Görög kaland Sarti-Meteora-Dion-Sarti

Július 1-én este 10-kor átléptük a magyar-szerb határt,és a horgosi mol benzinkúton török vendégmunkások százai között aludtunk.Ébredés és reggeli után elindultunk a 18 éves kölcsönkapott Mitsubishi L300 lakóval.Szerbiát és Macedoniát egy nap alatt teljesítettük a maximális 80km/h sebességgel és az éjszakát már Thessaloniki után töltöttük.A 3.nap délelőtt megérkeztünk Sartiba,ahol a tiltó tábla ellenére közvetlenül a parton álló lakóautók mellé parkoltunk itt is töltöttük az éjszakát.Másnap strandolás és ebéd után elindultunk a narancspartra,amely valóban nagyon csodás hely.Annyira tetszett hogy három napot töltöttünk ott árnyas fák között többnyire olasz lakósok társaságában.A délutáni pihenés után elindultunk megnézni Fehér tornyot Thessaloniki paraliáján.Nem tudni miért de 9-3-ig van nyitva így csak kívülről láttuk,de a parton lévő kantinák(büfék)és árusok sokasága egyedüli volt.Az éjszakát Katerini felé az autópálya mellett egy pihenőben töltöttük.Katerinit elhagyva úgy döntöttünk megmásszuk az olympost.Hosszú út volt de délután megérkeztünk a Meteora kolostorokhoz.Kettőt megnéztünk majd a közelben lévő kempingbe mentünk ahol 25eur ellenében parkolhattunk és a medencét is használtuk.Másnap még két kolostort jártunk végig,majd Dioni romok felé vettük utunkat. Zárás előtt fél órával érkeztünk Dionba így inkább a parkolóban aludtunk és reggel néztük meg.Kétórás séta elteltével elindultunk megnézni Olympic beach-et de mivel a kertemben több fa és árnyék van mint a több km hosszú parton így a család úgy döntött visszamegyünk az árnyékos és sziklás parttal rendelkező narancspartra.A haza indulásig itt strandoltunk és pihentünk csak vízért és ennivalóért mentünk Sartiba.A nyaralás nagyon jó volt tervezem a saját nagyobb lakóautót.