Lakásfelújitás közepette nem tul nagy nyaralást terveztünk csak egy röpke 1 hetes olasz utat különösen ügyelve a költségekre. Lignano-Ravenna volt tervezve.

Spórolási ötletek:

Például 14 év alatti gyermeknek is lehet már kb. 2000 Ft-ért személyit csináltatni ami érvényes az Unióban nem kell a drága utlevél. Megmarad kb. 5000 Ft.

Tankolni Magyarországon a határon tankoltunk kifelé és befelé is üres tankkal jöttünk.

Kihagytuk az olasz autópályákat, megmaradt 9000 Ft.

Euro olcsóbb a határon lévő pénzváltóknál . Megmarad 1-2000 Ft.

Hűtőben rántotthús és pörkölt hegyek. Kb. 10-20.000 Ft spórolás.

Hazafelé az utolsó nap eleve Magyarországra volt tervezve mert a határtól 200 km-re lakunk. Minden határ közeli kirándulás utban hazafelé kb. 5-10.000 Ft üzemanyag megtakaritás

Ezen az utolsó napon üdülési csekkel ebédeltünk Kőszegen. 10.000 Ft készpénzmentesités.

Sárvári fürdés volt tervezve egészségpénztárból. 5000 Ft készpénzmentesités.

Pihenési spórolásnak ajánlom hogy ne hajnalban hanem előző délután induljunk szép komótosan illetve hazafelé se éjjel vágtázunk álmosan a sötét utakon hanem csináljunk egynapos Magyarországi kirándulást az út végére nappali közlekedéssel.

Nos akkor konkrét info-k:

Vasárnap: indulás vasárnap délután, alvás Villach környékén a pályán

Hétfő: fürdés Lignano-ban (melegviz 0,5 EUR minden strandon) pizza tenger gyümölcse 2,2 EUR, fagyi 1 EUR/gombóc Este indulás Ravennába főutakon. Alvás étterem parkolóban itt E45.08709 és K12.25002.

Kedd: Mirabilandia vidámpark parkolás szennyviz/víz elrendezéssel két napra 15 EUR. Belépő a parkba 3 felnőtt 1 gyerek 118 EUR két napra. Happy mail menü még mindig 4 EUR a parkban.

Szerda: Mirabilandia második nap.

Csütörtök: Indulás vissza Lignano-ba. Ebéd Mestre-i Auchan grillcsirke 6 EUR. Eső esik, este Bibione alvás ingyenes köztéri nyugodt parkolóban E 45.6389881 és K13.0421947.

Péntek: eső esik, átmentünk Lignano-ba de még mindig esett ezért haza indultunk. Séta Tarvisioban és a Worthi tónál. Alvás osztrák autópályán.

Szombat: reggel át Szombathelyre az arborétumba, majd Kőszegi vár és ebéd üdülési csekkel a várudvaron. Délután Sopron majd irány haza mert már nem éri meg Sárvárra bemenni fürödni. Este 7 kor itthon Székesfehérvár mellett már bevásárolás után.

2024. március 29. péntek
Auguszta napja van
Holnap Zalán .

Truma melegvíz és hőfok szabalyzó