- Hozzászólások: 456
Ebben a korban, és árkategóriában feltehetően nem a motor lesz a legnagyobb és legnehezebben orvosolható probléma.....
Boti68 írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Boti68 írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Üdv mindenkinek!
Első lakóautóm vásárlását tervezem. Korábban (9 évig) lakókocsiztam.
Nézegetem a hirdetéseket és sok 1.9 TD Fiat motoros lakóautót látok.
5 milliónál nem tudok többet összerakni érte.
Úgy tudom, ezek nem az Ivecoval közös fejlesztés eredményei, hanem teljesen Fiat.
Azt is látom, hogy a szívó 2.5 D-nél azért nagyobb valamivel az ereje és a nyomatéka.
Mi inkább nézelődősen szeretünk utazni, sztrádára ritkán tévednénk vele.
Mennyire megbízható ez a motor (1.9 TD)? Az emelkedőkön is megállja a helyét?
Köszönöm!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Igen, nagyon kell figyelni. Egy infót osztanék meg veletek, talán hasznos. A Jófogáson most sokadszorra hirdetnek egy csábítóan olcsó, keveset futott Fiat lakóautót. Az autó a képeken jól láthatóan német rendszámos. Rövid időn belül mindig változó magyar helyszín megadásával hirdeti az éppen frissen regisztrált eladó. De ugyanezekkel a képekkel más országokban is hirdetik. Megtudtam, a vételár felét előre kérik utalni... Szóval, légy résen!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Itt van valasztek, ar es kenyelem is. Igaz nem magyar, de en is a google forditoval tanulmanyozom
xgoautorulote.ro/autorulote/
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Magyarorszagon is kaphatoak sok helyen hasznalt lakoautok, de azokat mar tobbszor berbeadtak es kulonbozo szemelyek vezettek, hasznaltak. Nem beszelve arrol, hogy sok autot eleve mar kuloldrol hoztak be hasznaltan. Nem tudom, hogy mennyit akartok szanni ra es mennyi idot akatjatok hasznalni. Ha honapokra vendorolni akartok, akkor megeri egy uj autoba fektetni, mert azzal kevesebb a gond.
En is jovore tervezem a vasarlast, de ha nem talalok Off Road 4x4 lakoautot elfogadhato aron, akkor en csak ujat veszek, vagy maximum 18-20 ezer km-es 2018-2019 evjaratut. Husz eves autot meg lakoautoban sem ajanlok. Arra tobbet fogtok kolteni, mint amennyibe kerult, de ti tudjatok.
Itt nezegethettek. Ez ezeket talaltam, amik egesz jonak tunnek
xgoautorulote.ro
vagy
wanderer66.eu/hu/szezon-nyito-akcio/
,
www.truckscout24.hu
En ennyit tudtam segiteni. Remelem sikerrel jjartok.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok, mi is lakóautósok szeretnénk lenni, miután kb. 7 éve lakókocsiztunk, előtte évtizedekig (már a szülőkkel is) sátraztunk. Kialakult a "milyet", a "honnan" és "mennyiért" még kérdésesek, de érdekelne, hogy adott esetben közvetlenül finanszírozhtaó-e egy lakóautó beszerzése, és ha igen, milyen peremfeltételekkel. Számítok a közösség tapasztalatára, aminek megosztásáért hálás lennék :-).
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Ne aggodj, itt kint is megy az atveres, felraktam az Lmc met, jottek a jobbnal jobb erdeklodok, hogy epp Ausztraliaban van, nagyon erdekli, kuldene egy szallitmanyozot stb stb. Ilyenbol volt vagy tiz.
Es meg engem.kuldtek el a picsaba, hogy rajuk szoltam, higy gyerekek azert na....
nagyon resen kell lenni, de a mondas itt is igaz, nincs felaron lakoauto....
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Érdeklődnék a klubtársaktól Esetleg nem tűnt-e fel másnak is egy "jelenség" . A jófogás.hu-n hirdetnek 1,7millióért egy szép 620 /690 körüli hobby-t febr. 12 dátummal Kiskunhalas-ra . Azonban ugyan ezt január31-én SZ-SZ-B megye Nyírbátor megjelöléssel is. Továbbá található bürstner A 625 lakó 3,6 milláért február 8 án SZ-SZ-B megye Nyíregyháza de előzőleg ,pestmegye Páty megjelöléssel ugyan ez. MINDKÉT ár fél ár alatt van . A hírdető/eladó ?!? csak elektronikusan érhető el . Ha kifordítom a mondatot A felhőben érhető el, ott ahol a madár se jár ! Valaki írt már rá a hírdetésekre ? Kiváncsi lennék milyen maszlag válasz érkezik megbízható átutalás , megbízható szállító cég és ködösítés gyanánt. Előzőekben már találtam hasonlókat. Utána mentem- németnek hirdetett -és megtaláltam .Pl a fotón található typus alapján meg is találtam angol magán hírdetésben . Másik esetben szóltam magyar kereskedés épületét felismerve ,hogy használják egy évvel azelőtti már eladott jármű hirdetésük fotóit nem nemes céllal. A honlapon nincs lehetőség jelezni, hogy aggályos a hirdetés . Annak idején én kértem fotózzon súly plakettet vagy szervízkönyvet illetve konkrét részletet fotózzon amiből én látom ,hogy más a kárpit vagy bármi nem stimmel . Én rájöttem , hogy svihák de tovább leveleztem vele azért hogy lássam milyen technikák vannak .
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Szia! A lakóautó árak is nagyon megemelkedtek. A 2.8 jtd teljesen megfelelő motor lakóautónak. Van nyomatéka, haladni is lehet vele.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok!
Én csak most próbálok ismerkedni ezzel a világgal, ezért szerettem volna csatlakozni ehhez közösséghez. Köszönöm előre is a segítségeteket!
Szeretnék egy lakóautót vásárolni, ebben kérném először a tanácsaitokat. Az elábbi kérdéseim lennének első körben:
1. Hol érdemes ilyen autót vásárolni, vannak esetleg olyan kereskedők, akiket tudtok ajánlani, akik megbízható, jó minőségű HASZNÁLT autókat forgalmaznak? Vagy esetleg itt tőletek kéz alól?
2. Mennyire ment fel mostanság a lakóautók ára, ezekre is jellemző, ami a normás autó piacon tapasztalható jelenleg, vagy ezeknek ennyi az ára általánosan? Ahogy én láttam, a 2000 körüliek 5M HUF-tól kezdődnek (nekem így elsőre borsosnak tűnik).
3. 2,8-as JTD Ducato alapú elég erős motorú ahhoz, hogy ne kelljen mondjuk egy autópályán 90-el cammogni, vagy mondjuk Erdélyben fel tudjon menni a hágókon? Alapvetően hosszabb utakat terveznék 3 gyerekkel, ezért sem lenne mindegy. Milyen motor a minimum, ami jól tudja mozgatni ezt az autót?
Köszönöm előre is!
Gábor
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Nagyon köszönöm a választ!
1) Elfelejtettem írni, hogy félintegráltba gondolkodok, úgyhogy a 230-235 külső szélességnek köszönhetően a keresztbe-ágy is 210-220 hosszú szokott lenni ezekben, falszerkezettől függően. Ezzel nincs gond, 200 cm alatti ágyakkal nem is próbálkozok!
Ezzel kapcsolatban az a kérdőjel már csak számomra, hogy a hosszanti párhuzamos ágyas elrendezésből miért van jelentősen több a választékban?! Csatoltam képet, hogy mire gondolok. Talán az idősebb korosztály, mint lényeges célcsoport ezt preferálja?
2) Az egybe-fürdőknél - az általam nézett modellekben - zuhany-fallal zárható el a mosdó+wc-től. Ettől még le kell húzni a cseppeket a gyorsabb és szebb száradáshoz. Ebben a kérdésben is több modellel találkozom, ahol teljesen külön van a zuhany (lásd a képen), aminek előnye, hogy a mosdó+wc-vel szemben lévő zuhanyt a wc-ajtóval el lehet különíteni a konyha-étkezőtől és privát tér alakítható ki (ami a hosszú utakon néha nem árt :-) ). De ettől még hely-pazarlásnak érzem ezt is...
Amúgy jelenleg a
Mobilvetta Krosser P70
a befutó nálam, illetve ennek alaprajza!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Robesz írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
A kersztbe ágy csak akkor lehet zavaró neked (a magasságod miatt) ha alakitott furgonról van szó. Annak a külső szélessége 210, ebből vond le a szigetelést, kárpitot és marad kb195...egy kicsit már limiten vagy. Rendes dobozos csiga kb 230 szokott lenni, ebből marad bőven ágyhossznak 205-210. Szinte kivétel nélkűl ezek az ágyak a lakótér végében vannak, és általában jóóó magasak, hogy helyett adjanak alattuk a garázsnak is.
A legtöbb csigának a fürdője egybefürdő, még akkor is ha tulajdonképen maga a tusoló sarok valami fügönnyel vagy műanyag ajtóval le van választva (ennek mondják tévesen külön zuhany). Néha helyszűke miatt semmi leválasztás nincs, ott ténylegesen kettő az egyben van. Ez utóbbi kényelmetlen, abból a szempontból hogy mindent ami el tud ázni ki kell rakni tusolás elött. Ritka, inkább prémium csigákban van ténylegesen külön fürdő.
Ha még van kérdés, bátran! A klubban létezik minden változat, az egyszerű, átalakitott furgonoktol prémium lakóautóig, úgyhogy biztos minden kérdésedre kapsz választ. Régebben egy kicsit könyebb volt, akit érdekelt, meglátogatta a klubot egy találkozó alkalmával és mindent megtudott egyben. Ez a koronás nyavalya sajnos megritkitotta/nehezitette a találkozókat (pedig de jóóóó volt!)
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok!
Igyekszem egy feltétel-rendszert összerakni magamnak, hogy milyen lakóautót keressek. Természetesen az lesz a vége, hogy egy olyat vagy hasonlót kibérelek és mehet a teszt.
De addig is van pár kérdés, amire nem találok választ még, ebben segítsetek kérlek:
1) 190 cm magas vagyok és a "hátul keresztbe duplaágy" tetszik a fekvőfelület és a helytakarékosság miatt. Viszont lényegesen több alaprajz van a "hosszanti két különágy összetoldható matraccal" kialakítással, amit talán német elrendezésnek hívnak pár helyen. A kérdésem, hogy van-e valami ellenérv, hátrány a keresztbe ággyal kapcsolatban, hogy ilyen kevés autó van ezzel? Azt értem, hogy két személy esetén át kell mászni a másikon, de ez alkóv esetében is így van.
2) Szintén helytakarékosság miatt ez egybe-fürdő tetszik és nem a "külön zuhany". Használati szempontból van hátránya-előnye egyiknek-másiknak?
Köszi!
Robesz
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Nekem is egy ilyen típus van, csak Fiat ducato alvázon.
A felszereltségem is hasonló, a hűtő nagy méretű, fagyasztós és gázos.
Kicsit féltem tőle, de a nagy melegbe is nagyon jól hűt, a fagyasztó része -10 C fölé nem ment!
IMÁDOM!
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
A mi mostani lakóautónk 6 m hosszú, alkóvos, fogyasztása 8-9 l, erős szembeszélnél 10 l. A magassága nem egészen 3 m. Az alkóvban és hátul 2-2 személyes ágy. Visszaforgatható ûlésekkel öten is lehet étkezni. Az előző lakóautónk 7,20 hosszú volt, mindig izgultam, hogy ne állítsanak meg minket súly mérésre, em nagyon tudtunk 3,5 tonnán belül maradni. Ezzel nincs ilyen izgalom. A fűtés dízel, a boyler gáz. Chausson Flash 01 a típusa. A nagy garázs jól használható, a fürdőben zuhanyozáskor leválasztható egy rész, kènyelmes, de nem teljesen különálló a zuhanyfûlke. Ha ketten vagyunk teljesen kényelmes, egyik fiunk régen gyakran, most már csak neha jön velûnk, így is kényelmes, szerintem két gyerekkel is megfelelő lenne. Ez Ford alépítményen van, de biztos vannak hasonlók Fiat alvázon is. Napelemekkel és nagyobb kapacitású fedélzeti akksival nem kell áramra csatlakoznunk. Tavasszal volt 10 éves, több, mint 140 ezer km van benne, elég sokat hasznàljuk, szeretjük.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Elég minimalista..... A gyapot szigetelés nem igazán jó, a rázkódástól szétesik, porlik.
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
Sziasztok!
Talán fél éve már kértem segítséget lakóautókkal kapcsolatban, nos azóta sem sikerült vennem :(
Most a kiszemelt darab ez a kívülről szép narancssárga teherautó (furgon lakót szeretnék mindenképp). Belülről már annyira nem találom szépnek, de azon lehet segíteni talán dekorral és tulajdonképpen minden megvan benne ami nekem egyelőre kell pár napos utazásokhoz (kivéve a 220V és a napelem)
Mit gondoltok róla?
A szigetelés gyapot + hőtükör + lambéria, az állófűtés kínai, munkaakkut a generátor tölti, valamilyen töltésvezérlő is be lett építve hozzá, egy 12 v-os kiállás van illetve a vezeték a 220v-hoz be lett húzva, a gázpalack sima alumínium, tiszta és szürkevíztartály is van, mikrokapcsolós csappal, és a bútorok rétegelt nyárból készültek. Minden kiszerelhető ha szükséges (vizsga esetére ugyebár)
Nekem az 1,6 ár elég sok, (persze lehet hogy korrekt, nem igazán tudom megítélni a beépítés árát) hasonló állapotú ugyanilyen üres modellt 1,2 millióért láttam hirdetve.
Köszi!
www.hasznaltauto.hu/lakokocsi/volkswagen...transporter-17383367
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
carlmarx írta:
Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!
lakóautó vásárlás |
eladó Mercedes lakóautó |
mercedes rimor |