- Hozzászólások: 134
A tetejét lefestették ezüst színűre, vagy csak lemálott a gyári fehér festék?
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Ha a fényképnek és a leírásnak megfelel a valóság is ,és tényleg venni akarsz,akkor ne sokat gondolkozz mert ennyiért hamar elviszik.
Első lakózásnak ,megszokni és megszeretni ezt az életformát arra ennyiért megfelelő
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Vannak ellentmondások, pl. hogy miért kellett ennyire utószigetelni, ha gyakorlatilag alig használták. De ebből még nem szabad negatív következtetést levonni. VISZONT: Ez a kis csiga korához képest igen jól felszerelt. Utólag került rá napkollektor (kb:100ezer.) tetőklíma (250ezer) ominstor (100ezer) munkaakku: 50ezer, bicajtároló, tv, inverter, stb. Hát ha ezeket utólag kellene megvásárolni, akkor az autót gyakorlatilag alkatrészáron veszed. Szóval én nem tartom rossz ajánlatnak Persze látni kell.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
KVD írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Köszönöm mindenkinek a válaszokat. Ez a belső átburkolás nekem is fura. 5éve készült és tényleg szépen van kivitelezve. Állítólag van alatta valami hőszigetelő is. Azt mondta, azért készült az egész, hogy ne legyenek hidegek a falak. Egyáltalán nem volt büdös benne. De az igaz, hogy nem látunk mögé... Ami még érdekes, hogy a hátfalon van egy rész, ahol egy darab lemez lett rácsavarozva. Azt sem tudom minek kellett, csak elfelejtettem ott megkérdezni. A vezetőfülke, váltókar, kormány és a két első ülés nagyon szép állapotú és a jelenlegi tulajdonosból sem nézem ki, hogy tekergeti a km-órát. Ha valóban kevesebb van az órában, akkor azt szerintem még az tekerhette, akitől a mostani tulaj vette, bár nem úgy néz ki a kocsi, mint ami tekerve van.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
SzFeri írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Ráadásul ahogy nézem, ez még a jobbik elrendezésű. Le lehet pihenni benne úgy, hogy nem kell elpakolni az asztalról. Ez nem mellékes dolog, még ha annak is tűnik. Nagyban emeli a kikapcsolódás színvonalát.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Kérdés, hogy mire szeretnéd használni! Mert ha motorikusan jó, nem ázik be, nem büdös és minden működik benne ami gyárilag benne van , továbbá Te Magyarországon, esetleg a keleti,vagy déli szomszédainknál barangolnál vele, akkor meggondolandó. 130ezer Km. tényleg elég valószínűtlen, de hát a motort nem nehéz kivallatni az aktuális egészségi állapotáról.Megjegyzem, ezek a motorok elmennek 6-800ezer Km-t gond nélkül, ha megfelelően szervizelik őket.. A felépítménynél meg kell nézni az előttem hozzászóló által említett helyeket, kédereket, gumitömítéseket,padló állapotát és ha ott sem találsz kivetni valót, akkor nagy baj nem lehet vele. Persze lehet biztosra is menni, 6-8 milláért. Nekem spec. 91-es lakóautóm van, imádom, megbízható öszvér, és vígan lemegyek vele földutakra, hegyi utakra is.Nem sajnálom, ő van értem és nem fordítva. Erdélyben vagy Szerbiában minden falusi bontó tele van alkatrészekkel, de ahogy elnéztem a hazai hirdető portálokat, nálunk sem sokkal rosszabb a helyzet. e az új alkatrészek is potom árúak a modern furgonok alkatrészeihez képest. Itt nem kell szembenézned a kettős tömegű lendkerék, az HDI és egyéb "olcsó" szervizalkatrészekkel.
Szóval ha ki akarod próbálni ezt a műfajt, és nem akarod eladni a lakásod miatta, én bátorítalak. El kell kezdeni valahol, és ha már kezdesz, kezdjed kis pénzzel. Ha tetszeni fog, elég lesz akkor elverni a családi vagyont egy új gépre. Ránézésre pofás kis csiga, bár engem nyugtalanít a cserélt padló és a mennyezetre ragasztott parafa. Ezek a részek gyárilag sem csúnyák, és elég sokáig bírják, nem látom az okát, miért cserélték ki rajta.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Ha ügyes, jól felszerelt barkácsoló vagy, nem ijedsz meg attól, hogy részekben felújítod pár év alatt, akkor vedd meg. Ha nem tudod a szögnek melyik végét tedd tedd a falhoz mikor bevered, akkor csak egy sz-pó rollerral leszel gazdagabb.
Látszik, hogy törődtek vele., de ezeknél a beázás után a faváz szokott szétrohadni évek alatt, és az gyakorlatilag megállíthatatlan. Ha az adásvételiben leírja és vállalja a felelősséget, hogy sosem ázott be, akkor azért nem lehet nagyon nagy baj.
KVD írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
"
www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/fiat/fiat_ducato-8095494
"
Korának megfelelő műszaki paraméterekkel rendelkezik (tudja tartani a tempót a kamionokkal sík úton, de emelkedőn rendesen le fog lassulni). A fogyasztása kb 8 l/100 km. Valószínűleg folyamatos elektromos problémákkal küzd (a korrózió megette a kábelcsatlakozásokat, sok helyen törik a szigetelés, ismeretlen kábelek mennek ismeretlen helyekre, stb). A műanyag alkatrészek törnek, ragasztások elváltak, a gumi alkatrészek elöregedtek (pl. a kéderek). Nehezen találsz hozzá alkatrészt (ezt az alapgépet '94-ig gyártották, már bontókban sincs belőle). Valószínűleg ennek az árnak a feléért is nehéz lesz majd eladni. Nem hiszem el a 134.000 km-t 30 év alatt! (ezekben könnyű a műszeregységet cserélni, könnyű visszaállítani a számlálót).
Elsőre ennyit.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok!
Legyetek szívesek nekem néhány mondat erejéig segíteni! Megnéztem ezt a lakóautót:
https://www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/fiat/fiat_ducato-8095494
Ár érték arányban szerintem verhetetlen. Látszik, hogy gondos-igényes gazdája volt.
Kérdéseim a következők:
Szabad-e ilyet venni egyáltalán, vagy felejtős az ilyen öreg járgány?
Mit lehet várni ettől a sima 1.9d-től? (fogyasztás, menetteljesítmény)
Később, mondjuk 3-4 év múlva eladható lesz-e még egyáltalán? (gondolok itt a dízel kitiltásokra)
Ezen kívül minden jótanácsot szívesen fogadok!
Köszönöm, Karesz
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
A FORGALMI beszél! A többi csak duma.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Felelősséget nem vállalok érte....
M kategória
Személyszállításra használt és legalább négy kerékkel, illetve három kerékkel és 1 tonnát
meghaladó legnagyobb tömeggel rendelkezı jármővek.
M1 kategória: Személyszállításra használt jármővek, amelyek a vezetıülésen kívül
legfeljebb nyolc ülıhellyel rendelkeznek.
M2 kategória: Személyszállításra használt jármővek, amelyek a vezetıülésen kívül
nyolcnál több ülıhellyel és 5 tonnát meg nem haladó legnagyobb tömeggel rendelkeznek.
M3 kategória: Személyszállításra használt jármővek, amelyek a vezetıülésen kívül
nyolcnál több ülıhellyel és 5 tonnát meghaladó legnagyobb tömeggel rendelkeznek.
N kategória
Árufuvarozásra használt és legalább négy kerékkel, illetve három kerékkel és 1 tonnát
meghaladó legnagyobb tömeggel rendelkezı jármővek.
N1 kategória: Árufuvarozásra használt, 3,5 tonnát meg nem haladó legnagyobb tömeggel
rendelkezı jármővek.
N2 kategória: Árufuvarozásra használt, 3,5 tonnát meghaladó, de 12 tonnát meg nem
haladó legnagyobb tömegő jármővek.
N3 kategória: Árufuvarozásra használt, 12 tonnát meghaladó legnagyobb tömegő
jármővek.
O kategória
Pótkocsik (beleértve a félpótkocsikat)
O1 kategória: 0,75 tonnát meg nem haladó legnagyobb tömegő pótkocsik.
O2 kategória: 0,75 tonnát meghaladó, de 3,5 tonnát meg nem haladó legnagyobb
tömegő pótkocsik
O3 kategória: 3,5 tonnát meghaladó, de 10 tonnát meg nem haladó legnagyobb tömegő
pótkocsik.
O4 kategória: 10 tonnát meghaladó legnagyobb tömegő pótkocsik.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Az én ismereteim szerint, az "M1" kategóriába tartozik minden olyan személygépjármű amely a vezető ülését nem számítva maximum 8 ülőhellyel rendelkezik.
Ebből a szempontból nincs felső súlyhatára, azaz a 16 tonnás MORELLO lakóautó is személyautó, M1 kategóriával bejegyezve.
Az már más kérdés, hogy "C" jogsi kell hozzá!!!
Itthon 200,000.- HUF az éves pályamatrica díja és külföldön, ahol van kell a "GO" box rá!!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Kerti írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Ez engem is erdekelne, ugyanezek az mint a leirtak
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
C jogsija van a barátomnak, pont ezért nézte ki ezt a csigát. Arra gondolt, hogy ilyet kevesen keresnek, emiatt relatíve olcsóbb lehet.
A hazai útdíj világos, de pl. az osztrákoknál az egyik oldalon azt írják a személygépkocsiknál nem kell gobox, egy másikon meg azt olvasom, hogy minden 3,5 tonna feletti össztömegű gépjárműnél kötelező a gobox.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
woodoopilot írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Na nem is tudtam, hogy 3,5 tonna feletti össztömeggel is lehet még személygépkocsi. Arra gondoltam, hogy trükköztek a papírokkal, itthon nem lenne szokatlan. Akkor csak sima D2 kell rá?
Amúgy nehéz személygépkocsinak levizsgáztatni egy 3,5 tonna feleltti lakóautót? Mert ha csak a regadóval kerül többe, akkor annyit megérhet...
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
woodoopilot írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Ponyva beállóhoz 6x8m |
Lakóautó |
cserélném |