Üdvözlünk téged Vándor,

egy Önszerveződő, Szabad és Nyitott, Baráti társaságban, a Magyar Lakóautó Klub-ban!

Regisztráció
Emlékezz rám

emo Kerékpár szállítás

  • miska
  • miska profilkép
2012 máj. 22 20:05 #34345

Egyébként jó az ide vonatkozó jogszabály beillesztése, mert ugye az ember hajlamos a felejtésre. Én eddig a kerékpártartómra mindig felraktam a csíkos táblát, de ezek után odabiggyesztem a néhány száz Ft-os hátsó pót zárófényt is (szürkülettől napkeltéig), nehogy a :2010_sapka_rendor.gif elvigyen a pihenésre szánt pénzemből akár 1 fillért is. :)
Ja, tegnap olvastam, hogy 1 hét múlva elkezdik az új kresz megalkotását. Már 2013.01. től be lehetne vezetni. Azt írták: sokkal egyszerűbb, és közérthetőbb lesz. Lehet, hogy ez is le lesz fordítva a mi nyelvünkre. A mostani kresz 1975-ös évjáratú. Mint tudjuk ennyi idősen csak a pia a jó. :lol:
kresz

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 20:03 #34344

Blue írta:

...
Ő azt nem tudhatja mire vagy hol akarod használni.
...
Egy felfújható guminő esetében ezt teljes mértékben megértem, :2010_rohog.gif de ez egy kerékpártartó, amit méretei miatt az utastérben nem, felszerelhetetlenség miatt az autó elején nem, kihasználhatatlanság miatt a garázsban sem tudok felszerelni. :lol:


EDit & GÁbo®

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 18:57 #34337

Blue írta:

Bevételnek!!!!!!!

Majd a kúria eldönti kell e tábla a biciklire vagy nem, de addig lesz még hivatalos pró és kontra vélemény dögivel.

Ezzel nem is volna az embernek baja, csak a :2010_sapka_rendor.gif közben a saját jogértelmezése alapján kaszálgat!

És ugye tudjuk széllel szemben ::pisiahoba


A munkához túl öreg, az elmúláshoz túl fiatal, a lakóautózáshoz extrán fitt...

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 18:39 #34335

EdGaR írta:

Azért kíváncsi lennék a bringatartó forgalmazójának véleményére, minek minősül ez a.. cucc :?

Bevételnek!!!!!!!

Ő azt nem tudhatja mire vagy hol akarod használni.
A saját birtokodon vagy olyan helyen ahol bizonyos szabályoknak meg kell hogy felelj.
Ez csak is a te jogértelmezéseden alapul.

Ha ebben gyengécskék vagyunk segítséget kell kérni és ott indul el a káosz mikor arra szakavatott hivatalos szervek is ellentétesen értékelik de mindig van feljebb.
Majd a kúria eldönti kell e tábla a biciklire vagy nem, de addig lesz még hivatalos pró és kontra vélemény dögivel.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 18:11 #34334

KToM írta:

Jó az a tábla az olaszokhoz? Mert ott csak a sajátjukat fogadják el, de azt a táblát remélem máshol is elfogadják. Fiamma-nál 35 EUR (nem volt más lehetőségünk ott vettük meg) de legalább nagyon szép, igaz jól kopik :(
T

A Homasitást nem tudom, jó-e az olaszokhoz, de a Fiammás nyilván jó nekik.
A Fiammás nem 40*40 hanem 50*50-es.

Ennyiért Te valószínűleg alu táblát vettél, de létezik műanyag Fiammás is 2400 Ft-ért. :wink:

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 17:46 #34332

Jó az a tábla az olaszokhoz? Mert ott csak a sajátjukat fogadják el, de azt a táblát remélem máshol is elfogadják. Fiamma-nál 35 EUR (nem volt más lehetőségünk ott vettük meg) de legalább nagyon szép, igaz jól kopik :(
T

A hátsó világításodhoz ennek annyi köze, hogy éjszaka az is kell.
A tábla a Homasitában 1-2000 Ft.[/quote]

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 16:01 #34324

EdGaR írta:

Én sem vitatkoztam, ....

mint ahogy én sem :2010_igen_kezfogas.gif
Telefonbeszélgetés is megvolt :2010_igen_pacsi.gif

de, emiatt még nem töröljük a hozzászólásokat. :D

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 14:51 #34322

GaborApa írta:

Nem vitázom, csak beszélgetünk. Azt írtam Nekem úgy tűnik itthon is kell
Szerintem, (de csak szerintem) ez egy járművön túllógó rögzített rakomány, tehát szerintem kell a 40*40-es tábla.

Az természetes, hogy attól még, hogy a vonóhorogra rögzül, attól még nem utánfutó, mint ahogy a teniszlabda sem az.

A "Martfűn Miskával beszélgettünk erről", az lehet, hogy kevés lesz amikor :2010_sapka_rendor.gif
Én sem vitatkoztam, legalább is nem az volt a szándékom... :oops: bár... :lol: nem tudom mindek minősülne a teniszlabda, ha ellátnánk világítással, irányjelzővel és rendszámtábla tartóval... ::bolond
Igen, Miskával az is csak egy beszélgetés volt csupán, nem önigazolás és nem jogszabály módosítási javaslat :lol: :lol: :lol:
Azért kíváncsi lennék a bringatartó forgalmazójának véleményére, minek minősül ez a.. cucc :?


EDit & GÁbo®

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 13:57 #34321

Akárhogy is van, hibát biztos nem követünk el, ha felrakjuk a táblát. Az a biztos... és így nem kell :2010_elas.gif


Nomen est omen / a név k

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 12:31 #34320

EdGaR írta:

...Abban viszont teljesen igazad van, ...
Nem vitázom, csak beszélgetünk. Azt írtam Nekem úgy tűnik itthon is kell
Szerintem, (de csak szerintem) ez egy járművön túllógó rögzített rakomány, tehát szerintem kell a 40*40-es tábla.

Az természetes, hogy attól még, hogy a vonóhorogra rögzül, attól még nem utánfutó, mint ahogy a teniszlabda sem az.

A "Martfűn Miskával beszélgettünk erről", az lehet, hogy kevés lesz amikor :2010_sapka_rendor.gif

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 11:45 #34318

GaborApa írta:

Nekem úgy tűnik itthon is kell:
:2010_google2.gif kresz teherszállítás járművön túlnyúló rakomány...
Martfűn Miskával beszélgettünk erről. A vonóhorogra szerelhető kerékpártartó önálló világítással, sőt rendszámtáblatartóval és annak megvilágításával is rendelkezik, de... mégsem minősül külön utánfutónak, mivel nem vontatmány. Ez egy olyan hézag a kreszben, amivel szerintem nem tudnak mit kezdeni a rend őrei sem. Nem tisztázott dolog ennek a tartónak a rendszám tábla helye sem. Mivel a kerékpárok takarják az eredeti rendszámot, én így oldottam meg, ami nem jelenti azt, hogy ezért egyszer nem büntetnek meg. Külföldön ez elméletileg elfogadott.
Abban viszont teljesen igazad van, hogyha az ember fia feltesz egy fényvisszaverőt, amit túlnyúló rakományra kötelező, már valóban csak a mentődoboz téma maradt ütőkártyaként :wink:


EDit & GÁbo®

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 11:00 #34317

Nagyon köszönjük a körültekintő, és alapos segítséget!


Nomen est omen / a név k

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 10:43 #34315

vandor írta:

De pont az a lényeg, hogy nem nyúlik túl a hátsó világításon. Ésszerűség szerint csak akkor volna értelme...
Ennyi erővel, ha hátratolod a lámpát akkor több méteres cuccokat is szállíthatnál.

A kresz a járműhöz viszonyítja a túlnyúlást és nem a hátsó világításhoz.
(6) A járm

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 10:12 #34313

De pont az a lényeg, hogy nem nyúlik túl a hátsó világításon. Ésszerűség szerint csak akkor volna értelme... De attól lehet, hogy így leszek igazán kiemelkedő/kiemelhető :)


Nomen est omen / a név k

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 09:53 #34309

vandor írta:

Sziasztok! Ha az autónkon van motorszállító - és azon külön világítás,rendszám - akkor is szükséges rendőri szemmel a ponyvára szerelendő fényvisszaverő tábla? Tehát a motor vagy bringa nem lóg ki a világítás síkjából, akkor is? Előre is köszönöm,Vándor

Nekem úgy tűnik itthon is kell:
:2010_google2.gif kresz teherszállítás járművön túlnyúló rakomány

http://www.kresz.info/teherszallitas.php
http://www.kreszabc.hu/para.php#a51


csak lehet, hogy még nem foglalkoznak vele annyira, mert még az eü. láda egyszerűbb forrás.

De pl.: Olaszországban azonnal kiemelnek.

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 09:18 #34308

Hát igen, mi is így gondoljuk, hogy ez nem számít "túlméretnek" ha a világítás hátrébb van. A hétvégén sok ilyen kérdésem lesz hozzátok, készüljetek...


Nomen est omen / a név k

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 09:06 #34307

vandor írta:

Sziasztok! Ha az autónkon van motorszállító - és azon külön világítás,rendszám - akkor is szükséges rendőri szemmel a ponyvára szerelendő fényvisszaverő tábla? Tehát a motor vagy bringa nem lóg ki a világítás síkjából, akkor is? Előre is köszönöm,Vándor
Én úgy tudom, hogy nem. Elég sokat hurcoljuk így a bringákat és miután a kerékpártartó rendelkezik vonóhorog aljzatból önálló világítással, egyéb jelzés felesleges. Persze feltűnőbb a fényvisszaverővel, ha a láthatóságot vesszük alapul.


EDit & GÁbo®

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 22 09:00 #34306

Sziasztok! Ha az autónkon van motorszállító - és azon külön világítás,rendszám - akkor is szükséges rendőri szemmel a ponyvára szerelendő fényvisszaverő tábla? Tehát a motor vagy bringa nem lóg ki a világítás síkjából, akkor is? Előre is köszönöm,Vándor


Nomen est omen / a név k

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 06 22:07 #33928

Köszi,
egyik sincs fent, mert az eladó levette, ez a kép meg még a feladott hirdetésből van. Szóval mindkettőt megveszem. A sin az megvan.

Kösz,

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Több
2012 máj. 06 17:29 #33906

KToM írta:

Sziasztok,

FIAMMA kerékpártartóra venném ezt a 2 + tartót:

1. bringa: http://www.ebay.de/itm/Fiamma-Bike-Bloc ... 960wt_1139
2. bringa: http://www.ebay.de/itm/200743821784#ht_1942wt_1139

Ez kell nekem? :) )))

A tartóm képe: - épp nem tudom feltenni :)
De majd este a saját albumban meglelitek.

Előre is kösz,

A képen nem látszik pontosan, hogy melyik tartó hiányzik a tiédről ezért így nehéz megmondani de úgy látom, hogy a rövidebb az fenn van.
A váztartón kívül még szükséged lesz a kerék tartó sínre is:
bringa tartó sín


Lakóautó nélkül lehet élni...... de minek?

Jelentkezz be, és csatlakozz a beszélgetéshez!

Moderátorok: MLK

Partnereink:

Egyedi lakóautók gyártása. Lakóautók szervizelése, átépítése, felújítása.