220-4946
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
woodoopilot írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Egy barátom szeretne lakóautót vásárolni, ezt itt van Debrecenben, de 3850 kg az össztömege.
Erre már útdíjat kell fizetni? A C-s jogsi van, de ha útdíjat kell fizetni, vagy külföldön go-box kell bele, akkor az már eléggé meggondolandó.
suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...eNumber=1&scopeId=MH
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Követkző kérdés!!
Szereltetett már be valaki utólag motorklímát autóba?
Találtunk egy szimpatikus lakót számunkra nagyon jó áron, de klíma nélküli. Annyit tudok hogy nagyon drága, viszont a lakóautó vásárlásra szánt pénzből tudnánk klímát rakatni bele még ha drága is.
A kérdés az hogy mennyire is drága egy ilyen művelet kb. és hogy mennyire lehet jó minőségű egy utólagos beszerelés. pl. mennyire fogja vissza majd az autót?
Az autó egy 2003-as 2,8-as 128 lovas JTD Fiat Ducato.
Ha valaki esetleg ismer megbízható klíma szervízt amit szívesen ajánlana, akkor szívesen felvenném a kontaktot velük hogy ajánlatot kérjek.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
ennek a 2002-es évjáratú Ducatonak 20.000 alatt is van nagyon jó minőségű vezérlés készlet /2 görgő+ szíj / ,de 30.000 alatt van vízpumpával együtt amit szintén ki kell cserélni.Az üzemanyagszűrő 1500-kb ez is már champion.Ha elreped a háza akkor tényleg érdemes kicserélni pl.golfra de az is rossz esetben egy ezres.Jó nézelődést
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
A TEC összsùlya 3.5 t alatt van. Van egy ugyanilyen annàl a kereskedőnèl ahol a Niesmann is van ugyanazzal az akciòs ajànlattal. Annak is "gyanùsan" jò az àra ès a 2.8-as motorral van. Az nagyon szimpatikus nekünk, de nincs benne klìma :(. Az előző lakònkban sem volt....izzadtunk is rendesen . Plusz kutyàink is vannak. Nekik meg aztàn nèg nagyobb szenvedès egy forrò "doboz". Èrdemes utòlagosan motorklìmàt beszereltetni? Vagy az màr egy problèma forràs lehetne a kèsõbbiekben?
A Niesmann sùlyàra azt irtàk hogy üresen 3100 kg. Majd holnap ràkèrdezek hogy hogyan is van ez.
Szèp nagyon egy ilyen integràlt ès tàgasabb mint egy alkoven....integràltunk volt koràbban. De ha ennek törik a szèlvèdõje akkor csak arra ràmenne annyi pènzünk amibõl egy pàr hònapot elbiwakolnànk. Egy alkòsnàl ez jòval olcsòbb lenne. Összegasonlìtàskènt megnèztem egy màsik hurdetèst is (ugyanez a tìpus). Ott irtak hogy most cserèltèk a szèlvedõjèt . Szàmlàjuk is van ròla. 3350 eurò.
...ugyhogy igen.....'a lecke feladva"
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Természetesen igen, minden új infó segítség a témában! KÖszönöm!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
pappcs01 írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok!
Esetleg tudja valaki , hogy Knaus és Weinsberg gyártók között van valami minőségbeli különbség? Vásárlás előtt állok, és a böngészés végére mindig ezeknél a típusoknál lyukadok ki. Tudom hogy van összefonódás a nevek között de ha az egyik jobb minőségű mint a másik akkor inkább arra koncentrálnék.
Előre is köszönöm a választ!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
KViktor írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Igen láttam. köszönöm!
Az Eura Mobil-t elvileg 3,5 t-ra le lehet papírozni Németországban.....az hogy ez hogyan működik itthol annak még utánna kell járnom. Bár inkább hajlunk a TEC felé. Azzal , vagy egy hasonlóval biztos nem lenne gond a súllyal. Van még mit átgondolni
Kösz a hozzászólást!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Szia.
Azt ugye észrevetted, hogy ebből csak 1 "B" kategóriával vezethető! Egyébként a motor típusa szerintem jó, a kaszni........látni kéne.
Üdv NyomiKViktor írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Köszönöm!
Egy ilyen válaszban bíztam.
Megkérdezhetném még esetleg, hogy a Fiat Ducato ezen szériájánál mennyibe kerülhet körülbelül például egy komplett vezérműszíj csere és úgy általában mennyire mondható drágának az autó szerelése?.......vagy nem is nagyon szokott ezekkel gond lenni?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
"de nem érthető hozzá az EURO 4, mert azok között nem tudom volt-e egyáltalán ilyen, ezt "ISTOZI" biztosan jobban tudja."
Jól látod, ez még nem EURO 4, csak 3. Ám a német szabályozás az ilyen 1999/96/EG,A,GKL:G1 minősítésű motorokkal szerelt gépkocsiknál megengedi (vagy előírja) a részecskeszűrő beépítését (Ausrüstung mit Partikelfilter bitte unbedingt) ahhoz, hogy a jármű az EURO4 megítélést megkapja, tehát a 4-es (zöld) környezetvédelmi besorolású legyen. Ennek a gépnek a szélvédőjén jól látható a zöld matrica.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
KViktor írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
A harmadik autò link-jèt nem jol raktam be.
Talàn most.....
m.mobile.de/wohnwagen-inserat/tec-typ-63...8863818.html?ref=srp
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Régi mániám, hogy olyan gépet érdemes venni, amelyik megfelel a német zöld matrica feltételeinek.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
utitárs keresés |
3db összecsukható bicikli! |
Sátor feszítő heveder |